Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00001-04-2012 22:16:59 // 38372
Egyértelmű, csak nem mindegy mekkora. Ezért nem árt ha "független" szakember is meghallgatja.
Csöri01-04-2012 22:15:20 // 38371
A turbonak eleve van hangja. Néhányan ettől paráznak. :-)
GTPeti01-04-2012 22:10:56 // 38370
Jó, egy kis hangja mindig van, na. B)
Wickey01-04-2012 22:09:09 // 38369
nekem mintegy azóta fütyül, hogy megvettem. Az pedig nem ma volt. Igaz, egy dekát nem füstölt sohase, legalábbis nem annyit, hogy észrevegyem tükörből.
Piritu - 1.000.00001-04-2012 22:07:31 // 38368
A hivatalos szakszerviz akkori árajánlatai szerepelnek a blogban. Az csak természetes, hogy ennél sokkal olcsóbban is be lehet szerezni :-)
vm01-04-2012 22:00:51 // 38367
Én a múltkor néztem egy Cartárs 2.4-ébe felújítottat, 162k volt az ajánlat a Gédránál.
mreni01-04-2012 21:57:01 // 38366
tesóménak is van hangja már,de nem kormol(első indítást kivéve) :)
lassan szét kellene már szedni átnézni rendesen,vétel óta még nem kerítettem rá sort :D
lassan szét kellene már szedni átnézni rendesen,vétel óta még nem kerítettem rá sort :D
Piritu - 1.000.00001-04-2012 21:54:38 // 38365
Itt kezdődik a történet klatty :-(
GTPeti01-04-2012 21:52:45 // 38364
A turbó fütyülése tudtommal csak akkor hallható igazán, ha vmi baja van. :(
Piritu tudna erről mesélni, neki volt turbócsere. Előtte pedig fütyült.
De reméljük nem ez lesz.
Piritu tudna erről mesélni, neki volt turbócsere. Előtte pedig fütyült.
De reméljük nem ez lesz.
Rizzo01-04-2012 21:48:09 // 38363
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. 156 SW 2002 1.9 jtd 115Le Garret turbó. A jelenség a következő, amikor totyogás után nagy gázt adok,
(pl.:előzéshez)erősen szürkén -feketén füstöl a kipufogóból de csak ilyenkor.Amúgy érzésre jól húz, bár nincs összehasonlítási alapom eddig csak benzinesem volt.
A hangja jó,a turbó fütyül, az olajat nem eszi eddig 3ezret mentem vele vétel óta. Kicsit sokallom a fogyasztást a lehető legóvatosabb használat mellett se ment 7 l/100km alá.
Ma kitakarítottam a légszűrőtől az egr-ig és a turbó,az intercooler,a kartergázcső, az alsó felső turbócső, tele volt olajjal (kb.:0.5 dl)És kézzel benyúlva egy kis lógást éreztem a turbó tengelyénél.Jól gondolom hogy a turbó elfáradt?Ha igen akkor tud valaki megoldást ami már másnál is bevált,érdemes felújítani vagy csak az új jó? Bontottal nem szívesen próbálkoznék.Előre is köszi.
Segítséget szeretnék kérni. 156 SW 2002 1.9 jtd 115Le Garret turbó. A jelenség a következő, amikor totyogás után nagy gázt adok,
(pl.:előzéshez)erősen szürkén -feketén füstöl a kipufogóból de csak ilyenkor.Amúgy érzésre jól húz, bár nincs összehasonlítási alapom eddig csak benzinesem volt.
A hangja jó,a turbó fütyül, az olajat nem eszi eddig 3ezret mentem vele vétel óta. Kicsit sokallom a fogyasztást a lehető legóvatosabb használat mellett se ment 7 l/100km alá.
Ma kitakarítottam a légszűrőtől az egr-ig és a turbó,az intercooler,a kartergázcső, az alsó felső turbócső, tele volt olajjal (kb.:0.5 dl)És kézzel benyúlva egy kis lógást éreztem a turbó tengelyénél.Jól gondolom hogy a turbó elfáradt?Ha igen akkor tud valaki megoldást ami már másnál is bevált,érdemes felújítani vagy csak az új jó? Bontottal nem szívesen próbálkoznék.Előre is köszi.
Piritu - 1.000.00001-04-2012 15:49:26 // 38362
Esetleg érdeklőd a nagyvad topikban :-)
guarding01-04-2012 14:20:14 // 38361
Ja! Ezt ajánlotta a szerelő haverom is, csak nem egyszerű relé van benne, ahogy néztük (annyi lába van mint egy póknak) és ki kéne próbálni mielőtt kiadom a sok lét :)! Meg a neten nem is találtam hozzá sehol még újat sem, de lehet, hogy bontott is jó lenne :) Ha van valakinek használt, de jó és itt pesten ki lehetne próbálni na meg valami elérhető korrekt áron persze, akkor azért hálás lennék! Köszi!
guarding01-04-2012 14:17:47 // 38360
Ja! Ezt ajánlotta a szerelő haverom is, csak nem egyszerű relé van benne, ahogy néztük (annyi lába van mint egy póknak) és ki kéne próbálni mielőtt kiadom a sok lét :)! Meg a neten nem is találtam hozzá sehol még újat sem, de lehet, hogy bontott is jó lenn :) Ha van valakinek hsznált, de jó és itt pesten ki lehetne próbálni na meg valami elérhető korrekt áron persze, akkor azért hálás lennék! Köszi!
guarding01-04-2012 13:55:50 // 38358
Sziasztok! Van valakinek tippje, hogy irányjelzéskor miért csinálja a következő dolgot? Balra index: lámpák elől-hátul működnek a visszajelző nem jelez! jobbra index: lámpák elöl -hátul működnek, visszajelző nem jelez, a vészvillogó jelez! A műszerfalban a visszajelző izzók jók! vészvillogásnál a mind a két oldalon lámpák működnek, vészvillogó kapcsolóban a visszajelző villog, a műszerfalban szintén semmi! Köszi a segítséget előre is! üdv!
Sotime01-04-2012 13:02:21 // 38357
Sziasztok! Váltószoknyát cserélt már valaki GT-n vagy 147-en? Pattintós vagy ki kell csavarozni körülötte a műanyagot? Köszi a segítséget!
Robbye01-04-2012 10:51:59 // 38356
BAX9S H6W 64132 Inverted LED STANDLICHT (Spark Blau)
admirális01-04-2012 09:43:16 // 38355
H6W jó drága.
Ferke31-03-2012 22:08:25 // 38354
De miért nem viszed egy olyan helyre,ahol értenek hozzá???
szivagyerek31-03-2012 21:49:06 // 38353
csak ebbe a kettőbe... elnézést kérek....
Piritu - 1.000.00031-03-2012 21:47:41 // 38352
A 156 topikban ment válsz. Még hány topikba írtad be?
szivagyerek31-03-2012 21:28:47 // 38351
Hali! Segítségre lenne szükségem... 156 helyzetjelző izzó típusát megtudná valaki írni,és hogy hol lehet ilyen asszimetrikus izzót beszerezni....?? köszönöm!
Dzsozy31-03-2012 20:21:55 // 38350
Mivel csak adott fordulat felett megy, szinte biztos, hogy Lmm vagy Lambdaszonda!
Robbye31-03-2012 17:16:03 // 38349
Sziasztok kérdezném mitől lehet az hogy nem húz rendesen a 156-om 2.0 TS.Amikor gyorsulnék vele nem úgy pörög ahogy kéne csak hörgő hangot ad teljesítmény elmarad de 4ezres fordulat-tol már megy.???????
GTPeti31-03-2012 16:17:28 // 38347
Lehet, hogy főállásban egy kiváló kertész pl.. :)
GTPeti31-03-2012 15:47:55 // 38345
Először is nem hibát, hanem egy hozzáértő szerelőt kéne keresni. ;)
hhhjjjv31-03-2012 15:34:22 // 38344
Van egy kis gondom,remélem hogy valaki tud vagy mar volt ilyen problémalya?-mit jelent a 102 hibakod,mar rakerestem millio egy helyen de nemtalaltam konkret dolgot rola.ezt irta ki pontosan a pc:102 lambda integrator1,a szerelö körulnézett a gepben es talat 6 helyet ahol keresni kellene a hibat de az kb.6havi fizu,meg csere bere feleslegesen,egy ötlete volt hogy szerinte a hutöfolyadek jeladojaval van gond,hat nemtudom...valaki irjon valami ertelmes magyarazatot vagy esetet.köszke!!!!!!!!!!!
Ferke30-03-2012 23:50:25 // 38343
Tenyleg cserelj mindent,jobban jarsz...en csak pest megywben tudok jo szerelot:-)
zsolt15630-03-2012 23:34:41 // 38342
Sziasztok!
156 1,6 TS-en szivárog a vízpumpa. A szerelő szerint ha cserélem, cserélni kell a vezérmű szíjat is görgőkkel. Vezérműszíj csere 100.000 km -nél volt, most 130.000 van benne. Ha valóban kell hát kicseréltetem, úgy is elkezdett zörögni a vezérlés módosító, akkor egy füst alatt mindent.
Valaki tudna ajánlani Tatabánya közelében egy megbízható, valóban jó szerelőt, aki igazán ért az Alfákhoz? Előre is köszönöm.
156 1,6 TS-en szivárog a vízpumpa. A szerelő szerint ha cserélem, cserélni kell a vezérmű szíjat is görgőkkel. Vezérműszíj csere 100.000 km -nél volt, most 130.000 van benne. Ha valóban kell hát kicseréltetem, úgy is elkezdett zörögni a vezérlés módosító, akkor egy füst alatt mindent.
Valaki tudna ajánlani Tatabánya közelében egy megbízható, valóban jó szerelőt, aki igazán ért az Alfákhoz? Előre is köszönöm.
Wickey30-03-2012 15:10:27 // 38341
ennél jobb már csak a nagygáz nagyfordulat hosszas csúsztatás lenne. :-P
Wickey30-03-2012 15:09:24 // 38340
Elhiszem.
Semmi gond, ha tényleg megdöglik a második szett kuplungom is, majd jól odaviszem akkor hozzád. Oszt megcsináljuk úgy, hogy 120k-ig ne legyen vele megint gond. :-P
Semmi gond, ha tényleg megdöglik a második szett kuplungom is, majd jól odaviszem akkor hozzád. Oszt megcsináljuk úgy, hogy 120k-ig ne legyen vele megint gond. :-P
GTPeti29-03-2012 21:46:39 // 38339
Komolyan mondom, legközelebb beszerelés előtt vhogy meg kéne erősíteni a kinyomócsapágy füleit. B)
Ferke29-03-2012 21:44:37 // 38338
Akkor Te vagy a kivétel,aki erősíti a szabályt:-) Vagy nem jó helyen vásárolsz vagy a szereléssel van gond, hozzánk egyik jtd sem jön vissza se 40,se 80e után...pedig készült már egynéhány:-)
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2012 20:34:10 // 38337
na igen biztos csúsztatja jó szokás szerint a helyett hogy gázt adna :D
Wickey29-03-2012 20:13:02 // 38336
mondjuk az elmúlt 5ezret a kislány rakta bele, én meg a 145TD-vel pusztítottam... Támadt is rajta pár érdekes új horpadás. Ebből kiindulva az addig hibátlan kuplungon se kezdek el csodálkozni.
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2012 20:08:53 // 38335
ilyen botlábad van? :P
Wickey29-03-2012 20:06:26 // 38333
az jó, mert a sachsnak árult valeom megint kezd gecizni 40k km után. Az előző, nem identitászavaros valeonak árul valeo 80k-t ment el. Tiszta öröm a jtd. :-P
hhhjjjv29-03-2012 18:13:08 // 38332
Hello,nemtudjatok mi jelent az adaptiv hiba ha ratesszuk gépre a vasat??
Joker 15629-03-2012 15:57:05 // 38331
Szevasztok! Vki tud vmi frankó kormánybőrőző helyet? Jó minőség kell, nem baj,ha nem olcsó, csak jó legyen! Előre is köfi! :)
Ferke29-03-2012 13:47:27 // 38330
Ki lett olvasva? Amíg nem, addig szerintem felesleges tippelgetni...
zalan29-03-2012 13:07:56 // 38329
Hi! Volt már olyan nektek, hogy megáll a kocsi simán mintha lefulladna. Ha menet közben vagy álltában. Tökmind1, hogy nincs sebességben vagy tökig a kuplung be van nyomva. Utána világít a motorcontrol lámpa. Valamikor rögtön újraindítok és beindul, motorcontrol lámpa nem ég. De valamikor ég és többszöri próbálkozásra alszik ki és csak forgatja.
Még annyi, h gondokodtam egr szelepen, de az le van falazva(bár még nem volt soha tisztíva általam), vagy akkor is jelentkezhet ilyen hiba?
További jelenségek: valamikor általában lefuladás előtt 1x km-rel lök egyet a kocsi meg nekem is néha, mikor kigyorsítok szakadozik a teljesítmény. Mútkor mikor leállt alatam, a reléket(Fuel pump), mozgattam utána beindult ... dee ez cseppet sem jelenti azt, hogy a relé a hibás.
Kivettem a reléket és úgy nem mutat a motorcontrol lámpa hibát szal tuti nem az :(
Még annyi, h gondokodtam egr szelepen, de az le van falazva(bár még nem volt soha tisztíva általam), vagy akkor is jelentkezhet ilyen hiba?
További jelenségek: valamikor általában lefuladás előtt 1x km-rel lök egyet a kocsi meg nekem is néha, mikor kigyorsítok szakadozik a teljesítmény. Mútkor mikor leállt alatam, a reléket(Fuel pump), mozgattam utána beindult ... dee ez cseppet sem jelenti azt, hogy a relé a hibás.
Kivettem a reléket és úgy nem mutat a motorcontrol lámpa hibát szal tuti nem az :(
Fighter29-03-2012 12:09:06 // 38328
Helló!
Nekem most ilyen probléma miatt van szerelőnél a vas /meg más miatt is/. Elég erősen kell taposni, hogy fogjon és akkor hangos nyikorgó szerű hangot ad. Álló helyzetben, ha benyomom a fékpedált nekem is erősen leesik az alapjárat. Lyukas a fékszervódobom.
Nekem most ilyen probléma miatt van szerelőnél a vas /meg más miatt is/. Elég erősen kell taposni, hogy fogjon és akkor hangos nyikorgó szerű hangot ad. Álló helyzetben, ha benyomom a fékpedált nekem is erősen leesik az alapjárat. Lyukas a fékszervódobom.
süsnye29-03-2012 10:36:28 // 38327
... és szuszogáskor a motor is fulladozik, de (még) nem áll le..
süsnye29-03-2012 10:35:36 // 38326
Halihó..
Fékszervóval kapcsolatban lenne kérdésem.. keresgéltem képeket, de nem találtam jó minőségűt, hogy hogyan is épül fel egy ilyen szervódob..
155ről van szó egyébként..
A tünet:
elkezdem nyomni a féket egy databig fog normálisan, ahogy régen, aztán egy bizonyos pedálállás után már nem növekszik úgy a fékerő, mint kellene (ezt pár hete csinálja).. vagyis a végén sokkal jobban kell taposnom a féket, hogy úgy fogjon, ahogy azt én megszoktam..
Mindeközben folyamatos szuszogás hallatszik.. megvizslattam, a szuszogás belülről jön, vagyis a fékpedál - szervódob csatlakozásánál..
Van ott vmi tömítés ami cserélhető, vagy ez membrán hiba lehet?
Fékszervóval kapcsolatban lenne kérdésem.. keresgéltem képeket, de nem találtam jó minőségűt, hogy hogyan is épül fel egy ilyen szervódob..
155ről van szó egyébként..
A tünet:
elkezdem nyomni a féket egy databig fog normálisan, ahogy régen, aztán egy bizonyos pedálállás után már nem növekszik úgy a fékerő, mint kellene (ezt pár hete csinálja).. vagyis a végén sokkal jobban kell taposnom a féket, hogy úgy fogjon, ahogy azt én megszoktam..
Mindeközben folyamatos szuszogás hallatszik.. megvizslattam, a szuszogás belülről jön, vagyis a fékpedál - szervódob csatlakozásánál..
Van ott vmi tömítés ami cserélhető, vagy ez membrán hiba lehet?
Buksi28-03-2012 23:09:47 // 38325
Erre már írtam választ a gumis topicban! :)
GTPeti28-03-2012 23:04:58 // 38324
Ha valaki, akkor Ferke tudja a módját!
Nekem is ő magyarázta el, mikor Münchenben volt a balesetem és már az útszéli javításban gondolkodtam... (Nem felejtek ám! B)
Nekem is ő magyarázta el, mikor Münchenben volt a balesetem és már az útszéli javításban gondolkodtam... (Nem felejtek ám! B)
Ferke28-03-2012 23:00:05 // 38323
Feltéve,ha ki is lett cserélve anno az a csapágy...márkaszerviz,mi?:-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
586
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?