Szia!
Úgy látom, hogy akkor az R04-es ellenállást kell kiforrasztanom, amit bekarikáztál és akkor minden OK. Nem gyilkolja meg az ECU-t ha véletlen nem jön össze a művelet?
Az ECUSCAN oldalon írogattak több láb átforrasztásáról is akkor az most nem szükséges ezek szerint?
Forum >> 159
direttore21-12-2011 16:24:26 // 18099
GTPeti21-12-2011 14:19:12 // 18098
Világos! Úgy értettem, hogy az ellenállást kivéve az új akatrészek nélkül is jók az esélyek. ;)
Shadin21-12-2011 12:47:39 // 18097
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1635
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493&start=40
ki kellett venni azt az R04 ellenállást és egyből működött :-)
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493&start=40
ki kellett venni azt az R04 ellenállást és egyből működött :-)
Tibcsi16621-12-2011 09:35:13 // 18096
Most már nem szedem ki, elfér az ott :) Szerintem zavarszűrésnek amúgy is jó.
GTPeti21-12-2011 01:29:04 // 18095
(Azok az RC-tagok normál esetben nem kellenek oda, SZVSZ nálad is menne azok nélkül. A 120 ohmos ellenállás sokkal inkább számít.)
GTPeti21-12-2011 01:24:24 // 18094
Tibcsi16621-12-2011 00:29:07 // 18093
Nekem is nehezen nyílik, és lent a bal oldala általában kipattan. (Ezért is vettem Bluetooth ELM327 adaptert, hogy ne kelljen nyitogatni) Egyébként nem kell szerszám a kinyitáshoz, ki kell csavarni a csavart és kész. Simán megtartja a két pattintó a csavar nélkül is.
Tibcsi16621-12-2011 00:22:42 // 18092
Én is ezt csináltam meg és 100% jól működik azóta. Igaz nekem tök más NYÁK-om volt. De fontos, hogy ki is kell szedni egy 120 Ohm-os ellenállást a 14es és 6os lábak közül!
Csosznorbert20-12-2011 22:17:10 // 18091
Január februárban otthon leszek akkor szétkapom mindneképp, ha eddig a 14.000 km alatt nem esett el most se fog, pedig aztán pályán nem ritkán 180-200-al küldöm neki.
droberto20-12-2011 22:00:49 // 18090
Pont ugyanígy volt nekem is, de harmadnapra, már az új tükör számlája lebegett a tükörrel együtt szemeim előtt, mikor már vagy 5-10 mm libegett!
Csosznorbert20-12-2011 21:49:33 // 18089
Akkor a tied jobban lafog (ott). Nálam 1-2 mm van, de 100 felett szenzációs a látkép benne.
Csosznorbert20-12-2011 21:48:03 // 18088
Nálam az a csavar egyszer lett eddig kihajtva, azóta úgy van. :)))
droberto20-12-2011 21:23:06 // 18087
;)
Piritu - 1.000.00020-12-2011 21:19:38 // 18086
...ebben a közösségben sose leszel egyedül a problémáddal :-D
droberto20-12-2011 21:14:04 // 18085
Azt gondoltam egyedül vagyok ezzel a problémával...
droberto20-12-2011 21:11:14 // 18084
Igen. Az üveg már annyira mozgott, hogy szélső állapotában, csaknem már a burkolat éléig kiért. No ezen állapotában (persze teljesen jobbra állítva), még annyit feszítettem, hogy az ujjam aláférjen. Ha ismernél akkor ezt most nem mondtad volna... A Tiponál a bowdenes állító rendszer rekonstruálása után vettem spéci kétoldalú ragasztót azzal helyeztem vissza. Az Alfánál mivel csak az egyik fele adta meg magát és nem tudom, hogy a fűtés, hogyan van rákötve nem akartam az egészet felfeszíteni, teljesen szétszedni. Szerintem ez műszakilag teljesen megfelelő megoldás!
Piritu - 1.000.00020-12-2011 21:04:28 // 18083
Nem egy könnyű eset a nyitás, azt meg kell hagyni. Ráadásul nyitáskor olyan a hanga, mintha tényleg törne valami :-(
droberto20-12-2011 21:02:39 // 18082
Nálatok is nehezen nyílik a OBD csatlakozót rejtő fedél? Nálam az a gond, hogy a kapcsoló sziget kb 2-3 mm-t balra van elhelyezve. Vagy a másik oldalról nézve, az ajtó pöckének fogadó rész van jobbra tolódva. Mikor nyitom, mindig megijedek, hogy a kezembe marad és töröm a pöcköt. Majd, ha lesz időm foglalkozni vele, ránézek, hogy mit lehetne hova igazítani. Mindenről a germánok tehetnek, akik belehajszolták a olasz mérnökeinket ebbe az illesztési hézag háborúba. :)
Ja és az is fura, hogy a nyitáshoz szerszám kell. Általában nincs szükség ilyenre. A 156 is csak pattintós.
Ja és az is fura, hogy a nyitáshoz szerszám kell. Általában nincs szükség ilyenre. A 156 is csak pattintós.
Piritu - 1.000.00020-12-2011 20:58:16 // 18081
Azért van pár hely, ahová nem tud belépni szimulált üzemmódba, a 327-es kábel hiányát panaszolja be és visszalép :-(
Csosznorbert20-12-2011 20:49:48 // 18080
Hogy érted, hogy feszitetted fel? Magát a tükörlapot feszitetted kifelé a tükörházból? Bár még nem néztem ha full jobbra hajtom akkor nem-e férek alá, én általában az alaposabb módszerek híve vagyok.
Piritu - 1.000.00020-12-2011 20:47:31 // 18079
épp felfedezem az újdonságokat :-)
droberto20-12-2011 20:47:08 // 18078
A bal tükör nekem is remegett, amikor megvettem. 2 nappal a vétel után már komolyan aggódtam, hogy eccer csak lerepül. A gyári kétoldalú ragasztó engedi el.
Én nem vettem le, hanem addig feszítettem fel, míg újjal befértem és be nem tudtam kenni Loctite 595-ttel (sziloplasztos ragasztó). Tükör visszanyom és mindenki boldog :)
Gondolkodtam a kétoldalú ragasztónál, de leszedni nem akartam az egész üveget, alátenni a külső felére meg szintén nem, mert akkor szögét is változtatom!
Én nem vettem le, hanem addig feszítettem fel, míg újjal befértem és be nem tudtam kenni Loctite 595-ttel (sziloplasztos ragasztó). Tükör visszanyom és mindenki boldog :)
Gondolkodtam a kétoldalú ragasztónál, de leszedni nem akartam az egész üveget, alátenni a külső felére meg szintén nem, mert akkor szögét is változtatom!
direttore20-12-2011 20:46:26 // 18077
3.3 azt mondtad sikerült, vagy mégsem?
Piritu - 1.000.00020-12-2011 20:45:44 // 18076
A 2.6 nem írja ki, de az is belép szimulációs módba a Crtl+F10-el :-))
direttore20-12-2011 20:33:50 // 18075
NYÁK= nyomtatott áramkör :)))
Ha a progit elindítod és a csatlakozás gombra F10 ráteszed az egeret, akkor kiírja, hogy szimulációs módba kapcsol a progi:)
Ha a progit elindítod és a csatlakozás gombra F10 ráteszed az egeret, akkor kiírja, hogy szimulációs módba kapcsol a progi:)
Piritu - 1.000.00020-12-2011 20:30:20 // 18074
Most olvastam a FES oldalán, hogy Ctrl+F10 el be lehet lépni a progiba anélkül, hogy rá kellene dugni a kocsira. Lehet tanulmányozni a menüpontokat :-)
direttore20-12-2011 19:56:47 // 18073
Szia, szétszedtem. A NYÁK melyik része?
Csosznorbert20-12-2011 18:42:22 // 18072
Jaaaaaaa csókolom... úgy mindjárt más a helyzet. Akkor nálad a kispájszer lesz a menő. :))))
direttore20-12-2011 12:58:19 // 18071
Csak az enyém nem csavaros, ezért érdekelt volna, hogy néz ki:)))
Csabásos20-12-2011 08:46:43 // 18070
"A végtelenbe & tovább!"Szervíz-menet-javítás.mert rosszalkodik a légzsák!:(
Csosznorbert20-12-2011 08:23:35 // 18069
Meglesem majd, de nem nagy eresztés, késsel alányúlsz finoman a 4 saroknak és felhajtod a matricát. :)
direttore19-12-2011 23:43:19 // 18068
Fotot tegyél már fel róla, köszi!
Csosznorbert19-12-2011 23:10:45 // 18067
Csavaros. :) matrica alatt :)
direttore19-12-2011 21:47:09 // 18066
itt találtam egy egész jó készletet, s jó az ár is !
http://www.amazon.co.uk/FiatECUScan-Adaptors-Steering-Diagnostic-designed/dp/B005E8RTSO/ref=sr_1_30?ie=UTF8&qid=1324327146&sr=8-30
http://www.amazon.co.uk/FiatECUScan-Adaptors-Steering-Diagnostic-designed/dp/B005E8RTSO/ref=sr_1_30?ie=UTF8&qid=1324327146&sr=8-30
direttore19-12-2011 21:46:23 // 18065
Nem csavaros, nem tudom,hogy pattintsam szét. Szerintem visszaküldöm anank akitől vettem vaterán.
GTPeti19-12-2011 21:27:03 // 18064
Ha szétszednéd és lőnél a NYÁK-ról egy nagyfelbontású képet, többet lehetne mondani róla.
direttore19-12-2011 21:21:45 // 18063
Igy van, sajna most vettem én is egyet (kék-sárga) és csak a motor funkciót viszi, pedig új? kábel.
GTPeti19-12-2011 21:14:20 // 18062
Ez az ELM327 kábelek egy részére (a régebbi változatokra) vonatkozik. Mielőtt vki belefog, érdemes tisztázni, hogy egyáltalán ilyen kábele van-e. SZVSZ
A tipp amúgy nem rossz!
A tipp amúgy nem rossz!
direttore19-12-2011 21:10:21 // 18061
Hali!
Akinek nem megy az ELM327, annak itt egy idézett leírás, hogy kell átalakítani:
"Kell venned 2 darab 100 ohmos ellenállást, és 2 darab 560 pikofarados kondenzátort valamilyan elektronikai boltban. (bőven 100 Ft alatt vannak összesen).
Összeforrasztod az egyik ellenállás egyik lábát az egyik kondi egyik lábával, majd a másik ellenállással és kondival is megcsinálod ezt. Így lesz két darab olyan valamid (hívjuk párosnak)ami egy kondiból és egy ellenállásból áll).
Ezek közül fogod az egyik ilyen párost, és a kondi másik lábát ráforrasztod a testhez. (én az 5. lábat - piros vezeték megy rá- választottam). A páros másik végét (az ellenállás szabad lába) ráforrasztod a szomszédos 6. lábra amin rajta van a (nálam) narancssárga vezeték is.
Ezután a másik páros kondis végét szintén az 5-ös lábra, az ellenállásos végét pedig a 14. lábra (nálam ezen sárga vezeték van. ÉS KÉSZ!"
Akinek nem megy az ELM327, annak itt egy idézett leírás, hogy kell átalakítani:
"Kell venned 2 darab 100 ohmos ellenállást, és 2 darab 560 pikofarados kondenzátort valamilyan elektronikai boltban. (bőven 100 Ft alatt vannak összesen).
Összeforrasztod az egyik ellenállás egyik lábát az egyik kondi egyik lábával, majd a másik ellenállással és kondival is megcsinálod ezt. Így lesz két darab olyan valamid (hívjuk párosnak)ami egy kondiból és egy ellenállásból áll).
Ezek közül fogod az egyik ilyen párost, és a kondi másik lábát ráforrasztod a testhez. (én az 5. lábat - piros vezeték megy rá- választottam). A páros másik végét (az ellenállás szabad lába) ráforrasztod a szomszédos 6. lábra amin rajta van a (nálam) narancssárga vezeték is.
Ezután a másik páros kondis végét szintén az 5-ös lábra, az ellenállásos végét pedig a 14. lábra (nálam ezen sárga vezeték van. ÉS KÉSZ!"
DrB19-12-2011 20:21:16 // 18060
Hazainduláskor, még Németországban egy Shell kútnál tankoltam meg a vasat. A szerelőm tanácsára most V Power Diesel került bele. Na nem a kevesebb fogyasztás vagy jobb menetzeljesítmény miatt, hanem a szaki szerint a téli hidegben a plusz adalék jót tesz kenés szempontjából, egyenletesebb a motor járása, nem kopik annyira. Ezt nem a Shellre mondta, hanem általában a drágább üzemanyagvariánsokra. Na, de ez mellékvágány a sztori szempontjából. Miközben beállok a kúthoz, egy alkalmazott tisztogatja épp a töltőfejeket. Önkiszolgáló kút, be sem próbálkozik, hogy ő tankoljon ill. a drágábbik üzemanyagot ajánlgassa. Látja, hogy a V Powert tankolok. Kedvesen megszólít, s élénken próbál lebeszélni róla. Hogy mennyivel drágább, s valójában semmi érdemi különbség, sem jobban nem fog menni, sem érdemben nem fog kevesebbet fogyasztani az autó. Mondtam, mindezt tudom, nem is ez a cél. Lényeg a lényeg, kicsit szürreális élmény volt, hogy épp lebeszélni próbálnak róla, mint rám tukmálni. :)
direttore19-12-2011 19:32:27 // 18059
Kösz, nem szükséges, ha te is azzal csináltad és ment minden funkció akkor nem a progi rossz.
'''''19-12-2011 19:31:44 // 18058
Na,csúszkáltatok ma?Én csak kicsit. :-)
.....19-12-2011 19:30:36 // 18057
Igen azzal, de van egy másik változatom is, amiért nem szól a vírusirtó.
direttore19-12-2011 19:14:23 // 18056
Az melyik? Te is az én fajtámmal csináltad, nem?
.....19-12-2011 19:12:07 // 18055
és ha kipróbálnád a másik FES 3.3 változatot? átküldjem?
direttore19-12-2011 18:52:40 // 18054
Igen, csak abban nincs műszerfal menü:(
.....19-12-2011 18:34:24 // 18053
Lehetséges. Én nem szedtem még szét, csak a fólia alatt néztem meg neked, hogy van -e csavar. Előtte a FES2.6-ot használtam azzal is jól működött.
direttore19-12-2011 18:32:13 // 18052
minden ok, már tegnap win7-et tettem, fel com1 portra állitottam, mégse megy.
.....19-12-2011 18:30:32 // 18051
ezt nézted? ha csatlakoztatva van az autóhoz és lefuttatod a beállítások-->interface-->TEST -et ír ki hibát vagy minden OK?
direttore19-12-2011 18:30:27 // 18050
Baszki te szerencsés vagy, mert hekkelt kábeled van.:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
668
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?