Forum >> Alfasud-33
Inner Circle25-01-2006 13:26:27 // 11921
	Ha rég nem nézted, akkor természetes hogy a fékpofák kopásával lejjebb megy a szint. Nekem is úgy kezdte, hogy emelkedőn be-bevillant, de nem volt semmi baja, pofacsere után nagyon szépen ment tovább. Ha az összes féked fog és nem látsz folyásnyomot, akkor nincs ok aggodalomra, csak figyelj a fékpofákra.
	
Scott25-01-2006 13:25:17 // 11920
	Ádi ! Néha nem értelek. Szerintem egy értelmes ember vagy, szóval nem igazán értem az ilyen jellegű kérdéseket főleg, hogy te is tudod a választ rá :) Ha csak egy topic up volt akkor visszavonok mindent :)
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)25-01-2006 13:13:50 // 11919
	Sziasztok!
Inkább megkérdezem megint jó előre! :-)
Szóval: úgy néz ki a fékfolyadékom is összement a nagy hidegben!
Ma reggel egy meredeken jöttem fel hazafelé és be-bevillant a lámpa.
Itthon megnéztem a tartályt és egész nyáron nem mozdult a nívó,de most látszott,hogy egy ideje fogy(ott) belőle... :-(
Mivel egy teleknézésben szarrá fagytam ,nem nézegettem semmit,
majd este esetleg...
Kérdés inkább az: 
van esetleg a féknek fagyveszélyes része,vagy valami ettől függetlenül engedi el.
utóbbi esetben gondolom végig kell nézni a kupplung meg a fék
valamennyi lehetséges részét)
Köszi és továbi szép napot
	
Scott25-01-2006 13:00:29 // 11918
	Épp múlt héten számoltam ki : 1 liter benzinnel 8 km-et tudok elmenni. Ez ám a takarékosság :))
	
SD25-01-2006 12:57:56 // 11917
	hát az biztos hogy kisárú-szállítónak nem ép ideális:)
	
pb_25-01-2006 12:53:19 // 11916
	Attól függ mikor, normálisan használva nagyon sok.
	
SD25-01-2006 12:48:46 // 11915
	hát az komoly :/
amúgy tényleg bemértek? akkó ez nem a legolcsóbb módja a teljesítmény vagy sebesség mérésnek... magyarországon vagy kint?
	
Rumi25-01-2006 12:46:31 // 11914
	igen, ha csak a fordulat/fogyasztást nézem nem is olyan rossz.
de mikor két-három óránként meg kell állnod és 1,32 Euros benzint tankolnod......
	
SD25-01-2006 12:36:51 // 11913
	tényleg annyira megtorkosodik? magasabb sebességen?
mondjuk az tény hogy a meleglevegő nem hajtja, kell oda benzin is:) de 12-13 szerintem egy boxitól jó fogyi:)
	
Rumi25-01-2006 12:31:09 // 11911
	:D
amúgy elég élethű
sajnos
	
Rumi25-01-2006 12:29:53 // 11910
	bontásra lejárt papirokkal, Bécsből. de ennyit megér. amugy müködőképes
	
granturismo25-01-2006 12:22:59 // 11909
	Nagggyonn jóóóóó:-)))
Mentettem:-))
	
SD25-01-2006 12:18:02 // 11908
	
	
Rumi25-01-2006 11:53:16 // 11907
	azt bizony. majdnem olyan látványosan mint ahogy a fordulatszám felpörög
	
granturismo25-01-2006 11:45:23 // 11906
	Az üzemanyag mutatót elfelejtetted átállítani, hogy látszódjon ahogy "suhan" lefelé:-)))
	
granturismo25-01-2006 11:42:14 // 11905
	:-))))
Vazz:-))
	
Scott25-01-2006 11:39:27 // 11904
	:)))) Photoshop power :))))
	
SD25-01-2006 11:35:11 // 11903
	
	
granturismo25-01-2006 11:34:07 // 11902
	Egyenlőre áll a projekt.
	
Rumi25-01-2006 11:25:02 // 11901
	ez nálam is világitott most a hétvégén. 10 perccel késöbb meg leállt a motor :)
	
Scott25-01-2006 11:20:50 // 11900
	Az a kompresszor túlnyomás mérőjének a visszajelzője, nem ? :)
	
Scott25-01-2006 11:19:50 // 11899
	gt ! Mi újság a 16V project-tel ? Hol tartasz ? :)
	
pb_25-01-2006 11:11:23 // 11898
	Szokott ilyen lenni, ilyenkor kell levenni, a csatit a vezérlőről.)
	
Inner Circle25-01-2006 11:09:21 // 11897
	Áh, világít a jobb alsó sarokban a "Turbina határterhelésen" vörös fénye! :D
	
pb_25-01-2006 10:59:59 // 11895
	
	
Rumi25-01-2006 10:57:31 // 11894
	ez igaz
	
Inner Circle25-01-2006 10:53:28 // 11892
	Szerintem az életedet is megmentené csak azért, hogy tovább tudjon utálni :D
	
Scott25-01-2006 10:53:23 // 11891
	arról nem is beszélve, hogy a 190-t is szenvedve éri el..
	
Scott25-01-2006 10:52:36 // 11890
	Gyerekek ! Legyünk őszinték : most nem teljesen mindegy, hogy 190 vagy 220 ? :) Sokáig úgysem bírja egyiket sem :)
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)25-01-2006 10:46:09 // 11889
	"3. Vincének van egy olyan képe, telefonnal fotozta, ahol 220 at mutat az óra"
viszont neki 13"-os "görgők" voltak akkor alatta,tehát az óra még a normálisnál is többet csalt :-)
	
pb_25-01-2006 10:40:50 // 11888
	Pontosan olyan 200-205 között, ha jó napja van akkor 205@6000. 1 alkalomat tudok mikor 210-ig kiment a mutató haveromén , az 210@6100 volt. Kb. 5 km-et ment vele, aztán visszaengedte, de azóta se tudta produkálni, ezt az értéket.
	
SD25-01-2006 10:37:58 // 11887
	ez igaz:) de rendes volt mert anno tényleg segített.
lehet hogy utálatból? :))))
	
Rumi25-01-2006 10:36:06 // 11886
	nézzétek, mikor most a hétvégén bemértek 192-vel, akkor egyrészt emelkedő volt, másrészt az óra 200 körül, picivel alatta volt, harmadrészt még ment volna, mert nem a padlót nyomtam. és azt lehet érezni hogy mikor fullad ki. és istátlem, most egyenesben téli gujmival ment óraszerint 205-öt, de szvsz tényleg csak a gumi miatt,mert egyrészt T-s, másrészt 190 fölött iszonyat hangos lett (a gumi), meg kopogott....
2.  Frankék iss azt mondtákhogy elvileg tudja a 220-at
3.  Vincének van egy olyan képe, telefonnal fotozta, ahol 220 at mutat az óra
ide is betette még régen
de ettől még nem állitom biztosra hogy megy annyit amennyit
	
Inner Circle25-01-2006 10:35:20 // 11885
	Nana! Utálhat ettől teljesen függetlenül is! :)
	
SD25-01-2006 10:33:02 // 11884
	na most utálsz vagy nem?
	
pb_25-01-2006 10:32:43 // 11883
	Nem az én oldalam MGege kartársé. Nincs harag.
	
pb_25-01-2006 10:31:57 // 11882
	Igen erre gondoltam.
	
kando.25-01-2006 10:06:57 // 11880
	Igen, ott valami nagyon el van rajzolva az órán... :))))
	
granturismo25-01-2006 10:05:00 // 11879
	Nekem egy hajszállal ment 200 fölé az 1.7 16V 33-as (óra szerint). 220 at legfeljebb egy Pratt&Whitney sugárhajtómű beszerelése után ment volna. (az enyém)
	
SD25-01-2006 10:04:02 // 11878
	ó akkor ez a te oldalad, úgylátszik nem kapcsolódott össze a 2ét dolog... 
akkor BOTS:)
pedig azt hittem tök okos vagyok ám, de akkor ezek szertint te vagy:P
azért nincs harag ugye? :))))?
	
Inner Circle25-01-2006 09:59:37 // 11877
	Úgy hogy kiiktatod az elektronikus kuplungot, nem? És akkor már csak azt a pár kiló pluszsúlyt meg a hátsó hajtási rész minimális ellenállását viszi, naná hogy nem lesz lényegesen lassabb egy 16V-nél.
	
Inner Circle25-01-2006 09:57:45 // 11876
	"Hiába, no, nem tükörskálásak a km órák, téved az ember ha leolvassa... :)))"
Mucukisok, Asztmások és egyéb autónak látszó tárgyak sofőrjei néha 40-50 km/h-t is tévednek és mindig fölfelé, a fogyasztásban meg mindig lefelé :DDD
	
pb_25-01-2006 09:56:05 // 11875
	Azért nem ártott volna valami kis +jegyzést írni, hogy honnan is van a tudás. Magyar nyelven biztos, hogy nem olvastad máshol, de sztem más nyelven sincs ez így +. Egyébként jól írtad.
	
granturismo25-01-2006 09:51:31 // 11874
	IC Mail ment
	
Scott25-01-2006 09:46:31 // 11873
	Rumi ! Ha így fogod használni állandóan a gépet, akkor már előre gyűjtsél sok-sok pénzt motorfelújításra :) Én is elszoktam pörgetni 6 esteleg 6 fölé is a gépet, de ez az állapot csak rövid ideig tart. Viszont ha autópályán végig nyélen mész ne csodálkozz, hogy idő előtt tönkremegy a moci. Egy motornak sem tesz jót, ha folyamatosan 6 ezret pörög.
	
pb_25-01-2006 09:44:05 // 11872
	De nem úgy, hogy 1, az 1ben degradálod 16v-vé, hanem, kb. 1, 1 perces melóval.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
2
		Guests2
379
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?


