ahh most elvontatják az autót, ahhh ez is nőből van:D
majd holnap megnézem én is, mert a kollégái már tömik a fejét hülyeséggel
Forum >> Szerelőműhely
radi24-01-2008 19:06:14 // 19179
Kazes☻24-01-2008 19:01:53 // 19178
Röffentsd be, az olajcseréhez úgyis be kell indítani. :-)
Liquid24-01-2008 19:01:02 // 19177
hááát az olajtól sztem nem dadog, sokkal valószínűbb az hogy túlságosan is kicentizte a tankolást, vagy az ac szaraxik
Liquid24-01-2008 18:59:45 // 19176
keresd meg Csörit, Várpaolta közel van Veszprémhez.
radi24-01-2008 18:58:17 // 19175
nagyon gyors infó kellene, mint kiderült a csajom 30 000km-e nem cserélt olajat
most dadog neki az autó, de szerintem csak azért mert TOTÁL alacsonyra engedte az üzemanyag szintet!! most tankolt azóta, de nem meri beindítani.
lehet a dadogás az olajtól??
- ne anyázzatok én is most tudtam meg, hogy nem szervizelte a gépet:)
most dadog neki az autó, de szerintem csak azért mert TOTÁL alacsonyra engedte az üzemanyag szintet!! most tankolt azóta, de nem meri beindítani.
lehet a dadogás az olajtól??
- ne anyázzatok én is most tudtam meg, hogy nem szervizelte a gépet:)
lopakodo24-01-2008 18:10:18 // 19174
Sziasztok CarTársak!
Lenne valaki Veszprém közelében,aki rá tudna pillantani a vezérlésemre? 146-os 1.6ts motor.
Nemrég lett cserélve minden,de nagyon az a gyanum hogy nem oda kerűlt vissza,ahol volt....
Előre is kösz :D
Lenne valaki Veszprém közelében,aki rá tudna pillantani a vezérlésemre? 146-os 1.6ts motor.
Nemrég lett cserélve minden,de nagyon az a gyanum hogy nem oda kerűlt vissza,ahol volt....
Előre is kösz :D
Tom1224-01-2008 18:08:47 // 19173
Üdv, cartársak!
Lenne egy találós kérdésem. Mitől lehet az, hogy a kupplungom 120 - 130-ig /km/ó/ tökéletes, aztán kezd "puhulni", egy komolyabb előzés, vagy gyorsabb szakasz után /160 - 180.../ pedig teljesen "elpusztul". Teljesen lenyomva sem lehet sebességet váltani. Utána pedig 5 - 10 km "normális autózás" /60 - 100/ után újra semmi baja... Elektronikus / mechanikus sebességszabályozó, vagy mi? :-)
Lenne egy találós kérdésem. Mitől lehet az, hogy a kupplungom 120 - 130-ig /km/ó/ tökéletes, aztán kezd "puhulni", egy komolyabb előzés, vagy gyorsabb szakasz után /160 - 180.../ pedig teljesen "elpusztul". Teljesen lenyomva sem lehet sebességet váltani. Utána pedig 5 - 10 km "normális autózás" /60 - 100/ után újra semmi baja... Elektronikus / mechanikus sebességszabályozó, vagy mi? :-)
Youri24-01-2008 12:24:43 // 19172
Úgy-úgy!!!+ amíg benne van a gyertya,takarítsd ki az olajat,amennyire tudod!!
Laca24-01-2008 12:16:41 // 19171
Köszönöm a segitséget! Akkor valszeg tömités csere és magoldodik az olajfolyás (meg egy kis tömitöpaszta)
Youri24-01-2008 12:07:52 // 19170
Hi.Vszínű h tényleg csak a szelepfedél tömítés lesz a befutó.Ha jól sejtem,Te nem szilót látsz hanem olyan tömítő cuccot,amit pl én is használok mikor összerakom!!Enyém pl tömítőpaszta nélkül engedett.És ugyanolyan moci van a verdánkban!! Tömítéscsere+paszta=Sirály lesz
kertecs24-01-2008 12:03:42 // 19169
Hi!
Szelepfedél tömítés... már ha ott gondolod az olajat a gyertyáknál, ahol én gondolom : )
Szelepfedél tömítés... már ha ott gondolod az olajat a gyertyáknál, ahol én gondolom : )
Laca24-01-2008 07:51:47 // 19168
Sziasztok! Ha valaki meg tudná mondani,hogy a gyertyáknál mitöl áll az olaj?Talán a hengerfej bakolásnál engedhet át vagy valami hasonló.Elégé aggaszt.Gyárilag gondolom van pakolás de az enyém ugy látom már sziloval lett összerakva:Elöre is köszönöm ha valaki tud valami tippet adni.
Falatka23-01-2008 23:29:57 // 19167
166-osom van és benne szeretnék xenon izzót cserélni. De egyedül nem igazán ugranák neki. Esetleg, hogy hová lehetne ezzel fordulni, szakszervízen kivül.
bilibox23-01-2008 11:50:29 // 19166
sziasztok,
2000-es 1.6 ts-hez keresek olajteknőt, a Trencsik autóbontóban van, de ott azt mondták nincs különbség a régebbi és a 2000-es évjáratú karterek közt, a szerelő szerint viszont nem egyformák.
Honnan lehet meg mondani melyik fajta a karter?
Az tudom hogy egyiken átmegy a féltengely a másikon meg nem, de ez nem segített...
Van vmi kód esetleg?
2000-es 1.6 ts-hez keresek olajteknőt, a Trencsik autóbontóban van, de ott azt mondták nincs különbség a régebbi és a 2000-es évjáratú karterek közt, a szerelő szerint viszont nem egyformák.
Honnan lehet meg mondani melyik fajta a karter?
Az tudom hogy egyiken átmegy a féltengely a másikon meg nem, de ez nem segített...
Van vmi kód esetleg?
Ferke22-01-2008 16:58:58 // 19165
Buta feltételezés, de nem lehet, hogy kevés volt benne a benzin?:)))
:Szájmon:QV:147:GT:22-01-2008 12:51:56 // 19164
kérdés:
Egyik ismerősöm(hamarosan tag lesz) 1.6 TS 145-öse amikor beinditotta a motor elkezdett rángatni! leállitotta majd újra inditotta akkor nem rángatott..de nagyon lomha volt nem gyorsult...és amikor gázt adott akkor döcögött meg olyan volt mintha megtorpant volna...
csak hallomásból tudom elmesélni de ezek volltak a jelek...aztán emúlt és azóta se jött elő és korábban sem voltak ilyen problémák vele..
Ez mitől volt????
az még hozzá tartozik h elött féloldalasan parkolt a járdán...
Egyik ismerősöm(hamarosan tag lesz) 1.6 TS 145-öse amikor beinditotta a motor elkezdett rángatni! leállitotta majd újra inditotta akkor nem rángatott..de nagyon lomha volt nem gyorsult...és amikor gázt adott akkor döcögött meg olyan volt mintha megtorpant volna...
csak hallomásból tudom elmesélni de ezek volltak a jelek...aztán emúlt és azóta se jött elő és korábban sem voltak ilyen problémák vele..
Ez mitől volt????
az még hozzá tartozik h elött féloldalasan parkolt a járdán...
pb_22-01-2008 08:08:50 // 19163
Nincs szem előtt, mert nem pörgettük.)))
Whiteskull22-01-2008 08:03:53 // 19161
A boxeres topicban biztos tudnak segíteni. Pb_ cartárst keresd. :))))
pb_22-01-2008 08:00:41 // 19159
Legyen csak 114 ló, vagy 105/107 ló, 134 lovas verzió nem volt. Az összes AR boxer, vagy 1.-, vagy összkerekes. Mindent lehet, de már önmagában is 1 igen jó kis konstrukció.
janrob22-01-2008 07:31:37 // 19158
Most láttam meg, h első kerekes boxer, de a tuninggal mi a helyzet?
janrob22-01-2008 07:29:23 // 19157
Csákóka,
Érdeklődnék, h az Alfa 33 1.7-es motorja (20 éves) 134 Le-vel boxer-e és első vagy hátsó kerekes? Ha boxer, azt lehet tuningolni?
Érdeklődnék, h az Alfa 33 1.7-es motorja (20 éves) 134 Le-vel boxer-e és első vagy hátsó kerekes? Ha boxer, azt lehet tuningolni?
Selmak21-01-2008 21:25:40 // 19156
Erik (mViking) Garázsa a villamos remiz mellett.
xxxxxxxxxxx21-01-2008 19:14:08 // 19155
Ciasztok!
Köszönöm a sok-sok ötletet,de sajna a trafón kívűl mindent kipróbáltunk!
Lehúzott LMM-mel is mentem(az borzasztó!!!).
GEORGE: az LMM gyári száma az stimmel ,ugyanaz mint amit leírtál!
Mármint amit rendeltem és nem ment vele!
Egy teljesen másik számúval járok most és ezzel 50%-al jobb!
De eleve már ugyanazt a gyári számút rendeltem mint ami erdetileg benne volt és azzal annó még jól működött!
Miután az alapjárat lett előszőr rossz,utána jött ez a hiba is!
Cseréltem ekkor alapj.motort és egyben lamdaszondit is!
Na ezután pár 100km-ig okés vót aztán krahhhh!
szóval trafó???
Megnézem!
Köszönöm a sok-sok ötletet,de sajna a trafón kívűl mindent kipróbáltunk!
Lehúzott LMM-mel is mentem(az borzasztó!!!).
GEORGE: az LMM gyári száma az stimmel ,ugyanaz mint amit leírtál!
Mármint amit rendeltem és nem ment vele!
Egy teljesen másik számúval járok most és ezzel 50%-al jobb!
De eleve már ugyanazt a gyári számút rendeltem mint ami erdetileg benne volt és azzal annó még jól működött!
Miután az alapjárat lett előszőr rossz,utána jött ez a hiba is!
Cseréltem ekkor alapj.motort és egyben lamdaszondit is!
Na ezután pár 100km-ig okés vót aztán krahhhh!
szóval trafó???
Megnézem!
Sanyi20-01-2008 19:47:51 // 19154
Sziasztok!
Egy ismerősömnek kellene jó szaki Miskolc környékén!
Tudtok nekem vkit ajánlani??
Egy ismerősömnek kellene jó szaki Miskolc környékén!
Tudtok nekem vkit ajánlani??
AL20-01-2008 14:41:40 // 19153
Hali!
A 156-osomban utólag beszerelt Eurocar riasztó van, ami néha hülyéskedik kicsit...
Ahogy néztem a neten, már nem nagyon gyártják/forgalmazzák/szervizelik.
Tud valaki olyan autóvillamosságis szakit, aki ért az Euroacar riasztóhoz? Köszi!
A 156-osomban utólag beszerelt Eurocar riasztó van, ami néha hülyéskedik kicsit...
Ahogy néztem a neten, már nem nagyon gyártják/forgalmazzák/szervizelik.
Tud valaki olyan autóvillamosságis szakit, aki ért az Euroacar riasztóhoz? Köszi!
Longman20-01-2008 10:55:42 // 19152
Szia! Ez is LMM szerintem. Vagy alapjárati. Első körben próbáld meg kitisztítani mindkettőt..
Krisz14520-01-2008 10:09:11 // 19151
Sziasztok!
Ingadozik az alapjáratom de csak néha és elég durván.
Megyek az autóval semmi nincsen semmi jelenség de ha megállok a pirosnál ingadozik nagyon egyszer mintha leállna utána vissza 900-ra.Ez mitől lehet?
Ingadozik az alapjáratom de csak néha és elég durván.
Megyek az autóval semmi nincsen semmi jelenség de ha megállok a pirosnál ingadozik nagyon egyszer mintha leállna utána vissza 900-ra.Ez mitől lehet?
Longman20-01-2008 09:24:16 // 19150
Esetleg le lehet húzni az LMM csatiját, akkor elvileg beáll a rendszer középértékre. Ha úgy jobb lesz a helyzet kicsivel, akkor egyértelmű hogy LMM..
Vagy a termosztáton lévő csatit is le lehet húzni próbaképp. Lehet esetleg valamelyi motorhőmérésklet jeladó is a ludas..
Vagy a termosztáton lévő csatit is le lehet húzni próbaképp. Lehet esetleg valamelyi motorhőmérésklet jeladó is a ludas..
HátvédRomeo20-01-2008 02:01:38 // 19149
Ja az elméleti TS blablát tudom. Főgyertya kis gyertya, eltolt szikra stb.
A Kompi részét, itt jeladó ott jeladó, meg a trafó részét nem tudtam.
A Kompi részét, itt jeladó ott jeladó, meg a trafó részét nem tudtam.
HátvédRomeo20-01-2008 01:59:12 // 19148
Erről jut eszembe. 2 éve reggel mentem melózni a vassal, tök sötét volt. Féluton a városban kifordulok, huzom a 2-be, azt megát a technika. Nem indul, semmi hang, kuss csak a fények a gépen. Indítozok, semmi. Kurva anyját, motorház fel, de még közvilágítás se volt arra. Telóval világítok, semmit nem látok persze. Aztán újra indítózok. Azt leesett, nem jön az AC-tól semmi hang. Csomitartó felnyit, kábeleket megtapíztam, sürű IMA ilyen is, Ollllyyyyan is. Visszaülök, indul a gép. Na baszki mondom hazamentem melóból, megnézem. Érintkezési hiba volt.
GEORGE20-01-2008 01:54:30 // 19147
TS az azért TS mert Twin Spark, az az dupla szikra
Eltolt szikráztatást valósit meg a két gyertya segitségével.
A fő gyertya adja a fő szikrát a kicsi pedig "besegit " ez álltal hoszabb ideig égeti el az üzemanyag és levegő keveréket. Így jobban eltudja égetni a keveréket ezért jobban hasznosul a beadagolt keverék több paci jelenik meg a főtengely végén :-)
A trafó ott vannak minden eggyes gyertya felett ( 4db ) az 1-es trafó ad a 4-es kisgyertyának a 4-es trafó ad a 1-es kisgyertyának a 2-es trafó ad a 3-as kisgyertyának és a 3-as trafó ad a 2-es kisgyertyának "delejt" .-)
Azért mert ilyen gyújtása van, még bőven elegendő egy "mezei" AC pumpa.
Eltolt szikráztatást valósit meg a két gyertya segitségével.
A fő gyertya adja a fő szikrát a kicsi pedig "besegit " ez álltal hoszabb ideig égeti el az üzemanyag és levegő keveréket. Így jobban eltudja égetni a keveréket ezért jobban hasznosul a beadagolt keverék több paci jelenik meg a főtengely végén :-)
A trafó ott vannak minden eggyes gyertya felett ( 4db ) az 1-es trafó ad a 4-es kisgyertyának a 4-es trafó ad a 1-es kisgyertyának a 2-es trafó ad a 3-as kisgyertyának és a 3-as trafó ad a 2-es kisgyertyának "delejt" .-)
Azért mert ilyen gyújtása van, még bőven elegendő egy "mezei" AC pumpa.
HátvédRomeo20-01-2008 01:49:09 // 19146
Hát akkor lófasz ez is. Nálam is IE-be így műkszik. 1AC, 3 Bar nyomás, azt csókolom. Csak ne fordítva kössék be, mert akkor NEM indul. Vagy indul azt leáll pár sec után. Meg a nyomás legyen meg amit a fáma ír.
Hagyományos AC van a TS-ben is, semmi űrtechnika.
Hagyományos AC van a TS-ben is, semmi űrtechnika.
GEORGE20-01-2008 01:44:52 // 19145
Nics ott semmi komoly AC pumpa, illetve mit értesz komoly AC pumpa alatt?
Egy van aztán kész.
Egy közös ágban tartja a nyomást asszem 3,1 bar ( ez 3,1 most hirtelen nem biztos hogy pontos adat ) és onnan a befecskendezők adagolják a mociba a benzint ahogy kell.
Egy van aztán kész.
Egy közös ágban tartja a nyomást asszem 3,1 bar ( ez 3,1 most hirtelen nem biztos hogy pontos adat ) és onnan a befecskendezők adagolják a mociba a benzint ahogy kell.
GEORGE20-01-2008 01:41:55 // 19144
A csak cseréljük ki és menyjünk vele nem mindig jó.
Kéne hozzá törölni a compjuter hibakódokat is, vagy sokat menni az autóval.
ilyenkor jasolni tudom, hogy akár egy -két -három napot járni az autóval hogy biztosan "észre vegye" a compjuter, hogy most jó jelek szállingóznak az LMM-től.....
Barátomnak szereztem LMM-et, Paksról ment Mislocra. Pesten megvette betette aztán hív, hgy bizony semmi változás.
Másnap jött hazafele megint hívott hogy király a gép.
kellett neki idő mig beállt a rend.
ha viszont törölik a hibajelet utána mindjárt érezni kéne a javulást...
Kéne hozzá törölni a compjuter hibakódokat is, vagy sokat menni az autóval.
ilyenkor jasolni tudom, hogy akár egy -két -három napot járni az autóval hogy biztosan "észre vegye" a compjuter, hogy most jó jelek szállingóznak az LMM-től.....
Barátomnak szereztem LMM-et, Paksról ment Mislocra. Pesten megvette betette aztán hív, hgy bizony semmi változás.
Másnap jött hazafele megint hívott hogy király a gép.
kellett neki idő mig beállt a rend.
ha viszont törölik a hibajelet utána mindjárt érezni kéne a javulást...
HátvédRomeo20-01-2008 01:41:23 // 19143
Bonyolult TS. :-)) Láttam még régebben valami műszaki rajz félén, félmetszet félnézetben hogy műkszik a TS. Hát elég bonyolult csoda.
Ezé kell Boxerrel járni :-) De viccet félre téve.
Hadd okosodjak én is. Attól még lehet gyújtási gebasza a Cartársunk gépének??? Nem! Gyújtás még van a TS-nél is :-DD (Na jó nem hülyéskedek. )
Sőt TS-nél valami komoly AC segíti el a benyát a tankból a hengerekbe???
Kurvára érdekel a TS, mert sztem a világ legokosabb megoldása, főleg, hogy Az Alfa már hósszú évtizedekkel ez előtt is alkalmazta.
Ezé kell Boxerrel járni :-) De viccet félre téve.
Hadd okosodjak én is. Attól még lehet gyújtási gebasza a Cartársunk gépének??? Nem! Gyújtás még van a TS-nél is :-DD (Na jó nem hülyéskedek. )
Sőt TS-nél valami komoly AC segíti el a benyát a tankból a hengerekbe???
Kurvára érdekel a TS, mert sztem a világ legokosabb megoldása, főleg, hogy Az Alfa már hósszú évtizedekkel ez előtt is alkalmazta.
pb_20-01-2008 01:32:54 // 19142
Tudomásom szerint az ucsó hagyományos gyűjtásLosztóval gyártott AR, a 33 16v volt. Igaz már ott is csak díszként virított.
norbee20-01-2008 01:29:55 // 19141
Hátvéd, ízirájd, George-nak volt ilyen autója, nem beszél butaságot.
GEORGE20-01-2008 01:28:59 // 19140
Na a TS gyújtást se vágod, de nem baj :-)
Ezért kérdeztem vissza, hogy miről írsz hátha én értettem rosszul .-)
Ezért kérdeztem vissza, hogy miről írsz hátha én értettem rosszul .-)
HátvédRomeo20-01-2008 01:27:14 // 19139
Na baszki azé írtam, hogy a TS gyertyákhoz lövésem sincs. :-) Nem tudtam, hogy ez már nem elosztó fedeles. Hát akkor talán valamelyik trafója is szar lehet.
De, hogy gyújtási és keverék képzési baja is van a fix!! 3000 fölött megindul, alapon is a hengerek rendesen mennek, csak gázérintésnél hidegen csattog. Tutti a fentiek lesznek. Ez is csak egy 4 ütemű motor Baátom. :))
De, hogy gyújtási és keverék képzési baja is van a fix!! 3000 fölött megindul, alapon is a hengerek rendesen mennek, csak gázérintésnél hidegen csattog. Tutti a fentiek lesznek. Ez is csak egy 4 ütemű motor Baátom. :))
norbee20-01-2008 01:26:27 // 19138
Légtömegmérő hibát sok esetben bedobja. Ellenpróbázni kéne inkább, a Tiédet bedobni egy másik autóba, és megnézni, megy-e rendesen, illetve feldugni gépre, hogy jelez-e a hibatárolóban. Ha minden oké, akkor lehet gondolkodni azon, hol van törés a kábelben.
A gyertyáim egyébként nekem is csontszárazak voltak. ;)
A gyertyáim egyébként nekem is csontszárazak voltak. ;)
GEORGE20-01-2008 01:21:19 // 19137
Milyen elosztófejről írsz????
itt minden gyertya tetején van egy -egy trafó........
Ez egy TS motor....
itt minden gyertya tetején van egy -egy trafó........
Ez egy TS motor....
HátvédRomeo20-01-2008 01:18:51 // 19136
Ez is lehet, esetleg, mint gyújtás probléma.
HátvédRomeo20-01-2008 01:17:43 // 19135
Vagyis elbaszta valaki a gyújtást. Nagy az útógyújtás, kics az előgyújtás.
Donchicco! Elosztófej könyv szerinti szögbe van beállítva??? A TS gyertyákhoz lövésem sincs, de azokon is kell hézagot állítani mint a hagyományos gyertyákhoz???
A hagyományos 4 ütemű gyertyáknál, ha szar a hézag, csinálhat fura jelenséget. Többletfogyasztást, gyengeséget, furcsa erőkifejtést, ford.-ok között.
Donchicco! Elosztófej könyv szerinti szögbe van beállítva??? A TS gyertyákhoz lövésem sincs, de azokon is kell hézagot állítani mint a hagyományos gyertyákhoz???
A hagyományos 4 ütemű gyertyáknál, ha szar a hézag, csinálhat fura jelenséget. Többletfogyasztást, gyengeséget, furcsa erőkifejtést, ford.-ok között.
HátvédRomeo20-01-2008 01:09:21 // 19134
Én ehhez a jelenséghez 1-e szeretnék kérdezni?? Talán rávilágítok a problémára.
2 éve amikor kezdődött ez a probléma. A Zöldkártyáztatás nem volt előtte napokban??? Azért kérdem, mert zöldkártyán olyan szinten eltekergetik a keverékképzést és az alapjáratot, hogy "kijöjjön" mondják, hogy hihetetlen. Amióta IE-s autóm van, minden mozdulatot figyelek zöldkártyán 2éve 1X nem tudtam ránézni, me kiküldtek, meg is lett a baj. Én azóta is annak tulajdonítom.
Lehet túltöltése van a gépnek, és nem kap annyi benyát kis fordulaton. 3000 fölött meg hirtelen bezúdul a benya, + van hozzá elegendő szikra is és levegő, és azért lódul meg hirtelen. Tutti állítási probléma lehet!!! Szerelő persze vakarja a fejét.
Nekem 700-750-en közé állítottak alapjáratot 1X , 850-900 helyett. Első gázérintésnél alapjáratról mintha fuldoklott volna a gép. Na meg enyhe puff.
Sztem addig kell állítgatni géppel amíg el nem találják, hogy minden fordulaton OK legyen. A 156-os 1.6-os légtömegmérővel jobb. Ez passz.
2 éve amikor kezdődött ez a probléma. A Zöldkártyáztatás nem volt előtte napokban??? Azért kérdem, mert zöldkártyán olyan szinten eltekergetik a keverékképzést és az alapjáratot, hogy "kijöjjön" mondják, hogy hihetetlen. Amióta IE-s autóm van, minden mozdulatot figyelek zöldkártyán 2éve 1X nem tudtam ránézni, me kiküldtek, meg is lett a baj. Én azóta is annak tulajdonítom.
Lehet túltöltése van a gépnek, és nem kap annyi benyát kis fordulaton. 3000 fölött meg hirtelen bezúdul a benya, + van hozzá elegendő szikra is és levegő, és azért lódul meg hirtelen. Tutti állítási probléma lehet!!! Szerelő persze vakarja a fejét.
Nekem 700-750-en közé állítottak alapjáratot 1X , 850-900 helyett. Első gázérintésnél alapjáratról mintha fuldoklott volna a gép. Na meg enyhe puff.
Sztem addig kell állítgatni géppel amíg el nem találják, hogy minden fordulaton OK legyen. A 156-os 1.6-os légtömegmérővel jobb. Ez passz.
GEORGE20-01-2008 01:06:08 // 19133
Nekem egyszer hasonlóan rángatott és fulákolt mikor gázt adtam..sokan nézték persze eredménytelenül....
Találomra kinonban gondoltam kicserélem a trafósort egy másikra amit már korábban megvetem ( bontott) és csak ott figyelt a polcon.
Amikor szétszedtem a 2 hengernél ott maradt a gyertya pipából egy darab az az tőbe kitörött a trafóból.
A trafót kicseréltem és megszünt a jelenség.
Légtömegmérőd melyik?, mert 2 fajtával szerelték a 2,0 TS 16V ket!
Az én LMM is szarakodott az is hasonló tüneteket produkált.
Gondos utánjárás után kideritettem hogy egy csomó 156 2,0 TS16V-ben amiben ugyan az a moci van ugyan avval a vezérlőkompjuterrel mint a 146ti-ben amiben szintén ( AR32301-es moci volt ) hogy 80% ban ez a LMM van benne: 0 280 218 019 ez a gyári bosch. Miután erre kicseréltem jó lett a gép.
moltib ( 156 2,0 TS 16 V ) is ilyenre cserélte a benne lévőt és neki sincs azóta baja vele! A másik szám amit most nem tudokmegmondani az sokat szarakodik hiába bosch.
Aztán a 156 2,0 TS 16V- hez ( AR32301) és bizony a 156 1,6 TS16V-hez ( AR67601) ugyan úgy a 0 280 218 019-es kell az 1,6 hoz 98.07.-től van ez az LMM elötte abba más volt.
Nézd csak meg azt az LMM-et amit az 1,6 ból beletettetek meglepödsz hogy ez lesz a száma 0 280 218 019. és ha ez lesz és tényleg jobban megy vele akkor meg kell venni bele bosch- ban.
De ez miatt hívjál fel okos árban rendezek neked ilyent nehogy adj érta 6x ezret!!
Találomra kinonban gondoltam kicserélem a trafósort egy másikra amit már korábban megvetem ( bontott) és csak ott figyelt a polcon.
Amikor szétszedtem a 2 hengernél ott maradt a gyertya pipából egy darab az az tőbe kitörött a trafóból.
A trafót kicseréltem és megszünt a jelenség.
Légtömegmérőd melyik?, mert 2 fajtával szerelték a 2,0 TS 16V ket!
Az én LMM is szarakodott az is hasonló tüneteket produkált.
Gondos utánjárás után kideritettem hogy egy csomó 156 2,0 TS16V-ben amiben ugyan az a moci van ugyan avval a vezérlőkompjuterrel mint a 146ti-ben amiben szintén ( AR32301-es moci volt ) hogy 80% ban ez a LMM van benne: 0 280 218 019 ez a gyári bosch. Miután erre kicseréltem jó lett a gép.
moltib ( 156 2,0 TS 16 V ) is ilyenre cserélte a benne lévőt és neki sincs azóta baja vele! A másik szám amit most nem tudokmegmondani az sokat szarakodik hiába bosch.
Aztán a 156 2,0 TS 16V- hez ( AR32301) és bizony a 156 1,6 TS16V-hez ( AR67601) ugyan úgy a 0 280 218 019-es kell az 1,6 hoz 98.07.-től van ez az LMM elötte abba más volt.
Nézd csak meg azt az LMM-et amit az 1,6 ból beletettetek meglepödsz hogy ez lesz a száma 0 280 218 019. és ha ez lesz és tényleg jobban megy vele akkor meg kell venni bele bosch- ban.
De ez miatt hívjál fel okos árban rendezek neked ilyent nehogy adj érta 6x ezret!!
Marek20-01-2008 00:14:08 // 19132
Sziasztok!
Keresnék transaxle váltóba kilóméteróra jeladót, 2 sarusat! (GTV-ben, kései Alfettákban, korai 75-ösökben volt ilyen) , előre is köszönöm!
Keresnék transaxle váltóba kilóméteróra jeladót, 2 sarusat! (GTV-ben, kései Alfettákban, korai 75-ösökben volt ilyen) , előre is köszönöm!
ystuc19-01-2008 23:08:57 // 19131
Hozzáteszem, nekem rossz volt a lambdaszondám. Ha most újra cserélnék, már nem lenne lejjebb a fogyi. Persze egy próbát megér, ha gondolod... 

Wickey19-01-2008 23:04:57 // 19130
Vaze... cserélek én is lambda szondát a dízelen. Ha nekem is 4 literrel fog kevesebbet enni, Perdixet a porba fogom alázni a 2literes fogyasztásommal. :-))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
453
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?