Forum >> 159
Liquid14-09-2022 20:38:40 // 125499
Nincs rajta CD-tár csatlakozó? Eddig úgy tudtam, mindegyiken van.
Zolesz14-09-2022 16:22:39 // 125498
Csak eddig ehhez a fejegységhez nem lehetett semmit sem csatlakoztatni. Se CD tár, se AUX, csak USB-n Pendrive-ot. Bt-on keresztü, meg csak telefonhívás ment. Így 3 kábel forrasztásával nyílt meg a lehetőség.
Liquid14-09-2022 14:44:18 // 125497
De van egy BT adapterem is ami jack és BT között adja-veszi a jelet attól függően melyik irány kell. Aliexpresses filléres cucc.
Igazából egyiket se használom :D
Igazából egyiket se használom :D
Liquid14-09-2022 14:42:36 // 125496
Nekem van CD-tár emulátorom, USB-vel, aux csatlakozóval, az újabbak (az enyém 3-4 éves és már akkor is volt BT-s) meg bluetooth-osak. Ez nem mai dolog :)
Zolesz14-09-2022 12:57:43 // 125495
Ebben igazából az a "nagy találmány", hogy eddig nem is volt lehetőség semmit sem csatlakoztatni. Kitalálták, hogy mit hova kell forrasztani és, hogy fog így működni. Így legalább lesz AUX csatlakoztatási lehetőség. Kb. be van csapva az egész rendszer, mert azt hiszi, hogy az USB-ről játszik le zenét, közben meg a telefonról szól.
pettinke14-09-2022 12:25:06 // 125494
valóban úgy nincs AUX bemenete, hogy lenne egy kivezetett jackdugó. de ott hátul pont az AUXra dugja fel a kábelt.
Zolesz14-09-2022 12:03:33 // 125493
"'Ezen kívül nincs megfelelő megoldás arra, hogy ez a Magneti Marelli RadioNav hangot sugározzon egy modern eszközről. Csak a kesztyűtartóban lévő USB-meghajtón tárolt mp3 fájlokat tudja lejátszani a Blue&Me rendszeren keresztül. A rádiónak nincs CD-váltója vagy AUX bemenete, így nem lehet PCM hangot vagy analóg audiojelet bevinni. Valószínűleg a legjobb módszer egy modern 2 dines fejegységre cserélni.'"
pettinke14-09-2022 12:00:12 // 125492
oké, hát ez semmi más, mint egy külső BT adapter, feldugva az AUX portra.
akkor már én inkább ezt használnám:
Loudlink
akkor már én inkább ezt használnám:
Loudlink
Zolesz14-09-2022 11:24:54 // 125491
pettinke14-09-2022 11:14:36 // 125490
nincs link a hozzászólásodban :-)
Zolesz14-09-2022 11:08:14 // 125489
Na úgy tűnik mégis van megoldás, hogy a Magneti Marelli RadioNav tudjon telefonról zenét lejátszani.
Alfa Romeo 159 / Brera - Blue&Me - Streaming music over Bluetooth is possible
Alfa Romeo 159 / Brera - Blue&Me - Streaming music over Bluetooth is possible
Tuschke13-09-2022 19:22:56 // 125488
Tuschke12-09-2022 22:19:26 // 125487
Csak a készletre soha nem lesz szükség. Ez a tapasztalatom.
Alapvetően nem én szerelem a verdát, most csak azért, mert
Ad1 nem megy el a szerelőhöz magától
Ad2 ehhez még nem kell emelőre tenni, szerencsére
Ad3 kapnék időpontot úgy három hétre, és a logisztika rémálom, tréler, stb.
Alapvetően nem én szerelem a verdát, most csak azért, mert
Ad1 nem megy el a szerelőhöz magától
Ad2 ehhez még nem kell emelőre tenni, szerencsére
Ad3 kapnék időpontot úgy három hétre, és a logisztika rémálom, tréler, stb.
Piritu - 1.000.00012-09-2022 22:03:30 // 125486
Ha már ilyen van a kocsimban én egy készletet vennék...
pl
pl
Tuschke12-09-2022 21:58:16 // 125485
OK, de mekkora? :)
Piritu - 1.000.00012-09-2022 21:44:11 // 125484
ez alapján külső torx lesz
Piritu - 1.000.00012-09-2022 21:40:02 // 125483
Tuschke12-09-2022 21:10:15 // 125482
E-torx vagy külső torx. Csak a méretet jó lenne tudni.
Liquid12-09-2022 21:01:05 // 125481
RIBE? csak tippelek
Tuschke12-09-2022 18:44:35 // 125480
Segítségre volna szükségem. Úgy néz ki, megállt az önindítóm, itthon, az udvarban. (Hiába, no, tudja, hol kell megállni, rosszab helyen is érhette volna)
Tudja valaki, hogy az önindítót rögzítő két csavart - a cikkszáma 811900028, mérete M10x1,5x35 - milyen kulcs fogja? Negatív torx, vagy mi a szösz, de a száma kellene, mert vennem kell egy ilyen fejet.
Tudja valaki, hogy az önindítót rögzítő két csavart - a cikkszáma 811900028, mérete M10x1,5x35 - milyen kulcs fogja? Negatív torx, vagy mi a szösz, de a száma kellene, mert vennem kell egy ilyen fejet.
BT15929-08-2022 11:13:34 // 125479
Sziasztok!
Győrben tudtok ajánlani 159-eshez èrtő szervízt?
Köszönöm,
Győrben tudtok ajánlani 159-eshez èrtő szervízt?
Köszönöm,
Smith18-08-2022 10:18:08 // 125478
szép nagyon, hajj de irigy vagyok, bár ha megtehetném akkor Juliskát választanám annak ellenére hogy jön a gyerek szeptemberben, de még úgyis hozzá van szokva a szűk helyekhez, elférnék Julcsában is :D
Liquid16-08-2022 13:56:51 // 125477
köszi :)
Hajrá! nem egyszerű...
Hajrá! nem egyszerű...
Roll198316-08-2022 11:01:08 // 125476
Gratulálok! Én is valami hasonló cserét szeretnék.
TnS15-08-2022 19:32:02 // 125475
Köszi!
Szerencsére csak egy új akku kellett.
Szerencsére csak egy új akku kellett.
leopop315-08-2022 00:26:26 // 125474
Egyszer egy ilyen talit csinálhatnánk ;)
leopop315-08-2022 00:19:05 // 125473
Gratulálok hozzá sok balesetmentes km-t! 😁🍀
Illetve nagyon helyesen piros 😉
Illetve nagyon helyesen piros 😉
Liquid14-08-2022 11:43:24 // 125472
Giuntini14-08-2022 11:10:34 // 125470
Gratulálok! Akkor irány Milano!😊
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2022 09:55:04 // 125469
Majd fotókat tegyél fel :-) Benzina?
Liquid13-08-2022 22:11:35 // 125468
Nem bírtam kivárni amíg a tiéd eladósorba kerül :D
Liquid13-08-2022 22:11:11 // 125467
Köszi-köszi :)
Majd lesznek még képek, most azzal telt a délután, hogy megszabadítottuk a kosztól :)
Majd lesznek még képek, most azzal telt a délután, hogy megszabadítottuk a kosztól :)
WarbiRunner (Gyuri)13-08-2022 21:49:29 // 125466
Woww, gratulálok!😀
WarbiRunner (Gyuri)13-08-2022 21:48:53 // 125465
Az automata mindig akkor vált amikor ő akar, nem amikor te :-) Nekem városban nagyon kényelmes volt a 2.4 automata, pályán is jó volt, dugóban kifejezett könnyebbség. Összességében több figyelem marad minden másra, pihentetőbb vezetni. Kanyarokbam viszont képtelen kitalálni, hogy mit kéne csinálni, jobb kézi módban, fülekkel. Összességében egy nyeklő nyakló kettőstömegűs kézinél jobban tetszett ez az Aisin. Finnyás vagyok a dmf-es buta érzetű kuplungokra. :-)
Piritu - 1.000.00013-08-2022 21:34:59 // 125464
Üdv a piros autót birtoklók táborában! :-))
Liquid13-08-2022 21:15:35 // 125463
DKori13-08-2022 20:37:31 // 125462
Látod, hasonlóan látjuk. :)
Kérdésedre én a lentebb leírtakat szoktam mondani (vagyis ha adott autóból a kézi váltó kettőstömegűs akkor költség oldalon hosszú távú fenntartásban relatíve kicsi lehet a különbség egy automata váltóhoz képest - és így 10en évesen X százezer km-el szvsz kb a kockázat is hasonló -, tényszerű ellenérvként talán az marad amire Te is céloztál > mondjuk úgy többféle baja lehet az automatának és ha gáz van könnyebben hagy az út szélén - pl.: még betolni se tudod vele az autót, persze tudom ilyet nem teszünk, de tegye mindenki szívére a kezét, hogy mondjuk - nem velem történt meg - -10 fokban télen Kékesen egy babával a hátsó ülésen kivárná-e a segítséget egy gyenge akksi miatt vagy... ;) ). Innentől minden más csak kb azubjektív szempont pro és kontra.
Szóval szerintem ne zárd ki, de ha más szempontból se pont a te választásod az a kiszemelt autó akkor talán engedd el. :)
Én spec inkább a benzinesek fele húztam volna a Cromából is (sőt, hogy ON is legyek csillogó szemekkel várta a család :) hogy egy végigmagyar 1.8 MPi 159 SW jöjjön haza gyakorlatilag vicc áron, de bevallottan 470(!) ezer km-el és ennek megfelelően őszinte, de egész egészséges állapotban, aztán végül nem vágtam bele, meg eleve az 59-be se pedig a szívem nagyon akarta volna az "eszem" meg a "számolgatós excel táblák meg ár/évjárat/méret/fenntartás vonalon hidegvérrel folyamatosan az utolsó évjáratos H Astra Caravanokat dobták ki, aztán - részben feleségem nyomására: "mindig is olaszautó fan voltál, hallgass kicsit a szívedre is" :) - köztes megoldásként Croma lett belőle :)) ), de igyekeztem mindent mérlegelni/számításba venni stb. aztán úgy adta, hogy 1.9 MultiJet 8v lett belőle
Kérdésedre én a lentebb leírtakat szoktam mondani (vagyis ha adott autóból a kézi váltó kettőstömegűs akkor költség oldalon hosszú távú fenntartásban relatíve kicsi lehet a különbség egy automata váltóhoz képest - és így 10en évesen X százezer km-el szvsz kb a kockázat is hasonló -, tényszerű ellenérvként talán az marad amire Te is céloztál > mondjuk úgy többféle baja lehet az automatának és ha gáz van könnyebben hagy az út szélén - pl.: még betolni se tudod vele az autót, persze tudom ilyet nem teszünk, de tegye mindenki szívére a kezét, hogy mondjuk - nem velem történt meg - -10 fokban télen Kékesen egy babával a hátsó ülésen kivárná-e a segítséget egy gyenge akksi miatt vagy... ;) ). Innentől minden más csak kb azubjektív szempont pro és kontra.
Szóval szerintem ne zárd ki, de ha más szempontból se pont a te választásod az a kiszemelt autó akkor talán engedd el. :)
Én spec inkább a benzinesek fele húztam volna a Cromából is (sőt, hogy ON is legyek csillogó szemekkel várta a család :) hogy egy végigmagyar 1.8 MPi 159 SW jöjjön haza gyakorlatilag vicc áron, de bevallottan 470(!) ezer km-el és ennek megfelelően őszinte, de egész egészséges állapotban, aztán végül nem vágtam bele, meg eleve az 59-be se pedig a szívem nagyon akarta volna az "eszem" meg a "számolgatós excel táblák meg ár/évjárat/méret/fenntartás vonalon hidegvérrel folyamatosan az utolsó évjáratos H Astra Caravanokat dobták ki, aztán - részben feleségem nyomására: "mindig is olaszautó fan voltál, hallgass kicsit a szívedre is" :) - köztes megoldásként Croma lett belőle :)) ), de igyekeztem mindent mérlegelni/számításba venni stb. aztán úgy adta, hogy 1.9 MultiJet 8v lett belőle
berobbantam13-08-2022 18:46:16 // 125461
Köszi mindkettőtöknek a választ.Igazábol sose volt autómatám.Jól el vagyok a kézivel.Dugóba nem a leg előnyösebb,de ritkán járok a nagyfaluba.Talán a kézit hamarabb észre veszem ha épp haldoklik már.És az is jobban vonz,hogy nyűgösen de az haza megy.Igazábol egy autómata van a listámban,és az egyetlen pozitívuma,hogy fekete😀.De a belseje nem tetszik.Egy elem volt rajta fényezve,a többit meg ki tudja.Szerintem elengedem.
fazek13-08-2022 17:35:27 // 125460
Hali. Nálam akkor produkált hasonló hibát amikor az akusaru nem érintkezett rendesen.
Viszont a halmozott hibákból a hátsó ajtó kábelkorbács kontakthibájára gyanakodnék. Sokszor írták már a cartársak hogy egyszerre több hiba is előjött miatta.
Viszont a halmozott hibákból a hátsó ajtó kábelkorbács kontakthibájára gyanakodnék. Sokszor írták már a cartársak hogy egyszerre több hiba is előjött miatta.
TnS13-08-2022 16:24:16 // 125459
Megpróbáltam beindítani. Egyből elsötétült a középső kijelző, majd miután visszajött, most légzsák hibát írt, nem vehicle protection system not available-t, meg bekapcsolódott a rádió és a klíma is (egyik se volt előző leállítaskor bekapcsolva).
Trombozis13-08-2022 16:23:51 // 125458
De király gyerek vagy te basszus. Köszi szépen! Amúgy már elhoztam a kocsit. Kész lett. Remélem sokáig fent marad a szíj.
Srácok már azt mondták, hogy lassan megszeretik szerelni. Hát jó....
Srácok már azt mondták, hogy lassan megszeretik szerelni. Hát jó....
Giuntini13-08-2022 13:35:37 // 125457
Nekem 2,4 automata van, azzal tökéletes! Ott másképpen van hangolva a váltó, az 1,9-nél a szabadonfutó 50-nél kiteszi üresbe, a 2,4-nél visszavált 35-ig. A másik, hogy az 1,9 nél nincs Sport és Winter fokozat.
Nálam nagyon jól teszi a dolgát, de egy tévhitet azért eloszlatnék. Az automata váltó nem a városi közlekedésre van kitalálva, hanem a hosszútávú stresszmentes autózásra. Városban az automata akkor vált mikor ő akar, és nem amikor te.
Nálam nagyon jól teszi a dolgát, de egy tévhitet azért eloszlatnék. Az automata váltó nem a városi közlekedésre van kitalálva, hanem a hosszútávú stresszmentes autózásra. Városban az automata akkor vált mikor ő akar, és nem amikor te.
Lörke13-08-2022 12:22:04 // 125456
DKori13-08-2022 10:24:57 // 125455
Szia!
Bocs, hogy "bele vau", de szerintem nem az....ezek 10en éves középkategóriás dízelek, amikben egészen biztosan lazán benne van 1-2 kivételtől eltekintve 2-300e km, alsó hangon. Az Aisin automata a saját mezőnyeben tartósnak számít, az M32 meg ugye a kézik közt nem feltétlen a legremekebb darab maradjunk annyiban, plusz ugye ott van kettőstömegű is...ezek alapján ebben a korban/km-ben nálam spec nagyjából egyenlő eséllyel indulnak. Ha besz*psz egy automata váltó feljútítást az lazán "párszázas ajánlat", ahogy a Mekiben mondják :) (sztem simán 300e), na de egy M32-es csapágyhibás felújítás + kuplungozás kettőstömegűvel simán beleszalad ennyibe > előre nehéz megmondani melyikkel lépsz sz*rba. Ha szerencséd van esetleg már épp túl van ezeken az alany, ha nincs akkor cumi, de forintálisan szvsz kb egy kutya ha baj van (engem max az aggasztana, hogy a kézi ha beteg talán kisebb eséllyel hagy az út szélén mint az AT...).
Innentől a többi része szubjektív...nálam spec egyenlő eséllyel indulna az objektív szempontok alapján, amelyik ígéretesebb (maradi vagyok: a mi felhasználásunkhoz megfeleő a kézi > jobban favorizálom, de "meg mertem volna venni" automatával ha épp úgy alakul...). Féloff, de innen jön a tapasztalat: ugyanígy indultam neki tavaly a Croma vásárlásnak, végül kézi M32-es lett (nem bánom de annak ellenére, hogy nem automatát kerestünk, ha épp abból jött volna szembe patika meg mertem volna venni).
Bocs, hogy "bele vau", de szerintem nem az....ezek 10en éves középkategóriás dízelek, amikben egészen biztosan lazán benne van 1-2 kivételtől eltekintve 2-300e km, alsó hangon. Az Aisin automata a saját mezőnyeben tartósnak számít, az M32 meg ugye a kézik közt nem feltétlen a legremekebb darab maradjunk annyiban, plusz ugye ott van kettőstömegű is...ezek alapján ebben a korban/km-ben nálam spec nagyjából egyenlő eséllyel indulnak. Ha besz*psz egy automata váltó feljútítást az lazán "párszázas ajánlat", ahogy a Mekiben mondják :) (sztem simán 300e), na de egy M32-es csapágyhibás felújítás + kuplungozás kettőstömegűvel simán beleszalad ennyibe > előre nehéz megmondani melyikkel lépsz sz*rba. Ha szerencséd van esetleg már épp túl van ezeken az alany, ha nincs akkor cumi, de forintálisan szvsz kb egy kutya ha baj van (engem max az aggasztana, hogy a kézi ha beteg talán kisebb eséllyel hagy az út szélén mint az AT...).
Innentől a többi része szubjektív...nálam spec egyenlő eséllyel indulna az objektív szempontok alapján, amelyik ígéretesebb (maradi vagyok: a mi felhasználásunkhoz megfeleő a kézi > jobban favorizálom, de "meg mertem volna venni" automatával ha épp úgy alakul...). Féloff, de innen jön a tapasztalat: ugyanígy indultam neki tavaly a Croma vásárlásnak, végül kézi M32-es lett (nem bánom de annak ellenére, hogy nem automatát kerestünk, ha épp abból jött volna szembe patika meg mertem volna venni).
TnS13-08-2022 10:14:07 // 125454
Szombat reggeli ajándék indítás után: vehicle protection system not available.
Kuplung lenyomás és startra nem csinált semmit, fékre se. Kigyulladt az ABS és az ASR ikonja. Utána elkezdett villogni az elakadásjelző, na, az ijesztő volt! Még a gyújtást se engedte levenni, se a kulcsot kihúzni.
Utána vártam egy kicsit, és engedte levenni a gyújtást.
Kulcs kivétel és berakás után minden normálisnak tűnt, de nem mertem beindítani...
A topikban rákeresve ezeket a lehetséges okokat találtam:
- elromlott a kuplung pedál kapcsolója
- haldoklik az akkumulátor
- a gyújtáskapcsoló biztosítéka rossz
- hibás kulcs ("végigkocogtattam a NYÁK lapot,meg az immo csippet és egyből jó lett" -- Tom85)
Kuplung lenyomás és startra nem csinált semmit, fékre se. Kigyulladt az ABS és az ASR ikonja. Utána elkezdett villogni az elakadásjelző, na, az ijesztő volt! Még a gyújtást se engedte levenni, se a kulcsot kihúzni.
Utána vártam egy kicsit, és engedte levenni a gyújtást.
Kulcs kivétel és berakás után minden normálisnak tűnt, de nem mertem beindítani...
A topikban rákeresve ezeket a lehetséges okokat találtam:
- elromlott a kuplung pedál kapcsolója
- haldoklik az akkumulátor
- a gyújtáskapcsoló biztosítéka rossz
- hibás kulcs ("végigkocogtattam a NYÁK lapot,meg az immo csippet és egyből jó lett" -- Tom85)
☻SKULL☻12-08-2022 22:29:04 // 125453
berobbantam12-08-2022 18:35:13 // 125450
Sziasztok.
Tudom nagyon használat függő,de érdeklődnék,hogy mennyire ördögtől való 150 lovas 1.9 jtd-t venni autómata váltóval 230000 kilóméterrel.Az m32-őt tudom,hogy 200 körül már lehet számítani felújításra.De az autómatával vakon vagyok.Illetve érdekelne ennek nagyságrendileg a költsége.
Tudom nagyon használat függő,de érdeklődnék,hogy mennyire ördögtől való 150 lovas 1.9 jtd-t venni autómata váltóval 230000 kilóméterrel.Az m32-őt tudom,hogy 200 körül már lehet számítani felújításra.De az autómatával vakon vagyok.Illetve érdekelne ennek nagyságrendileg a költsége.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
884
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?