Végre valaki valami olyasmit ír egy Alfáról, ami egész közel áll a valósághoz, no meg az autó "lényegéhez".
Gratula a szerzőnek, kösz, hogy megosztottad "Norby"!!
Forum >> 159
Public Enemy26-04-2011 10:09:23 // 13799
ALFI15626-04-2011 09:18:47 // 13798
Én puret tszek bele.5W30 a belevaló mint a részecskeszűrősökbe álltalába.
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2011 08:09:47 // 13797
a könyve wrd 5w40-et ír :)
kistotya26-04-2011 07:47:54 // 13795
Azt amit ír a könyve csak castrolt edge!!! Ti mit tesztek bele ???
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2011 07:23:17 // 13794
milyen olajat használtál? csak nem 5w40? :P
kistotya25-04-2011 22:24:51 // 13793
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
ALFI156-2.4-A kocsiba 69.000km.van.Semmi gond a DPF-el még tisztítaní se tisztított és a kormánymű is gyári.Abba olajat lecseréltettem.
BadBoy147 - ez az édesapám Alfája, én 147-el járok DPF nélkul, nála 157-ezer kilométernél volt tisztitás szervizben, de abban az idoszakban 3-4 honap csak rovid tavon hasznalta az autot, hibajel akkor volt amikor mar nem lehetett beinditani. Azota semmi fele ilyen gond nem volt, most van az autoban 198 ezer kilometer. Azota az utak 2/3-a kozut es autopaly.
Kistotya 159 es 152ezer km motorkontrol lámpa ! Letiltott max 80-nal tudtam menni ki olvastuk Dpf dugulás ! csere vagy tisztítás ! Elindítottuk a tisztítást Sz gépről ez "kb 10 perc-ig tart 3500 fordulaton !!! durva " utána lehetett törölni a hibakódot előtte nem ! Hozzá teszem én Csak pályán használom 130 -160 km el Bécsbe járok vele dolgozni és nekem havi 2 X tisztított észre lehet venni ,és mégis eldugult !!! most ki dobom belőle én is !
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
ALFI156-2.4-A kocsiba 69.000km.van.Semmi gond a DPF-el még tisztítaní se tisztított és a kormánymű is gyári.Abba olajat lecseréltettem.
BadBoy147 - ez az édesapám Alfája, én 147-el járok DPF nélkul, nála 157-ezer kilométernél volt tisztitás szervizben, de abban az idoszakban 3-4 honap csak rovid tavon hasznalta az autot, hibajel akkor volt amikor mar nem lehetett beinditani. Azota semmi fele ilyen gond nem volt, most van az autoban 198 ezer kilometer. Azota az utak 2/3-a kozut es autopaly.
Kistotya 159 es 152ezer km motorkontrol lámpa ! Letiltott max 80-nal tudtam menni ki olvastuk Dpf dugulás ! csere vagy tisztítás ! Elindítottuk a tisztítást Sz gépről ez "kb 10 perc-ig tart 3500 fordulaton !!! durva " utána lehetett törölni a hibakódot előtte nem ! Hozzá teszem én Csak pályán használom 130 -160 km el Bécsbe járok vele dolgozni és nekem havi 2 X tisztított észre lehet venni ,és mégis eldugult !!! most ki dobom belőle én is !
Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
TSiga ( I am the TSIG)25-04-2011 22:03:30 // 13792
Én is olvasom az utód-utódom cikkét és ez így van: akárki akármit mond, az Alfák a legszebbek. És nem kell 2 évente valami modellfrissítést megcsinálni, ez a 159 így is gyönyörű. :-DD
Piritu - 1.000.00025-04-2011 22:00:32 // 13791
Van. Akkor kérem a cikkszámot! :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2011 21:54:29 // 13790
59-ben kicsit nagyobb a csiga mint az 56-ban :D
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2011 21:46:00 // 13789
ha van síalagút akkor neked is lehet :P
Piritu - 1.000.00025-04-2011 21:37:31 // 13788
Milyen cikkszámon lehet ezt a tartozékot megrendelni? Vagy csak SW-hez jár? :-DDD
Piritu - 1.000.00025-04-2011 21:36:42 // 13787
No, május 7 nekem nem jó a 159 talira, aznap jövünk haza a németektől :-)
Piritu - 1.000.00025-04-2011 21:33:09 // 13786
Nagyon meglepett, hogy a 159-el meg tudtam fogni őket (320D) a német autópályán. (A 156-al esélyem sem volt, csak boxal, de akkor nagyon.)
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2011 20:52:51 // 13785
GTPeti25-04-2011 20:49:11 // 13784
Egy kollégámnak van olyanja. Párszor ültem benne, egész kellemes kis autó. De attól még nekem 59-em lesz. B)
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2011 20:34:50 // 13783
összegzésül a cikk végett sokkal jobb autó az 59 a 3-as BMW-hez képest az biztos...egyben jobb a 3-as kicsit nagyobb a hátsó hely és ennyi ...sose kéne 3-as :P
GTPeti25-04-2011 20:27:39 // 13782
Ez jó hír. :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2011 20:05:35 // 13781
persze de nekem most nem az lett zimmermann sport meg ATE betét ez is orvosolta a betegséget ...
Piritu - 1.000.00025-04-2011 19:45:00 // 13780
Például :-)
Az alapgond a mérettel van, egy szűk visszafordítóban el sem fér. Ha még csúsztatsz is rajta, nincs hova.
OFF
A nyáron tervezem a Bormio-Stelvio szerpentint megmászni. A jutubon van egy ipse, aki egy Morgan-nal felvette videóra, néhány helyen még azzal se fér el. No, ott a 159-el még tolatni is kéne:-))))
ON
Az alapgond a mérettel van, egy szűk visszafordítóban el sem fér. Ha még csúsztatsz is rajta, nincs hova.
OFF
A nyáron tervezem a Bormio-Stelvio szerpentint megmászni. A jutubon van egy ipse, aki egy Morgan-nal felvette videóra, néhány helyen még azzal se fér el. No, ott a 159-el még tolatni is kéne:-))))
ON
GTPeti25-04-2011 19:39:23 // 13779
Értjük a célzást. Arra van a Pók. :)
Piritu - 1.000.00025-04-2011 19:38:20 // 13778
Ahhoz is volt szerencsénk rendesen :-))
(Mondjuk a 159 nem egy szerpentinvadász, mint ahogy a söröskocsis lovat se visszük díjugratásra.)
(Mondjuk a 159 nem egy szerpentinvadász, mint ahogy a söröskocsis lovat se visszük díjugratásra.)
13725-04-2011 19:14:45 // 13777
Autópályán nem is fog kiderülni, ha egymás után 3szor állóra fékezed, akkor sem. Közben ugyanis hűti a menetszél. A probléma szerpentinen tud előjönni. Sőt, majdnem kizárólag csak ott.
13725-04-2011 19:13:26 // 13776
Igen, nekem Yellowstuff volt, azzal már majdnem olyan volt a fék, mint a 156-on. Alfisti.netről rendeltem, 2 nap alatt ideért, és nem került annyiba se, mint a gyári betétek. A gyári fos.
Piritu - 1.000.00025-04-2011 19:09:50 // 13775
Nekem még a német autópályán sem tűnt fel, hogy gyengülnének a fékek. Pedig a múltkor - hála a kamionosoknak - teszteltem rendesen.
Piritu - 1.000.00025-04-2011 19:08:03 // 13774
A motorhang tapasztalatom szerint sokkal csendesebb és kevésbé érces, mint a 156-nál.
Piritu - 1.000.00025-04-2011 19:06:38 // 13773
Hmmm, egy zsírúj autónak talán nem kéne ennyire tolni. 10000 km után 6,8-as átlagnál tartok, szegény tesztautó kaphat rendesen :-(
Az első 5000-es olajcsere után látványosan megváltozott a Párduc. Fogyi lejjebb ment és fürgébb lett. A tesztautó még előtte lehetett.
A turbólyuk viszont tényleg nagy (tudok olyan szitut, ahol van az vagy 3 mp is), bár ha az ember kiismerte lehet vele élni.
Az első 5000-es olajcsere után látványosan megváltozott a Párduc. Fogyi lejjebb ment és fürgébb lett. A tesztautó még előtte lehetett.
A turbólyuk viszont tényleg nagy (tudok olyan szitut, ahol van az vagy 3 mp is), bár ha az ember kiismerte lehet vele élni.
GTPeti25-04-2011 18:54:42 // 13772
Ezen a gyári fék fading-en segítenek az EBC cuccok?
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2011 18:44:28 // 13771
amúgy nem rossz a cikk ez igaz a pozitív dolgokról végre tényleg pozitívan írtak :)
GTPeti25-04-2011 16:06:30 // 13769
Erre meg azután kerül sor, hogy a t. tulaja ment egy kört egy tetszőleges Alfával. :)
vm25-04-2011 16:05:06 // 13768
Mármint amikor belökik a szakadékba ;-)
GTPeti25-04-2011 16:04:13 // 13767
:))
Gyorsulásban mindenképpen jobb a Kalos. Már ha szabadesésben nyomja. :)
Gyorsulásban mindenképpen jobb a Kalos. Már ha szabadesésben nyomja. :)
vm25-04-2011 15:56:06 // 13766
Legújabb zseni?
1,4-es Kalosa lenyomja...
Itt nálunk még a kutya is könnyezve röhög...
1,4-es Kalosa lenyomja...
Itt nálunk még a kutya is könnyezve röhög...
GTPeti25-04-2011 15:37:27 // 13765
Asszem, akik a "V6-tal kéne"-re klikkeltek, ők is az öthengeressel vennék. Csak még maguknak sem vallják be. :)
Kompressz úr25-04-2011 15:07:23 // 13764
És az előbb idézett "érv" még a szofisztikáltabbak közül van...
Kompressz úr25-04-2011 15:03:58 // 13763
Tudom, hogy felesleges, de néha elfelejtem.
Nehéz olyannal, aki szerint a német mérnökök jobbak...
Nehéz olyannal, aki szerint a német mérnökök jobbak...
Tibe25-04-2011 14:51:46 // 13762
Látom (olvasom) osztod őket a blogon :)) Nagyon helyes! :)
Kompressz úr25-04-2011 14:41:09 // 13761
Mondjuk, aki egy sor4 dízelnél a motorhanggal foglalkozik, az vezessen 1.0 Matizt. Talán azt várta, hogy a Papagena fog trillázni?
Kompressz úr25-04-2011 14:37:38 // 13760
Megérkeztek a cikk Belsőség oldalára a bmw fanboyok, bár sejtésem szerint igencsak kevesen vezettek közülük távirányítós bmw-nél nagyobb bajor verdát...
Halesz25-04-2011 14:28:24 // 13759
Ennek ellenére szerintem az utóbbi évek legpozitívabb cikke Alfáról...
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2011 12:04:15 // 13758
érdekes hogy ugyan azon negatív dolgokat írják le amiket mi is tapasztaltunk...a gyári fék elnyúlik :( Na meg nem valami fényes a fogyasztása a 2.0-nak ...legalábbis a tesztelő gondolom kitolta a szemét :P
DrB25-04-2011 11:38:29 // 13757
Piros tojás. :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2011 22:12:35 // 13756
közelebb van az biztos
Piritu - 1.000.00024-04-2011 22:09:57 // 13755
Lehet, hogy jobban át tud melegedni ott?
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2011 22:04:19 // 13754
meglestem a turbó után van egyből nálad...
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2011 21:58:32 // 13753
valamire igen...:)
Piritu - 1.000.00024-04-2011 21:32:51 // 13752
Valamire rájöhettek, hogy nálam már más a DPF.
A futómű tényleg királyság. A 156-hoz képest a kanyarsebességet nézve brutál volt a Spider-é. No, a múltkor amúgy 159-es módra tettem be a Pókot az egyik ismert kanyarba és meglepődtem, hogy mind a négy kereke hangos sikoly kíséretében elegáns gumicsíkot rajzolt az aszfaltra :-)
A futómű tényleg királyság. A 156-hoz képest a kanyarsebességet nézve brutál volt a Spider-é. No, a múltkor amúgy 159-es módra tettem be a Pókot az egyik ismert kanyarba és meglepődtem, hogy mind a négy kereke hangos sikoly kíséretében elegáns gumicsíkot rajzolt az aszfaltra :-)
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2011 21:25:29 // 13751
szerintem ezek mondvacsinált dolgok folyamatos kormányzással sem lenne szabad tönkre mennie egy kormányműnek 100e alatt vagy közelében ...sem egy DPF-nek ...
hogy a pozitív dolgokról is beszéljünk a futómű viszont nagyon strapabíró lett az elődhöz képest :)
hogy a pozitív dolgokról is beszéljünk a futómű viszont nagyon strapabíró lett az elődhöz képest :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2011 21:20:22 // 13750
Karcsi = Ofi vazz :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
429
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?