Az ajtókban 10x13-as "kisovál",



a mély pedig 16 cm-es 2x4 ohmos hangszóró


A mély helyére még éppen beapplikálható egy 20 cm-es mélynyomó, ha lehet free air
klatty
Az ajtóba először egy 165-öst próbáltam meg egy segédpanellel berakni

, de esztétikailag nem jött be. (A hangja az igen) Végül egy 2nagyovál" lett felcsavarozva, a teljes helyet lefedi.

Tudja valaki ,hogy milyen és mekkora hangszórók vannak egy 97es spiderban középen meg az ajtóban ..?? Kicsit kivannak a hangszórók, akarok bele valami döngetőset :)
Kazes☻25-11-2011 20:27:13 //
3178
Jó kis
spider, na dehogy dízel?! Biztos azé' ilyen olcsó... :)
Egy kis nyáridéző a hideg napokra :-)

Gondolatilag már ott tartok én is. Holnap keresek egy megfelelő darabot és hét végén projekt indul. (A rétegelt lemezt is holnapra ígérték.)
Plexi a legegyszerűbb szerintem, ha ráraksz egy sima öntapadós fóliát, még karcolódni sem fog.
Katona Kálmán kabriotető-javító, Budapest, Baross u.
Három példányt javíttattam már nála + 1 Barchettát, a gyári anyaggal dolgozik, hibátlan, ajánlom. Ha jól emlékszem 10.000 Ft volt szeptemberben, a gyári száztizenakárhánnyal szemben.. Mondjuk mindig kiszerelve vittem oda, bár kivenni kb. 6 perc. Ha kell, meg tudom adni a mobilját is.
Szélfogó téma megint. Addig már eljutottam, hogy a vízszintes részét megcsinálom 11-es rétegelt lemezből, kárpitozva. Babán légzáró lesz.
Arra nincs ötletem, hogy miből lenne célszerű a függőleges részt csinálni. (Aminek a hálóval cserélhetőnek is kellene lennie.)
Szereztem 4 mm-es szilikonlapot (mint a hátsó ablak) de hogy tudnám kimerevíteni? Feszítsem ki egy másik csőkeretre, mint a hálót?
Gondoltam már plexire is, de az nagyon sérülékeny lenne. (karcolódás) Bár abból lehetne egy egyszerű sínnel le és felhúzhatót is csinálni és nem kéne háló.
Esetleg olyan fóliát feszítsek ki, mint amit a kitört szélvédő helyére szoktak tenni, hogy haza lehessen menni?
Nem gondolkodott már valaki ilyesmin?
Nem biztos, hogy jól sikerült :

Hm, 289 Eu az első és ugyan ennyi a hátsó ablak. Jó hogy lehet kapni. A bontott kicsit olcsóbb, csak kevés van belőle :-(
gyml12-11-2011 20:23:55 //
3169
Ezt ismeri valaki? Rendelt már valaki valamit innen?
http://www.verdeck.de/
Pár darab már készült ott :-)
Andy12-11-2011 13:02:55 //
3167
Keresd
KGBMAN-t.
Neki van kontaktja az biztos! :))
Eltört és kiszakdt a hátsó ablakom; tud valaki egy jó helyet ajánlani Pesten akik megcsinálják jó áron?! Előre is köszönöm
Nem, egy német hirdetés :-)
Bár elgondolkodtató, kár hogy a két alsó hangszóró nincs egy magasságban.
gyml05-11-2011 13:25:26 //
3164
Csak nem a garázsban találtad?! :)
Hogy ne aludjon el teljesen a topik, betenném amit ma találtam.
Érdekes megoldás

gyml16-10-2011 21:21:33 //
3162
Én ezt a Győr- Szekszárd 200km-et szoktam megjárni vele. Szerintem már magától eltalál. :)
gyml16-10-2011 20:19:57 //
3160
Szálka előtt a dombtetőn van ez a kilátóhely. Innen belátni az egész környéket. Gondoltam megállok és csinálok pár fotót. Ez Tolna megye, az én otthonom. :)
GTPeti16-10-2011 19:15:18 //
3159
Miért, Jimbo anno egy Lotussal ment fel az Alpokba. Kiváló választás volt az is. :))

A napsütés engem is csalogatott, de 11-12 fok nem tűnt optimálisnak a szezonzáráshoz :-(
Hol készültek a fényképek?
gyml16-10-2011 18:43:00 //
3157
Ma lemostam az autót, meg kicsit korbe is jártam a környéket. Szépen sütött a nap, de azért nem volt túl meleg.

Spider Q4-gyel sielni elég "baró" lenne :)
Én azon agyaltam h felvezetem a levegőt oda ahol az öv kijön a kaszniból.
Egy korrekt rostély-os (B oszlopban vannak ilyen rostélyok nagyobb kocsikban )megoldással gégecsövön...de előtte ki kellene próbálni h működik-e. Eléggé bevág a hideg az ember fejére valóban... ujabb kabriok tudjak ezeket...
Az is lehet elegendő lenne a hatso hangszoro kornyeketől felengedni. Onnan szívja/keveri fel a légáram a levegőt.
-
+ ülésfűtés van tervben.
Van egy remek jó klímás a 14. utca 11-ben a Campona környékén...évek óta oda hordom a vasakat, mókás két szaki, de elég sokmindent láttak már.... Boldizsárnál dolgoztak... elfelejtettem motorvisszarakas utan radugni egy csatit, es rogton kiszurtak, hogy kell legyen egy masodik nyomaskapcsolo mert csak 2 vezetekes az egyik.
Nna egy masik klimas sztem napokig szivott volna vele...
Viccelsz? ki sem lehet robbantani belőle!
Kuporgatok keménytetőre :)
Apropó téliesítés:
azon töröm a fejem, hogy a szélfogó hálóra tépőzárral (vagy valahogy másképp, de mindenképp eltávolíthatóan) felapplikálok egy átlátszó fóliát. Így légzáró lenne a szélfogó, még kevésbé kavarogna a szél, a fűtés jobb lenne és talán 20 fok alatt is lehetne nyitni a tetőt.
Próbálkozott már valaki ilyesmivel?
GTPeti11-10-2011 22:47:19 //
3151
Hahh... annak cseréjével akartak lehúzni a Nagykőrösi úton. Szétbombázták volna a fél autót. Csak a puszta szerencsén múlt, hogy nem került rá sor. Közben csak túl volt töltve a klíma, ezért kapcsolgatott ki-be.
Na jah, először is meg kéne már találni, hogy hol szökik el a gáz. A fluoreszkáló olajnak semmi nyoma sincs a motortérben, csak a műszerfal alatt lehet...
Andy11-10-2011 22:24:54 //
3149
Csak azért nem mindegy, mert a hűtőnél a 98 utániakban már teljes téglatest forma a klímahűtő. A mienkben, meg szemből a jobb felső sarka lecsapott. Párologtatóba nem tudom van - e különbség. És hát sajnos nem megy bele az új a régebbibe. Amúgy Unix webshop pl nem tesz különbséget. Pedig van sajnos. Tavaly sehol nem volt se bontott, se raktáron. Csak rendelésre ment volna.
Viszont klímához bontott cuccot venni... Hát bele lehet nézni a xarba. Nekünk is sikerült kompresszor ügyben. Az Érdi csávó lehúzott rendesen. :((
No, akkor hívjuk párologtatónak, az alba "Evaporátor"-nak hívja :-DD
A műszerfal maradna, azt nem cserélném semmiképp.
Andy11-10-2011 22:13:57 //
3146
De az a belső párologtató ami ott lehet. A hűtője az elől van a motortérben. :)))
Csöri11-10-2011 22:13:28 //
3145
A fűtés kulissza és a kábelek miatt nehezen fog menni. SKrisz műszerfal cseréjekor már végigjártuk ezt az utat.
De minek neked facelistes műszerfal? Neked a régi tetszett .:-)
Apropó, mi van, ha az "újabb" belső rendszerét teszem bele? Légcsatornástul, fűtőtestestül...
Akkor marad a bontott, akár GTV-ből, de tele van a hócipőm a klímatöltéssel :-)
Andy11-10-2011 22:07:54 //
3142
Tiszta sor, csak ne jó bele! :)))
A Bárdi oldala 36ezret hoz...
De igen, más már nem lehet, ami enged. Egy nyarat nem bír ki a gáz, meg kellene találni, hogy hol szökik. A motortérben nincs a megszökött olaj, már csak a műszerfal alatt lehet. Bontott is jó lesz, kis pénzért, ha nem ereszt :-)
Andy11-10-2011 21:49:43 //
3139
Kapja a keménykalapot, meg a téli gumit aztán irány a hófödte Gellérthegy! ;)))
Andy11-10-2011 21:48:31 //
3138
Ugye nem a klímahűtő miatt akarod kikapni a műszerfalat? :)))) Amúgy a 98 előttiekben más formájú és nem is nagyon kapni. Míg az újabbakba ócsón vesztegetik addig erre 90 és 100 kedvesség között mondogatnak. De tudom a helyet ahol 55 körül mérték tavaly! :)))
Még nyitott tetővel a garázsban reménykedve várunk egy szép napot/délutánt.
A nyúlszőr kucsma is a garázsban várja a nyitott tetős havas kabriózást :-)
Ja, és elkezdtem gyűjteni a cuccokat a téli projektekhez.
Mekkora meló kikapni a műszerfalat? Lehet, hogy a klímahűtő ereszt, cserélni kellene...
Csöri11-10-2011 09:53:39 //
3136
Sziasztok!
Idénre búcsút intettem a kabriózásnak, ma elcsomagoltam a sárgát télire.
Viszlát tavasszal.:)
Ti, hogy álltok?
Fenyezni kellene a lokost, gondoltam szinre fujatom a toldatokat is. Kerdes: a 96-os Spider kuszobje ugyan az formara mint azoke melyek gyarilag szinre fujtak?
Gratula!
(A kinti fórumokon a bronzból öntés is szóba került...)
Kazes☻26-09-2011 20:54:53 //
3133
Érdekes egy megoldás, de a lényeg, hogy szuperáljon. :)
gyml26-09-2011 08:34:30 //
3131
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.