Forum >> 159

droberto08-10-2012 22:34:37 // 25549
Tök frankó, hogy az EGR keresztmetszet csökkentésének útját így kijártad magad. :) Grat hozzá!
Bundázott Xenon: :)))
Az akksi engem is szivatni fog! KUL előtt a sok matatás miatt is gondoltam rátöltök. Erre meg alig akart beindulni olyan lassan tekert szombat reggel. Úgy rémlik ez nem az első ilyen eset. Lehet töltéskor felgajdulnak a lerakódott szulfátok?
droberto08-10-2012 22:29:32 // 25548
Ezzel a kapargatással jót tesz a fényezésnek meg mindennek.
droberto08-10-2012 22:28:47 // 25547
Konkrét példát én személy szerint nem hallottam, hogy bárkinek is 100-200 k km környékén letérdel a befecskendező rendszere. De szerintük ez erősen használat függő:

"Hibák, megoldások:



Magas résolaj:

Az ún. golyófészek kopása az elsődleges indok. A nyomópálca kopás szintén hozzájárul a hibához. A fúvókatű berágódása és az injektorház kopása, repedése is előfordul.

A golyófészket olasz technológiával fel lehet polírozni, illetve a bosch ígéri, hogy újként is lehet rendelni a jövőben. (Néhány típushoz már vásárolható. 2011-07-27) Addig marad a felújítás. A nyomópálca problémás, mivel nem javítható és nem kapható (a bosch szintén ígér…)!!! Ha kopott, akkor csak egy másik injektorból való nem kopott pálcával helyettesíthető. Fúvókákat már lehet kapni.



Túl kevés-túl sok szállított mennyiség:

Általában fúvóka probléma. A mágnesszelep és a fúvókatű hézagolása is javít a helyzeten.

Árak:

Az injektor felújítások, beállítások árai 25 000-45 000Ft között mozog.

Néhány típushoz új injektorok 55 000Ft/db áron kaphatók.

A fenti összegek nettóban értendők!"
droberto08-10-2012 22:19:43 // 25546
Lehet, hogy érdesebb lenne a gyárinál, de SZVSZ szerint rondább nem lenne, csak jobban tapadna. :)))
Látni kéne és ki kéne próbálni.
Csosznorbert08-10-2012 22:15:44 // 25545
lenne időm akkor szombaton beugranék csak ugy kötekedni egyet.... :D ismerem a neppert.... nagy spiler, tőlem a régi offom vette meg.
Liquid08-10-2012 21:56:54 // 25544
igen alapvetően igazad van, inkább arra akartam kilyukadni amit te is írtál, hogy nyugateurópában azé bele tudnak zörgetni 150k-t pár év alatt, monjdjuk ami azt illeti Mo-n se lehetetlen, pl. sógorék 147-ese 2009 tavaszi és tavaly decemberben vették 110e km-rel.
.......................08-10-2012 21:55:19 // 25542
Ha vàrosban kínozod jön 100k nàl màr,ha autópàlyàn 300k is megfutja hiba nèlkül,
Kihagytad az injektor ,befecskendező gondokat
Meg a fèltengely
Csosznorbert08-10-2012 21:49:56 // 25541
Általános tapasztalat, hogy 200 k km felett nagy eséllyel jönnek az alábbi - egyébként egyenként sem kis értékű - hibák:
- DPF ---lekopogom, rövid döcögös szakaszokon eddig kusban van, (bár már2x állitotta le a kocsit inditás után )
- EGR ledugózva 2db, 9mm likkal
- Szívósor: hmmm majd télen
- Turbó eddig lekopogom azt is :D
- Kuplung: szintén kopogom
- Lendkerék: talán halani már néha a koppanást
- Főtengely ékszíjtárcsa: múltkor 2 db-ba kaptam, fejvakarás után visszatettem... azóta megy :DD
- Kormánymű: no olaj
- Féltengely: semmi hiba
- Felső lengőkar:valami kezd kopogni kanyarban bal oldalt
- Xenon izzó: bundázott van, eddig hibátlan
- Akkumulátor: még gyári, de szivatni fog ha nem cserélem tél elött :D

és mindehhez van 198200 km a vasamban,(pontosabban a lizingcégében) :D
Erhard 242 (Pure Energy)08-10-2012 21:34:26 // 25540
azért vitatkoznék nekem inkább kell egy kevés méteres autó mint egy fiatal 250e km-et futott olcsó, sajnos a km határozza meg mi mikor fog tönkre menni nagy általánosságokban .....
Erhard 242 (Pure Energy)08-10-2012 21:31:21 // 25539
egy magyarországiban lehetséges a kevés km de egy kintről behozott amiben kevés a méter és még olcsó is na az a magyar népmesék című fejezet...
Ti írjátok mindig hogy dejzelt azért vesz az ember hogy spóroljon egy V6 benzin nem erről híres szóval nem jó a példád...
Dömpi (il dottore)08-10-2012 20:38:24 // 25537
Egyetértek a leírtakkal!

Amúgy én is csak 10-12 000-et megyek évente.
Dömpi (il dottore)08-10-2012 20:36:26 // 25536
A féknyergen a hibát egy olyan felni okozta, ami beleért a nyeregbe. Ez 1000%
Vermacy08-10-2012 20:27:53 // 25535
Hali!

Én már jártam többször is ebben a kereskedésben. Hááát... 1 milla feletti autót ott azért nem vennék. Sztem itt minden verdára legalább az árának 10-25%-át még rá kell költeni ill. Velem sosem voltak túl kedvesek. Mintha nem "akárkinek" szeretnének autót eladni...

A Verda egyébként gyönyörű és Nekem bejött a gyári navigáció! Még Franciaországba is elvitt...
GTPeti08-10-2012 20:15:08 // 25534
320-as az bazi durva szerintem. B)
GTPeti08-10-2012 20:07:11 // 25533
droberto08-10-2012 15:37:27 // 25532
Így van, bosszantó dolog ez!
'''''08-10-2012 15:34:25 // 25531
Meg van egy kis különbség a magyar utak és egy kinti autópálya között is.
droberto08-10-2012 15:17:28 // 25530
A városi menéssel kapcsolatban teljesen igazad van, de ezért írtam oda, hogy kíméletes használattal.
A múlt hétvégén olvasgattam apósom Lacettijének kezelési könyvét és ott ez állt: "Az olajcsere periódus 15.000 km, de mostoha használat mellet (rendszeres városi használat) csökkenteni kell a periódust." Ergo a sűrűbb olajcserével kell kompenzálni a tartósan rossz üzemállapotot. Továbbá az alsóközepes Lacetti, inkább valósi városba, mint a középkategóriás 159.
Liquid08-10-2012 14:41:23 // 25529
a féknyerget valszeg valami félnótás gumis barmolta össze, a pedálok hasonlóan néznek ni az enyémben is, csak több a km nálam (majd csinálok róla képet)
Szerelőt nem ismerek arrafelé, én csak Csörit tudom ajánlani, hozzá járok.
Shadin08-10-2012 13:48:42 // 25528
Én szépen dolgoztam :-)
Este megnézem milyen állapotban van, oszt ha jó elviheted ha erre jársz :-)
.......................08-10-2012 13:30:41 // 25527
"6. Hiba Az olajszintet néha telinek mutatja néha pedig 1-2 egységet lentebb megy."
ez ilyen ,nincs baja
droberto08-10-2012 13:16:16 // 25526
Világítás: Neked Xenonod van és nem az égett ki, hanem a helyzetjelző.
Helyzetjelző csere:

Ez talán segíthet még a cserében.
droberto08-10-2012 13:12:44 // 25525
Nincs mit!
Itt mindenki szívesen segít a másiknak! :)
Szervíz: Ezt a dolgot szerintem jól látod.
Pedál: Ez tényleg kopott. Nem is gondoltam volna. Így a képek alapján azt ajánlom, hogy szereld le, alaposan tisztítsd meg és egy gumitappancsra feszített P320 csiszoló papírral csiszold be. Szigorúan csak abban irányban csiszold, amilyen a gyári is. Így talán vissza tudod nyerni az eredeti szálcsiszolt hatást.
Beltér világítás burkolat: Én a helyedben lepolíroznám a karcokat és FBS-el (vagy bármilyen szilikoplasztos ragasztóval) visszaragasztanám.
Féknyereg: A sérüléseket én sima (megfelelő színre kikevert) zománcfestékkel, vagy ha nagyon profi akarsz lenni 2K-s autófestékkel lejavítod kisecsettel.
Kiolvasás: Ebben sokunk tud segíteni. Nem kell hozzá más mint egy interfész és egy szoftver.
Adam9008-10-2012 12:46:30 // 25524
Igen azt gondoltam:)
De élőben elég csúny, ragasztó foltos,aki leszedte és visszarakta nem végzett valami szép munkát szerintem, szóval majd megpróbálok beszerezni megkímélt darabot.
Shadin08-10-2012 12:42:51 // 25523
Hát szerintem sanszos :-(
Shadin08-10-2012 12:42:16 // 25522
A búrát akár vissza is lehet ragasztani pill. ragasztóval, én is azt tettem amikor egy gombot kellett benne cserélnem ami a test és a búra között helyezkedik el...
FRC08-10-2012 12:40:47 // 25521
Ugye ez nem 159!?

Adam9008-10-2012 12:36:58 // 25520
Köszi az üzenetet és a segítséget mindenkinek.

Akkor azt hiszem a hűtővízcserével megpróbálkozok, vagy valószínűbb hogy kérek segítséget valamelyik cartástól :)
Szerelőket pedig nyugodtan ajánlhattok távolabb a lakhelyemtől, mert az oda utazással és az egyéb költségekkel még mindig lehet hogy olcsóbban kijövök mint egy nagy márkaszervízzel (Gondoljunk csak a 23ezres hűtővíz cserére...)
Sajnos a "nagy" szervízre várni kell tavaszig csak akkor fogok anyagilag úgy állni, de télen amúgyse szoktam nagyon vezetni, pihenni fog a gép.

A pedállal és féknyereggel kapcsolatban egy kicsit túloztam. A pedálra ráférne egy alapos takarítás, de egy kicsit akkor is kopottas. A kéknyergekkel nem tudom mi történthetett azok sem súlyos esztétikai hibák csak közelről észrevehetőek. (Képeket csatoltam az esztétikai hibákról)

Ezt a műszeres kiolvastatást hol csináltassam szerintetek?
.......................08-10-2012 12:10:37 // 25519
15ezren 1 liter az semmi,
ha enné akkor 1000km en enne 1 litert!
ne cserélj semmit ,ez normális
'''''08-10-2012 12:03:30 // 25518
Nekem a fényképeden szereplőm rész,hála istennek csak kokszos.Ha ennyi olaj van ott,akkor valahonnan fogynia kellene.
Shadin08-10-2012 11:54:26 // 25517
Mindezek ellenére az EGR szelepen tavaly óta minimális a korom lerakódás ill. a pill. szelep ház is relatíve korommentes...

WTF?
Shadin08-10-2012 11:52:56 // 25516
eddig nem ette...
lehet összefüggés a képeken látható olaj ill. a lecsökkent regenerálások közötti km. ill. a 38%-os elhasználódottsági szintű "vékony" olajom között?

Bár 15000Km és másfél év van az olajban és töltöttem már rá 1 litert.

Akkor eszi :-(

Olaj vagy turbó csere :-)
.......................08-10-2012 11:47:23 // 25515
döl az olaj a turbódból,
eszi az olajat?
Shadin08-10-2012 11:45:47 // 25514
Sziasztok!

Kinek mi jut eszébe a képekről?




Z
tipoatti08-10-2012 11:23:36 // 25513
ALAPIGAZSÁG, amit írsz!
tipoatti08-10-2012 11:21:07 // 25512
Szép autó, csak hát ezt biztos, hogy ötből ötször vernéd a láncos kétezressel... :)))
'''''08-10-2012 10:34:35 // 25511
Az én vasamba kb 5.000Km megy évente (most 85.000Km van benne) de lehet,hogy szarabb állapotban lesz 100.000Km-nél a magyar utak és a csak városi használattól mint egy külföldi 200.000Km.es autópályán használt vas.
.......................08-10-2012 10:10:38 // 25510
de nem mindegy ,hogy milyen fordulaton és terhelésen teszi mindezt
droberto08-10-2012 09:55:52 // 25509
Egy gép élettartama alapvetően az üzemidőtől függ, autónál a megtett km-től.
Nyilván megfelelő karbantartással, ápolással és a rendeltetésszerű-, kíméletes használattal az elhasználódás csökkenthető, az élettartam elnyújtható.
Liquid08-10-2012 09:46:40 // 25508
a DPF elhalálozhat már 100e-nél is, az EGR szintén nemnagyon bírja addig. A többi meg abszolut egyedi dolog. Semmi értelme km-hez kötni.
Pl. az akku nagyon nem függ a km-től
Liquid08-10-2012 09:42:35 // 25507
azért az megfigyelhető, hogy egy külföldi származású jól felszerelt, nagyobb dízel jellemzően sokat futott, vagy drága. Az enyém pl. 140e km-es 4 évesen. Ittoni forgalomba helyezésű vagy nagyon fiatalon bekerült gépnél már másabb lehet a helyzet, a kisautóknál szintén.
Amúgy valóban az állapot a lényeg, és 3-4 éves kor felett nincs értelme kilométerezni, mert úgysem lehet tudni a valóságot.
droberto08-10-2012 09:35:07 // 25506
Általános tapasztalat, hogy 200 k km felett nagy eséllyel jönnek az alábbi - egyébként egyenként sem kis értékű - hibák:
- DPF
- EGR
- Szívósor
- Turbó
- Kuplung
- Lendkerék
- Főtengely ékszíjtárcsa
- Kormánymű
- Féltengely
- Felső lengőkar
- Xenon izzó
- Akkumulátor
Persze ezek tönkre menetel nem törvényszerű, elhasználódásuk elsősorban futásteljesítmény függő, másodsorban a használat és a karbantartások betartásától függ.
Shadin08-10-2012 09:23:48 // 25504
Van egy olyan első utastéri lámpatestem szemcsitartóval együtt szürke színben, este megnézem. A búra ragasztott a peremein, valaki letépte kiszedéskor mert rossz helyen nyúlkált alá :-)
droberto08-10-2012 09:23:04 // 25503
Ejha, puccos kis lakás! :)
Grat hozzá!
Ezt a vas is meghálálja!
Andy08-10-2012 09:10:18 // 25502
Nem bírom ki, hogy ne írjam meg. Nektek súlyos parátok van ezzel a km óra állással. Nagyjából Én is meg a fiam is teszünk rá mit ír a hirdető. Nem km-óra állást veszünk hanem állapotot. Amúgy meg kiolvasás nélkül nem veszünk semmit.
Ám hiszed (hiszitek) vagy sem, az Én 2002 vasamban 140.000 km van. Reális. Tottiéban ami 2001-es 110.000. Szintén reális.
Miért ne lehetne egy dízelben ennyi??? Azért mert Te (Ti) többet mentek?????
Ugyan már. Az öregem a vadi új dízel pólójába 3 év alatt rakott 10.000 km-et. De biztos visszatekerte az órát...

Fiam kérdése az adott autó általános állapotára vonatkozott, illetve a Szombathelyi kereskedésre.
Ennyi! Erről valakinek érdemi infója????
Ja!! Egy 5-6 éves autó nem lehet törött????? Hol éltek ti?? Ehhh...
.......................08-10-2012 09:00:17 // 25501
Ti még mindíg elhiszitek ezt hogy egy 6 éves diesel kocsiban 105ezer km van?
aki dieselt vesz min 30ekm ert megy egy évben, 2006 kocsiban az min 180ezer
Coolby08-10-2012 08:19:05 // 25500
képem is van hozzá :)

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.