Városi és vegyes fogyasztást nincs értelme nézni! Én munkába járáskor ugyan azon az úton tudok menni 7,5l de van hogy 11l. Attól függ mennyit kell állni. Szerintem még a főutakon mért fogyasztás is tud elég szélsőséges lenni, mert nem mindegy hogy Alföld vagy Mecsek !!
Szerintem legjobb összehasonlítás az autópálya, tempomat 130 GPS szerint!! Az óra a gumi méret miatt elég sokat tud csalni, pl 205 gumiknál akár 10%-ot is. És figyelembe kell venni a comp. csalást ami szintén 5-10% is lehet. Csakis tankolt fogyasztást szabad alapul venni.
Nekem ezeket figyelembe véve a 2,4-es motor autópályán 130 tempomat 6,6-7,4l körülményektől függően: klíma, eső, szembeszél, kamionok előzgetése, OFF-osok lealázása .. :)
Forum >> 159
Tibcsi16603-08-2013 17:03:53 // 39049
Szabolcs 15903-08-2013 16:33:01 // 39047
sziasztok az elöbb végeztünk a turbo geometria pucolásával volt bent korom ,de nem durva de sajna a nyomás esés meg maradt 2000 töl 2500 ig nem huz az alfa , egr még a gyári dpf em bent van tökéletesen müködik s,csak a szivosor tisztittás maradt el mi tévö legyek mert ez már kezd agasztani ez a nyomás esés,szivosor van már csak az lehet a ludas vagy valami szenzor üdv
Ildiko03-08-2013 13:09:50 // 39046
Shadin03-08-2013 12:54:16 // 39045
2 évente cserélem :-)
Ildiko03-08-2013 12:53:04 // 39044
Köszi! Én jó sok vizet tettem alá :), akkor valószínűleg ez a hiba. Szerencsére van még fólia bőven, leszedjük és megpróbáljuk újra. Így hólyagosan olyan csúnya...
Shadin03-08-2013 12:52:54 // 39043
Mesés értékek :-) De hozzáteszem, hogy nekem a (jó) DPF nélküli üzemben mindössze 4-5 decivel fogyasztott kevesebbet ami 7,8 lett normális (dinamikus?) stílusban vezetve. Állítom pl. ha ingázásban benne van BP vagy egy nagyváros dugója akkor vegyesben nem jönnek ki ezek a fogyik. Ezek a minimális, nem a tipikus értékek. AZ 1.9-nél a 7,5 vegyes jó fogyasztás.
Erhard 242 (Pure Energy)03-08-2013 12:50:49 // 39042
semennyire, nekem simán átment...érdemes optimalizáltatni a progit ha környezet tudatos vagy akkor vehetsz egy utángyártott kerámia katit és felteszed ...
Tom55503-08-2013 12:45:59 // 39041
7,5 liter az teljesen vállalhatónak hangzik. :) Egyszer volt már szerencsém egy 166 2.4 Jtd-t vezetni,az eléggé meggyőző volt, bár az már túl esett egy motorprogram optimalizáláson ("csippelt volt":) DPF kivétel mennyire kockázatos műszaki vizsga szempontjából?
Erhard 242 (Pure Energy)03-08-2013 12:40:29 // 39040
ha benne van a DPF akkor 9L környéke ha kiveszed belőle (előbb utóbb ki kell) nekem 7,5-ből megállt vegyesben, az 1.9 DPF-fel 6.4...az 1.9 sokkal dejzelesebb az 5 henger nagyon sima hozzá képest a nyomaték össze hasonlíthatatlan ..
Tom55503-08-2013 12:23:38 // 39039
Igen a 200Le az nyerő. Fogyasztásban mekkora különbség van köztük. Általában rövid távokon használom. (20km-re ingázok.)
Erhard 242 (Pure Energy)03-08-2013 12:18:04 // 39038
ha szeretsz sportosan vezetni akkor a 2.4 semmi más nem adja vissza azt a vezetési élményt amit nyújt normál használatra jó az 1.9 is
Tom55503-08-2013 11:12:06 // 39037
Sziasztok!
Lassan de biztosan le kell cserélnem a 155-ösömet. Eléggé tetszik a 159-es.. Mire érdemes vásárláskor figyelni, mi a gyengéje, hibalehetőségek, költséges pontok ?
+ Melyik motort ajánlanátok 1.9 16V, vagy 2,4 Jtd? Előre is köszönet a tanácsokért.
Lassan de biztosan le kell cserélnem a 155-ösömet. Eléggé tetszik a 159-es.. Mire érdemes vásárláskor figyelni, mi a gyengéje, hibalehetőségek, költséges pontok ?
+ Melyik motort ajánlanátok 1.9 16V, vagy 2,4 Jtd? Előre is köszönet a tanácsokért.
Alfonis03-08-2013 09:21:15 // 39036
Igen. Koszi.
Alfonis03-08-2013 09:18:46 // 39035
Ah koszonom a megnyugtatast.:) elotte nem igen lett vna idom szerelohoz menni. Meg azt a muanyagot meglesem hatha. :)
Pityukoma03-08-2013 00:14:10 // 39034
2010 Augusztus 3.-a; Gyerekek ma 3 éve hogy boldogítja mindennapjaimat ez a szépség:

Még mindig imádom. Ha leparkolok vele soha, de soha nem hagyom csak úgy ott. Mindig visszafordulok, mert a látványa egyszerűen öröm érzetet ad. Cserébe megkap mindent amit kér. Ez nem csak egy közlekedési eszköz, ez az én ALFÁM :-)
Most megyek és megsimogatom, hogy érezze mennyire szeretem.
Jó éjt nektek :-)

Még mindig imádom. Ha leparkolok vele soha, de soha nem hagyom csak úgy ott. Mindig visszafordulok, mert a látványa egyszerűen öröm érzetet ad. Cserébe megkap mindent amit kér. Ez nem csak egy közlekedési eszköz, ez az én ALFÁM :-)
Most megyek és megsimogatom, hogy érezze mennyire szeretem.
Jó éjt nektek :-)
Piritu - 1.000.00002-08-2013 23:46:58 // 39033
theBanyai02-08-2013 23:43:42 // 39032
Oké, köszi!!
Piritu - 1.000.00002-08-2013 23:42:15 // 39031
Eddig kabarét hallgattam a kocsiban, a héten kezdtem el az égésteret hallgatni. Néha idegesítő a mellébeszélés, de szórakoztató.
Piritu - 1.000.00002-08-2013 23:34:29 // 39030
Azt meg nem mondom, most a héten vagy 5-öt hallgattam végig :-)
droberto02-08-2013 22:53:01 // 39029
Bocs már három. Illetve a maival együtt 4!
A múlt heti volt a naiv autóvásárló.
Az az előtti a Toyota Auris.
Az előtti a Karottás.
De itt a Topicba van link. :)
A múlt heti volt a naiv autóvásárló.
Az az előtti a Toyota Auris.
Az előtti a Karottás.
De itt a Topicba van link. :)
droberto02-08-2013 22:49:04 // 39028
A két héttel ezelőttiben. :)
droberto02-08-2013 22:48:09 // 39027
Ez függ a fóliától (vastagság, rugalmasság).
A vízzel SZVSZ nem árthat.
A vízzel SZVSZ nem árthat.
theBanyai02-08-2013 22:45:50 // 39026
Melyikben?
droberto02-08-2013 22:45:14 // 39025
theBanyai02-08-2013 22:44:41 // 39024
Rakjátok fel szárazon, nem kell vízzel kínlódni. A lámpákat is mindig szárazon fóliázom...
droberto02-08-2013 22:23:18 // 39023
Jó lesz az! Szerintem sok volt a víz! A viràgpermetelőt messzebbről fújjad, úgy hogy ne tudjon a permet cseppekké összeàllni!
Ildiko02-08-2013 22:07:56 // 39022
Sziasztok!
Ma végre volt egy kis időnk, hogy megpróbáljuk a kavicsfóliázást. Egyelőre csak a két jelet "kezeltük", de sajnos nem lett tökéletes. Szépen megtisztítottam, kivágtunk egy darab fóliát, vízzel bepermeteztem a felületet (jó sok vízzel) és Zsolti elkezdte simogatni, vízteleníteni és légteleníteni, de az első embléma nem lett tökéletes, maradt benne olyan fehéres folt. Így kivittem a teraszra a napra, hátha a melegben javul, de sajnos a hátsó jel állapota elromlott, ugyanis a betűk körül picit felvált vagy levegősödött, lásd fotók. Van még bőven fóliánk, megpróbálnánk újra. Javaslat? Tapasztalat? Kritika?



Illetve az első jelnél először megpróbálkoztunk volna egy darabban rátenni egy fóliadarabot, a bajuszra is, de azt nem tudtuk volna úgy kifeszíteni vagy passzítani. Esetleg hőlégfúvóval könnyebb? Vagy az árt neki?
Köszi
Ma végre volt egy kis időnk, hogy megpróbáljuk a kavicsfóliázást. Egyelőre csak a két jelet "kezeltük", de sajnos nem lett tökéletes. Szépen megtisztítottam, kivágtunk egy darab fóliát, vízzel bepermeteztem a felületet (jó sok vízzel) és Zsolti elkezdte simogatni, vízteleníteni és légteleníteni, de az első embléma nem lett tökéletes, maradt benne olyan fehéres folt. Így kivittem a teraszra a napra, hátha a melegben javul, de sajnos a hátsó jel állapota elromlott, ugyanis a betűk körül picit felvált vagy levegősödött, lásd fotók. Van még bőven fóliánk, megpróbálnánk újra. Javaslat? Tapasztalat? Kritika?



Illetve az első jelnél először megpróbálkoztunk volna egy darabban rátenni egy fóliadarabot, a bajuszra is, de azt nem tudtuk volna úgy kifeszíteni vagy passzítani. Esetleg hőlégfúvóval könnyebb? Vagy az árt neki?
Köszi
Piritu - 1.000.00002-08-2013 21:59:09 // 39021
Aha, az égéstérben szekálták is rendesen :-))
theBanyai02-08-2013 21:28:25 // 39020
na ja.......
David | Centocinquantanove02-08-2013 21:15:08 // 39019
Jah, "van hozzá trélere! "
theBanyai02-08-2013 21:07:25 // 39018
Közben írta, 1,9JTD, Automata. Kíváncsi leszek,hogy "villogós" fajta lesz-e :D
Dömpi (il dottore)02-08-2013 21:06:33 // 39017
Én a fiatommal 1 évig jártam úgy kopogott a stabirúd. A hangján hallottam mikor jött el a csere ideje.
Most az Arkangyal jobb első alsó lengőkarj lesz cserés...de mióta zsírozgatom, nem nyiszog. Húzom amíg bírja.
Ez elég megnyugtató neked?
Most az Arkangyal jobb első alsó lengőkarj lesz cserés...de mióta zsírozgatom, nem nyiszog. Húzom amíg bírja.
Ez elég megnyugtató neked?
theBanyai02-08-2013 21:05:25 // 39016
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2013 21:03:41 // 39015
nézzed meg hátul azt a műanyagot amire az emelőt kell rakni csúnyán tud kopogni ha mozog a kaszniban, ha az összes szilent jó hátul akkor max a stabpálca lehet egyéb iránt nyugodtan kimehetsz görögbe nem lesz semmi baj
Alfonis02-08-2013 20:48:47 // 39014
Erhard ! véleményezd már a kopogásom. benned bízom :D !valakinek megkéne nyugtatni, h nem esik ki a kerék! :D
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2013 20:36:56 // 39013
mondtam ...
Alfonis02-08-2013 20:35:18 // 39012
Na megemeltem de amúgy is beférek alá kb. MInden egybe van. Rugó nem törött. Teljesen möbé nem láttam de mentem az ujjammal és végig jó. A stab rudak nem töröttek :D többit nemvágom. Minden jónak tűnik gondolom valaminek a gumi valamije van kikopva... az meg nem veszélyes ha jól gondolom :D hetente meek 800 km de most görög előtt mégis beletették a bogarat a fülembe, h mi is kotyog :D Azért az véleményeket várom még :D
Dömpi (il dottore)02-08-2013 19:52:12 // 39010
460 gr!
Az enyémben most 410 gr van, mert eléggé "bogaras" a hűtőm...jövőre csere, és akkor újra 460 gr-ra lesz töltve. Amúgy a 410 gr-al is hűt szépen.
Az enyémben most 410 gr van, mert eléggé "bogaras" a hűtőm...jövőre csere, és akkor újra 460 gr-ra lesz töltve. Amúgy a 410 gr-al is hűt szépen.
David | Centocinquantanove02-08-2013 18:52:57 // 39009
Közben telefonáltam egy másik autóvillamossági és klímás szakszervizbe, ahol szintén elsírtam a bánatomat klíma ügyben.
Itt azt mondták (szintén láttatlanban), hogy a légáram elosztó motorját hanyagoljuk egyelőre, szerintük inkább kevés a gáz a rendszerben, ami van azt is elviszi a jobb oldali zóna... (ezt nem teljesen értem, de legyen igaza, mert jóval egyszerűbb javítani és költségekben is csak a töredéke egy műszerfal szétbontással egybekötött légáram elosztó motor mustrának...)
Ha jól emlékszem akkor 480g gáz az optimális... Kérlek erősítsetek vagy cáfoljatok meg egy helyes értékkel! Köszi!
Itt azt mondták (szintén láttatlanban), hogy a légáram elosztó motorját hanyagoljuk egyelőre, szerintük inkább kevés a gáz a rendszerben, ami van azt is elviszi a jobb oldali zóna... (ezt nem teljesen értem, de legyen igaza, mert jóval egyszerűbb javítani és költségekben is csak a töredéke egy műszerfal szétbontással egybekötött légáram elosztó motor mustrának...)
Ha jól emlékszem akkor 480g gáz az optimális... Kérlek erősítsetek vagy cáfoljatok meg egy helyes értékkel! Köszi!
DrB02-08-2013 17:36:45 // 39008
Nezd meg a rugot is, parunknal eltort mar...
Alfonis02-08-2013 17:28:17 // 39007
esetleg, mik lehetnek és azok mik tűrnek? hogyan lehetne diagnosztikát csinni?
Alfonis02-08-2013 17:27:33 // 39006
Gyors kérdés:
Jobb hátul kopog már egy ideje a valami. Lehet stabrúd meg nemtom még mi. De stabilizátorra rákukkantva meg a gumit tapizva nem érzek semmit. csak úthibánál van kisebb sebességnél. Am a kocsi stabil meg minden. Ez mennyire sürgősségi hiba? Jövő héten pénteken indulás görögbe.
Jobb hátul kopog már egy ideje a valami. Lehet stabrúd meg nemtom még mi. De stabilizátorra rákukkantva meg a gumit tapizva nem érzek semmit. csak úthibánál van kisebb sebességnél. Am a kocsi stabil meg minden. Ez mennyire sürgősségi hiba? Jövő héten pénteken indulás görögbe.
Liquid02-08-2013 13:36:16 // 39005
konkrétan nem próbáltam, sztem kellően alulmotorizált...
Ha a száraz tényeket nézzük akkor valamivel jobb mint az 1.6 156
Viszont a JTS motorokról nem hallottam jókat, nem műszakilag hanem érzésileg. Mindenki azt mondta hogy kelletlen, nem szép hangú, szóval nem egy TS :)
Ha benyás akkor sztem inkább 2.2 JTS abban már legalább van erő
Ha a száraz tényeket nézzük akkor valamivel jobb mint az 1.6 156
Viszont a JTS motorokról nem hallottam jókat, nem műszakilag hanem érzésileg. Mindenki azt mondta hogy kelletlen, nem szép hangú, szóval nem egy TS :)
Ha benyás akkor sztem inkább 2.2 JTS abban már legalább van erő
Trombozis02-08-2013 13:19:49 // 39004
Nem. :-) Opelos haveromnak.
Nekem kormos lesz majd jövőre valószínű. Vagyis azt tervezem. De még messze van az a nap.
Nekem kormos lesz majd jövőre valószínű. Vagyis azt tervezem. De még messze van az a nap.
GTPeti02-08-2013 13:16:11 // 39003
Neked lenne amúgy?
Trombozis02-08-2013 13:16:04 // 39002
Köszi srácok a gyors választ. :-)
Trombozis02-08-2013 13:15:37 // 39001
Nem 160? :-)
A 156 1.6 is elég egy normális közlekedésre még is szidják, hogy gyér. :-)
A 156 1.6 is elég egy normális közlekedésre még is szidják, hogy gyér. :-)
Trombozis02-08-2013 13:14:57 // 39000
Közben egy olyat találtam, hogy gyengus. :-) De csak egy HSZ.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
637
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?