Forum >> 159
Scaniamen05-05-2012 17:37:21 // 21099
Én egy hete cseréltemle a szivósort mert annyira megkopott a lapát hogy már kifújt mellete.Nekem is modták kössemle de még a túrbó attól még kifúj tehát újsor volt a megoldásom,pedig nemis volt hiba üzenet.
jati15905-05-2012 17:30:22 // 21098
Hát akkor kipróbálom. Hátha...
Scaniamen05-05-2012 17:27:21 // 21097
Ha lehuzod a csatlakozot attól még átereszti a nyomást ,nekem is az volt.
Scaniamen05-05-2012 17:24:00 // 21096
Sziasztok nem akarok beleokoskodni,de én ugynéztem meg hogy jó az EGR hogy levakoltam.Beadta a hibát de nem tiltotle. Kivétel után 50km mentem és ujból el aludt.
.......................05-05-2012 17:15:39 // 21095
akkor csak az elektromos fejet kell levenni ,így megnézheted ,hogy nem ragad e be
és nem vált vészüzembe se
(akkor is kapsz hibüzenetet de az csak az elégtelen kip gáz visza miatt van)
így kell mennie rendesen a kocsinak
és nem vált vészüzembe se
(akkor is kapsz hibüzenetet de az csak az elégtelen kip gáz visza miatt van)
így kell mennie rendesen a kocsinak
jati15905-05-2012 17:06:30 // 21094
Ha lehúzom a csatit akkor motor lámpa kivillan és kb 1 km és bevált vészprogramba.
Lehet hogy ki kellene iktatni a pi...csába az EGR-t.
Apropó PDF már nem üzemel a kocsiban...
Lehet hogy ki kellene iktatni a pi...csába az EGR-t.
Apropó PDF már nem üzemel a kocsiban...
.......................05-05-2012 17:02:37 // 21093
húd le az elektromos csatit róla
aztán járj úgy vele
rájössz hogy a Multijet ek legelb@tt része az EGR
és rengeteg problémát okoz
aztán járj úgy vele
rájössz hogy a Multijet ek legelb@tt része az EGR
és rengeteg problémát okoz
jati15905-05-2012 16:42:17 // 21092
Hogy lehet azt ellenőrizni?
Piritu - 1.000.00005-05-2012 16:35:57 // 21091
Akkor nem valószínű, de én megnézném, hogy szabadon mozog-e.
Piritu - 1.000.00005-05-2012 16:34:53 // 21090
"Hatalmas nagy koksz felhőt húztam magam után, majd megszűnt. " - anno az enyém pont ezt produkálta, amikor megszorult az EGR szelep.
jati15905-05-2012 16:30:07 // 21089
Én is gondoltam már rá, de 8000km van az EGR-ben. kb egy hónapja vettem bele vatta újat.
.......................05-05-2012 16:27:37 // 21088
EGR szelep rendben van?
gyanús ,hogy nem
gyanús ,hogy nem
jati15905-05-2012 16:19:18 // 21087
Helló!
Most az előbb jól meghajtottam a kocsit. Játszanom is kellett vele hogy ne tiltson le... Hatalmas nagy koksz felhőt húztam magam után, majd megszűnt. Most jó...
Nem lehet hogy a szívósorban a pillangó szelep ragadt be és most hogy jól meghajtottam kitisztult?
Most az előbb jól meghajtottam a kocsit. Játszanom is kellett vele hogy ne tiltson le... Hatalmas nagy koksz felhőt húztam magam után, majd megszűnt. Most jó...
Nem lehet hogy a szívósorban a pillangó szelep ragadt be és most hogy jól meghajtottam kitisztult?
Megye05-05-2012 15:03:03 // 21086
köszönöm, megpróbálkozunk vele.
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2012 13:40:36 // 21085
kb lehet 6 hiba miatt is a legutolsó a turbó változó geometriája....
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2012 13:39:44 // 21084
jó a színe fasza kis gép
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2012 13:39:10 // 21083
pedig annyi hidd el a kinyomócsapágy is hidraulikus meg a kuplung főhenger is a fékolajból kapja az olajat érdemes ilyenkor azt is lecserélni mert a hidraulikus csapágy irányába meg is szokott égni az olaj ...no ezen a rendszeren van egy szelep emlékeim szerint ha levegős ott a rendszer akkor esik be a pedál....
jati15905-05-2012 13:24:35 // 21082
Nincs semmi hibakód! Nem ír ki hibát! :-) Bár ilyen egyszerű lenne!
Megye05-05-2012 12:56:32 // 21081
Bárcsak ennyi lenne, de sajnos nem.
Azért köszi. Ha még is tud valaki egy jó szerelőt ajánlani, azt köszönettel veszem.
Azért köszi. Ha még is tud valaki egy jó szerelőt ajánlani, azt köszönettel veszem.
.......................05-05-2012 12:44:15 // 21080
hibakód?
jati15905-05-2012 12:42:48 // 21079
Sziasztok!
Járt e már valaki úgy a kocsival (2,4 JTDm), hogy padlógázon feltölt maxra a turbó, majd szépen óvatosan (padlógáz mellett) visszaesik a turbonyomás és kirakja a kocsit vészprogramba.
Régebben 160-nál csinálta ezt, de most már 120-nál is.
Érdekes, hogy néha gondol egyet és szépen dolgozik a motor, néha meg állandó gázállásnál (pl. 130 autopálya) gondol egyet és kirakja vészprogramba. Erre azt mondták az okosok, hogy szorul a turbo geometria.
Valaki nem járt már hasonló cipőben?
Válaszokat előre is köszönöm!
Járt e már valaki úgy a kocsival (2,4 JTDm), hogy padlógázon feltölt maxra a turbó, majd szépen óvatosan (padlógáz mellett) visszaesik a turbonyomás és kirakja a kocsit vészprogramba.
Régebben 160-nál csinálta ezt, de most már 120-nál is.
Érdekes, hogy néha gondol egyet és szépen dolgozik a motor, néha meg állandó gázállásnál (pl. 130 autopálya) gondol egyet és kirakja vészprogramba. Erre azt mondták az okosok, hogy szorul a turbo geometria.
Valaki nem járt már hasonló cipőben?
Válaszokat előre is köszönöm!
Kazes☻05-05-2012 11:06:37 // 21078
Nagyon guszta kívül-belül! :)
.......................05-05-2012 11:04:19 // 21077
Qva jó képek
egy TI 159 Sw röl
egy TI 159 Sw röl
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2012 10:47:57 // 21076
levegős a rendszer
Megye05-05-2012 10:14:22 // 21075
Nincs velük probléma, egybehangzó vélemények alapján Pécs legjobb alfa szerelői. Sajnos erre valamiért nincs megoldásuk, de nekem meg kell, hogy működjön.
ALFI15605-05-2012 09:54:29 // 21074
Kuplung specialista?!
Komoly szerelőd lehet!
Komoly szerelőd lehet!
Megye05-05-2012 09:46:37 // 21073
Sziasztok,
Érdeklődnék, hogy tud-e valaki Budapesten vagy környékén egy kuplung specialistát? Aki valóban ért is hozzá.
A pedál beesik, kattan, kézzel kell visszahúzni stb.., pedig teljesen új szett van benne, szóval nem értem mi lehet a gond és az otthoni szerelőmnek sincsen ötlete.
Segítségetek előre is köszönöm.
M.P.
Érdeklődnék, hogy tud-e valaki Budapesten vagy környékén egy kuplung specialistát? Aki valóban ért is hozzá.
A pedál beesik, kattan, kézzel kell visszahúzni stb.., pedig teljesen új szett van benne, szóval nem értem mi lehet a gond és az otthoni szerelőmnek sincsen ötlete.
Segítségetek előre is köszönöm.
M.P.
Alfa156SW05-05-2012 07:59:11 // 21072

valaki próbálta már ezt közületek?
CMP 68804
multimédiás készülék
itt találtam
de árat nem írnak hozzá!?
'''''05-05-2012 06:56:42 // 21071
Tudom,hogy jó és véd az első sárvédő gumi, de nem szép.Bocs.
Csosznorbert05-05-2012 00:23:52 // 21070
igy első ránézésre nekem nagyon furán néz ki, mintha nem tetszene
droberto04-05-2012 21:41:08 // 21069
Ez durva volt nagyon!
Foltba fújták és telibe lakkozták, vagy az egészet újrafényezték? Jó lett a szín? Milyen festékkel festettek?
Az enyém is elkezdett a pusztulást, a küszöb elején alul ledobta magáról a festéket.
Tegnap előtt bázissal lejavítottam:

Remélem, még nem későn!
A sárfogót milyen indítékkal tetted rá? Hátra is teszel fel?
Mennyibe került?
Majd csinálj róla távolabbról is fotókat, hogy mit mutat az autón!
Foltba fújták és telibe lakkozták, vagy az egészet újrafényezték? Jó lett a szín? Milyen festékkel festettek?
Az enyém is elkezdett a pusztulást, a küszöb elején alul ledobta magáról a festéket.
Tegnap előtt bázissal lejavítottam:

Remélem, még nem későn!
A sárfogót milyen indítékkal tetted rá? Hátra is teszel fel?
Mennyibe került?
Majd csinálj róla távolabbról is fotókat, hogy mit mutat az autón!
.....04-05-2012 18:28:09 // 21068
A FES-ben nálatok működik a "víz a gázolajban lámpa" ha tesztelitek?
Lehet csak a gyári szűrővel együtt működik, figyelmeztet?
A 147-nél olvassa és utána kiírja a figyelmeztetést a középső kijelzőn.
Ezt írja a 159-nél :
EXECUTING ACTUATOR...
Víz a gázolajban lámpa (ha van)
KESZ
147-nél : EXECUTING ACTUATOR...
Víz a gázolajban lámpa (ha van)
Aborting...
ABORTED
Lehet csak a gyári szűrővel együtt működik, figyelmeztet?
A 147-nél olvassa és utána kiírja a figyelmeztetést a középső kijelzőn.
Ezt írja a 159-nél :
EXECUTING ACTUATOR...
Víz a gázolajban lámpa (ha van)
KESZ
147-nél : EXECUTING ACTUATOR...
Víz a gázolajban lámpa (ha van)
Aborting...
ABORTED
Pityukoma04-05-2012 12:19:21 // 21067
droberto04-05-2012 09:18:53 // 21066
Remélhetőleg ezzel végleg megoldódott a problémád!
Csabi04-05-2012 08:32:27 // 21065
Tegnap elvittem a vasat egy klímáshoz(ősszel Ő cserélt gázt a rendszerben) emelt terhelésnél ismét az egekben volt a klímanyomás, amit 100g gázleengedéssel megoldott, +kifúvatta a klímahűtőt levegővel, bár elötte én kimostam amennyire tudtam. Szóval most 13-17 bar között mozog a nyomásom,bármely terhelésen, és fordulaton, a hűtés tökéletes. :)
Csabi02-05-2012 18:29:56 // 21064
Van, fél perc járás után kezd erősödni, de nem vészes...
Erhard 242 (Pure Energy)02-05-2012 18:29:48 // 21063
nincs
.......................02-05-2012 18:18:52 // 21062
Nektek van áz 5 hengeresben melegen alapjáraton rezgés a kormányon?
tulajdonképpen az egész autó eleje
tulajdonképpen az egész autó eleje
SKrisz02-05-2012 17:44:52 // 21061
Ja... Ez van. Addig kell mindent elrendezni, amíg tart a garancia :)
Csabi02-05-2012 17:14:19 // 21060
Elengedte a gázt?
Piritu - 1.000.00002-05-2012 17:09:30 // 21059
??? :-OO
SKrisz02-05-2012 16:26:57 // 21058
Klímahűtő nyomor van... Cserélik gariban.
Erhard 242 (Pure Energy)02-05-2012 12:56:29 // 21057
biztosíték jó?
SKrisz02-05-2012 12:27:11 // 21056
Sajnos nem, pedig valami hasonlóban bíztam én is, de még ma délelőtt sem ment.
.......................02-05-2012 12:14:55 // 21055
húzd le a csatit az EGR szelepröl
sípolni fog ,minden inditáskor
de megszünik a gond
és kevesebbet fog enni ,1 literrel
sípolni fog ,minden inditáskor
de megszünik a gond
és kevesebbet fog enni ,1 literrel
Erhard 242 (Pure Energy)02-05-2012 12:01:12 // 21054
nálam is volt ilyen 2x leállítod eltelik 20 perc és utána minden ok...
cseko7602-05-2012 11:51:19 // 21053
de jó kis szőnyeg, látszik, h szinte nem is volt használva. jó kis 2,4 :)
SKrisz02-05-2012 11:17:34 // 21052
Klíma parajelenségek nálam is vannak :( Tegnap Szombathelyre befelé menet tökéletesen működött, aztán 30 perc múlva, amikor indultam volna haza, se kép se hang... Ma viszem szervízbe megnézetni, fogalmam sincs róla mi lehet a gond...
Pityukoma02-05-2012 11:05:11 // 21051
Szia, ALFI156 hirdet szőnyeggarnitúrát. Hsz: 21047. Szerintem jól néz ki.
sas-15902-05-2012 10:16:07 // 21050
Üdv!
Mopa kartársnak válaszolva, nekem pont ugyanezt a rángatást produkálja, mióta EGR cserém volt.
Előtte semmi tünet nem volt, de mégis hibaüzenetet küldött mindig az EGR, ezért lecseréltük. A szerelő a felújítottat ajánlotta, mert szerinte az is vadiúj, csak az újrafelhasználási előírások miatt úgy adnak el több új alkatrészt, mintha felújított lenne.
Miután bekerült az "új", felújított EGR, azonnal elkezdte a rángatást, de mindig csak bizonyos fordulatszám és turbo nyomás értéknél.
Szal nálam tuti az a ludas, viszem is vissza egy újabb cserére.
Mopa kartársnak válaszolva, nekem pont ugyanezt a rángatást produkálja, mióta EGR cserém volt.
Előtte semmi tünet nem volt, de mégis hibaüzenetet küldött mindig az EGR, ezért lecseréltük. A szerelő a felújítottat ajánlotta, mert szerinte az is vadiúj, csak az újrafelhasználási előírások miatt úgy adnak el több új alkatrészt, mintha felújított lenne.
Miután bekerült az "új", felújított EGR, azonnal elkezdte a rángatást, de mindig csak bizonyos fordulatszám és turbo nyomás értéknél.
Szal nálam tuti az a ludas, viszem is vissza egy újabb cserére.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
481
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?