Nem "vásárolt" alkatrész a CR pumpától a rendszer? (Ismerősék is központi csövet gyártanak a B-vel kezdődő betűs cégnek.)
GTPeti27-07-2012 11:06:30 //
23030
Háát... az üzemanyagszűrő (feltételezhetőleg), a csövek, meg a szerelés spec. olasz. :)
Mindenesetre szomorú, akárki is követte el.
A nagynyomású rendszerben volt egy fémforgács. Ha jól tudom "made in Germany" a rendszer :-P
egy biztos az imaszék a német márkák felé van fordítva,
viszont elismerik ,hogy elképesztöen jól passzol a metál szin a börhöz
Vinnie27-07-2012 10:51:12 //
23027
Ha jól emlékszem, valami gyári szemét, vagy fémforgács volt az injektorban, és ettől szrt be a motor. Garanciában cserélték, aztán már nem volt semmivel sem gond a 100ezer km alatt.
GTPeti27-07-2012 10:33:16 //
23026
Akkor egyből felhívhatták Bosch-os barátaikat is. :)
(...hogy kifejezzék hálájukat. Az AutoBild fő támogatója tudtommal a VW.)
GTPeti27-07-2012 10:26:08 //
23024
Azt én is olvastam. Sajnos volt benne szó valami Motorschaden-ről is. :(
nektek is kattog a vátlókulissza egy kicsit mikor fokozatba rakod?
nem fémes ,inkább a mechanika mikor beugrik
vagy valami lóg?
Jó éjt mindenkinek!

Akkor egy másik kép ugyanonnan a kék OFF nélkül :-)
Ma került a kezembe egy tavalyi AutoBild, amiben a 159 SW 2,4 100.000 km-es tartós tesztje van. Nekik 9,3 lett az átlagfogyi :-)
szivósor..... azaz, én már meg is rendeltem/kaptam Erhardtól a vezérműszíjat hozzá. :)))
Liquid26-07-2012 21:54:51 //
23017
nem aggódok miatta, nagy test "erős motor nagy láb...itatni kell a lovakat :)
Liquid26-07-2012 21:53:49 //
23016
DPF nálam sincs már, csak Q4
Nekem csak 1.9 van,de a jelentősen csökkent a comp szerinti fogyasztás már annak hatására is hogy pár dolog ki lett pucolva(EGR,MAP,LMM,Turbo).
Városban már 8 liter megállítja "takarékosan" használva...
Apró dolgok gatyába rázása is meghálálja magát. Ha időm lesz szívósor is ki lesz pucolva,az hozza majd a legnagyobb eredményt...
GTPeti26-07-2012 15:19:49 //
23014
Szerintem az Erhard által bejáratott megoldások megfontolandóak. B)
Nekem régen (amikor minden gyári volt.. DPF,EGR …) autópályán 130 tempomattal. (az átlag kb 120 .) 7,6-7,8 volt (a comp. hibáját is hozzáadva). Akkor ezek szerint a Q4 rárak még 1 litert? Vagy talán többet mentél városba, és így lehetett 8,8.
nekem azóta ment le látványosan mióta ezek nincsenek meg gondolom az optimalizálás jótékony hatása na meg mióta nem a városban lakom bár át kell magam rágni rajta ....
ezen ne aggód ,enm fog kevesebbet enni,
nekünk van remap is,9-10 között eszik autópályán a Bre ,160..180 tempóval
Ha az EGR kikötöd 1 literrel kevesebbet fogyasz kisgázos terhelésnél
a comp on is látszik
a Q4 meg a DPF sokat fog rajta mikor meg volt a DPF nekem is 8-9L között volt most 7-7,5....
Liquid26-07-2012 07:34:51 //
23008
városon kívüli 100-130, némi városi, próbálgatás, póverkedés, haveroknak mutogatás :)
Most hogy nyaralunk és boltba meg strandra járunk vele felment 9-re :)
én sem sokallom tekintve hogy a 19-es felnik, meg Q4
a pályán mérve is attól függ hol áll a mutató :)
8.8 átlag egy 2.4 motorhoz és 19" felnikhez abszolút elfogadható!
Hol, milyen átlagsebességnél lett 8,8 ??? Városban ez tök jó. Pályán viszont tényleg sok, ha ennyit mutat.
Liquid25-07-2012 23:17:26 //
23005
hát igen, sokat javít az összhatáson a LUX :)
GTPeti25-07-2012 23:11:58 //
23004
Így hirtelen nehéz is eldönteni, hogy melyik lehangolóbb a kettő közül. :))
Liquid25-07-2012 22:57:46 //
23003
jó éjt! elég lehangoló látvány az épület meg a kék oktávia
Jó éjt mindenkinek!

(Selmecbánya a kollégiummal, ahol Petőfi is tanult)
A 156 compja kb másodpercenként "reagált", késve követte az eseményeket. A városban pedig voltak változások. A 159 szinte folyamatosan jelez. Hasonló volt a 147-é is, az is pontos volt.
Liquid25-07-2012 22:43:03 //
22999
aham, nálam a Q4 tériti felfelé :)
Liquid25-07-2012 22:38:57 //
22998
Köszi! Hiszek nektek :) Mióta elhoztam 8,8 az átlag
Gábor7925-07-2012 22:37:51 //
22997
Jó meglátás, bár az első (sikerült-e teletankolni) viszonylag kis mértékben befolyásolja számolást (60 litert tankolok, sztm max. 1 liter, amit még bele tudok csavarni első kattanás után, ami ugyebár elhanyagolható). A másodikról nem tudok nyilatkozni (mármint hogy mennyit csalnak a kutasok :-)).
Viszont még anno a 156-nál azt vettem észre, hogy ha inkább városi jellegű a használat, akkor iszonyatosan elmegy a tényleges és a komp fogyasztása (komp júval kevesebbet mutat), akár litereket is! Persze lehet az 56 még másképp mérte, mint az 59 és itt már nem lesznek ilyenek... de úgyis mérem mindig, illetve komp-al is figyelem, úgyhogy majd beszámolok :-)
Köszi :-) Dolce vita az Alfacity-n Droberto, Papajax, Éjfúria/Tibe cartársakkal :-)
képeket majd jövő héten csinálok amikor nálam lesz végre))
Kazes☻25-07-2012 19:56:05 //
22994
Gratula, és még a kép is jó! :)
Happy "K"

Ha így nézzük a comp átlagfogyasztás is számolt adat! A comp. számolja ki az elfogyasztott üzemanyag mennyiségből. Azaz a komputer alapból az üzemanyagot és a km-t méri és ezekből számolja ki az átlagfogyasztást. Én pedig visszaszámoltam belőle. Tehát alapból ez az igazi mért adat :-P
Csak ez így nem "mért", hanem számolt adat :-P
Egy kis matek :) beszorzod az comp. átlagfogyasztást a km-el és kész.
'''''25-07-2012 18:48:50 //
22989
Ezt én sem értem egészen.Méri az autód a tankolt mennyiséget?
"Comp.mért: 432liter." ezt hogyan szedted ki belőle? :-O
Kiszámoltam, az utolsó 10 tankolásom átlagát 5608Km.
Tankoltam: 474liter Comp.mért: 432liter.
Azaz lefelé csal a computerem átlagban 0,75 l/100km. 9% !! Elég rossz eredmény :(
Remélem csak az enyém ilyen pontatlan.
Örülök neki :-) Végre vége az autó keresési tortúrádnak :-) Várjuk a képeket.
Szia :-) Nekem 2dl-t csalt lefelé, majd a chippelés után ez 6dl-re változott.
Sziasztok!
Miért van az, ha egy ideig lejtőn gurulok üresben és fékezgetek... egy idő után csippan és kíiírja,h nyomjam ki a kuplungot? Asszem azt írja :D , mert kinyomáskor eltűnik egyből a kiírás...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.