Forum >> 159

Tedi13-12-2005 23:20:16 // 263
Szvsz már sehogy :))) Azt én sem vágom, hogy a Clió miért lett Év autója. Bár sejtem, hogy olyan mértékben vándoroltak a köteg 500 eurósok a zsebekbe, hogy öröm lehetett nézni.
Gabó13-12-2005 23:19:43 // 262
De a németek előtt le a kalappal, egy volt csak kicsit hülye.
Tedi13-12-2005 23:18:08 // 261
Én akkor fordultam le a székről, amikor láttam, hogy az egyik talján faszi nem is adott pontot. Értem én, hogy félnek a hazapontozás vádjától, de azé ennyire komolyan nem kellett volna venni. Nálam egyébként a holland faszi, meg a Gajdán viszi a prímet.
Seriff13-12-2005 23:17:21 // 260
Svédek?? Azt hittem kitépem a hajam!! IDIÓTÁK! Eszembe jutott mellesleg, hogy nem lehet, hogy rosszak a pontszámok, amelyek a hírben szerepelnek? Annyira irreális. VAGY mindenkinek megmondták hány pontot adhat, hogy a klijó nyerjen, véleményre azonban azt írhattak, amit gondoltak, jelezve, hogy nem értenek egyet a pontozással? nem értem:((((( Hogy fogok így nyugodtan alunni?
Gabó13-12-2005 23:16:58 // 259
A svédek mitől ilyen hibbantak?
Gabó13-12-2005 23:14:12 // 258
Egy szót ne szóljunk a németekre, a legtöbb pontot ők adták. Erre álmomban sem mertem gondolni.
kando.13-12-2005 23:09:29 // 257
Nem értem, mintha mindegyikük attól félt volna, hogy a másik úgyis sok pontot ad, akkor ő adhat kevest is, nehogy túl magas legyen a pontszám ??? Idióták ezek mind...
Seriff13-12-2005 23:09:15 // 256
Szerintem ezt végig se olvasom, mert leesek a székről!!: "Jürgen Lewandoszki: gyönyörűen néz ki, de várjunk még, amíg a minőség jobb lesz. Adott pont: 2"
Seriff13-12-2005 23:07:06 // 255
"Jos Gryseels: Jobb, mint vetélytársai, elődje is nyertes volt, ez az autó is az lehet. Adott pont: 1" Ez most egész egyszerűen hülye és azért adott 1 pontot, az elmondottak után?
kando.13-12-2005 23:04:27 // 254
Én eztet a surányit meg a másikat kicsit megszorongatnám.... :((( Az olaszokról meg nem is szólok már egy szót sem... :'((
Halesz13-12-2005 23:01:58 // 253
Na lehet anyázni a különböző országok újságíróit! :) Lásd hírek rovat!!! :)
Alfista13-12-2005 18:55:09 // 252
Ezt a Brera topicba is írd be, jó vastag betükkel!!! Meg az Alfa fejeseinél is érdeklődj, hogy most miért nem?????????????
Inner Circle13-12-2005 12:23:22 // 251
A tuti: zsírúj Alfetta GTV. Transaxle, igény szerint V6, 100% Fiat-parts free és nincs kérdés (mondjuk pohártartó sem, muhahaha) :DDD
Trilla12-12-2005 21:12:42 // 250
Nem az áráról beszéltem, hanem hogy egyáltalán el tudd adni! Tehát amikor meghirdeted egyáltalán vki felhívjon vagy ilyesmi... Nem nyerni kell 1 autón, az a kereskedők dolga. Az én 146 TI-m sem kellett senkinek, pedig megnézheted szép volt és nem adtuk drágán sőt a végén már olcsón sem vitték. Fateromnak 156 2.5 V6 van és azt sem lehet eladni, bár most éppen nem eladó, de általában csak a hülyék telefonálnak :)
vipex12-12-2005 21:08:46 // 249
Halesz, akkor elmondom a tutit GT régi 3.2 motorral Q4 hajtással Na??? esetleg Autodelta süvöltővel :-)))
Leon12-12-2005 21:08:02 // 248
Ebben igazad van, de szerinted itt ki gondolkozik józanul??? Mindenkiben tombol az ALFAvírus :DDD Halesz, ha elémrakják a 159 GTA Q4-et akkor majd én is gondolkozom :))
SKrisz12-12-2005 21:06:57 // 247
Ez egy elég furcsa megközelítés. Szerintem, ha azért akarsz venni egy autót, hogy használtan is jó áron tudd eladni, ne Alfát vegyél... :)
Trilla12-12-2005 21:04:24 // 246
De magyarországra hogy veszel 3.2 V6-ot??? Itthon drága! Kint olcsóbb, de mire behozod állambácsinak a zsebébe nyomtál 2 misit, tehát kintről is drága (persze a használtról beszélek). És ha véletlenül sikerül behozni, vagy itt venni, kinek adod el 3 év múlva vagy 5?? Senkinek sem kell ebben az országban egy 5 éves 20 litert zabáló 3.2-es alfa az biztos! Ezért kéne bele 2.4 20v JTD :)
Don Gombóc12-12-2005 21:00:05 // 245
Csak add is fel. :))
Trilla12-12-2005 20:59:30 // 244
:D A Q4 az nem vicc ebben biztos vagyok! Nekem már csak összkerekes autó kéne...
Halesz12-12-2005 20:58:40 // 243
A 2 literes GT nagyon halovány... a tesztvezetésen mentem vele... nem érezni a sebességet :( Abból csakis 3,2 GTA :)
Halesz12-12-2005 20:57:40 // 242
Nézd, ha elém tennének egy 3,2 GT-t és egy 159-et, akkor gondolkodás nélkül a GT-t választanám. De ha a 159-es is GTA lenne, 4x4-gyel, akkor már elég nehezen tudnék dönteni. De mivel ez csak álmodozás kategória, így hagyjuk :))) Azért veszem sűrűn a lottót... :)
vipex12-12-2005 20:57:02 // 241
NYugi ketten biztosan vagyunk :-))
Trilla12-12-2005 20:56:40 // 240
A 47est szeretem, mert jó vezetni szerintem de GT-vel még nem mentem sajnos. Bár a motorválaszték elég silány. A 159 ről meg majd akkor írok bővebb véleményt, ha már hoztak szervízre. Addig nem merek, de a 2.4 20v JTD-t egy undor szerelni az tuti. Kíváncsi vagyok a 2.2 JTS-re!
Leon12-12-2005 20:56:11 // 239
Nem tudom miért, de nekem annyira nem jön be a 159. Meg ne kövezzetek, imádom, nagyon szép, de NAGY lett. Sajnos igazodni kellett a piac elvárásaihoz, és ez kell a népnek. Nekem a 156-ban sokkal jobban otthon érzem magam, de igazán nekem is a GT kupé formája teccik. Na majd eccer lesz GT 3.2 csere...
Don Gombóc12-12-2005 20:56:07 // 238
Emberek esetleg egy új Passat? Szóval részleteiben biztos van vélemény különbség köztünk de az biztos hogy a 159 egy gyönyörű nagy túraautó.
Halesz12-12-2005 20:50:03 // 237
Így van, ott az autó külseje mégjobban illik a belsejéhez! :)
Trilla12-12-2005 20:45:48 // 236
A GT-nek van a legszebb belseje, persze 147 ből örökölte a komplett műszerfalat!
Halesz12-12-2005 20:39:44 // 235
Lehet hogy ezzel kezdek egyedül maradni, de én amikor beültem a 159-be, el voltam ájulva, nagyon jól éreztem magam benne! :) És nem érzem tömegcikknek, ugyanazt éreztem benne, mint amikor először ültem 147-esben, aminek továbbra is a legszebb műszerfala van a világon :)
Trilla12-12-2005 20:30:30 // 234
Az igazság az, hogy nekem sem tetszik a belső, mert nincs varázs amikor az ember belenéz az autóba. És eddig ez minden aktuális alfában megvolt, persze a maga idejében... Sajnos az a lényeg, hogy az Alfának eladni kell és ezért kénytelenek voltak kompromisszumokat kötni! A beteges Alfásokból (tehát belőlünk :D) nem élnek meg, ezért kellett tervezni vmi olyan Alfát aminek nagy a csomagtartó, meg kézreesik a hamutál, amit mi mind lesza...(lesajnálunk) és ez lett a végeredmény! Gyakorlatilag a cél az, hogy vigyék mint a cukrot és akkor tuti lesz olyan Alfa is ami csak nekünk készül ;) ! Ez az én véleményem. Ha nincs igazam, akkor meg csak tömegcikkeket fognak gyártani amivel elveszítik a rajongótábort. Sajnos már nincs az mint régen, amikor integettél a szembejövő Alfásnak és visszaintett! Ma már 20ból 2 visszaint de az egyik tuti véletlen a többi meg bolondnak néz!!
Tom1212-12-2005 11:20:25 // 233
:-))) Milyen unalmas lehet olyan autó, ahol minden tökéletes. Ebből is látni, hogy azért ALFA a 159 is, mert nem az volt az elsődleges szempont, hogy lehet-e a klímát állítani pl. 3-asban, hanem az, hogy élvezni lehessen a kanyarokban a "G-ket"...:-)) /futómű/
Tom1212-12-2005 11:13:45 // 232
Hát igen, 1 - 2 dologgal még nem igazán "barátkoztam meg", de ahogy hallottam, sok féle verzió /belső/ lesz, biztos lesz valami "barátságosabb is.:-)
Tom1212-12-2005 11:09:37 // 231
"A 159 az Alfánál egy nagyon racionális produkció! Egy nagyon szép, olaszos, de nyitottak a nem "Alfa hívők" felé is egy nagyot." Ez a pontos meghatározás, ezt próbáltam más szavakkal elmagyarázni.:-) Da Silva: ...hát igen megfelelő "alapanyagból" könnyebb szépet alkotni... ...aztán "elővenni" máshol a jól bevált fogásokat. A másik véglet az új off passzát. Mikor meglátom, mindig olyan érzésem van, mintha "bontott alkotóelemekből" hozták volna össze, valahogy semmi nem illik semmihez... Na, de kit érdekel a fócwágen.:-)))
uaz146ti (kispali kisebbik fia)12-12-2005 10:58:30 // 230
Ez nem újdonság!!! A 146 145 tulajok tudják a legjobban, hogy ott is ugyanez a probléma csak a rádióval! 1-3 ban nem igazán lehet jól hozzáférni a rádijóhó de én személy szerint ezért szeretem az alfákat, mert van bennük valami emberi! Érzed, hogy a giovanniknak egy elbaszott focimeccs után nem volt lelki erejük ezen gondolkozni és ez így jó mert így egy kicsit emberibb érezni, hogy emberek csinálták és ők is hibáznak. Pont ezért lehet szeretni, nem csak a formáért a designért. Szerintem
Mike.12-12-2005 10:46:04 // 229
A szavaidból azt veszem ki, hogy a tükör, a kormány és a középkonzol neked sem tetszik. :-) "Látod, máris hatott rád a média.:-) A "bogár témát" a Winkler dobta fel, a "nem elérhető kapcsolókat" meg a Gyulai." Nem csak a média és Winkler, hanem a képről is ez jött le és a tesztvezetésen részt vett Alfás kollegák is ezt mondják. A Gyulai sem csak a száját jártatta, hanem meg is mutatta és lássuk be, igaza van. A sebességváltó 1-es, 3-as, és 5-ös-ben is akadályozza a klímát, is. Ha visszaolvasol sok Alfásnak ez a véleménye a most kiadott 159-ről.
Alfista12-12-2005 10:44:21 // 228
A 159 az Alfánál egy nagyon racionális produkció! Egy nagyon szép, olaszos, de nyitottak a nem "Alfa hívők" felé is egy nagyot. Gondolom, nekünk ezek a dolgok nem tetszenek úgy általában. Szvsz a 159 sikeres járgány lesz, a maga kategóriájában. Én itt nem látok különösebb problémát. A Brera más kérdés!!! Kicsit más: Tomi írt Walter de Silva úrról, meg hogy mások sejátosnak látják a 159 popsiját. Hát, szvsz a sejátnak Alfás a fara, nem fordítva, da Silva úr ne csakis önmagának tulajdonítsa a műveit! Az a tradíció, ami formailag is jellemzi az Alfa Romeót, nos, ennek nagy része van abban, hogy megszülethetett a 156. Egy Giulia nélkül da Silva úr sem alkotott volna akkorát!
Tom1212-12-2005 09:43:16 // 227
Külső tükör? Igen, nagyobb, mint a 156-é, de elég sok kritika érte annak idején a 156 visszapillantóját, hogy szép - szép, de "keveset" lehet látni benne, hátra felé, épp a formája miatt - igaz nekem soha nem kevés...:-)) A középkonzoltól én sem vagyok elvarázsolva, szerintem "túl sima", de meg tudnám szokni, talán csak a világos verzióban tűnik fel annyira ez is, a feketével kombinált belső sokkal jobban tetszik. A kormányt kifelejtetted. Szerintem az nem jött össze a leginkább... ...de ha tényleg jön a Momo, ahogy Vipex írta, azzal sem lesz gond.:-) Az első lámpak nekem kifejezetten tetszenek. A bogarak úgyis "elölről jönnek", tehát csak max. a lámpák között kell majd tisztítani, arra meg vannak megfelelő "oldószerek". Plexi burkolattal nem lenne semmi különös, olyan "japános" lenne, ráadásul így az az előnye, hogy nem kell az egészet cserélni, ha elkapsz valami követ...:-) /remélem/ A sebességváltó - hmm, nem tudom. Talán annyi, hogy kicsit túl rövid a 156-oshoz képest, a klímát meg úgy sem állítgatja senki hátramenetben. Látod, máris hatott rád a média.:-) A "bogár témát" a Winkler dobta fel, a "nem elérhető kapcsolókat" meg a Gyulai. Ja, még valami. Valaki lejjebb említette, hogy szejatos a hátsó lámpa. Szerintem ez már "skicekben" meg volt /talán már a 156-nál is/, csak Walter da Silva hamarább "elsütötte" a Seatnál, mikor oda került - mint sok minden mást is...:-) Ami az eladásokat illeti, tényleg majd az idő dönti el. Lehet, hogy sok "megrögzött alfásnak" kicsit "idegen" egy két részlet, de amint a tesztekből látjuk, nagyon jó esélyekkel indul a "nagyvilágba" a 159-es.
csocsi12-12-2005 07:37:39 // 226
Ki kell várni a végét, az idő majd megmondja. Biztos hogy másabb a mostaniaknál :-))
Mike.12-12-2005 07:34:27 // 225
"Én erre nem fogadnék a helyedben :-) 159-ből jóval többet elfognak adni mint 145/146-ból és szerintem kb annyit mint 156-ból " Összeveszni nem fogunk ezen. Két vélemény áll egymással szemben és idővel majd eldől kinek volt igaza. :-) Lehet, hogy én forgok rossz Alfás körökben, de sokunknak ez a véleménye.:-)
vipex11-12-2005 22:06:52 // 224
Én erre nem fogadnék a helyedben :-) 159-ből jóval többet elfognak adni mint 145/146-ból és szerintem kb annyit mint 156-ból kivéve ha bevezetik az US piacra is akkor valószínüleg a 156 adatait is túlszárnyalja, ráadásul rengeteg opció még csak ezután fog érkezni ( Selespeedm Automata, Ti csomag, 3.0 Mjet, később Uniair, multiar motorok, Momo kormányok , fa, bőr, eredeti faberakás és persze a GTA-k , új színek világos, sötét zöld , jobbkormány (ázsia nagyon fontos piac az utóbbi időben több autór értékesítettek mint EU-ban) stb stb ) . Egyébként én is kipróbáltam minden teszt verziót (1.9JTS,2.2JTS,1.9Mjet) kivülről teljesen elvarázsolt, egyszerűen elnyűgöző az orra. És nagyon széles és lapos ami még agresszívebbé teszi a 156-hoz képest. A belsejét szokni kellett de a kormány formájának kivételével (arra ott lesznek a csak ehhez a típushoz forgalmazott Momo kormányok ) nagyon meggyőző ( persze az említett ergónómiai dolgok mellett ). A motorok is elég meggyőzőek voltak igaz, hogy a masszívabb felépítés miatt mindenből eggyel nagyobb méret kell a JTS hangja szerintebb joval szebb mint a TS motoroké ( gondolom a léncos vezérlés visszatérése miatt is) és GM motorokról szó nincs Holden aluminium blokkokról igen , nem hiszem hogy roszabb lenne mint a mostani Fiat acélblokk, az aluminium hengerfejet pedig most is és mindig az Alfa Romeo gyártja, de ezt már annyiszor leírtuk itt is. A diesel motork pedig lapjáraton sokkal halkabbak, gonsolom a jobb csillapítás miatt és a karosszéria merevségem valamint a sokkal jobb zaj szigetelések miatt . A futómű pedig tényleg etalon mint ahogy a váltó is ( legalább is Alfa szinten ) Összeségében engem nagyon meggyőzött és ha odakerülök nem fogok hezitálni :-)
Charlie 16611-12-2005 19:48:15 // 223
Bár Alfás vagyok, de asszem ezt a véleményt én is osztom.
Mike.11-12-2005 19:45:21 // 222
De most mernék fogadni, hogy meg sem közelítik a 156-os eladását, sőt a 145/146 osét sem.
Charlie 16611-12-2005 19:42:56 // 221
Azt nem értem vazze, hogy az alfákat többek közt az olaszos vonalvezetések miatt szeretik. EZt meg szögmérővel vonalzóval meg lehet rajzolni. Hozzáteszem, sok off kocsihoz képest még mindíg jobb.
csocsi11-12-2005 19:42:16 // 220
:-)) Milyen statisztika? Mindig lesz olyan aki csak azért vesz :)
Mike.11-12-2005 19:30:30 // 219
Ha már sok elfogult alfásnak nem tetszik a belseje, akkor csak van benne valami?? :-) Amit írtam az saját vélemény, de többünknek is ez a véleménye. Majd az eladási statisztikák bizonyítanak. :-)
csocsi11-12-2005 19:27:23 // 218
Igen, maradunk a jól bevát 156-nál :-)
Charlie 16611-12-2005 19:25:50 // 216
Azt kell mondjam, a külső dizájnról sok ismerősömnek az a véleménye hogy hibátlan. A GM blokk az nekem eleve kizáró ok, de ahogy írtam is már, nekem a belseje nem teccik. Majd a 169 vagy a Brera.
Mike.11-12-2005 19:23:07 // 215
"Szegény 159-es, ha még itt is kritizáljuk, mit szól majd hozzá egy "laikus", vagy egy átcsábítandó "übersportwagen" imádó?" A kritikát el kell fogadni! -Mit mondjak a külső tüköröl ha ronda!? -Mit mondjak a középkonzolról, ha ronda!? -Mit mondjak az első lápáról, ha elbaszták!? -Mit modjak a sebbváltóról ha szar helyen van és nem lehet a gombokhoz hozzáférni!? stb.....
Tom1211-12-2005 16:13:40 // 214
Én is láttam, fel is vettem, tényleg szokatlan volt, hogy szinte csak dícsérte. Azért az tényleg kicsit erős volt, hogy az eddigi Alfákról olyan "lekezelően" beszélt, de ez végül is a bosch-nak szólt... Most már biztos kipróbálom a 159-est, /idáig is csak az időhiány miatt csúszott:-)/ mert kíváncsi vagyok az "elnyomott" kipuff-hangra, amit talán ki fognak küszöbölni a "valódi" sorozatgyártásnál, vagy legalább rendelhető lesz gyári, sportosabb hanggal... /Remélem!/ Egyébként volt még egy vitatható beköpése a Gyulainak, hogy a motor az Opelből származik... Melyikből?? ...de ezt már itt hónapokkal ezelőtt kitárgyaltuk.:-) Úgy "az egész" műsor után az jutott eszembe, hogy többen kritizálgatták itt is a 159-est, hogy kinek mi nem tetszik rajta, stb. /Szegény 159-es, ha még itt is kritizáljuk, mit szól majd hozzá egy "laikus", vagy egy átcsábítandó "übersportwagen" imádó?/, de azért a "globális" célt egyelőre sikeresen teljesítette, hogy a felkerüljön az "elitbe"... Már csak meg kell állnia a helyét.:-) Én minden esetre én el tudnám fogadni a "hibái" ellenére is, sőt fizetni is hajlandó leszek érte.:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.