A sport csomag, mint ahogy a 070-es opció is rendelhető extra. Ha ezeket külön nem rendeled, nem kapsz sötét ablakot.
Nekem sincs sport csomagom, nem kell. A 070 meg kevesebből megoldható utólagosan. Ráadásul úgy, ahogy akarom, több fóliával, akár a szélvédőre csíkkal is.
Alapból csak a Quadrifoglio Verde és a Sprint felszereltségben van benne, a Progression és a Distinctive-ben nincs.

Imi09-02-2016 07:26:26 //
7623
Dehogy része nekem bent volt a sport csomagba.
Lehetett külön is kérni 070 kód.
Nincs, az csak a Quadrifoglio Verde felszereltség része.
Csöri08-02-2016 22:15:55 //
7621
Neked nincsen gyári sötétítés a B oszloptól?
Erősen töröm a fejem a fóliázáson.
Nem lenne érdemes a szokásos fekete helyett valami más színnel?
A prospektus szerint 72Ah/600A

Segítség kéne. Az 1,6-os - dízel - Giulihoz milyen kapacitású a gyári aksi?
Szerintem igen. Lesz származásell..., 9.1 :) az jó :)
Utolsó 1500km átlagfogyasztás 9.1 volt úgyhogy annyira nem hajtották
Magánszemély volt egyébként
Ki mondta, hogy céges? Kint sokaknak lízinges autója van, mivel jobban megéri, mint itthon, amúgy meg 14ezer km van benne, volt már olajcsere is benne
megveszel egy céges QV akit mindenki rúgott?
Aki hozza nekem az autót most mondta, hogy mivel banki lízinges autó volt a QV-m ausztriában ezért nincs hozzá törzskönyv, de a bank állított ki papirokat erről, a kérdés, hogy így forgalomba helyezhető-e itthon az autó, vagy származás igazolási eljárást kell kezdeményezni?
Egyik amore tag vette meg
'''''07-02-2016 08:17:23 //
7608
Mi lett az előddel?Megvan még?
Köszönöm! Csütörtök körül lesznek meg a papírok, rendszám, majd utána teszek fel képeket.
Gegee06-02-2016 22:29:18 //
7606
Szép gép! :) Gratula! Több fotó is lehetne! :)
Szép az új QV:-) Gratulálok! :-)
Hát errefelé nem nagyon érne ki ép felnivel a utcából :-(
Haddel05-02-2016 17:12:28 //
7602
Dúrva😃

20zoll Guliettán ,a 8C első felnieivel
235 LE 173KW:-) 59685,- Ft én ennyit fizettem :-)
a kalkulátorok rosszak ,régen volt 170 lóerő felett luxusadó
de megszűnt
az érvényes :
http://www.biztoshely.hu/gepjarmuado-torveny-es-a-merteke.html#
a jármű gyártási évében, illetve az azt követő három évben 345 forint kilowattonként;
a gyártási évet követő 4.-7. évben 300 forint kilowattonként;
a gyártási évet követő 8.-11. évben 230 forint kilowattonként;
a gyártási évet követő 12.-15. évben 185 forint kilowattonként;
a gyártási évet követő 16. évet követően 140 forint kilowattonként;
szerintem 60030Ft lesz
Teljesítményadónál még van olyan, hogy bizonyos kw felett duplázzák a fizetendő összeget? Mert a 235 lóerős QV-ra az egyik kalkulátor 60ezret hozott ki a másik meg 120ezret? Melyik számolt jól?
klatty az Alfa emblémára
Giuliettát a előre/vissza nyíllal megkeres
"kezelési útmutatókra" kattint
évet és hónapot kiválaszt
"Kezelési és karbantartási útmutató"-t letölt :-))
Zoli7902-02-2016 17:18:53 //
7594
Esetleg valami konkrétabb? Már egy hete ezt keresem !
Zoli7902-02-2016 17:05:59 //
7593
Köszi
Zoli7902-02-2016 16:04:58 //
7590
Helo ! Tudna nekem valaki segíteni,hogy honnan tudnák beszerezni valamiféle használati kézikünyvet (magyart) a frissen behozott giuliettámhoz?
Gegee02-02-2016 09:18:21 //
7589
Fogadni mertem volna! :) Viszont örülök neki. ;)
Csöri01-02-2016 21:30:25 //
7588
Utána járok akkor a szoftver frissítésnek.:-)
Én a D-t autópályán ha egyszer használtam, és akkor sem tudom hogy hogyan kapcsoltam át. (talán 120-ig engedi? leállítás után viszont N-ben van )
Itt főúton használom inkább ( oktató üzemmód nagyarcoknak ) és már a városból kimenet látom a púposkodást ( az "új" alfát mindenki le akarja nyomni ) és akkor GO. Van idő rákészülni.
Egyébként meg van úgy hogy most nyomni fogom másoktól függetlenül, és a megyeszékhelyig (vagy vissza) D -ben tolom.
Imi01-02-2016 10:15:12 //
7586
Nálam ugyan ez a helyzet.
Gegee01-02-2016 09:25:53 //
7585
Ez jó. Én 110 felett nem tudom D-be rakni és újraindítás után sem marad abban. :) Használat közben észrevehették, hogy mi nem szuperál olyan jól és változtattak a progin. Régebbieket meg nem hívták vissza, mert végül is ez nem akkora "hiba", csak nem veszik észre alapon. :) Nem számoltak pár magyar legénnyel. :)
Mint azt is, hogy van akiknek tizedes pontossággal írja a képernyőre (radionav) a hőmérsékletet, nekem meg kerekít.
Csöri31-01-2016 22:14:53 //
7583
Majd a Giu talin összeszedjük a problémás részeket.:-)
Akkor csak van valami program ügyben, mert a tiéd még régi műszerfalas. A változás nem a facelifttel jött.
Lehet, hogy utálni fogtok, de nálam simán be lehet tenni D-be akár 130-140-nél is. Es leállítás után is abban marad, ha igy állítottam le. Pályán pont ezért szeretem :) imádom ezt a dögöt :)
Nekem csak a kapcsoló gombon világító LED jelzi, hogy ki van kapcsolva a start/stop, a műszerfalon semmi :-)
Furcsa, hogy ez itt a topikban még nem tette szóvá senki senki...
Nem lehet valami software update a kocsihoz?
Mondjuk én a fűtéssel vagyok haragban. Fázik a lábam. Már végigtúrtam a MES-t, hogy nincs-e valami resetelési lehetősége (hátha segít), de nincs.
Csöri31-01-2016 19:00:51 //
7576
Minden megszokás kérdése, most már automatikusan kapcsolom ki a start-stop funkciót ahogy beértem a városba. Ha ki van kapcsolva viszont zavar, hogy a középső kijelzőn folyamatosan mutatja sárgán, mintha hibás lenne. Így városon kívül visszakapcsolom.:-)
Ez a dynamic mód viszont így hülyeség. Ha 140-nél van kedvem átkapcsolni nem hagyja, vissza kell lassítani 110-re. Ez mondjuk csak akkor ultra gáz ha a hátsó lökhárítón lóg egy Seat Leon FR.
Akkor ezt is kifaceliftezték, mert nekem 150-nél is hagyta :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.