Forum >> 159
159 Indigo Gray 2.4 Monster20-09-2016 18:29:19 // 85705
Aventador német, inkább ferkó, maradjunk az Olasznál :)
RomeoOne20-09-2016 18:10:22 // 85704
Gyönyörű gép, én is imádom. Bár ha választani kéne, lehet, hogy inkább az Aventador felé hajolnék. De sajnos nem állok ilyen dilemma előtt :(
Mondjuk a Maserati GranTurismo is csodás szerintem. Az még egy fokkal közelebb is van a földi halandóhoz.
Mondjuk a Maserati GranTurismo is csodás szerintem. Az még egy fokkal közelebb is van a földi halandóhoz.
Giuntini20-09-2016 17:53:34 // 85703

Ezt a csodát Vicenzában találtam. Ennél szebb, és főleg jobb nincsen. Az F12 a kedvenc autóm. A kép magáért beszél:
Tomi&Ritus20-09-2016 17:16:22 // 85702
Sziasztok!
Nézte esetleg valaki? Vagy a colosseum auto kereskedessel tapasztalatok?
Főként fiatal kocsik vannak kevés km-esek
http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_bor-navi-radar-10577461
Nézte esetleg valaki? Vagy a colosseum auto kereskedessel tapasztalatok?
Főként fiatal kocsik vannak kevés km-esek
http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_bor-navi-radar-10577461
Shadin20-09-2016 17:12:27 // 85701
Köszi!
Liquid20-09-2016 15:05:37 // 85700
naja, csak ahogy mondtad már a 200 lovasnál is, az biza nem olcsó...:)
Szóval középtávon, bőven jó lesz nekem egy Tibi, vagy a mostani marad...
Szóval középtávon, bőven jó lesz nekem egy Tibi, vagy a mostani marad...
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2016 15:02:02 // 85699
minek? Párizsban mutatják be a Gyula Veloce kiviteleket a várva várt 280 lovas Tibit ami Q4 :))) jájj de várom mán háááá
Liquid20-09-2016 14:29:49 // 85698
A Tibi-re nem lehetne rávarázsolni egy Q4-es hajtást? Az lenne a nekem való :)
Liquid20-09-2016 14:24:56 // 85697
azt reméltem hogy jössz :)
Hogyne fájtingolnánk, bár erősern esélytelen vagyok.
Viszont a Tibit szivesen kipróbálnám... :)
Hogyne fájtingolnánk, bár erősern esélytelen vagyok.
Viszont a Tibit szivesen kipróbálnám... :)
Hardy20-09-2016 14:14:29 // 85696
Elvan az úgy magába. Csak a tudat hogy törött. Ha megragasztom akkor is látszik. Meg zavar hogy hibás.
Dömpi (il dottore)20-09-2016 14:08:32 // 85695
pillanatragasztó?
Hardy20-09-2016 13:57:45 // 85694
Eltört a váltókar melletti ezüst műanyag kereten. Csak úgy magától. Nem tudja valaki mi a cikszama véletlen. Gondolom nem en vagyok az egyetlen aki cserélt ilyent. Illetve en csak fogok.
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2016 13:55:01 // 85693
megyek természetesen, fájtingolunk egyet, vagy ki is próbálhatod a benyát
Liquid20-09-2016 13:52:05 // 85692
az nem baj, a lényeg a társaság :)
Giuntini20-09-2016 13:13:33 // 85691
Én! De nem gyorsulok! Ahhoz túlzottan féltem az autót.
Liquid20-09-2016 13:04:42 // 85690
Ki jön KUL-ra?
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2016 11:28:49 // 85689
maradjanak csak ott itt már voltak 150 évig...
Giuntini20-09-2016 11:18:34 // 85688
A 159 kategóriájában szerintem a legtöbb a 3-as BMW utána az Audi és aztán a Mercedes. Rengeteg Bmw van az északi részen. A lombardok és a venetóiak a leggazdagabbak. Ami feltűnt, hogy a sok migránshoz nem mennek oda a rendőrök. A Dóm téren állig felfegyverzett katonák járnak. Rendőrökkel voltam, de ezt ők is nagyon furcsállották. Milano belvárosában az arab leteríti az imaszőnyegét a legnagyobb tömegben és elkezd Mekka felé imadkozni. Hogy is van ez? Én úgy tudom Európában vagyunk. És ha elrebegi az imáját mielőtt előveszi a géppisztolyt...? Teljesen meghülyült a nyugat!
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2016 09:53:43 // 85687
szeretik kint az Alfa"Bravo"-t... de jó hogy nem azt a vonalat vitték tovább
Giuntini20-09-2016 09:45:37 // 85686
Megjöttem Olaszországból, Milánóba, és a Lombard tavakhoz vittem ki csoportot, a Készenléti Rendőrség csoportját. Nagy szívfájdalmam volt. Elmentem a körgyűrűn az Alfa múzeum mellett és nem mehettem be... Egy Giuliat láttam, azt is Milano belvárosában, de csak egy pillanatra. 159 száma is megritkult. Mito is kevesebb van. Viszont Giulietta rengeteg.
Dömpi (il dottore)20-09-2016 09:12:22 // 85684
kikerestem neked:
VV658B Titanio-Metallic
VV658B Titanio-Metallic
yani🍀20-09-2016 08:08:14 // 85683
Dömpi (il dottore)19-09-2016 23:12:56 // 85682
A Felnifényezős blogomból😇
beli2119-09-2016 21:44:52 // 85681
Üdv cartársak.
Sürgősen szükségem lenne egy szelepfedélre a benne lévő sok szép aprósággal. (Vezérmű tengelyek, himbák)
Vagy egy komplett 2.4 20v motor mit konstatál? :-/ hát igen elég beteg lett a kicsike.
Sürgősen szükségem lenne egy szelepfedélre a benne lévő sok szép aprósággal. (Vezérmű tengelyek, himbák)
Vagy egy komplett 2.4 20v motor mit konstatál? :-/ hát igen elég beteg lett a kicsike.
Erhard 242 (Pure Energy)19-09-2016 20:47:33 // 85680
csak rohadt drága 45e eur egy jobban felszerelt :)
Liquid19-09-2016 20:43:57 // 85679
na az nekem is birizgálja a fantáziám
Erhard 242 (Pure Energy)19-09-2016 20:40:07 // 85678
már nagyon kivi vagyok a 2.0-ás Tibi Gyulára, majd ha lesz bejelentkezem egy tesztvezetésre... aztán mehet az össze hasonlítás az 59-cel
yani🍀19-09-2016 20:25:09 // 85677
Én most fújattam felnit Nóri autójára 4 felnit antracit színűre.
A festő szomszédom, aki fújta, azt mondta, hogy ezeket nagyon nehéz fújni, mert az árnyalat függ a felvitt rétegek számától. Azt mondta, ha megkarcoljuk valamelyiket, akkor szinte biztos, hogy nem tudjuk egyformára fújni csak akkor, ha ismét mind a 4-et átfújjuk..
A festő szomszédom, aki fújta, azt mondta, hogy ezeket nagyon nehéz fújni, mert az árnyalat függ a felvitt rétegek számától. Azt mondta, ha megkarcoljuk valamelyiket, akkor szinte biztos, hogy nem tudjuk egyformára fújni csak akkor, ha ismét mind a 4-et átfújjuk..
Shadin19-09-2016 19:47:09 // 85676
Erhard 242 (Pure Energy)19-09-2016 19:40:30 // 85675
ezért vettem Tibit többek között az meg mindegyiktől nagyon távol áll :))))
Shadin19-09-2016 18:54:44 // 85674
Furi egyébként, hogy a Giulietta D térképe majd szét szaggatta a 159-et. Erősen vissza kellett venni, de az igaz, h nem volt reakció hiány.
WarbiRunner (Gyuri)19-09-2016 18:12:28 // 85673
Ezért marad meg a TD amíg csak bírja szusszal. Jól tolerálja a városi szüttyögést, hamar fűt, nagy baja nem tud (és nem is szokott) lenni. Majd ha már sok a harci seb, kicsinosítjuk, meg előbb utóbb kap egy kuplungot. Ebben a tempóban a következő 20-30 évben sem használjuk el műszakilag :-) Most járunk 140e-nél.
A Rapid... hát ja. Az buli :-) És még egy egész hosszú bakancslistát tudnék ide pöttyinteni, hogy milyenvárosi rohangálós hobbiautót kellene venni, amit a gyerekek is élveznek az oviból, isiből hazafelé :-D
A Rapid... hát ja. Az buli :-) És még egy egész hosszú bakancslistát tudnék ide pöttyinteni, hogy milyen
WarbiRunner (Gyuri)19-09-2016 18:01:28 // 85672
Nem is ellentmondani akartam én :-) Inkább kiegészíteni.
Piritu - 1.000.00019-09-2016 17:25:19 // 85671
Mindezek a trükkös cuccok benne vannak az euro 6-os Giuliettában, mégis reagál a gázra :-P
Szerintem ha rátöltenék a progiját a 159-re, meg se ismerné a tulaj. Shadin már tapasztalta...
Szerintem ha rátöltenék a progiját a 159-re, meg se ismerné a tulaj. Shadin már tapasztalta...
Shadin19-09-2016 14:56:28 // 85670
Az üzemanyagot telón vezetem a Fuelio app-ban, tök jó. Aztán néha átvezetem az AA oldalra :-) Minden tankolást tartalmaz amióta megvettem az autót.
A szerelési díj nem csak a kötelező dolgokról szól, nálam van ott minden...
A szerelési díj nem csak a kötelező dolgokról szól, nálam van ott minden...
Erhard 242 (Pure Energy)19-09-2016 14:01:07 // 85669
csinálunk, a vevőért mindent :)
Hardy19-09-2016 13:58:12 // 85668
Erhard 242 (Pure Energy)19-09-2016 13:41:35 // 85667
egy jó octávia nem érdekel? :)))
Liquid19-09-2016 13:32:49 // 85666
hát az tény hogy egy modern turbodízel csak szenved a városban, sokkal jobb egy sima szívómotor
Hardy19-09-2016 12:38:41 // 85665
Nem is a fogyasztás miatt vennék városi rohangászás autót. Nyerges kamionjaim vannak gondolhatod hogy mennyire érdekel a fogyasztás főleg gázolajból. :-) azért vennem hogy kíméljen meg a rövidtávú város nem nagyon használ se a DPF nek se az EGR nek se a motornak. Valamiért régebbi egyszerű dízel azok hamar melegedtek még. Meg most kacérkodom egy Skoda RAPID dal Kicsit megpiszkálni nagyon jó gép lenne városba rohangálni
Csabi19-09-2016 12:29:41 // 85664
Világos amit írsz,és szerintem nem vagyunk annyira ellentmondóak egymásnak,a lényeg a több üzemanyag...:)
Erhard 242 (Pure Energy)19-09-2016 12:18:20 // 85663
jaja meg a változó szívósor kiiktatása :)
WarbiRunner (Gyuri)19-09-2016 12:05:46 // 85662
Szerintem a "hiba" alapvetően máshol van. Az ős 8v jtd sűrítési viszonya még 1:18.5 volt. A 16v-nél már csökkentették, a 2.0 jtdm-nek 1:16.5. Jelentős ám a különbség, és ez pontosan akkor jön ki, amikor nem tölt a turbó.
Az eredeti nagy sűrítés még szívódízel üzemmódban is normális nyomatékot adott. Ezért könnyű még az enyémből 1500 körül is használható nyomatékot kicsikarni egy kis előtöltés piszkálással úgy, hogy nem is hiányzik a VGT. Na ez nem fog menni 1:16.5 sűrítés mellett, pláne nem dpf-el, katalizátorral, csappantyúkkal fojtott kipufogó és szívó oldallal.
Persze, más szempontból ez a jobb megoldás, kultúráltabb, puhább hangot, kisebb rezonanciát is így lehet varázsolni egy traktormotornak.
Valamit valamiért.
Utólag a sűrítési viszonyon segíteni nem lehet. Viszont ügyes programozással kicsit azért javítható a helyzet. A turbólyukat ahogy Erhard is írta, az okozza, hogy szívó üzemben kicsi a nyomaték, lassan kéri le az ECU-tól a nyagyobb üzemanyag adagokat, így a kipufogó gáz árama sem növekszik gyorsan (főleg hogy fojtva is van rendesen). Átszenvedi magát a szívó üzemmódon.
Egyszerűsítve azt kell elérni, hogy a szívó módon mihamarabb átérjen. Ehhez minél hamarabb kell megfelelő kipufogógáz áramlást biztosítani.
Eltolt előtöltés, növelt üzemanyag mennyiség, piszkált geometria tábla és kibelezett kipufogórendszer kb a megoldás :-)
Az eredeti nagy sűrítés még szívódízel üzemmódban is normális nyomatékot adott. Ezért könnyű még az enyémből 1500 körül is használható nyomatékot kicsikarni egy kis előtöltés piszkálással úgy, hogy nem is hiányzik a VGT. Na ez nem fog menni 1:16.5 sűrítés mellett, pláne nem dpf-el, katalizátorral, csappantyúkkal fojtott kipufogó és szívó oldallal.
Persze, más szempontból ez a jobb megoldás, kultúráltabb, puhább hangot, kisebb rezonanciát is így lehet varázsolni egy traktormotornak.
Valamit valamiért.
Utólag a sűrítési viszonyon segíteni nem lehet. Viszont ügyes programozással kicsit azért javítható a helyzet. A turbólyukat ahogy Erhard is írta, az okozza, hogy szívó üzemben kicsi a nyomaték, lassan kéri le az ECU-tól a nyagyobb üzemanyag adagokat, így a kipufogó gáz árama sem növekszik gyorsan (főleg hogy fojtva is van rendesen). Átszenvedi magát a szívó üzemmódon.
Egyszerűsítve azt kell elérni, hogy a szívó módon mihamarabb átérjen. Ehhez minél hamarabb kell megfelelő kipufogógáz áramlást biztosítani.
Eltolt előtöltés, növelt üzemanyag mennyiség, piszkált geometria tábla és kibelezett kipufogórendszer kb a megoldás :-)
Csabi19-09-2016 12:04:56 // 85661
Úgy gondoltam, hogy mégsem ennyire egyszerű, hogy csak átírjuk az ECU-t...ha mégis akkor lesz egy alsó tartományban koromhányó járgányod...ez mégsem lehet cél, vagy megoldás...
emGéza19-09-2016 11:17:05 // 85660
Na ez szívás! Mármint aki csinálja. Mert nekem nincs hozzá önbizalmam.
Ráadásul a szerelő is azt mondta, ha a bölcsőhöz nem kell nyùlni. Szóval ,
kereshetek szerelőt is.
Ráadásul a szerelő is azt mondta, ha a bölcsőhöz nem kell nyùlni. Szóval ,
kereshetek szerelőt is.
RomeoOne19-09-2016 10:58:04 // 85659
Egyébként én is azt írtam, hogy 90%-ban ECU, meg te is. Akkor meg nem értem, hogy miért írtad, hogy "nem teljesen így van, sőt..." :DD
RomeoOne19-09-2016 10:56:39 // 85658
Szerintem egyébként ugyanarról beszélünk. Csak annyit akartam mondani, hogy az, amit sokan tapasztalnak, hogy lenyomják a gázt alacsonyabb fordulaton és akkor vár egy másodpercet mire reagál, majd utána is elég lomhán indul, ez nem azért van, mert ott a turbólyuk és szar az egész konstrukció. Hanem, mert így van megírva. Persze, hogy több üzemanyag kell, meg nagyobb károsanyag kibocsátás stb. ha ezen változtatni akarnak, de attól még működik.
Erhard 242 (Pure Energy)19-09-2016 10:56:27 // 85657
nem, bölcső le :(
emGéza19-09-2016 10:52:15 // 85656
Köszi! A váltót ki lehet fordítani a helyéről? Nem kell a bölcsőt bántani?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
647
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV