Sziasztok
Megjött végre az új zászlóm.
Emberek! A második képen kést döftek egy Alfába! :-OO
:-DD
én még mindig Brera-t szeretnék ... :)
Köszi! :) Látom te megint meg akarsz válni a tiédtől. Megint mást akarsz?
Shadin03-08-2013 20:33:39 //
39056
És ez jó?
hatalmas kb 3-4e ft a 1.9 8V meg a többi között :) ami drágább a lendkerék az másfélszer annyi pl... a többi része szinte ua
Inkàbb 1,9 könnyebb szerelni,
Több a motortérben a hely,olcsóbb a kettőstömegű,stb.
jó én napi 30km-et használom ebből a fele város és eddig minden jól müxik rajta
de ha le huzom az egr röl a csatit ugyan eszt csinálja
egr ki pucolva fém tisztára multiecuscan le futattam az egr en 40% ot ir
Keresem a 159-esem, de nagyon gondolkodom, hogy melyik motor legyen. 1.9 8v-t azt ismerem a 156-osomban az van, nem volt vele gondom, úgy általában olcsó hozzá minden.
Körülbelül mekkora különbség van pl. egy 1.9 8v és egy 2.4-es vezérléscseréjénél árban?
Városi és vegyes fogyasztást nincs értelme nézni! Én munkába járáskor ugyan azon az úton tudok menni 7,5l de van hogy 11l. Attól függ mennyit kell állni. Szerintem még a főutakon mért fogyasztás is tud elég szélsőséges lenni, mert nem mindegy hogy Alföld vagy Mecsek !!
Szerintem legjobb összehasonlítás az autópálya, tempomat 130 GPS szerint!! Az óra a gumi méret miatt elég sokat tud csalni, pl 205 gumiknál akár 10%-ot is. És figyelembe kell venni a comp. csalást ami szintén 5-10% is lehet. Csakis tankolt fogyasztást szabad alapul venni.
Nekem ezeket figyelembe véve a 2,4-es motor autópályán 130 tempomat 6,6-7,4l körülményektől függően: klíma, eső, szembeszél, kamionok előzgetése, OFF-osok lealázása .. :)
Shadin03-08-2013 17:03:17 //
39048
EGR?
sziasztok az elöbb végeztünk a turbo geometria pucolásával volt bent korom ,de nem durva de sajna a nyomás esés meg maradt 2000 töl 2500 ig nem huz az alfa , egr még a gyári dpf em bent van tökéletesen müködik s,csak a szivosor tisztittás maradt el mi tévö legyek mert ez már kezd agasztani ez a nyomás esés,szivosor van már csak az lehet a ludas vagy valami szenzor üdv
Ildiko03-08-2013 13:09:50 //
39046
Az enyémen még a gyári van és botrányosan csúnya. Nézegettem, nektek milyen szép, de most az enyém is az lesz!


Shadin03-08-2013 12:54:16 //
39045
2 évente cserélem :-)
Ildiko03-08-2013 12:53:04 //
39044
Köszi! Én jó sok vizet tettem alá :), akkor valószínűleg ez a hiba. Szerencsére van még fólia bőven, leszedjük és megpróbáljuk újra. Így hólyagosan olyan csúnya...
Shadin03-08-2013 12:52:54 //
39043
Mesés értékek :-) De hozzáteszem, hogy nekem a (jó) DPF nélküli üzemben mindössze 4-5 decivel fogyasztott kevesebbet ami 7,8 lett normális (dinamikus?) stílusban vezetve. Állítom pl. ha ingázásban benne van BP vagy egy nagyváros dugója akkor vegyesben nem jönnek ki ezek a fogyik. Ezek a minimális, nem a tipikus értékek. AZ 1.9-nél a 7,5 vegyes jó fogyasztás.
semennyire, nekem simán átment...érdemes optimalizáltatni a progit ha környezet tudatos vagy akkor vehetsz egy utángyártott kerámia katit és felteszed ...
Tom55503-08-2013 12:45:59 //
39041
7,5 liter az teljesen vállalhatónak hangzik. :) Egyszer volt már szerencsém egy 166 2.4 Jtd-t vezetni,az eléggé meggyőző volt, bár az már túl esett egy motorprogram optimalizáláson ("csippelt volt":) DPF kivétel mennyire kockázatos műszaki vizsga szempontjából?
ha benne van a DPF akkor 9L környéke ha kiveszed belőle (előbb utóbb ki kell) nekem 7,5-ből megállt vegyesben, az 1.9 DPF-fel 6.4...az 1.9 sokkal dejzelesebb az 5 henger nagyon sima hozzá képest a nyomaték össze hasonlíthatatlan ..
Tom55503-08-2013 12:23:38 //
39039
Igen a 200Le az nyerő. Fogyasztásban mekkora különbség van köztük. Általában rövid távokon használom. (20km-re ingázok.)
ha szeretsz sportosan vezetni akkor a 2.4 semmi más nem adja vissza azt a vezetési élményt amit nyújt normál használatra jó az 1.9 is
Tom55503-08-2013 11:12:06 //
39037
Sziasztok!
Lassan de biztosan le kell cserélnem a 155-ösömet. Eléggé tetszik a 159-es.. Mire érdemes vásárláskor figyelni, mi a gyengéje, hibalehetőségek, költséges pontok ?
+ Melyik motort ajánlanátok 1.9 16V, vagy 2,4 Jtd? Előre is köszönet a tanácsokért.
Alfonis03-08-2013 09:21:15 //
39036
Igen. Koszi.
Alfonis03-08-2013 09:18:46 //
39035
Ah koszonom a megnyugtatast.:) elotte nem igen lett vna idom szerelohoz menni. Meg azt a muanyagot meglesem hatha. :)
2010 Augusztus 3.-a; Gyerekek ma 3 éve hogy boldogítja mindennapjaimat ez a szépség:

Még mindig imádom. Ha leparkolok vele soha, de soha nem hagyom csak úgy ott. Mindig visszafordulok, mert a látványa egyszerűen öröm érzetet ad. Cserébe megkap mindent amit kér. Ez nem csak egy közlekedési eszköz, ez az én ALFÁM :-)
Most megyek és megsimogatom, hogy érezze mennyire szeretem.
Jó éjt nektek :-)
Jó éjt mindenkinek

:-))
Eddig kabarét hallgattam a kocsiban, a héten kezdtem el az égésteret hallgatni. Néha idegesítő a mellébeszélés, de szórakoztató.
Azt meg nem mondom, most a héten vagy 5-öt hallgattam végig :-)
Bocs már három. Illetve a maival együtt 4!
A múlt heti volt a naiv autóvásárló.
Az az előtti a Toyota Auris.
Az előtti a Karottás.
De itt a Topicba van link. :)
A két héttel ezelőttiben. :)
Ez függ a fóliától (vastagság, rugalmasság).
A vízzel SZVSZ nem árthat.
Nyestvadászat indul:


:)
Rakjátok fel szárazon, nem kell vízzel kínlódni. A lámpákat is mindig szárazon fóliázom...
Jó lesz az! Szerintem sok volt a víz! A viràgpermetelőt messzebbről fújjad, úgy hogy ne tudjon a permet cseppekké összeàllni!
Ildiko02-08-2013 22:07:56 //
39022
Sziasztok!
Ma végre volt egy kis időnk, hogy megpróbáljuk a kavicsfóliázást. Egyelőre csak a két jelet "kezeltük", de sajnos nem lett tökéletes. Szépen megtisztítottam, kivágtunk egy darab fóliát, vízzel bepermeteztem a felületet (jó sok vízzel) és Zsolti elkezdte simogatni, vízteleníteni és légteleníteni, de az első embléma nem lett tökéletes, maradt benne olyan fehéres folt. Így kivittem a teraszra a napra, hátha a melegben javul, de sajnos a hátsó jel állapota elromlott, ugyanis a betűk körül picit felvált vagy levegősödött, lásd fotók. Van még bőven fóliánk, megpróbálnánk újra. Javaslat? Tapasztalat? Kritika?



Illetve az első jelnél először megpróbálkoztunk volna egy darabban rátenni egy fóliadarabot, a bajuszra is, de azt nem tudtuk volna úgy kifeszíteni vagy passzítani. Esetleg hőlégfúvóval könnyebb? Vagy az árt neki?
Köszi
Aha, az égéstérben szekálták is rendesen :-))
Jah, "van hozzá trélere! "
Közben írta, 1,9JTD, Automata. Kíváncsi leszek,hogy "villogós" fajta lesz-e :D
Én a fiatommal 1 évig jártam úgy kopogott a stabirúd. A hangján hallottam mikor jött el a csere ideje.
Most az Arkangyal jobb első alsó lengőkarj lesz cserés...de mióta zsírozgatom, nem nyiszog. Húzom amíg bírja.
Ez elég megnyugtató neked?
nézzed meg hátul azt a műanyagot amire az emelőt kell rakni csúnyán tud kopogni ha mozog a kaszniban, ha az összes szilent jó hátul akkor max a stabpálca lehet egyéb iránt nyugodtan kimehetsz görögbe nem lesz semmi baj
Alfonis02-08-2013 20:48:47 //
39014
Erhard ! véleményezd már a kopogásom. benned bízom :D !valakinek megkéne nyugtatni, h nem esik ki a kerék! :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.