Forum >> Szerelőműhely

pb_14-05-2015 21:58:58 // 50222
Inkább dobd ki belőle.)
Buksi14-05-2015 21:06:15 // 50221
Sajnos. :/
GT Ɨ|ѯ14-05-2015 20:19:41 // 50220
Sziasztok!

Tud valaki ajánlani 1 megbízható ( klímás ) szerelőt?
Klímajavítás ( tömítéspár csere ) lenne de hozzáférés miatt bontani kell pár dolgot.
(Olyan 50-60km-es körzetben.)
GT Ɨ|ѯ14-05-2015 14:47:54 // 50219
pedig vannak...a kerítés már ledőlt, szabadon garázdálkodnak.....:-)
Buddha13-05-2015 23:08:39 // 50218
Köszönöm! :-)
Alfa GT-Csaba13-05-2015 21:34:19 // 50217
Martin Autó
6200, Kiskőrös
Szendrey utca 2/1.

Telefon: 06/78/512-120
Automata fax: 0036/78/512-122
Mobil: 06/20/9463-689
E-mail: mkuplung@gmail.com
fater00813-05-2015 20:07:33 // 50216
Sziasztok! Érdeklődnék 166 2.4 jtd gázpedál signál Trac 1 :748 a Trac 2 :ugrál 000-és 376 ez normális vagy probléma?
Buddha13-05-2015 09:35:06 // 50215
Sziasztok!
Tud valaki ajánlani valami megbízható helyet ahol kuplungot erősítenek? Szerkezet erősítés meg tárcsa kevlározás kellene, mert a vadi új Sachs szett sem bírja a picit emelt nyomatékot a JTD-ben.
emGéza12-05-2015 21:03:37 // 50214
Köszönöm !
Csabo2212-05-2015 20:56:29 // 50213
Proxy alignment-tel be kell mutatni az új klima panelt a body comp-nak.
Teljes verziós MES és (pl) ELM kábel kell hozzá.
emGéza12-05-2015 20:49:10 // 50212
Sziasztok !
Vettem egy 147-est ... a gond , a hideg-meleg levegő szabályzás nem működött ,
a vezérlő volt hibás . Kicseréltem , minden tök jó ! Ürültem is , de villogni kezdett
a km számláló . Lehúztam a bizt.táblából a két csatiját pár percre . Visszarakás
után "újra töltötte" magát , viszont a hiba megmaradt . Ha visszarakom az eredetit ,
nem villog a számláló .
Tudtok valami megoldást rá ?

(Mivel nem akarom hordani sűrűn hiba kód olvasásra , jövő hétre ígértek progit
csatival . Remélem kommunikatívak lesznek egymással .)
Trumpf (NagyVad)11-05-2015 22:02:45 // 50211
Valszeg marad az érzékelő. FES szerint leállítva 20,1°C-ot mutat az üzemanyag hőmérsékletre, ami valós. Ellenőrzöm majd meleg motornál is. Amúgy pedig meg szoktam zavarni, csak hogy halljam a morgását :). Az üzemanyag hűtő az padlólemez alatt tekergő csővezeték volna?
Buksi11-05-2015 21:58:22 // 50210
Jó, az más. :D
Marklar15511-05-2015 16:33:28 // 50209
A Tied is TD volt, mielőtt TS re alakítottad. :D :P
Pisti130011-05-2015 13:32:36 // 50208
Sziasztok!
156 hatso futomuvebol a kerek feloli hosszu csavart hogy a legegyszerubb ujrafelhasznalhatoan kivenni? Elegge bele van rohadva. Probaljam csavarni vagy ussem?:)
Az anya viszonylag konnyen lejott.
igi16611-05-2015 08:09:58 // 50207
Hello! Bár nekem 166 van, de a kérdésből ítélve hasonló a felépítés. A szakszerű cseréhez a hidat kell levenni. Én praktikusabbnak láttam a csavarokat kifúrni a rögzítő kengyel anyáiból. Utána, mikor már lent van a kengyel, akkor a szegecsanyákat is lefúrtam a kengyelről. Összeszereléshez 8.8-as csavarok anyák, a csavart fölűről, anyát alúról, így következő alkalommal könnyű a csere. De mondom, ez 166 nál volt. A stab szilent egyébként hasított, nem kell a stab rúd végén föltenni. Ott a helyén föl lehet pattintani. Bocsi, ha nem ugyan az a felépítmény, hülyeségnek hangozhat amit írtam... :-)
Buksi11-05-2015 08:02:54 // 50206
Nem hiszem el, hogy vannak ennyire hülye emberek. :-DDD
Sztem ez fake. :-D
Marklar15511-05-2015 05:36:13 // 50205
Skodra10-05-2015 17:36:57 // 50204
Sziasztok! Szeretném kérdezni hogy valaki cserélt már hátsó stabszilentet 156-ban?
Szét kell fúrni a bilincseket v.oldalról belehet tolni...? köszönöm!
dev16610-05-2015 12:56:39 // 50203
nm. ha találsz bele új gyári szenzort, megoszthatnád a forrást, mert én anno, csak bontottat találtam, amikor eltört a menet.
Trumpf (NagyVad)10-05-2015 10:13:00 // 50202
Köszönöm a gyors segítséget! Megnézem, és ha kell, cserélem a "2in1" érzékelőt.
dev16609-05-2015 23:22:49 // 50201
a gázolajszűrő aljába van becsavarva a vízérzékelővel (WIF) együtt alkot egy szenzort. Ha cserélnéd, visszacsavarásnál vigyázz, h ne húzd meg nagyon, mert könnyen törik a műanyag menet.
Trumpf (NagyVad)09-05-2015 23:03:16 // 50200
Köszönöm az infót! Töröltem a hibát és fogom figyelni, de a FES 50 °C-os aktuális üzemanyag hőmérsékletet jelzett ki. Lehet annyi ha nem volt meghajtva a kocsi és 1/3 tanknyi üzemanyaggal? Nem szoktam lámpafelvillanásig üríteni a tankot, mert akkor hamar fel tud melegedni az üzemanyag. Amúgy hol található ez az érzékelő?
dev16609-05-2015 22:55:16 // 50199
én kitörölnöm, hogy kiderüljön visszatérő hiba-e. Ha visszajön, akkor érdemes végiggondolni, h volt-e olyan üzemállapot, ahol túlmelegedhetett a gázolaj (pl.: dugóban ácsorgás nagy melegben hosszú ideig nagyon alacsony üzemanyagszinttel). Úgy tudom minden JTD-ben van gázolajhűtő, tehát ez a kevésbé valószínű ok, de a majdnem üres tank tényleg veszélyes lehet.

Ha pedig azonnal visszaíródik a hiba, akkor szakadás van a szenzor környékén (vezetékezés vagy maga a szenzor).
Trumpf (NagyVad)09-05-2015 21:54:28 // 50198
Szép estét mindenkinek! Ma dobott egy hibakódot a NagyVad, "P0168-Gázolaj hőmérséklet érzékelő: Magas jel". Tudna valaki segíteni a hiba megfejtésében/elhárításában?
Piritu - 1.000.00009-05-2015 21:04:06 // 50197
A váltóban a féltengely szimeringet ki lehet cserélni a váltó szétszedése nélkül? (Spider 2.0TS)
igi16609-05-2015 09:45:24 // 50196
Üdv mindenkinek. Aki szolnok felé jár és érdekli, eladó 5l selenia 20k 10w40 motorolaj 8000ért. Kedvezményesen 10000 volt, de nekem dízel olaj kell, és nem figyeltem a boltban, hogy mit sóztak rám. Sajna már eltekertem a nyakát, mert cserélni akartam az olajat, így nem cserélik ki. De még jó, hogy az utolsó pillanatban észrevettem... Érdekel valakit?
TDI7509-05-2015 09:10:40 // 50195
Szerintem azokon a helyeken meg is szakad egy rövid időre. Amióta egy kicsit arréb tettem a csúszkát azóta sokkal szebb az alapjárat. Valami olyasmi lehetett mint amikor recseg egy hangerőszabályzó.
.......................08-05-2015 16:40:39 // 50194
nekem van ismerösöm
a Komondi Norbi
[k i z z o]08-05-2015 16:24:00 // 50193
Intermittent is vagy csak csúnya?
Bilux08-05-2015 16:12:39 // 50192
MES-sel mérve nem tudom fiat ecu scan is beolvassa e
Bilux08-05-2015 16:11:49 // 50191





Reggeli indítás hidegen illetve 13km-en keresztül élő adatok

Délutáni indítás szintén hideg motornál illetve élőadat pár km-en keresztül.

Fileok letölthetők elemezhetők valaki csak tud segíteni mi a baj.
Bár gondolom nem úszom meg az injektorok bevizsgálását.

interdiesel-ben nincs ismerőse valakinek? Győr.
TDI7507-05-2015 11:28:09 // 50190
Egy kis Jetronic ízelítő: Bosch LE3

Kb. 300000 kilométer után így néz ki az LMM potmétere

Nem csoda ha dadog az alapjáratom.


És valami középtájt sem stimmelt.
Bobika06-05-2015 18:41:44 // 50189
Nem megy a ventilatorom,,mi a megoldas?mi lehet az oka?tudja valaki?
mreni05-05-2015 19:16:14 // 50188
kivéve mikor igen :)
.......................05-05-2015 17:26:14 // 50187
ja egy másodpercet elö
és vagy 5..15 sec et utánizzít

de ha hiba van az izzítógyertyákkal akkor sípol
Bilux05-05-2015 16:53:00 // 50186
Mjetek izzítanak hideg motornál nyáron is ? Vagy csak hideg időben?
Mostanság olyat művel hideg motornál reggeli indulásokkor hogy szépen elindul majd 2 másodperc járás után kihagy egy henger és jön a fehér füst. Majd megint megy rendesen aztán megint kihagy kb csinálja ezt fél percig. 5-6 kihagyással.
Melegen semmi baj normális alapjárat nem füstöl.
Pisti130005-05-2015 06:56:39 // 50185
A FES nem ad referencia értéket.
Buksi04-05-2015 17:19:54 // 50184
Akkor szedd le a kárpitot az ajtóról és próbáld meg úgy kinyitni. Lehet, hogy csak szét vannak akadva a kilincsnél a mozgató rudak. :)
Coyote04-05-2015 16:20:24 // 50183
tudom, de néha jó hátul is beszállni... :-P

amúgy meg inkább hozzá értő válaszokat várnék. :-)
Tomi14704-05-2015 15:55:31 // 50182
Ciao kedves Cartársak!

Tudja valaki, hogyan lehet hozzáférni 147-esen a rendszámtábla világítás izzóihoz. A fedélzeti komputer időnként kiírja a "number plate light failure" rendszámtábla világítási hibát, majd idővel a hibajelzés eltűnik. A jelenséget a valóságban megfigyelve a jobb oldali égő néha elfelejt világítani, ám a magyar utak áldásos állapota miatt időről időre újra emlékezni kezd a munkájára. :)

Így erős a gyanúm, hogy valamilyen érintkezési hiba van a dologban, és ez a zötykölődés hatására csak néha jelentkezik.

Szeretném megnézni ezért a foglalatot, az érintkezést, de még nem jöttem rá, hogyan kukkanthatnék oda.

Előre is köszönöm a tanácsotokat!

Üdv, Tomi
Buksi04-05-2015 15:53:42 // 50181
Figyelj... Neked bal előre kell beszállnod. :D
Coyote04-05-2015 09:44:54 // 50180
sziasztok. van egy kis gond a nagyvad-dal. a bal hátsó ajtót nem tudom kinyitni. se kívülről, se belülről, se a kulccsal. van esetleg valami tipp hogyan tudnám ezt orvosolni?

köszönöm
pe-Ti04-05-2015 08:30:08 // 50179
Ciao!
Ha valakit érdekel itt megtalálja az eper online-t.
mreni03-05-2015 16:29:46 // 50178
2perc kb,ha minden jól megy,telepited a drivert,fes-t, összedugod és kész
Ferke03-05-2015 15:05:23 // 50177
Miért nem rakod mellé a referenciaértékeket? Abból látszódik!:)
Pisti130003-05-2015 14:30:05 // 50176


szerintetek az egyes vagy a kettes lambda nem ok?
Alien402-05-2015 22:08:04 // 50175
a linkből nem jön át, vagy rosszat linkeltem, de az elsőre egy vag kkl egységem van, tehát megfelelő, csak valsz rosszat írtam

összehozni mekkora meló?
mreni02-05-2015 15:18:15 // 50174
Tök fölösleges volt ELM327-et rendelned,nem fog működni,VAG KKL interface kell hozzá és az alább linkelt átalakitó.
Alien402-05-2015 14:35:39 // 50173
Sziasztok! hozzáértők véleményét/tanácsát kérném -és előre is köszönöm-
145ös, 2000-es. 3 pines csatival, ki akarom olvasni
rendeltem hozzá ilyet meg ilyet:

ELM327

3-6 pines váltó

mielőtt nekiesnék a kiolvasás és a többi gyönyörűségnek, mik a tapasztalatok, trükkök?
előre is köszönöm!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.