Akkor még jól jártál. Anno az én négyésfelemből nyolc lett :-((
Csak a regadó volt kettő:

Wickey15-08-2012 22:21:56 //
3731
jobb később mint soha. :-) Az ezer eurós autóm mondjuk a végére háromezer lett, ezúton is szeretnék egy számot küldeni szeretett vezéreinknek, inkább ki se számolom hogy belga vagy szlovák rendszámmal ez mennyi lett volna...
Gratula!
Akkor még egyszer légy üdvözölve a fedél nélküli csapatban :-))))
Wickey15-08-2012 22:11:49 //
3729
De. A CO miatt hiszti volt, de mivel nem kajál rosszul és tök jól megy, ezért csak megígértem a lambdaszonda cserét. :-))
Wickey15-08-2012 22:11:02 //
3728
mingyá, öregember nem gyorsvonat. :-)
GTPeti15-08-2012 22:07:51 //
3726
Az kizárt, hiszen nincs is fent az autóid között!! :/
Wickey15-08-2012 22:05:17 //
3725
nnyah. We are in business. Végre... :-)
Közben vásároltam 147/GT stb bakot, és stimmel bele. 6e Ft volt - Bárdinál.
A villás részen az anya a másik oldalon van, és kicsit a villán igazgatni kell. (Képen még az eredeti állapotban látszik, de így sem vészes)

A Pókban nem láttam ilyesmit, csak az indítómotort látom ott, de holnap megsasolom jobban világosban is.
Középső képen a sárgaréz színű kalapos szokásos EGR szelep forma jó mélyen.
Ha kell akkor megjelölöm, de szerintem látni fogjátok, pont a kép közepe a benzin nyomásszabályzóval szinte egy vonalban kb. 20cm mélyen a valóságban.
Nagyon ritkán nyit, akkor is csak be-be pöffent egy kis kipuffgázt ha "ugralok" fordulaton a gázon.
Jó éjt!

(Furka hágóra menet)
Negyed órája sasolom az epret, de nem látok ott semmit. Képed nincs róla?
Csöri09-08-2012 21:02:14 //
3718
Egy képpel sokat segítenél. Én TS motoron nem láttam még kipufgáz visszavezetést, még az ePerben sem.
blokk hatso falán jobb oldalt a hengerfej magasságában. De állítólag nem mindegyik EGR-es. (Enyem lehet svajci...)
Csöri08-08-2012 22:34:40 //
3716
Még én sem láttam.:-)
Bárdinál elvileg tudnak hozni.
Ki kell túratni velük eperből, vagy talán még gyorsabb, ha te mondasz nekik cikkszámot ;)
Hol van ez az egr a TS-ben? Megnézném, de még sose volt dolgom vele.
Srácok, TS-hez a felső motorkitámasztó kutyacsontot hol lehet beszerezni újban? Köszi!
Vagy hol szilentezik meg megvárható felállásban? Köszi!
ltopolino.hu
-
Az EGR szelepet meg tudná nézni vki, hogy gázadásra mit csinál?
Enyém üzemmeleg motornál épphogy néha mozdul. (látszik ha ránéz az ember)
Ennek igy kell mukodnie? Anno Dedra-nal nagy gázra behúzott rendesen, nem csak "kamu" mozgásokat csinalt.
Honnan szerezted be a nyomtásszélesítőt?
Hibakódig nem jutottam még, adaptert kellene faragni.
De lehet inkabb azt kellene mint találgatni. :)
Az is érdekes, hogy 1-ben ha indulok húz egy darabig, majd torpan egyet egesz lent (1500-2000rpm korul), es huz tovabb.... akkusaru le-fel megvolt egyeb ok miatt.
Az a gyanum az említett megkerülő szelep valamiért határon dolgozik, vagy lehet szorul.
Nyomtávszélesítő közben megoldódott. 15mm-es Novitec került be pont a tehermentesítő igénye miatt. Nem mintha számítana a márka, de TÜV papír meg minden azért egy nyugalmat ad.
Viszont remélem futóműbeállítás megoldja: instabilabb lett a szélesítéstől, tolja az orrát, és riszálja a fenekét. Éppenhogy és csak forszírozott kanyarban, de a korábbi állapothoz képest visszalépés. :-/
Hibakódod van az ECU-ban? Esetleg egy élőadat elemzés megmondaná, hogy miért rángat. Én elsőre egy egyszerű resetet javasolok. (eu2-nél akusaru le pár percig is elég)
A beállítást már napok óta keresem a manualban, de nem találtam semmit, ellenben van valami egy megkerülő szelepről benne. Holnap megnézem a vasban.
Víztranszferesen már én is gondolkodtam (szintén középkonzol ügyben), aztán találtam egy ezüstöt Phonnál és az lett. Amiket nézegettem a neten jónak tűntek, bár egyet tényleg jó lenne látni élőben.
Nyomtávszélesítőt nekem a gumisom hozott. A 10 mm kissé cikis, mert az még keskenyebb, mint a kerékagy központosítója és nem biztos, hogy marad még akkora darab, ami a központosításhoz elég. Nekem ezért lett
16 mm, mert azon mér van központosító.
Sracok, mitől lehet hogy gazelvetel gazraadas hatasara dadog es rangat a pók? (2.0TS)
Kisgázon egyenletes tempoban haladva is kepes ra neha, ha olyanja van.
Olyan mintha motortartó lógna, de nem. (féltengelyek jók, kuplung új) Egyre inkabb az a gyanum valami a pillangó zárás / alapjarat körül nem kerek. Neha az alapjarat is jatszik.
/erzesre olyan mintha bizonyos pillangoallas alatt azonnal elvenne a levegot es megjon a brutal motorfek/
Mi az EURO2-es 2.0TS-en az alapjarat beallitasanak menete?
--
Víztranszferes dekorfoliával dolgozott, dolgoztatott valaki? Középkonzolt szeretném bevonatni, elég "izé", gondoltam gyűjtök egy kis infot előtte pro-kontra.
--
Esetleg alu 10mm-es nyomtávszélesítőre jó forrás tipp? Ebay-t neztem, de ha lenne jobb megköszönném.
Köszönet előre is!
az új ülések szuperul néznek ki,de q***va kényelmetlenek
ezért is vettünk FL elötti Bre t
hú a gerinctámasz is villanyos lett FL után
Akkor nálad is ki kell cserélni a tépőzárat. Már én is nézegettem. Nálam téli projekt lesz.
(Amúgy elég trehány vagyok, 5-ből ha egyszer visszarakom azt a fület, mert a háló keretén mindig fennakad becsukáskor.)
Pritu; szerinted mit csináljak a tetőmmel ? Amikor felhajtom és van az a tépőzáros rész ,amikor behajtod a füleket ott már nem marad meg ahogyan kéne. Te mindíg olyan jó ötleteket mondasz nekem! :)
Na, akkor halad a projekt! :-)
Ahogy látom, te is tudnál elég sok blog bejegyzést csinálni, ha mindent dokumentálnál :-))
Nekem simán visszament a légzsák a helyére, de nekem már az újabb kormányom van.
Ja, egészségedre!
Wickey26-07-2012 21:36:21 //
3699
Like.
Én is sínen, a légzsák fasza. Az átvezető gyűrű cseréje után még hibakódot se kellett törölni, egyből helyreállt a rend. Jó ez az őskövület Becker vezérlő, nem gecizik, ha csak egy hiba van, és az megszűnt, akkor nem is terheli a pici agyát azzal, hogy tárolja a továbbiakban. :-)
Viszont az dislike, hogy képtelen voltam visszacsavarozni a helyére azt a kurva légzsákot, rekedtre ordibáltam magam, egész egyszerűen valami kretén volt, aki ezt kitalálta, egész életében légzsákot szereltetnék vele ki-be, három órája csak szopok vele. Holnap meg mehetek menetfúrót venni, mert már annyiszor kapott félre az a tetves csavar, hogy oda a menet a légzsákban.
Most meg már nincs kedvem levezetésnek csonkállványt cserélni, szóval feljöttem és előhoztam egy üveg 74%-os rumot, most már picit jobb. :-)
Sínen vagyunk :-)

Wickey21-07-2012 20:41:06 //
3697
igen, négyküllős. Már elkezdtem nézegetni a 164 Supereket, hátha találok egy elfekvő kormányt, elvileg az is jó lehet bele...
Szerintem még az enyémben is olyan a csonkaállvány/fék, mint a tiedben. Legalábbis az ABS szenzor leírásod alapján. Anno én is filóztam a cserén, de lett rá egy rendes tárcsa és betét és maradt. Nincs vele gond, műxik rendesen, szerintem kár a cserére pénzt költeni. A 2,0TS amúgy sem sportmotor. (Téli projekt lesz a fékek tömítéscseréje és a fékcsövek cseréje.)
A Tiedben még a négy küllős kormány van? Azt lehet, hogy tényleg megérné "korszerűsíteni". Az enyémben is már lassan 15 éves a légzsák, a még régebbi nem biztos, hogy üzembiztos még.
Wickey21-07-2012 19:27:00 //
3695
az lesz.
Csak megint kezdődik az okoskodás, hogy mi megy bele HELYETTE... az enyém nagyon korai évjárat, lásd a régi, 155-tel kompatibilis csonkállványokat, kis, 257-es fékeket satöbbi, a légzsákja is 145 boxer örökség (Becker ECU-val), stbstb.
Kiváncsi leszek... noha elvileg újban is lehet átvezetőt kapni 30kHUF körül. De ezt még csekkolom Ofiékkal.
Wickey21-07-2012 19:03:53 //
3693
már kikaptam, és az átvezető az, ami zárlatos. Ami - gyanítom - nem tervezési sajátosság benne. :))
A légzsákot elég egyszerű kikapni, lehet, hogy csak az átvezető kakukk.
Wickey21-07-2012 18:14:17 //
3691
mondjuk így máris értelmet nyer az öt villogáshoz tartozó hibakód:
05: Driver's side module triggering device resistance out of tolerance...
hát persze, összedugva rövidzár, széthúzva szakadás, nem csodálom, ha hisztizik miatta. :-)
Wickey21-07-2012 18:07:51 //
3690
ez gyors volt, abból meg az átvezető hiányzik. Na mindegy. A 145-öst meg most ezért nem szedem szét. Broáf.
Wickey21-07-2012 18:04:26 //
3689
újabb nagy öröm... nem igazán vágom a légzsák működésének a módját, de gyanítom, hogy ha a kormánykerék a kezemben van, és a légzsák átvezető kábelének a két csatlakozója között ellenállást mérek, annak nem nullának kéne lennie...
van lenn egy 145 kormány légzsákostól, lemegyek és megnézem azon is.
Wickey21-07-2012 11:08:43 //
3688
Most, hogy van egy garnitúra, elkezdhetjük. Én felújítom a saját, polcon lévőimet, majd kicserélem, és ami az autó alatt van, jól odaadom Neked. Te felújítod szép kényelmesen, beteszed, és ami kikerül a kocsid alól, visszaadod. Egy ilyet pl. el tudok képzelni.
Hmmm, erre már én is gondoltam. venni egy komplettet, felújítani kényelmesen és félretenni. Eddig már van is két felső lengőkarom...
Wickey20-07-2012 22:08:17 //
3686
rosszabb. Komplett hátsó hidat vettem, összeszerelt állapotban.
Persze fosok voltak azok a lengőkarok is, de nem ANNYIRA mint az enyémek.
Nyikorog? :-O
Sikerült a hátsó futóművet szilentezni, vagy komplett karokat vettél?
Kettő hiba volt benne, mindkettőt egyszerre kitörölte. Az enyém amúgy TRW (60625181)
Wickey20-07-2012 21:08:26 //
3683
ja, a váltó egyelőre oké, mentem vele 40 km-et, és egyszer-kétszer eltoltam neki kettőben, de eddig bírta, koppkopp. :-)
de most, hogy hibátlan a kipufogó és halk az autó, kiderült, hogy hiába válogattam össze a jobb cuccokat a hátsó futóműbe, iszonyatosan tud ott nyikorogni valami gödrös úton. :-(
Szóval a maradékot nekilátok felújítani.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.