"Akkor csak az 59-es tulajok nagy hányada balfsz" - ilyet nem mondtam sose. Mindössze azt, hogy a sok kormot termelő üzem (pl. kis fordulaton padlózva) csökkentheti bizonyos alkatrészek élettartamát. Ha sokszor tesz a tulaj ilyet, számíthat a hamarabbi cserére.
"Szóval csak az használjon ilyen autót aki a kanyarokon is egyenesen megy át" - ilyet se írtam. Tapasztalatom szerint jó néhány ember folyamatosa kormányoz, még egyenes úton is, ami feleslegesen igénybe veheti a kormányművet. Ha már szar konstrukció, akkor vigyázok rá.
"míg bemelegszik max. 1200-as fordulaton használja " pont ettől kormolódik :-DD
"Gyorsításnak semmi köze a kormányműhöz" - de van. Engedd el a kormányt és lépj oda 2-ben egy átlagos hepehupás, kátyús magyar úton. Az itt-ott betapadó kerekek ide-oda viszik a vasat. Ezt is a kormánymű tartja meg. (Ma mentem a 84-esen a Pókkal, hát érdekes dolog volt a nyomvályús szakaszon előzni. Szó szerint birkózni kellett a kormánnyal.)
Most már elárulhatnád a titkot, mert Karcsit nem ismerem :-))
Forum >> 159
Piritu - 1.000.00024-04-2011 21:10:43 // 13749
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2011 20:34:43 // 13748
Akkor csak az 59-es tulajok nagy hányada balfsz ezek szerint nem a konstrukcióval van baj :P
Szóval csak az használjon ilyen autót aki a kanyarokon is egyenesen megy át és a munkahelye minimum 20km-re van de addig is míg bemelegszik max 1200-as fordulaton használja :) Kár hogy nem így hirdették lehet nem ezt választottam volna....
Gyorsításnak semmi köze a kormányműhöz az a féltengelyekben lévő csillag bánja szerencsére azokat jól méretezték.
Kormányműről beszélj ismét Karcsival tud róla mesélni miért szarik be idő előtt....
Szóval csak az használjon ilyen autót aki a kanyarokon is egyenesen megy át és a munkahelye minimum 20km-re van de addig is míg bemelegszik max 1200-as fordulaton használja :) Kár hogy nem így hirdették lehet nem ezt választottam volna....
Gyorsításnak semmi köze a kormányműhöz az a féltengelyekben lévő csillag bánja szerencsére azokat jól méretezték.
Kormányműről beszélj ismét Karcsival tud róla mesélni miért szarik be idő előtt....
Piritu - 1.000.00024-04-2011 20:07:53 // 13747
A szívósor és a DPF (még az EGR-t is ide venném) tuti nem "szereti" a kormot termelő üzemet. A 156-os tapasztalataim szerint ez a kis fordulaton kövér gáz esetének felel meg.
A kormányműnek se biztos hogy használ, ha valaki folyamatosan "vezeti" az autót, vahyis állandóan tekergeti a kormányt egyenes úton is. (Ültem már pár ilyen sofőr mellett) Esetleg a sok intenzív gyorsítás miatt sokat rángatják a kerekek a kocsit, ill. kormányt. (Nyomvályús úton még a 159-nél is érezhető a rángatás.)
A kormányműnek se biztos hogy használ, ha valaki folyamatosan "vezeti" az autót, vahyis állandóan tekergeti a kormányt egyenes úton is. (Ültem már pár ilyen sofőr mellett) Esetleg a sok intenzív gyorsítás miatt sokat rángatják a kerekek a kocsit, ill. kormányt. (Nyomvályús úton még a 159-nél is érezhető a rángatás.)
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2011 10:23:31 // 13746
nem növeli meg a fogyasztást miért tenné? ezen nem bukik meg zöldkártyán
DrB24-04-2011 10:03:05 // 13745
Amikor anno hengerfejet cseréltek nálam, a szívósorhoz is hozzá kellett nyúlniuk? Elképzelhető, hogy akkor kipucolhatták kérés nélkül?
DrB24-04-2011 10:01:52 // 13744
Ez mind szép és jó. Otthon. Nekem a németeknél kell műszakivizsgáztatnom, zöldkártyáztatnom a vasat. Nem tudom, itt kint hogy zajlik a vizsga, talán GTPeti tudja, de gondolom, "kicsit" szigorúbb, alaposabb az ellenőrzés.
ALFI15624-04-2011 09:50:18 // 13743
Fogyasztást miért növelné?Ezen kívűl van még felesleges alkatrész benne.EGR,katalizátor,dpf.Ezek ha szarakodnak vagy beszarnak nehogy bedőlj a lehúzós autószervíznek és újat vetessenek veled.Mehet kifelé az ablakon.Bár nekem minden megvan még.De hagyom is.Majd ha beszarik akkor megy ki.Én ezt már akkor amikor megvettem az autót körbejártam.Akkor még volt olyan aki azt mondta nem lehet kiíratni de már ő is rájött,hogy ki lehet.Sőőt!Meg is tette.
DrB24-04-2011 09:25:54 // 13742
Tehát a szívósor kiiktatás megnöveli a károsanyag kibocsátást. Ez nem bukik ki a zöldkártya (így hívják még?) vizsgánál? Illetve, gondolom, megnöveli a fogyasztást is, vagy nem feltétlen?
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2011 09:23:23 // 13741
én meg vennék 159-et csak tudnám mivel kezdeném megvétel után
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2011 09:19:12 // 13740
pontosítanék sokkal többen vannak akiknek van baja de nem írják le. kíváncsi lennék vajon a user miben tudja befolyásolni egy szívósor vagy kormánymű és a DPF vagy a beálló vízpumpa hibáját ...mondjuk ha pl nem használja az autót akkor nagyban :) kíváncsian várom a válaszokat vagy lehet én vagyok a naiv esetleg nem olvastam el a kisbetűs részeket a használati utasításban
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2011 09:09:02 // 13739
igen ennyire egyszerű :) az a szerepe hogy kis fordulatnál kevesebb levegőt enged be ezáltal csökken a káros anyag kibocsájtás ...nem is értem minek a DPF a 166 a nélkül is euró 4....
'''''24-04-2011 08:08:18 // 13738
Egy szívósor nekem 80.000Ft volt szerelés nélkül.Elég nyitott állapotban fixálni vagy kiszedni a lapátokat.(ErHard már tudja) Ha azt amit ma tudok a dpf+ szívósorról tudtam volna két évvel ezelőtt,akkor sok bosszúságot, pénzt és időt spóroltam volna meg.
'''''24-04-2011 08:00:48 // 13737
Nekem optimalizálták a motort és vele együtt írták ki a dpf-et.Gyárilag a füst nulla volt.Most nagy gázadásnál már látok egy pillanatnyi füstkilövellést.Mondjuk,nekem kipuffdobom sincs,így még az sem szűri!Ha esetleg vizsgáztatásnál nagyon néznék,bármikor vissza lehet rakni a dpf-et (egy óra).
DrB24-04-2011 00:43:34 // 13736
Ennyire egyszerű? Az autó meg simán megy tovább? Ha ennyire felesleges alkatrész, minek kell az autóba? Mi a szerepe?
BadBoy24-04-2011 00:08:56 // 13735
Az auto 1.9, elnezest, hogy elfelejtettem.
BadBoy24-04-2011 00:07:54 // 13734
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
ALFI156-2.4-A kocsiba 69.000km.van.Semmi gond a DPF-el még tisztítaní se tisztított és a kormánymű is gyári.Abba olajat lecseréltettem.
BadBoy147 - ez az édesapám Alfája, én 147-el járok DPF nélkul, nála 157-ezer kilométernél volt tisztitás szervizben, de abban az idoszakban 3-4 honap csak rovid tavon hasznalta az autot, hibajel akkor volt amikor mar nem lehetett beinditani. Azota semmi fele ilyen gond nem volt, most van az autoban 198 ezer kilometer. Azota az utak 2/3-a kozut es autopaly.
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
ALFI156-2.4-A kocsiba 69.000km.van.Semmi gond a DPF-el még tisztítaní se tisztított és a kormánymű is gyári.Abba olajat lecseréltettem.
BadBoy147 - ez az édesapám Alfája, én 147-el járok DPF nélkul, nála 157-ezer kilométernél volt tisztitás szervizben, de abban az idoszakban 3-4 honap csak rovid tavon hasznalta az autot, hibajel akkor volt amikor mar nem lehetett beinditani. Azota semmi fele ilyen gond nem volt, most van az autoban 198 ezer kilometer. Azota az utak 2/3-a kozut es autopaly.
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFI15623-04-2011 22:57:05 // 13733
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
ALFI156-2.4-A kocsiba 69.000km.van.Semmi gond a DPF-el még tisztítaní se tisztított és a kormánymű is gyári.Abba olajat lecseréltettem.
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
ALFI156-2.4-A kocsiba 69.000km.van.Semmi gond a DPF-el még tisztítaní se tisztított és a kormánymű is gyári.Abba olajat lecseréltettem.
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFI15623-04-2011 22:53:32 // 13732
Semmibe.Nem kell kicserélni.Elég kiakasztani.
Piritu - 1.000.00023-04-2011 22:29:40 // 13731
A vége lemaradt:
A kocsi élete és problémái igenis user függőek IS...
A kocsi élete és problémái igenis user függőek IS...
Piritu - 1.000.00023-04-2011 22:23:13 // 13730
Megint oda kanyarodnék, ahová már a 159 vételemkor is tettem...
Ha az itteni fórumot olvasnám eszembe se juthatna 159-et venni, mert csak a gond van vele. DPF, kormánymű, LMM, és még mi minden nem romlik el... A gyártó meg különben is bolond, mert nem jó olajat ad a Vashoz, meg hülye karbantartási dolgokat ad meg...
Akinek nincs baja vele, az nem írja le. A felmérésre csak azért utaltam, hogy mindkét oldalt meg kellene kérdezni. A kép úgy teljes.
A 156 topikban is más hibák jöttek elő nálam, mint amit többik írtak (talán az EGR volt azonos). Valószínűleg a más felhasználás miatt. A kocsi élete és problémái igenis user függőek...
Ha az itteni fórumot olvasnám eszembe se juthatna 159-et venni, mert csak a gond van vele. DPF, kormánymű, LMM, és még mi minden nem romlik el... A gyártó meg különben is bolond, mert nem jó olajat ad a Vashoz, meg hülye karbantartási dolgokat ad meg...
Akinek nincs baja vele, az nem írja le. A felmérésre csak azért utaltam, hogy mindkét oldalt meg kellene kérdezni. A kép úgy teljes.
A 156 topikban is más hibák jöttek elő nálam, mint amit többik írtak (talán az EGR volt azonos). Valószínűleg a más felhasználás miatt. A kocsi élete és problémái igenis user függőek...
DrB23-04-2011 22:10:46 // 13729
Egy szívósor mibe fáj szereléssel együtt?
DrB23-04-2011 22:09:17 // 13728
Jelen, 95 ezernél... :(
DrB23-04-2011 22:07:58 // 13727
Rángatás, nálam egész finoman csinálta csak, hatodikban az említett fordulatszám környékén nálam is megvolt, nem sokkal a vas megvétele után, tehát 60 ezer környékén. Kérdeztelek is annak idején titeket, mi lehet ez? Aztán egyre gyakrabban bejelzett a check engine lámpa. Amit első két alkalommal kiütöttek a márkaszervizben, arra hivatkozva, hogy nem találtak semmit. De mikor harmadjára is előjött, akkor cserélték a LMM-t, ami aztán meg is oldotta a problémát nálam.
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 22:06:14 // 13726
Tőlem azt mérsz fel amit csak akarsz én azt tudom mondani hogy mit keresnek sokan meg mi a hiánycikk a bontósoknál ez a kormánymű meg a szívósor...Bökőből is elég sok visszajáró ügyfelem van akinek 2.0-ja van az szopik vele akinek 6 henger azok meg nem. ...
ABS jeladót szinte csak azok keresnek akik elbsznak valamit kerékcsapágy cserénél :P
ABS jeladót szinte csak azok keresnek akik elbsznak valamit kerékcsapágy cserénél :P
Piritu - 1.000.00023-04-2011 21:59:15 // 13725
Kezdjük el felmérni azt is, hogy az itteni tulajok közül kinek kellett kormányművet cserélni?
(...ettől függetlenül tényleg lehet, hogy hozzá kell írni a 159 kopó alkatrészeihez a fék, kuplung, stb. mellé...)
Nálad általában a problémás autók jelentkeznek. Akinek nincs vele baja, az nem megy cuccért. Én se mentem volna ABS jeladóért, ha nem vágom haza. Most ez azt jelenti, hogy a Spiderekben xar az ABS jeladó, mert a vevőid nagy %-ában cserélni kellet? :-DD
A viccet félre téve, a nagy számok törvénye értelmében a tapasztalataid tuti jeleznek valamilyen trendet.
(...ettől függetlenül tényleg lehet, hogy hozzá kell írni a 159 kopó alkatrészeihez a fék, kuplung, stb. mellé...)
Nálad általában a problémás autók jelentkeznek. Akinek nincs vele baja, az nem megy cuccért. Én se mentem volna ABS jeladóért, ha nem vágom haza. Most ez azt jelenti, hogy a Spiderekben xar az ABS jeladó, mert a vevőid nagy %-ában cserélni kellet? :-DD
A viccet félre téve, a nagy számok törvénye értelmében a tapasztalataid tuti jeleznek valamilyen trendet.
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 21:48:28 // 13724
ok most nem fogom felsorolni a tapasztalataimat :) talán egyet minden 59-ben kipusztul a kormánymű :(((
Piritu - 1.000.00023-04-2011 21:47:36 // 13723
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 21:46:09 // 13722
kimentem a pályára és 6-ban 2200-as fordulatnál el kezdett rángatni az autó de 5-8 fok alatt soha csak felette
Piritu - 1.000.00023-04-2011 21:45:19 // 13721
De, minden további nélkül előfordulhat, én csak saját tapasztalatból tudok beszélni. Amit látok a cégnél. 6-ból kettő megállt az elektronika miatt, egy motorcserés lett. Összesen alig mentek többet, mint én a 156-al.
DrB23-04-2011 21:44:47 // 13720
Nekem is ez jár a fejemben. Ha a saját megnyugtatásomra 15 ezrenként úgyis cserélném az olajat, akkor nem teszi meg a Pure Energy is???
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 21:44:47 // 13719
akkor a vége igaz :)
DrB23-04-2011 21:44:32 // 13718
Nekem is ez jár a fejemben. Ha a saját megnyugtatásomra 15 ezrenként úgyis cserélném az olajat, akkor nem teszi meg a Pure Energy is???
Kompressz úr23-04-2011 21:43:44 // 13717
LFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
DrB23-04-2011 21:43:13 // 13716
Mi volt a tünete, hogy beszart?
Piritu - 1.000.00023-04-2011 21:42:36 // 13715
Arra gondolok, hogy veszek dupla pénzért logizét, vagy 15 ezrenként cserélem a nem longizét.
DrB23-04-2011 21:41:59 // 13714
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 21:41:44 // 13713
még annyi kiegészítés hogy már előbb is szarakodott csak nem tudta megmondani senki...
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 21:40:55 // 13712
mert 59-be sosem cseréltek :)
Piritu - 1.000.00023-04-2011 21:40:45 // 13711
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 21:40:25 // 13710
már bocs de az első longlife ha arra gondoltál ha meg a sajátodra amit használsz nem tudja a C3-at :P
Piritu - 1.000.00023-04-2011 21:39:47 // 13709
A bökőnél motort cseréltek, kicsit többe van :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 21:39:02 // 13708
nekem 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát....
Piritu - 1.000.00023-04-2011 21:38:52 // 13707
Apró kérdés: Nem mindegy, hogy fele időközönként cserélem, vagy kétszer annyiba kerül? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 21:37:56 // 13706
akkor talán nem a gagyi szűrőt kellett volna bele rakni, vagy miért nem hirdetik úgy hogy városi közlekedésre nem alkalmas? bökőnél miért bírja?
Piritu - 1.000.00023-04-2011 21:37:43 // 13705
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
DrB23-04-2011 21:37:03 // 13704
Kiszedett és kiiratott DPF-el, de egyebekben nem módosított programmal, hogy megy a vas? Füstöl-e és megkapja gond nélkül a zöld kártyát? Nem bukik ott ki a dolog???
Piritu - 1.000.00023-04-2011 21:34:49 // 13703
"de sok városi üzemben" - mint említettem, nekem felhívták a figyelmemet a vásárlás előtt, hogy a DPF-es 159 nem egy kimondott városi autó, ezek szerint igaz is :-(
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 21:31:32 // 13702
nem Úr aki nem herdál :D
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 21:30:48 // 13701
jah 2x annyiba kerül :) egyébként bármely nevesebb olaj jó csak tudja a C3-at meg a 507-et meg az 5w30-at...
'''''23-04-2011 21:26:09 // 13700
Nekem 70.000km-nél szart be teljesen.Chip nélkül,de sok városi üzemben.A lámpa sosem jelezte a tisztítást.Manuális tisztítást kétszer csináltak szervizben de csak kb 300km bírt ki,utána bejelzett és szervíz üzemre állt az autó.Cserés lett a szívósorom+szereztem egy használt részecskeszűrőt,de kis idő után sem volt az igazi.180 ezret költöttem rá,majd meguntam és 20.000Ft ért kiírattam.Egyébként a részecskeszűrőre 475.000Ft+Áfát mondtak.Már ne is haragudjatok,de akinek nem garis az autója és beszarik a dpf az hülye ha újat vesz!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
440
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?