Simon2317-03-2012 21:07:47 //
38172
történt egy kis baleset és a faszgeci nem hagyott számot, ugyhogy az én saram lesz parkoló alfámat összetörték kicsit.
kérdés hogy ez kalapálhato e vagy elemcsere

GTPeti17-03-2012 21:03:20 //
38171
Srácok, ismerem a határaimat. És egy blokk váltóstól messze meghaladja azt, még úgy is, hogy nem vagyok egyedül. Az autómba beférne, de a fenti okból nem kivitelezhető.
Ferke17-03-2012 20:58:18 //
38170
Peti,néha megdöbbentesz:-))) Ahyog Erhard is mondja, a váltó 30kg. Az uno motor kb 60-70kg, kicsit felfújod az arcod,és bent van...de ha nem,akkor megkérsz valakit,hogy segitsen bedobni...:-) De tőlem kereshetsz rá futárt..:-)))
bakker egy váltó 30-40kg egy kézzel is beemelem ha nagyon akarom ... tessék gyúrni :) egyébként simán befér a kettő az SW-be minek fizetnél érte külön?
GTPeti17-03-2012 20:36:14 //
38168
Hát nem tudom. Azért minimum 150kg
így együtt. Én még a váltót sem tudnám felemelni... Ez az opció nem igazán játszik.
Szóval a kérdésem továbbra is fennáll.
Ferke17-03-2012 20:21:47 //
38167
Teljesen komolyan! Azt hittem, hogy valamiért külön kell jönnöd:-) Röhögve befér az swbe, ne viccelj már.:-) Vagy az a baj, hogy koszos?:-)
Nem mondod, hogy egy SW-be nem fér be? A Spider váltója "lötyögött" a csomagtartóban, még az ülés se volt ledöntve. Egy kis kerülőt megér.
Lali7517-03-2012 20:19:33 //
38165
Egyszerűen fogalmazva:Benyúlok egy kiscsavarhúzóval a reteszes részéhez a csőbe szemből,megmozgatva ott marad-e,vagy visszaugrik egy pozícióba,illetve lezár-e teljesen?
GTPeti17-03-2012 20:13:12 //
38164
Ez most vicc volt, vagy komolyan gondoltad?
Ferke17-03-2012 20:10:57 //
38163
Csomidba nem fér be,ha jössz hazafelé?:-)
Lali7517-03-2012 19:54:03 //
38162

Egy kérdés:Ennek az alapjárati szelepnek a szabályzó része rugó ellenében dolgozik-e,vagy oda-vissza dolgozik-e folyamatosan?(ill.ahogy a vezérlő ir.)
GTPeti17-03-2012 17:36:29 //
38161
Srácok nem tud véletlenül vki egy szállítót, aki Észak-Németországból elvinne nekem Pestre egy motorblokk+váltó kombót? Egy 80x120-as raklapon van most.
(A blokk nem túl nagy, Uno-ba való.)
Sziasztok!
Keresek 166 2.0 V6 TB-hez szervó csövet!
Nem azt ami a lökhárító elejénél megy,hanem ami a szivattyú tetejére megy rá!
Lacci16-03-2012 03:53:31 //
38158
Azt tudoom, hogy a hengerek közti különbség a nagyobb gond, utánanéztem a dolognak, értem, hogy mi, mire utal.
Arra lettem volna kiváncsi, hogy milyen praktikák vannak a mérésre.
Meleg motorral, nyitott és zárt torokkal is terveztünk mérést.
leginkább meleg motorral, mert akkor már van felhordott olaj.
Köszi!
Ferke15-03-2012 22:22:54 //
38157
azért nem ilyen egyszerű. külön értékek vannak hidegen/melegen, nyitott/csukott toroknál,és van még pár trükk ezeken kívül is.A hengerenkénti differencia pl nagyobb gond, mint a gyári adat alatti érték.
0Balazs15-03-2012 22:15:05 //
38156
Sziasztok!
Hatvan környékén tud valaki 1.6TS-hez vezérműszíj cseréhez vezérműtengely rögzítő szerszámot kölcsön (esetleg bérbe) adni?
Lacci15-03-2012 22:13:15 //
38155
Mivel van hozzá eszköz, magam szeretném csinálni. (ráadásul több autónál is...)
Gond szerintem nincsen a motorral, legalábbis az enyémmel, csak kíváncsiság.
Cirka 260 ezer km van az autóban, emiatt érdekelnének az adatok.
De akkor várok valakit aki csinált ilyet, hogy adjon tippeket.
(mielőtt itt kérdezősködtem, azért rákerestem én is, szóval az általad linkelt oldalt már végigolvastam.)
Azért köszi a választ!
Tuti csináltak itt már többen is, csak épp nincsenek itt.
Miért nem viszed olyan emberhez, akinek van rutinja benne? Ha gond van segítene feltárni az okot is. (Várpalota pl egy szép kirándulás lenne.)
Lacci15-03-2012 22:00:17 //
38153
Ezt néztem én is, köszi, csak biztos akartam lenni, nehogy elrontsak valamit... :)
Hátha van tapasztalt cartárs aki már csinált ilyet.
Lacci15-03-2012 20:17:45 //
38151
Hali mindenki!
2.0 TS-en szeretnék kompressziót mérni.
Ha levettem a trafósort, maradhatnak a gyertyák nem? természetesen, mindig azzal az 1 kivétellel, ahol mérek...
Vagy ez nem ilyen egyszerű?illetve mi lenne az ideális érték? azt tudom, hogy minimum 10bar-nak lennie kell...
ha e felett van, akkor jó vagyok?
Köszi az infókat!
vm14-03-2012 19:51:08 //
38150
Kicsomi után a könyvtárat állítsd be virtuális meghajtónak, és menni fog.
Quick14-03-2012 17:39:17 //
38149
Találtam egy "cardisc"-et a 164 hez, nem tudod mi ez, mert letöltöm, aztán kicsomagolja a windows, de nem ismeri fel, csak a bitképeket......?
Ferke14-03-2012 15:24:29 //
38148
Jaja, a 45/46-ban a B oszlopban van, elvileg nincs semmi trükk, de azért csak óvatosan:)
ervin14-03-2012 14:19:36 //
38147
sajnos a 45-ben az oszlopban van
A "piro" egység az ülés alatt van a csatnál. A visszahúzó rugó meg valahol a B oszlopon, ahová visszamegy az öv. Két különböző hely, tehát nem kell hozzányúlnod a "piro" egységhez.
ervin14-03-2012 14:12:21 //
38145
Sziasztok!
Pirotech övfeszítős öv szerelésénél van valami okosság?
Ahhoz, hogy az öv rugóját megnézzem, miért nem húz vissza, hozzá kell nyúlni a piro egységhez?
Köszi, Ervin
Quick14-03-2012 09:10:16 //
38144
Igen, közben kigugliztam.....:) Ráadásul vennem is kell egy ilyet, mert ez ugye nem szétszedhető, és teljesen a tövénél szakadt el, úgyhogy alig tudtam megforrasztani, még egyszer már biztosan nem fog sikerülni.... Valószínűleg valahol majd találok használtan egyet.....
vm12-03-2012 20:27:48 //
38143
Huppsz... nyomi laptop... ;-)
vm12-03-2012 20:27:02 //
38142
Innen ;-)fordszám jeladó len
Amúgy amiről írsz, mintha a fordszámjeladó lenne...
Quick12-03-2012 19:26:47 //
38141
Külön köszönet a kapcsolási rajzért! esetleg nincs valakinek komplett autóra vonatkozóan ilyen, amiben benne vannak a biztosíték kiosztások, stb?? vagy honnan a bánatból lehet ilyet szerezni! Azért is érdekes volna, mert bármilyen műanyagot lebontok az autón, tuti, hogy minimum 1 relé megbújik mögötte......:)
Quick12-03-2012 19:24:03 //
38140
Nagyon szépen köszönöm a segítséget nektek is, egy mindentől tökéletesen független zárlat a motortérben okozta a galibát! Akit érdekel, a motor jobb alján van egy valamilyen érzékelő ( L alakú, az egyik fele teljesen fém, és bele van dugva a motorba, egy imbuszcsavar rögzíti) nos ennek a valaminek a kanócai a tövében elszakadtak, és jó eséllyel összeértek!! Ezt a valamit megforrasztottam, és már jó is, igaz sürgősen cserére szorul, mert olyan öregek a kábelek rajta, hogy eltörnek......
Rizzo12-03-2012 18:46:07 //
38139
Köszi .Szerszámom az van csak azt nem gondoltam hogy csak a rugó feszíti és nincs lefixálva feszes állapotában.Meg persze sötét van ott és betakarja a kosz.
Egyébként a vezető görgőm csapágyas.
Ferke12-03-2012 16:31:17 //
38138
33-as 1,8td-hez szerintem már csak mosókefét kapni...hengerfej biztosan nincs, bontottban meg csak hulladékok vannak...én is a javításra szavaznék.
vm12-03-2012 12:36:42 //
38137
Szia! Én úgy tudom, hogy olyan vastag (ékes) kell bele, mint amilyen volt benne gyárilag, esetleg vastagabbat lehet beletenni. De vannak itt nálam okosabbak is, majd mondanak ők is valamit.
A hengerfejet meg szerintem mindenképp érdemes javíttatni, mert újban ha kapsz is az horror áron lesz, a bontott meg nagy valószínűséggel olyan állapotban van, mint a tiéd.
Ferke11-03-2012 22:42:30 //
38135
A szíjfeszítőt kell visszafele feszíteni, és lejön a szíj. Alulszerszámozottan kicsit nehezebb...
Hari11-03-2012 17:21:59 //
38134
Az a biztosíték - emlékezetem szerint - pont a műszerfal, belső fő biztije.
A probléma ott kezdődik, hogy erre nagyon sok minden rá van, - lehet kötve. Azt így távgyógyításban senki nem fogja tutiba megmondani mi lehet a gond!!! ... egy biztos! Valami igen komolyan zárlatos! Ezzel nem lehet viccelni.
Azt javaslom minél hamarabb fordulj olyan szerelőhöz, aki nem irtózik az elekrtikától és ért is hozzá!
(Volt már ilyenből "tábortűz"!) :I
Quick11-03-2012 16:29:54 //
38133
Sziasztok! Segítségre volna szükségem! Nem tudja valaki, hogy 164 dízelnél az akksi mögött(a csomagtartóban) van 2 db nagy késes 40A-os biztosíték, és abból a hátsó üléshez közelebbi mit biztosít? menet közben kiverte, és van világítás, meg ablak, de a műszerfalon nincs se kép se hang, és a motor is leállt, de pl önindító pörög! Ahogy gyújtásra rakom, azonnal kicsapja.....nem valószínű, hogy az izzításnak volna baja, mert menet közben jött elő! sajnos így meg elég nehéz megkeresni mi lehet a ludas....
Rizzo11-03-2012 16:18:32 //
38132
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni .Hogy kell az Alfa 156 1.9 jtd 116 -nál
MEGLAZÍTANI és levenni az ékszíjat .Ugyanis nyikorgást hallok a környékről
és szeretném kiszűrni ,hogy honnan jön.Köszi.
mreni11-03-2012 13:01:00 //
38131
meg jobb is :)
téglaci11-03-2012 11:19:08 //
38130
Sziasztok!
Ha van valaki , aki kodobná a rossz alapjárati motorját 156 2.0TS-ről , akkor ha lehet inkább nekem dobja!!!
Szeretnék szétszedni egyet , mert nem tökéletes ami a kocsiban van , de folyamatosan használom és ezért nem tudok vele kisérletezni.
segitsetek léci!!!!
repair@repair.hu -ra irjon aki esetleg tud segiteni.
köszi
téglaci
GTPeti10-03-2012 21:22:02 //
38129
Egyébként a lámpamosó reléjének van ott a foglalata. És még úgy emlékszem van ott több is. De, hogy pontosan melyik, arra nem. Goto lenti "források".
GTPeti10-03-2012 21:15:46 //
38128
"1" kérdés: A "barátunkat" kérdezted már? A PDF kezelésit? A szervíz CD-t?
Tényleg csak jobbító szándékkal írom. Mielőtt itt nekilátnánk oldalakat írni a kérdésedre, pár pillanat alatt a fenti forrásokból minden infót megkapnál.
Hahó. 156-2.4 JTD nél milyen biztositékok? És relé van a kesztyü tartoban? Tudja valaki?
Bilux10-03-2012 18:03:35 //
38126
Tzoli155 cartárssal vedd fel a kapcsolatot.
Sziasztok, alfa code problémám lenne, a nagy hidegben nem használtam a gépet, most meg nem ismeri fel a kódot, világít a sárga visszajelző. A netes praktikákat (akkusaru levétele, immobiliserből a két csatlakozó kihúzása, érintkezés ellenőrzése) megcsináltam de nem javult meg. Master kulcsom nem volt soha. Márkaszervízbe a költségek miatt nem tudom vinni. Ha tud vki vmi megoldást megköszönném.
vm10-03-2012 16:35:19 //
38124
A Dayco-val nagyon nem lősz mellé, árakat most nem tudok... SKF-nél mindenképp olcsóbb.
Sporter10-03-2012 12:38:24 //
38123
Szatmári szervizről tud valaki tapasztalatot írni nekem? Köszönöm :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.