Forum >> 159

Dömpi (il dottore)02-10-2012 21:13:54 // 25299
Ne bántsátok a srácot! Sokszor egy csomó tök hasznos infót tudunk meg a leírásaiból. Engem csak érdekelt, hogy időben ez hogy férhet bele egy napba. Bár okoska is megoldotta a Hupikék törpikékben (bocsesz, ezt nem lehetett kihagyni).
droberto02-10-2012 21:10:48 // 25298
Igen az alja mozog, de a hang felülről a középkonzol szegélye felől jön! Hogyan szedted ki/szét?
Arra gondoltam, hogy húzok fel rá egy vékony gumi (pl. FBS) réteget. Elég szűk a lábtér, és ha nekiteszem a lábam az oldalfalnak, akkor meg nyekereg. Idegesít.
Az alsó rész: Gyere KUL-ra azt egy sör mellet megbeszéljük! :)
GTPeti02-10-2012 21:07:42 // 25297
Dömpi most erre gondol: "Gyanús vagy te. Vajon gyakran jársz Paks felé?" :))))
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2012 21:07:33 // 25296
akkor együtt reszelik az autót :P
'''''02-10-2012 21:04:44 // 25295
Van barátnője,már láttam! :-)
Dömpi (il dottore)02-10-2012 21:02:26 // 25294
igen, és azért mert a lábtér felőli részen nincs rögzítési pontja, csak úgy le van lógatva. Azért tudom, mert a múltkor szedtem le.
Amúgy már régóta akartam tőled valamit kérdezni, de ne vedd bántásnak kérlek. Szóval, te amúgy mással is foglakozol a kocsidon a kívül? Gondolok itt olyanokra, hogy munkahely, család stb. Csak mert amiket írsz a topicban és a blogodban, ha megpróbálnám utánad csinálni, akkor már nem kellene bemennem dolgozni, asszonypajtás meg ráhúzta volna a jeggyűrűjét a kocsi antennájára :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2012 20:48:10 // 25292
Gyerekek nem kell tisztítani a DPF-et, újat kell venni vagy áthelyezni a leömlő mögé :P
droberto02-10-2012 20:47:06 // 25291
Nektek is zörög a középkonzolból a lábtérbe leeresztett műanyag burkolat az illesztésnél, ha nekiteszitek a lábatokat?
Alfás Viktor (NagyVad)02-10-2012 20:13:53 // 25290
Srácok!
Ez az ember piszok nagy tudással rendelkezik!
:-)))))))
Jót nevetek rajta!

Szerintem magára ismer akinek írom!

:-)))))
droberto02-10-2012 19:39:34 // 25289
"Akkor tellt be a pohár mikor majd' ezer km autópályamenet után az első körnél a városban eldugult." - Ez nem azért volt mert a városba érésre érte el a regenerálási szintet?
"Egyébként érdekes-de nálam olyankor sem mutat többet mint 80-85% telítettséget." - Lehet neked is olyan 100%-os telítettséget elkerülő szoftvered van!
Kíváncsi lennék, hogy az én 3442-es szoftverem hány százalék felett akar tisztítani alaphelyzetben!?!
imi15602-10-2012 19:23:25 // 25288
Úgy legyen:-))!
Akkor tellt be a pohár mikor majd' ezer km autópályamenet után az első körnél a városban eldugult.Egyébként érdekes-de nálam olyankor sem mutat többet mint 80-85% telítettséget.
droberto02-10-2012 19:13:16 // 25287
Ezt én is olvastam a cég honlapján!
Remélem egy újabb 100k km-nyi nyugalmat vásároltál magadnak. :)))
imi15602-10-2012 18:38:13 // 25286
Sziasztok!

Maga a tisztítás nettó 25 ropi volt.A 33-ban benne van a postaköltség az új tömítés és a szerelő munkadíja is a fel,-és leszerelésért.
Ennek a folyadékos tisztításnak is utánaolvastam,de nagyon nem tesz jót a szűrőnek-állítólag.Megváltoztatja annak szerkezetét,porózussá válik,ezáltal egyszerűen elég idővel.
.....02-10-2012 17:39:53 // 25285
Ok, köszi
droberto02-10-2012 17:27:15 // 25284
Ha egy félbeszakított regennel lement 21,09 %-ra, akkor az nem olyan rossz.
Szerintem most használd, figyeld az eltömődés menetét és 98%-nál vidd ki a városból.
Egyszer keveredj ki a kányából és utána jobb lesz minden.
Ha végképp nem megy, javaslok egy ilyen manuális tisztítást.
droberto02-10-2012 17:19:44 // 25283
Személy szerint nem hiszek a csodaadalékokban.
droberto02-10-2012 17:18:25 // 25282
Én is gondolkodtam hasonlón de imi156 akciója most megfogott.
Olvastam a tisztítás menetét és megnéztem a videót is. Laikusként hatékonyabbnak tűnik, mint a folyadékos tisztítás. 33.000,-Ft-ot ír rá a cartárs.
.....02-10-2012 17:14:35 // 25281
Köszi,de én a motorba nem öntenék. A részecskeszűrőbe gondoltam a tisztítófolyadékot.
droberto02-10-2012 17:13:20 // 25280
A regen közben megfigyelhető 3 db völgy, sorban: 90°-os kereszteződés, 180°-os körforgó és egy 270°-os kereszteződés. (Inkább ezeket választottam, mintsem, hogy bemenjek Dunaföldvárra)
Ha ezek a lehűlések nem lettek volna, akkor bőven volna 10% alatt lett volna a tisztítás.
droberto02-10-2012 17:07:48 // 25278
Az az állapot az amit írtál, hogy a garázsban szakítottad félbe a regenerációt?
droberto02-10-2012 17:03:23 // 25277
Így jobban látszik:

Jól megfigyelhető a többször párhuzamos sebességet és a fordulatszámot ábrázoló vonalakból, hogy sík úton tempomattal mentem. :)
Imi02-10-2012 16:59:31 // 25276
Én a helyedbe inkább ezt próbálnám ki.
http://www.nanoenergizer.eu/nanoenergizer-all-in-one.php
.....02-10-2012 16:47:24 // 25275
Érdemes ilyen folyadékokkal kísérletezni? Vagy halott dolog?
.....02-10-2012 16:43:29 // 25274
Ezt szoktam tenni az autó irányít, de hamar eltömődik, 2x elindítom és már 50%-os. Amúgy részecskeszûrõ eldugult: 21,09 % , km-állás utolsó regen óta: 0,0 km, 20% alá még sosem ment, ellenben volt már 110% körül is.
droberto02-10-2012 16:42:59 // 25273
De nem meri ezt mutatni, csak akkor már, ha baj van.
Itt követték el a mérnök a hibát, hogy hagyták magukat legyőzni a PR-osokkal szemben. :)
droberto02-10-2012 16:38:51 // 25272
Van rá esély, hogy azért rángat, de hallotam olyat is, hogy már nincs DPF és EGR, mégis rángat.
Menj vele egyet, tedd rendbe a szűrőt előbb.
droberto02-10-2012 16:32:56 // 25271
"Legutóbb nekem is tisztított mikor a garázsba álltam be, feltűnt hogy a pillanatnyi fogyi 50 litert mutat" - Na erről beszéltem. Városban próbált regenerálni!
Legközelebb amikor eléri a ~98%-ot a DPF, vidd ki a városból a verdát egy forgalommentes főútra, és min15 percig menj vele 2-2500-as fordulaton. Amikor szépen eléri a szűrő a 600-650°C-ot, 8-10 perc alatt úgy kitisztul, hogy legközelebb csak 6-800 km múlva akar tisztítani.
Én így oldottam meg:
Dömpi (il dottore)02-10-2012 16:32:29 // 25270
ilyen nekem is szokott lenni néha...érdeklődve figyelem a fejleményeket.
Két hete néztük, akkor a DPF 67%-on állt és kb. 300 km-el korábban volt az utolsó regen.
.....02-10-2012 16:22:09 // 25269
ikont azért mutathatná, hogy az user ne állítsa le míg tart a folyamat.
.....02-10-2012 16:11:55 // 25268
Csöri-nél volt. Akkor nem bolygatom meg azokat a csavarokat.
.....02-10-2012 16:08:17 // 25267
Én már jobban örülnék,ha ki lenne iktatva a DPF az autómból, már az alapjárati rángatózást is ennek nyilvánítom.
Valaki írta,hogy 2000 fordulatnál 2. fokozatban ránt egyet az autó, nálam is jelentkezett... mi lehet a hiba? (persze semmi hibakódot nem dob)
Fairlane02-10-2012 16:02:17 // 25266
Megfelelő helyen volt futóműállításon?
Szerintem a kormányösszekötők menetes részével be kéne tudni állítani...

Ismétcsak szerintem semmiképp nem a teljes kormányművet kellene mozgatnod. Itt nemtom hogy van, de a 155ben mintha illesztett nyakú csavarok lennének ezek, azaz teljesen kitöltik a lyukat, nem tudsz mozdítani rajta.
.....02-10-2012 16:01:39 // 25265
Legutóbb nekem is tisztított mikor a garázsba álltam be, feltűnt hogy a pillanatnyi fogyi 50 litert mutat, és a hűtőventilátor is pörög. Nem tudom mi lehet a zöldes-sárga trutymó amit a kipufogó króm végére van száradva és a járólapon a garázsban is ott a nyoma.
droberto02-10-2012 15:50:56 // 25264
Nekem is volt már 150-250 km közt az átlagon az elején, amikor én naiv júzer mindiig leállítottam, mert azt hittem, azért fogyaszt sokat, mert azt hittem, hogy baj van a befecskendező rendszerrel. Akkor még naiv módon úgy gondoltam, hogy amikor regenerál, világít a visszajelző.
.....02-10-2012 15:48:46 // 25263
Kormánymű van a képen. Volt már futóműállításon,de nem sikerült középre állítania, ricnit átrakni túl sok lenne.
Fairlane02-10-2012 15:32:19 // 25262
Mi van a képen? A vízszintesen fekvő kormánymű? Mert akkor nem valszinű...

Ha a futóműved jó, akkor a kormánykereket kellene levenni, és azt helyesen visszatenni a ricnis tengelyre.
De ha valaki nem rakta vissza mostanában rosszul, akkor valószínűbb a futóműállítás.
.....02-10-2012 15:08:20 // 25261
írt már 240km is az átlagra
droberto02-10-2012 12:06:44 // 25260
Ha már egy regeneráció is félbeszakad, akkor a félbeszakított regen, és a rendes tisztítás közti távot is beleszámolja az átlagba. Ez súlyosan rontja az átlagot.
Nem lehet, hogy erről van szó nálad is?
droberto02-10-2012 12:04:16 // 25259
215/55R16 - 642 mm
225/50R17 - 658 mm
16 mm átmérő különbség
Regen: Szerintem ez teljesen jó érték!
.....02-10-2012 10:56:16 // 25258
A kormányt a 2 csavar fellazítása után középre tudom állítani?
.....02-10-2012 10:47:40 // 25257
Nálam 5 regen. átl. távolsága : 348 km
Shadin02-10-2012 10:13:46 // 25256
Az Alfa szerint váltóméret :-) 215/55R16 kontra 225/50R17, mindkettő gyári alufelniken.
Eddig 900Km-enként regenerált, most 5-600Km-enként, cserébe kevesebb ideig.

Az újratanulási funkciót használta már valaki?
droberto02-10-2012 09:17:17 // 25255
Remélem szerencséd lesz!
Dömpi (il dottore)02-10-2012 09:08:46 // 25254
Ez is lehet, de előbb még megnézzük Viktorral a felső munkahengert (az nem volt cserélve anno).
droberto02-10-2012 08:52:51 // 25253
A nagyobb kerék nagyobb tömege, átmérője (nem tudom, hogy váltóméret-e a 16"-al) és szélessége, városban (sok indulásos, gyorsulásos részeken) nagyon megnöveli a fogyasztást. Nálam 1-1,5 literrel (gyári 16" kontra 19").
Az, hogy előbb regenerál, nem csak sűrűbb regenerációt jelent, hanem azt is, hogy kisebb telítettséggel alacsonyabb a fogyasztás. Legalább is én most ezt érzékeltem, így 80% felett mintha több lenne néhány decivel a fogyasztásom. Bár ezt még nem tudom 100% biztosan kijelenteni, mert még kevés a mérések száma.
Én a gyorsulás csökkenést rendesen megéreztem.
.....02-10-2012 08:48:34 // 25252
A FES vagy MES-ben nem kellett az öntanulási funkciókat lenullázni?
Shadin02-10-2012 08:35:21 // 25251
Sziasztok!

Amióta frissítve lett az sw. ill. a kerekek 16-ról 17-re, ill. elkezdődött az iskola, több mint 1 literrel több lett a fogyasztásom. A három tényező egy időben került képbe, úgyhogy nem tudom melyik okozhatja, de az utolsó tankolás 8.4-es átlaga szemben a "régi" tankolások ~7.2-jével kicsit elszomorított. Fura viszont, hogy a kerék upgrade után nem érzem semmivel gyengébbnek az autót.

Amiket írtatok korábban arról tanúskodik, hogy nem kéne lennie ekkora különbségnek a kerekek miatt, ez esetben marad a dugó ill. az sw upgrade, ami óta sokkal sűrűbben regenerál, bár ez lehet, hogy a dugó következménye :-(

üdv
Z

ui.: első fékek cserélve Zimmermann-ra. tárcsa meg betét is. Ezzel a típussal van valakinek tapasztalata? mennyi idő míg bekopik egy fék?
Csosznorbert02-10-2012 07:42:27 // 25250
gyujtásráadáskor akkor is fel kell pumpálnia, max. próbálja többször, ha akkor is akkor nem üa. problem
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.