Forum >> 159

vipex14-12-2005 21:27:40 // 363
Nem is mondtam, hogy nem a GM a Holden cég részvényese magyarul egyik tulajdonosa a Holden nagyon de nagyon sok motorblokkot gyárt a legtöbbet a világon és többet a GM konkurenseinek mint neki de üzlet az üzlet, de még egyszer mondom egy lényegtelen dogon vitatkozunk
vipex14-12-2005 21:25:06 // 362
Teddy, akkor neked Fiatod van Fiat motor Fiat padlólemez :-PPPP Annyiszor leírtam ezt anno akkor is amikor a 145 155 öket fikázták az "ős alfások", hú de rég volt asszem olyan 99 táján, hogy ezek nem a meghatározó alkatrészek most ugyan az a téma csak más embereknek írok, és az "ős alfások" már a 145 155 147 156 öt hajtók mivel GTV/75 csapat nagyon megfogyatkozot :-(((( legalább is a hangjuk
Giorgio14-12-2005 21:23:53 // 361
Te, vipex figyu má' nem kukacoskodni akarok, de a Pontiac GTO meg a Holden Monaro dettó ugyanaz. Kinézetre és motorikusan is. Namármost a Pontiac mint tudjuk GM termék, csakúgy mint az OPEL, tehát meg is van a kapcsolat az OPEL és a Holden motor között. Szerintem.
BeeGee14-12-2005 21:19:59 // 360
Szerintem a manuálokra ne vegyél mérget :) A 146omban kb 2,8 at lehetett pörgetni a kormányt, a 156ban pedig 2,25-öt.
vipex14-12-2005 21:19:51 // 359
Valószínüleg igen, hiszen motorblokk gyártó is elég kevés van de mivel jobb volt az eddigi fiat acél blokk???? ennek az alkatrésznek az egyetlen szerepe hogy biztsoítsa határolja az égésteret, hogy az hogy megy végne arra semmi ráhatásan nincs minahogy az égéstér alakjára sem, hiszen jelenleg minden dugattyús motos oldala hengerpalást :-))) az égéstér alakját maga a dugó ill henger a hegerfely kiképzése alakítja a másik fontos dolga a blokknak, hogy könnyű legyen és strababíró az aluminium meg jóval könnyebb mint az acél nem? Amotor hangjára meg végképp nincs semmilyen hatással ez egyt ipikusan olyan alkatrész amit tömegbe éri meg gyártani ergo meg kell venni kivéve az extrém eseteket ( szuper sportautók, egyedi motork, versenyblokkok stb ) De ha blokk, most olyan nagy baj miért nem olyan nagy baj az eddigi Bosch vezérlés, hiszen eddig csak ez volt és még sem mondta senki, hogy az Opeltól kezdve kitudja még hény autóban ilyen van ( mondjuk itt is maga a program a lényeg :-)) ) Egyébként ma meg egyetlen alkaltrész sem az autógyárakban készül pld a Ferrari Blokk az Alcoa gyártmány mint ahogy a karosszéria elemek is még sem halottam, hogy szar magyar autó :-)))
Tedi14-12-2005 21:18:49 // 358
"A BLOKK AZ EGYETLEN ALKATRÉSZ AMIT A HOLDEN GYÁRT ÉS NEM OPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Szvsz ez már éppen elég nyomós érv ahhoz, hogy némileg felemeljük a hangunkat :)) Az meg már végképp oktávváltásra adhat okot, hogy a gyönyörűsges szívőcsövek eltűntek, ezzel együtt alátvány is gyérebb lett. Szarom bele, hogy szívó és kipuff oldalon folyamatosan változtatható vezérlés meg közvetlen benzinbefecskendezés...
GEORGE14-12-2005 21:18:43 // 357
2,2 vagy 2,1 érzésre nehéz jót irni4 :-)
vipex14-12-2005 21:10:49 // 356
A 145/146 ben 2.1 a kormány kivétel a Boxerek ott ha jól emlékszem 2.7
GEORGE14-12-2005 21:07:14 // 355
Eddig nem volt az Alfának 2,2 mocija ellenben az opel vectákban B Vecrákban igen. Szerintem az alapot az Alfa és az poel is a Holdentől veszi, nem?
GEORGE14-12-2005 21:02:46 // 354
Elöbb elirtam hogy a 156-nak 2,8 a kormány fodulata! Bocsi mindenkitől! Ez eddig általam vezetett 156-nak mind 2 szer lehetett körbetekerni a kormányát +még egy egészen picurkát. A 146ti-ben szintén.
vipex14-12-2005 20:59:03 // 353
"Sajna a 2,2 moci nem Alfa moci mintahogy a 3,2 sem az már" Egy de egy példát mutassatok amelyik autóban csak egy kicsit is hasonló motor van!!!!!! Pláne Opelt egyetlen egy Opel motor sem közvetlen befecskendezéses, egyetlen Opel motor sem folyamatosan változó szelepvezérlésű pláne nem szívó és kipufogó oldalon, mindezt együtt pedig még egyetlen utcai motorban sem tudtok mutatni akkor hogy is van ez ???? De komolyan ne keljen már elmondanom még egyszer hogy egy motor meghatározó eleme a hengerfej és a motorvezérlés a JTS motorokban a hengerfejet az AR csinálja míg a motorvezérlő elektronikát mostmár a MagnettiMarelli ellenben az eddigi Bosch-al A BLOKK AZ EGYETLEN ALKATRÉSZ AMIT A HOLDEN GYÁRT ÉS NEM OPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A 156 -nak pedig 2,8 a fordulóköre legalább is amikkel eddig mentem azoknak mind 2,2 inkább! Beszkennelhetem neked az én 156 Manuálját a gyári adat ez!!!! mint ahogy a 159-be is
GEORGE14-12-2005 20:41:20 // 352
Sorry csak elirtam!! Szerintem ne vitatkozzatok ... Sajna a 2,2 moci nem Alfa moci mintahogy a 3,2 sem az már. Bizony az opelokban is eme mocik vannak bár ugytudom a hengerfejben különböznek! Bele kell törödni sajnos. :-( A 156 -nak pedig 2,2 !!! a fordulóköre legalább is amikkel eddig mentem azoknak mind 2,2 inkább! A 146 ti ben is 2,2 a kormány tekerhetősége.
BeeGee14-12-2005 20:40:17 // 351
Most akkor mennyi? :)
GEORGE14-12-2005 20:37:27 // 350
Szerintem ne vitatkozzatok ... Sajna a 2,2 moci nem Alfa moci mintahogy a 3,2 sem az már. Bizony az opelokban is eme mocik vannak bár ugytudom a hengerfejben különböznek! Bele kell törödni sajnos. :-( A 156 -nak pedig 2,8 a fordulóköre legalább is amikkel eddig mentem azoknak mind 2,2 inkább! A 146 ti ben is 2,2 a kormány tekerhetősége.
BeeGee14-12-2005 20:31:24 // 349
Tényleg többet kell a 159kormányát tekerni, mint a 156ét! 156nak 2 és 1negyed koppanástól koppanásig, a 159é épphogy nem 3, és ez erősen feltünő átülve (mondjuk egy mergából átülve biztos pozitív a 2,8 fordulat is :) )
vipex14-12-2005 20:23:05 // 348
Bati,

hát lehet, hogy nem autót vezettünk, de nekem a 2.2JTS hangja sokkal szebb mint a mostani TS motoroké, a Diesel ugye ugyan az a motor, a

kormányzásról annyit, hogy végálástól végálásig 2.8-at fordul pont mint a 156-os viszont a fordulóköre 1 méterrel kisebb tehát nem értem, ez egyértelműen jobbkormányzás, ráadásul a szabvány szlalomban kb 10km/h-val nagyobb sebességet ért el a 147/156 nál ami direktebb kormányzásra utal

keményebb futomü: ezt sem igazán értem, mindeki szerint a futóműve etalon és szinte mindem teszt ezt bizonyítja, még a master teszt is annyival jobb volt pld új kikerülési manőver csúcssebességet állított fel 134 kn/h-val csak példaként a Lamborgini Diablo-nak kb 120 kn/h a kemény futómű egyáltalán nem jelenti, hogy jó és a 159 még komfortos is ez miért baj ez jó nem. nem kell olyan kemény pattogósra állítani és így is jobb mint az elődeiben szerintem ez óriási előny pont ez amiért el lehet gondolkozni a vásárlásán.

dinamizmus: lásd motorok

könnyeb: ez Alfa tulajdonság? :-))

belsö kilincs müanyag, mondom, hogy nem egy autót vezettünk, ha ez műanyag akkor a 156-é is :-))


ostoba "divat" lámpák: Melyik autón van hasonló, hogy ha divat???

méltatlan müanyag alkatrészek: Hol???

alapmodell LEMEZFELNI 8Mill ért !?!?!?!?!?!?!
Még mindig gondolom, hogy nem egy autót vezettünk, tehát te nem 159-t. Mert magyarországon csak Distincitive felszereltséggel árulják és alap a 16" könnyűfémfelni pls ellenörizd az felszereltségi listát.

a motortér esztétikailag nagyon komoly vissza lépés (opel design)
Ez teljesen igaz mármint a V6-ra a TS-nál sokkal jobban néz ki az új JTS hiszen legalább a szívócsövek láthatóak és előre kerültek ( meg van döntve a motor ezért jobb a súlyelosztás is) és nincs latakarva egy műanyag darabbal a Diesel meg tök ugyan az és mégegyszer mondom SEMMI DE SEMMI KÖZE A MOTORKHOZ AZ OPELNEK A BLOKKOT A HOLDENTŐL VÁSÁROLJÁK DE AMIT LÁTSZ BELŐLE AZ AR ÉS CSAK ŐKET LEHET SZIDNI ÉRTE!!!!!

a hátso lábtér szinte semmit sem nöt a kaszni növekedéssel
Ez meg nem igaz nekem 156-om van és igen is van :-)))


"prospektus szerint komoly fogyinövekedés a 156 hoz képest"
akkor nézzük
1.8TS
8,5 l/100 km kombinált, 12,1 l/100 km város, 6,4 l/100 km országút
1.9JTS
8,7 l/100 km kombinált, 12,2 l/100 km város, 6,6 l/100 km országút

Mindezt egy 20LE és 30NM erősebb motorral mint írtad nehezebb súllyal

2.0JTS
8,4 l/100 km kombinált, 12,2 l/100 km város, 6,6 országút
2.2JTS
8,6 l/100 km kombinált, 13 l/100 km város, 7,3 országút

mindezt 35 lóerővel és 50Nm erősebb motortól és sportszerű voltam mert nem az 1.9JTS hasonlítottam az 2.0 TS-hez

de ugye a 3.2 V6 ne is nézzük :-))))

1.9JTD 16V MultiJet
kombinált 5.9 l/100 km, városban 8.0 l/100 km, országúton 4.7 l/100 km.
1.9JTDm
kombinált 6.0 l/100 km, városban 8.1 l/100 km, országúton 4.8 l/100 km.


2.4JTD 16V MultiJet
kombinált 6.6 l/100 km, városban 8.8 l/100 km, országúton 5.3 l/100 km.
2.4JTDm
kombinált 6.8 l/100 km, városban 9.3 l/100 km, országúton 5.4 l/100 km.

mindezt 25Le-vel erősebb és 50Nmel erősebb motorból

SZERINTEM EZ NEM JELENTŐS, SZERINTED?

"lehet csak az egyéni hisztim de a vezetöülést nem tudtam magamnak jol beállitani valahogy nagyon idegenül éreztem magam benne"

Nekem ami sokkal jobban tetszik, hogy a kormány vizszintes álljthatósága sokkal jonn annyira ki lehet húzni benne a korményt mint egy Túraautóban van :-))


JA amúgy nem vagyok az Alfa marketingese mint azt tudod :-))) de lehet jobban csinálnám :-)))))))))
Bati14-12-2005 18:43:45 // 347
mivel több Alfa egy 156? hát 1-2 saját vélemény sportos hang direktebb kormányzás keményebb futomü dinamizmus könnyebb irtam hogy hibátlan a 159 de 1-2 hiba eszembe jutott cuore sportivo teljes hiánya belsö kilincs müanyag ostoba "divat" lámpák méltatlan müanyag alkatrészek alapmodell LEMEZFELNI 8Mill ért !?!?!?!?!?!?! a motortér esztétikailag nagyon komoly vissza lépés (opel design) a hátso lábtér szinte semmit sem nöt a kaszni növekedéssel ellentétben sullya viszont jelentösen prospektus szerint komoly fogyinövekedés a 156 hoz képest lehet csak az egyéni hisztim de a vezetöülést nem tudtam magamnak jol beállitani valahogy nagyon idegenül éreztem magam benne (minden más ALFA-ban azonnal otthon éreztem magam eddig)
Seriff14-12-2005 17:42:55 // 346
Jóvanna:))
admirális14-12-2005 17:35:15 // 345
Én az első lökhárító-motorháztető-első oldalsó sárvédők illesztéseinél vettem ilyet észre az 1994-től gyártott MAzda 323F esetében.
vipex14-12-2005 16:03:28 // 344
Hát lehet hogy bolhafasznyi de a légbeölők egy az egyben ugyan azok a 159 és a 8C-ben és a ráadásul a három középső kerek legbeölő is ott jelent meg mostanában. A két fő műszer és azon a számok kaligráfiája is ugyan az, sőt a két műszer között elhelyeztt kijelző pedig egy az egyben a 159-é vagy a 8C-é ezt nem tudom már :-). A műszerfal domborításának vagyis a középkonzol kitüremkedésének a formájai is egy az egyben ugyan az a negyszög forma, igaz 8C ben nem nyúlik le a padlóig és a klíma vezérlők tényleg a ferrariből érkeztek a 8C-ben a 159 ben pedig egy Magnetti Marelli egység van ott. A recés aluminium lemez használata is ott jelent meg majd bekerült a 159. Ráadásul a kormány design-ja is a 8C-ből érkezett ( nyilván olcsób kivitelben, de a rendelhető kormányok pont úgy néznek ki mint a prototjpusban, mint a 159 magyarországi bemutatóján lehetett is látni) Összeségében legalábbis nekem mindkettőben ülve ugyan az érzés fogadott sőt a 159 sokkal egységésebb megvalósítása a 8C ben helyenként elnagyolt dolgoknak. Szerintem néz meg alaposan vagy olvasd el a www.cardesignnews.com cikkét ezzel kapcsolatban ott eléggé megvilágította a Centro Stile belső tervezője a hasonlóságokat.
Vinnie14-12-2005 15:45:21 // 343
Szerintem a Mitsu Galantra gondolt.
Gordon14-12-2005 15:23:36 // 342
A Japán főnököm azt mondta, hogy a 80-as években volt egy Mitsubishi aminek ugyanilyen orra volt!? Érdekes lenne megtalálni ezt a modellt!
Gordon14-12-2005 15:19:35 // 341
Szerintem a Német piac a fő cél, + Német az új vezető is!
Giorgio14-12-2005 15:17:32 // 340
Hohó! A 8C bele inkább hasonlít egy Ferrrariéra! Abból egy bolhafaszt nem raktak át a 159-be, az tuti. Bár nekem nem lenne kifogásom az ellen sem. :))
vipex14-12-2005 13:29:59 // 339
Bati, mivel több Alfa egy 156? Legalább a benzin motoroknál a motorvezérlő elektronika már nem Bosch hanem MM legalább a központ kütyüket (pld (Check Control, meg minden vissazjelző) vezérlő "számítógép" Elasis és MM nem pedig Bosch, A motorok hengerfeje most is Arese-ben készül a blokk mist nem a Fiat-tól jön hanem a Holdentől ( ami szvsz a legnagyobb előrelépés ) legalább is a benzin motoroknál a Diesel ezentúl is Fiat blokkok ( és acél ). Egyébként a design meg GG az Italispeedtől aki elég sok szép AR külalakjáért felel. A felfüggesztés szintén AR stb stb mi nem AR benne. Érdekes, hogy a belőtől a 8C-ben mindenki elájult és mikor ezt egy hétköznapi autóba implementálják, mindenki fanyalog . Szerintem a mostani Alfák ( 145 -től 166 ig) inkább prémium Fiatok a 159 inkább egyedi Alfa Romeo. De hát más véleményen vagyunk. Ez nem baj :-))
Giorgio14-12-2005 12:38:32 // 338
Igen, háppersze, naggyon szarul kanyarodnak az alfák. Fúj, fúj, le velük!! Még ez a szöveg bazz, hogy alfától szokatlan módon....blöeeee! Hol él az ilyen!? Na mind1 megint csak felcseszem magamat.
Gaso14-12-2005 12:38:18 // 337
OFF Akkor valszleg sikerült elbeszélni egymás mellett, mert direkt odaírtam, hogy "személyi sérülés szerencsére nem történt", sőt annak sem örülök, hogy valaki más anyagi kárt szenvedett, a jó kedvet az okozta, hogy pont egy Golf volt a törött, ha egy olasz vagy egy japó tört volna azt sajnáltam volna. ON
Bati14-12-2005 12:34:53 // 336
ismételten közlöm veletek hogy a 159 ben a 4 keréken és az elején/hátulján levö jelvényen kivül semmi ALFA ROMEO nincs egyébbkénkén kifogástalan auto de csak auto nem ALFA az elsö olyan produktuma a gyárnak amiböl könnyü szivvel száltam ki mert egyetalán nem bántam hogy nincs rá pénzem ezt a megkönnyebülést azért köszönöm a germanizálodott tervezö csapatnak
Seriff14-12-2005 11:44:49 // 335
Ezek meg a BMW-t jelölnék
Seriff14-12-2005 11:40:56 // 334
OFF Gaso, ez egy törésteszt! Ha látok egy közúti balesetet, akkor márkától függetlenül sajnálom az elszenvedőit. ON
Gordon14-12-2005 11:13:07 // 333
Most kaptam meg az Olaszoktól az eredeti Olasz 159-es katalógust, valamint vna hozzá egy apro cd is! Az árlistán kívül van rajta egy videjóóó...., kicsit másként van vágva és többet van fényképezve a kocsi belseje. Amin elámultam, hogy a Magyarhoz képest a színkódok egy speciálisna kezelt lapon vannak, ahol csillog-villog a metál fény + látszik szemcsés anyag is! Sokkal jobb a nyomdai minősége!
TtK14-12-2005 10:36:40 // 332
A COTY ítéletekből több általános tanulság is levonható: -Úgy tűnik egy tekintetben mindenképp folytatja az utóbbi 10 év "hagyományait" a 159: túl nehéz. :( -A németeknek tetszik legjobban. Sikerült a marketingcél. Hogy ez nekünk tetszik-e, az más kérdés. -Minden foglalkozási ágban vannak hülyék. Ez alól az autós újságírók sem kivételek... Teddy: Nézd át a fordításokat. Szvsz a görög fickó utolsó mondata nem egészen azt jelenti a fordításodban, amit angolul (greekishül :)) ) megpróbált leírni. Aki tud ángliusul, itt az összes értékelés: http://www.caroftheyear.org/pages/judgement/judgement06.htm
zolee14514-12-2005 10:12:03 // 331
a hétvégén néztem a retekklub autós műsorát, benne a 159-est. Meglepődtem, mert az egyébként nagy németautóbuzi műsorvezető áradozott róla. Persze azért a végén odatette, hogy "jó a minőség, bár nem tudni hogy 2-3 év múlva elkezd-e majd benne minden zörögni". Volt mégegy érdekes, amin gondolom minden Alfás jót mosolyog: azt mondta, hogy oké, hogy szép a motor hangja, de ő egy sportos autótól elvárná, hogy a kipuff is sportosan legyen hangolva, ne ilyen hangtalanra. Szerintem az ordító kipuff a sz@r motorhang elnyomására való...szerintem. Más, és ez már kicsit OFF:Brera. egy autós újságban olvastam róla, ahol összességében nem húzták le, de kicsit olyan érzésem volt, hogy a cikkíró végig azt próbálja burkoltan az olvasó tudtára adni, hogy jó, de azért mégsem BMW. Igazából más érve nem nagyon volt, hogy miért ne vegye meg senki.:) A legviccesebb beszólása az volt amikor azt írta, hogy "Alfától SZOKATLAN módon nagyon jól reagál a kormánymozdulatokra". Szerintetek is sz@rul kanyarodnak az Alfák?:)))
Alfista14-12-2005 10:06:33 // 330
Azon nem csodálkozom, hogy az olaszok ilyen balfékek! Nézzétek meg a filmjeiket, kevés kivétellel offos verdákat szerepeltetnek. Ebben más országok ügyesebben sáfárkodnak. Érdekes, más latin tollforgatók általában jól pontozták az Alfát. A németeken kicsit csodálkoztam, lásd: Autobild botrány! De azért mégis megjegyzem, a Jürgenek mindezek ellenére arányaiban szeretik az Alfát. Elég sok szaladgál az utajaikon. A magyarokról no coment!!! Halesz! Egyszer meg kéne hívni ezt a két balfácánt ide a topicba! Védjék meg a megvédhetetlen álláspontjukat! Leizzadnának azt hiszem.:)))
Vinnie14-12-2005 09:02:36 // 329
Most olvastam a cikket........ Azért ez vérlázító!!Fôleg, ilyen szakértônek nevezett újságírók miatt,mint pl: Alain- Gabriel Verdevoye - "A legelegánsabb 5 ajtós autó..." Bocs, de én 4-rôl tudok,de lehet más autót néztem.... - " amint letérünk az útról a felfüggesztés nagyon zajos lesz és nagyban romlik a vezethetôség" OFFroadozni készûlt? Mit akart tesztelni ez? A KAMALt? B...z!!!!!! Az ilyen nevezi magát SZAKÉRTôNEK!!!!
csocsi14-12-2005 08:39:09 // 328
:-))))))))))))))
csocsi14-12-2005 08:38:44 // 327
Akkor jó, mégiscsak alfa :-))))
Don Gombóc14-12-2005 08:34:19 // 326
Ja és inkább úgy fogalmaznék, hogy nem elragadtatva voltam, hanem tetszett igencsak. Elragadtatva még mindig csak a sajátomtól vagyok. :))
Don Gombóc14-12-2005 08:32:14 // 325
Jó az hidd el. Talán van egy kis sportosság vesztés a beltérben, de még mindig nem tudne elcsábítani tőle egy Német vas.
csocsi14-12-2005 08:29:37 // 324
Ezt a szlogent már valahol hallottam. Akik eddig élménybeszámolót tettek fel nem voltak annyira elragadtatva a géptől :-))))
Don Gombóc14-12-2005 08:28:26 // 323
Mindenképpen hiszen nem tudom hogy te tudod-e? NINCS MÁS MÁRKA!!! :)
csocsi14-12-2005 08:11:57 // 322
Akkor összességében neked kedvező volt a tesztvezetés :-)))
Don Gombóc14-12-2005 08:04:24 // 321
Uraim! Volt szerencsém tegnap az előzményen látható színű 159 1.9 Mjtd 150le-s típust tesztvezetni a Csiki Begénél. Hát összességében ott van a verda. Ez a 150 pacis moci eléggé meggyőzően mozgatja, nem egy ülésbe szoritó érzéssel, de nagyon kellemesen lehet vele lendületesen autózni. A nagy súlyhoz képest szépen viszi, egy igen alacsony fogyasztással, amit a 156-ban már bizonyított. Azért azt a sokat szidott kormánykereket jó forgatni, mert jól kézre áll, és a fogása sem rossz. Az igaz hogy szemre nem annyira szép, de jó az úgy. (esetleg egy szőrös kormány huzat? :). ) A pedálok is szépen és kényelmesen vannak elhelyezve, nekem egyedül a jobb térdemet illetve jobb alsó lábszáramat nyomó középkonzol box nem tetszett, azt egy kissé hagyhatták volna bővebbre. A futómű jól működik hirtelen mozdulatokat, kanyarokat marha stabilan veszi, és csendes. Ez rohadtul jól sikerült. Egyedül egy talányt nem tudtam még megfejteni, és ezt most komolyan, hogy csak 6-7 cm-rel rövidebb a 166-nál, ami akár a lökhárítók karcsuságánál is jelentkezhet, ám a tengelytáv ugyanaz a 2,70 méter, és mégis csak 420 literes a csomitarija, ami azért nagyon tetszett, és mégis sokkal kissebba belseje mint a 166-é. Ezt nem értem, de valószínüleg a csupasz kaszni lett a belső méreteiben erősítve illetve ezáltal csökkentve az ütközésvédelem miatt. De a hátsó lábtér még akkor is kicsinek tűnik. Még annyi volt szokatlan hogy az üllésmagasság tűnt magasnak, bár a kocsi hasmagassága is magasabb mint az általam megszokott 166-é. Mindent egybevetve nagyon fasza a verda, és szívesen elfogadnék egyet a szürke hétköznapokra IS. A kereskedésben meg nagyon rendesen viselkedtek, kedvesek voltak meg minden. Ha olvassák ha nem köszönet nekik.
Gaso14-12-2005 07:20:53 // 320
OFF Akkor meg nekem ne legyen jó napom amikor látok egy törött góftot! ON
Mike.14-12-2005 07:03:59 // 319
Gratula az írásért! :-) Dühít a Magyar "szakértők és az egyik Olasz újságíró pontosztása. :-(
Tedi14-12-2005 00:41:02 // 318
Neked nem tanulni kéne :DDDDDD
Tommi14-12-2005 00:34:02 // 317
Teddy! És japán autó tulajjal? :)))
Tedi14-12-2005 00:22:40 // 316
Egyébként az egyik olasz bírával, Daniele Pellegrinivel maximálisan egyet értek az alábbiakban: "Az Alfistik viszont egy kicsit másra vágynak (pl. kisebb súly) és elsősorban egy IGAZI V6-os Alfára."
Seriff14-12-2005 00:15:54 // 315
öv nélkül:PP
kando.14-12-2005 00:13:29 // 314
Ezeket kéne betenni a töréstesztes autóba, kis élményutazásra... :)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.