Forum >> Szerelőműhely

ystuc19-01-2008 22:38:49 // 19129
Bár inkább nem akarok hülyeséget mondani. De a fogyid magas, és nekem is ettől volt annyi. Csere után 3-4 literrel eszik kevesebbet...
ystuc19-01-2008 22:35:55 // 19128
Érdekes... Esetleg lambdaszonda...?
xxxxxxxxxxx19-01-2008 21:39:35 // 19127
Köszi!
Ezen már túlvagyok,amúgy csont száraz volt a gyertya...
Időjárástól független ez az esemény!
Már vagy 2 éve ezzel szarakszom...
A computer légtömegmérő hibát ír ki!
A gyárira és az utángyártottra is...(ez nem normális!)
A közepes húzás 3000-ig azért nem normális annyira!
Túl nagy az eltérés 3000-től!
A szerelőim is a fejüket vakargatják,ilyen hiba egyszerűen nincs!
Csak azt nem értem,hogy a nem ehhez tartozó légtömegmérővel miért jobb mint az alvázszám alapján hozzá tartozóval???
Rákötöttük egy computerre (igaz csak álló helyzetben) és az mindent okénak talált!
norbee19-01-2008 19:18:00 // 19126
A fogyasztása 10-12 között mozog,ami még annyira nem is feltünő...
Az alapjárat stabil,még hidegen is,kivéve ha hozzáérek a gázpedálhoz (míg hideg a motor) azonnal fulladni kezd...

Ha a magic nem worx, akkor lehet még folytószelep jeladó is.
norbee19-01-2008 19:12:55 // 19125
Donchicco

The magic:

Vedd ki az összes gyertyát, drótkefézd le őket, mosd át őket alkohollal (ne áztasd be!) vagy valami zsíroldóval tetőtől talpig, a porcelánt és az érintkezőt is, majd dörgöld le papírtörlővel. Ugyanígy mosd le a gyertyakábeleidet (Természetesen kívülről.).

Ebben a nyálkás, párás időben a nedvesség és az olajpára lecsapódik mindenre, arra rászáll a por, és máris arra kúszik a delej.

Ha ezt nem csinálják meg az orrom előtt, én sem hiszem el.
Liquid19-01-2008 18:28:42 // 19124
hát tényleg érdekes, mondjuk a 16V TS 3000-ig csak közepesen húz, onnan pedig érezhetően megindul, ez normális, a hidegen csattogás már nem az.
A comp nem mond semmit?
TIbor19-01-2008 18:25:19 // 19123
Hu basszus !
Diagnosztika mit mutat ? Elsőre valami gyújtás téma lehet, vagy felső holtponti jeladó, ford. szám jeladó!
Vagy valami más! De ha a hiba állandó, akkor ezt egy diagnosztika megmondja 5 perc alatt !
xxxxxxxxxxx19-01-2008 16:26:52 // 19122
Szevasztok!
Az én rejtélyes problémámra várok megoldást vagy javaslatot ill. ötletet tőletek!
Alfa146ti, hidegindítás után rángat durrog csattog és leáll....
Melegen nem annyira vészes...
Ha meleg a motor 3000-ig semmit sem húz,utána mint a rakéta megindul...
A fogyasztása 10-12 között mozog,ami még annyira nem is feltünő...
Az alapjárat stabil,még hidegen is,kivéve ha hozzáérek a gázpedálhoz (míg hideg a motor) azonnal fulladni kezd...
Alapjárati motor gyári új!
Lamdaszonda gyári új!
Légtömegmérő: UNIX (utángyártott) új bemérve ok,de mégsem megy vele a tünet u.a.!
BOSH (gyári, alv.szám alapján) új bemérve ok, de u.a.,sőt talán rosszab mint az utángyártott!!!
A gyertyák megnézve és ok.(BOSH)
Na és most a java!
1.6-os 156-os gépből kivett légtömegmérő(ami nem egyzik alv.szám alapján az enyémmel) szuperul muzsikál a kocsiban!
hidegen is elindul,de 1000 alatt azért itt is durrog és rángat!
A baj ,hogy még így is csak olyan közepesen húz 3000-ig és onnan rakéta efektus!
Direktszűrő van a gépemen,amit kitisztítottam,és anélkül is kipróbáltuk a kocsit de semmi változás!

ÖTLET,JAVASLAT?????????????????????????????????????????????????
Longman19-01-2008 09:12:35 // 19121
Köszi, írtam is neki egy mailt..
Marek18-01-2008 23:33:28 // 19120
Szerintem kérdezd mag Arno 166 cartársunkat, ő nem rég esett át valami hasonlón!
Longman18-01-2008 18:44:58 // 19119
Sziasztok! Lenne egy nagyon fontos kérdéem, hátha tudna valaki tanácsot adni.
Adott egy 3.0 V6 24V komplett motor egy 166-osból. Az autó korábban automata váltós volt, de most manuálisra kellene átépíteni. Az tiszta sor hogy lendkerék + 6-os váltó, ami miatt kétségeim vannak hogy a motorvezérlő várna-e bármilyen jelet a váltó felől, amit ugye nem kapna meg mert már manuális van rajta?
Ergo össze lehet-e hozni motorvezérlő csere vagy mósosítás nélkül egy ilyen átalakítást? Vagy mik lehetnek ennek a buktatói?

Üdv.:
Longman
Liquid18-01-2008 17:38:16 // 19118
meg lehet próbálni egy folytószelep tisztítást is
norbee18-01-2008 17:25:18 // 19117
Alapjárati motor, fals levegő? :)
147Smz18-01-2008 17:19:02 // 19116
Szívesen, gyorsan megvoltam vele :-)
coke16618-01-2008 08:38:08 // 19115
Köszi szépen a segítséget. Kiderült, hogy egy főbiztosítékot kellett kicserélni hátul az aksi mellett (persze aksi csere is volt) és így nem kellett a kód.
Köszi mégegyszer, nagyon rendes vagy, hogy ennyit fáradoztál.
Ferke17-01-2008 22:11:11 // 19114
Légtömegmérő, esetleg lambdaszonda?
Szotyi17-01-2008 21:56:30 // 19113
Hy

145 1.6 TS alapjáratingadozás (500-1000) mitől lehet?

Köszi
147Smz17-01-2008 18:14:27 // 19112
Szóval a 145-ön így megy:
1. Fordítsd MAR állásba a kulcsot.
2. Gázpedált nyomd le teljesen, és tartsd lenyomva. A befecskendező lámpája kb 8 másodpercre felgyullad majd elalszik, ekkor leveheted a lábad a gázról.
3.A befecskendező lámpája most elkezd villogni és ahányat villog olyan számjegyet írsz be a kódkártyádon lévő kódról. Tehát elkezd villogni és amikor a villamánsok száma megegyezik a kódkártyán lévő kód első számával, akkor teljesen nyomd le a gázt és tartsd lenn, addig, amíg a befecskendező lámpája 4 másodpercre kigyullad, majd utána elalszik. Ekkor engedd fel a gázpedált.
4. A lámpa ismét elkezd villogni, és kezdődik elölről minden, csak most már a második számot add meg neki.
5. Az utolsó számjegy bevitelét követően tartsd lenyomva a gázpedált, a lámpa 4 másodpercig világít, majd amikor elalszik, akkor felengedheted a gázt.
6. Ha a lámpa 4 másodpercig gyorsan villog, akkor elrontottad a kódot. Ilyenkor MAR állásból AVV állásba kell fordítani a kulcsot. Viszont ha a lámpa nem villog, hanem égve marad, akkor STOP állásba fordítsd a kulcsot és kezdd elölről a műveletet.

Na ezt írja a könyve...
147Smz17-01-2008 18:07:22 // 19111
Én 145 kézikönyvéből kinézhetem neked, feltéve ha a 166-nál is így kell.
coke16617-01-2008 14:22:34 // 19110
A rossz aksira rábikáztam háromszor, a kocsi nem indult. Hoztam új aksit, most a műszerfalon világít a sárga kulcs code felirattal és a kocsi még mindig nem indul. A kódot tudom, de nem tudom, hogy kell beállítani gázpedálon keresztül.
BeczA17-01-2008 13:55:58 // 19109
Mit nem tudsz?
BeczA17-01-2008 13:55:21 // 19108
Kaphatsz mailben.... pps-ben
coke16617-01-2008 13:48:08 // 19107
Hello! Nem tudja valaki véletlenül, hogy hol lehet 166-oshoz használati útmutatót szerezni?
Bálesz17-01-2008 11:42:01 // 19106
Köszönöm a tippeket, tanácsokat. Amint lesz tapasztalat beírom a blogomba ott lehet nézeleődni utánna.
Kipufogó végre: jelenleg gyári dob van rajt és tettek rá bárhol vásárolható szebb véget. Lassan két éve lesz nálam az autó, de semmi baja annak a végnek. Csak a dob fog lassan darabjaira hullani... De orvosoljuk!
Csöri16-01-2008 20:53:02 // 19105
Ez a cég az egyik volt kollégámé. Itt nálunk kezdték az "ipart". Szerintem jól dolgoznak.
Csöri16-01-2008 20:50:59 // 19104
Nem gáz, csak előtte állítsd vissza alapra a kéziféket. Úgy egyszerűbb.:)
Dévid16-01-2008 20:35:32 // 19103
Váltóköteleket 156-ban milyen nehéz cserélni? Nekiessek magam, vagy vigyem el egy ótószerelőnek nevezett emberhez?
GT Ɨ|ѯ16-01-2008 20:31:02 // 19102
Janó dob ,1értelmű!:-)
RoliQ416-01-2008 19:53:49 // 19101
a magnum tuningot és is elfelejteném:)
Liquid16-01-2008 19:50:50 // 19100
jaa várjcsak, én a gyári dobra vettem véget, csak a vég volt 6-7e.

tavaj nézelődtem htsó dob ügyben, 30-40 körül mondták, aztán végülis megvettem Ronnie-tól a mostanit 10-ért
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2008 19:47:14 // 19099
mákod volt:))
magnum tuning minőséget lehet kapni 12-14e ft-ért i, a normális sportdob az olasz pl az 45e ft....
Liquid16-01-2008 19:43:36 // 19098
azé vannak kivételek :) az UNO-ra vettem 3-4 éve 6-7e körül és csak most kezd látszani rajta korrózió
Liquid16-01-2008 19:41:47 // 19097
Én is voltam nála múlt héten, mondta hogy mész hozzá. A kipufos tapasztalásodat osszd meg majd velünk lécci:) Bár az enyém még teljesen jó, de nembaj ha tdom hova kell menni :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2008 19:38:06 // 19096
a 10e ft alatti vég szart sem ér rozsdásodik fél év mulva lásd az enyém :((
Hardy16-01-2008 19:31:42 // 19095
Nem tudom milyen vég kell rá neked. Én pár napja voltam náluk, és sajnos azt mondták, ami véget Alfákra szoktak vinni nincs nekik, igaz nekem ovál kellett volna rá. Amúgy dobokat jókat csinálnak szerintem.
Bálesz16-01-2008 14:02:01 // 19094
Köszönöm! Igaziból őket is néztem már. Jövő héten Csörihez kerül a vas amúgy is. Ott pedig elég közel van Székesfehérvárhoz.
Liquid16-01-2008 13:07:15 // 19093
hááát a magmuntuning sztem nem a legjobb választás, inkább valami normális kipuf-os cég
Székesfehérvár, Kalex ajánlotta, esetleg kérdezd meg Erhardot is hátha ismeri őket
róluk pedig Ronnie tudna mesélni
Bálesz16-01-2008 12:58:07 // 19092
Sziasztok! (Ezen topikban is)

Mivel az Alfán már jócskán szétcsámcsogta a rozsda a hátsó dobot, ezért egy szolid sport dobbal frissíteném a vasat a közel jövőben.

A következő portálon kiszemeltem egy kis hangadót:
http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&step1=Alfa+Romeo&step2=145%2F146&step3=1.6L+T.+Spark%A0

Kérdésem:
Isemeritek-e a helyet? (tapasztalatok...)
Amennyiben jobb ötletek van szívesen fogadom!

Előre is köszönöm!

Cartársi üdvözlettel: Bálesz!
Georgee15-01-2008 21:17:53 // 19091
Igazad van,félreértettem.
Marek15-01-2008 20:41:54 // 19090
pityke-nek hívják! De felhívhata engem is a haveros, ha a kisebbik mocihoz kell neki cucc, épp most készülök komplett motort venni! :)
zender15-01-2008 20:29:51 // 19089
Sziasztok!

Nem tudjátok ki az a cartárs, aki kijár olaszba alkatrészért?
Valamikor olvastam a hirdetését, de már nincs meg. :(
Az egyik havernak fiat panda (polskiban :) ) motorhoz kellene pár dolog.

z.
pb_15-01-2008 20:07:56 // 19088
Inkább az akksi.)
Georgee15-01-2008 20:02:17 // 19087
2001 es évjáratú 1.6 boxer.Hogy lehet az?
Gabesz15-01-2008 18:33:17 // 19086
Köszi a válaszokat! Akumlátor csere lesz belőle, mivel 2001-es évjáratú :-) jól birta!
Wickey13-01-2008 11:38:42 // 19085
Nagyáramú csatlakozásokat nézd meg:
1. Akkumulátor saruk, (pozitív és negatív)
2. Testkábel csatlakozási pontja a kasztnin (a motoron is meg a karosszérián is).
Csöri13-01-2008 10:48:42 // 19084
Nézzétek meg az akksi negatívját ott ahol ki van rögzítve a kasztnihoz.
Szotyi13-01-2008 10:39:22 // 19083
Hali

145 2000 évjáratba kellene egy barátomnak jobb első lengőkar + hamutartó szivargyújtóval. Ha tudtok valamit jó áron írjatok.

Köszi
Gabesz12-01-2008 23:58:14 // 19082
Sziasztok! Lenne nekem is egy kérdésem: Ma megviccelt a kicsike, kb 1 hete nem álltam ki a garázsból a kocsival, de pöccre indult, mentem kb 15 km-t, leállítottam, majd kb fél óra múlva indítanék, teker egyet és kikapcsol minden elektronika, gyújtes le, majd vissza, szintén ugyan ez még vagy 6X. Na jó, mondom biztosan az akksi szarakodik, már úgyis régi, szóltam egy havernak, hazatoltuk (kb 700m), csak úgy viccből megemlítettem, hogy fogadjunk, h most beindul, és láss csodát, erőlködés nélkül beindult, azóta sincs vele semmi gond. Ti mire gondoltok? 146 1.6 boxer. Érintkezési hiba lenne? Én erre gyanakszom, mert először a duda kezdett nem működni, majd az ablakmosó(pedig 1 éves motor van benne), majd csinált olyat nemrég, hogy hol működik a km számláló, hol nem, számolta a megtett km-eket akkor is, csak éppen nem akarta nekem mutatni. Ha valaki találkozott hasonló esetekkel leírná, hogy mi a gond?
Ferke12-01-2008 22:29:32 // 19081
Ez jól hangzik.:( Jajj, el ne felejtselek hívni holna dután.:)
András bácsi12-01-2008 20:12:52 // 19080
Az ICS kéri a kódot. Négyjegyű. De ne nagyon próbálkozzatok, ha nincs meg, mert letiltja magát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.