Liquid16-09-2012 22:34:17 //
24582
Liquid16-09-2012 22:11:35 //
24581
nemigazán, nem gázelvételnél sziszeg, tehát nem a lefújószelepet hallom, hanem kvázi elengedi a felesleges nyomást ha mondjuk a turbo már tolja rendesen de nem kell annyi a motornak. Ez lehet hogy nem szakszerű megfogalmazás, de valami ilyesmi van asszem :) Majd eccer felveszem...
Liquid16-09-2012 22:11:33 //
24580
nemigazán, nem gázelvételnél sziszeg, tehát nem a lefújószelepet hallom, hanem kvázi elengedi a felesleges nyomást ha mondjuk a turbo már tolja rendesen de nem kell annyi a motornak. Ez lehet hogy nem szakszerű megfogalmazás, de valami ilyesmi van asszem :) Majd eccer felveszem...
Ez valahogy nem lepett meg! :)
Akkor már sziszegne is a füstokádó, nitrós gépsárkány??? :)))
'''''16-09-2012 18:23:55 //
24578
Már gondolkodtam rajta. :-)
Ezt az ALFA159-nek meg ne mutassátok! :)))
.....16-09-2012 14:53:16 //
24575
igen erőteljes kövi vipera hangja van pár percig utána meg mar mint a mustár, wasabi :P
Liquid16-09-2012 14:02:27 //
24573
nem figyeltem meg, de mintha fütyülne mindenesetre nem nagyon feltünő, az enyém ellenben sziszeg mint állat mikor felépül a nyomás
16" gyári Felni gumival .
Az oldalamon szereplő , hírdetett Felni gumistol eladó .
Hibátlan állapotban , Michelin nyári gumikkal .
06705330686
nekem gyorsitásnál 1-2-3 meg talán 4. ben kb. 0.8 barig.
Ez gyors volt :-)) A jó múltkor kérdeztem hogy lehet pl. a váci 145-öst birtokló cartársakra keresni. Válasz még sehogy, de majd az új Amore-n már lehet :-)
GTPeti15-09-2012 20:54:31 //
24569
Kérésed teljesítve! ;)
Így olvastam én is, hogy utána jó lett. CAN hiba SZVSZ. Nézz azért rá FES/MES el.
Halesz-nak javasolni kellene, úgyis meg akarják újítani az Amore-t mostanában. Jól tudom?
Restart után helyreállt, nem piszkáltam semmi olyat..... remélem csak átmeneti volt.
Én a blogjaimat és próbálom ilyen irányba vinni. De ugye az csak egy vélemény...
GTPeti15-09-2012 20:42:49 //
24564
Ott lennének a szokásos adatok, mint cím, elérhetőség, amorés Nick, ilyenek és külön-külön az egyes vélemények (mint pl. az Amazonon).
Így van. Jó lenne különböző dolgokat pontozni, szavazni rájuk!
Így sok mindent ki lehetne szűrni, és csak a "releváns" dolgokkal foglalkozni.
Bízom benne én is :-)
Ez tényleg jó lenne sokunknak.
GTPeti15-09-2012 20:32:39 //
24561
Reméljük 100ekm után is minden rendben lesz (értsd.: a DPF). ;)
Jó lenne, ha lenne az Amorén egy ajánlott szervízek, stb. jegyzék. Oda be lehetne írni az említett céget is.
Oktatást vállalok ;-) Egyébként nekem is 7-8 között szokott lenni normál körülmények közt.
HSZ:24561 :-) Mindig kiszámolom és mindig +0.6l-rel több.
A csippelt autóknak csal a fogy mérő egy litert,
Majd a kúton számold ki
nekem nem hallani semmit. hidegen futyules van utana kuss. es tsss sincs :-) benzines bravon inkabb ;-)
Tényleg nem a fütyülésre gondoltam, hanem a lefújószelep "Tsss" hangjára (bocs a szőrszálhasogatásért).
Fütyülés nálam is csak 2-3.-ban van, és az is inkább hidegen.
Na menjél ám te... tudod hova! :)))
Cukkolod itt a társaságot a sokkoló fogyasztásadataiddal?!? :)))
Ja az igazsághoz hozzátartozik a + 6deci a tényleges fogyasztási értékhez. Program átírása előtt ez csak +2 volt.
Szerintem nem zárják ki egymást. Az enyém az élő példa. Az én vasam is ex Belga 100Kw-os, mint Shadin159 cartársé. DPF-EGR...stb. minden maradt gyári állapotban. Itt csináltattam:
Rigotech,és a HQ Sport Setup beállítást kértem. Azóta kb 8ezer km-t mentem és kopp-kopp nincs gondom. Nem rángat, nem pöfög és nincs más para jelenség sem. Ricsi mester jó munkát végzett. Nekem Tibcsi166 ajánlotta, neki már a 166-t is ő csinálta. Ég és föld az előtti állapothoz képest.
A fogyasztásom pedig így alakult pl egy mai 140km-es etapon:

egy üres hajó szállító utánfutóval mögöttem:


Tempomat 90-en fokozat:6-os Fordulat:1500
Igaz ezt a motort nem ilyen tötyörgésre találták ki, ilyen alacsony fordulaton sokáig nem egészséges tartani. A parkolóból induláskor olyan füstöt eresztett hogy elszégyelltem magam. Utána csak 5-ig kapcsoltam fel. A következő parkolóból kijövet már nem füstölt. Sajna nem mehettem gyorsabban, mert a futó üresen nagyon pattog, így is 2x cseréltem izzót hátul mert kirázta az izzószálat. Még jó hogy volt nálam tarcsi :-)
Tozo15-09-2012 19:34:45 //
24552
Én személy szerint nem újíttatnék turbót, de biztos vagyok benne, hogy AR-t is lehet...
Mivel a lelke a középrész, a rendes felújítás annyiból áll, hogy a turbina-, sűrítőhazát és a vezérlődobozt átszerelik egy új törzscsoportra (középrészre). Az a turbó amiben a törzscsoportot szétszedik és cserélgetnek benne alkatrészt, az szerintem nem lesz hosszú életű...
Csabi15-09-2012 19:33:38 //
24551
lehúzott ablaknál hallom én is...:)
bonyesz15-09-2012 19:32:35 //
24550
Enyém is fütyül.Voltam vele Csörinél azt mondta ez ilyen a 8szelepeseknél van általában.Azt mondta hogy sokáig halljam még.
Tozo15-09-2012 19:30:15 //
24549
Nekem csak hidegen és csak pár percig. Menet közben sosem hallom. Tegnap megtekertem egy új benzines, turbós Astrát, na abban fütyült rendesen 5ezer körül :-)!
Szerintem nem jó jel, ha menet közben hallod a hangját. Lehet csapágyas, vagy vmelyik kerék megsérült :-(.
Csabi15-09-2012 19:12:28 //
24548
Gázelvételkor??? Nem nagyon... 0.8bar fölött fütyül, de csak 2-3ban hallom utána már elnyomja a szélzaj...mellesleg egy ARszervizes szerint nem lehet felújítani a "mi" turbónkat, csak csere...mint a kormányműnél, na mondom ez f.sza.
Nálatok is fütyülget a turbó váltáskori gázelvételkor?
"JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve." - Tudom, és félek is tőle. :(
A kuplung sincs! ;)
GTPeti15-09-2012 18:15:40 //
24545
"Meg a PRV már két stekkeres." Tudom. ;)
A turbót csak kényszerből, a DPF miatt. A PRII-nél is megtehették volna, de a JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve.
És szerintem neki se menne rá ha régebbi JTD-ről van szó!
Az érdekelne egy Novitec evolúció és kompatibilitási lista. (A Novi oldalán már csak az újak vannak kint :( )
Egy barátomnak is beígértem az 1.3 Grande-hoz (75 Le) egy novit, de azóta nem láttam eladót. Az enyém sajna nem ment rá (azt hiszem a MAP-ra, mert több pin-es). :(
Talán a T jel miatt.
Meg a PRV már két stekkeres. Nemcsak a befecskendezést variálják.
GTPeti15-09-2012 17:19:39 //
24542
Az a barátomnak túl drága lenne. És egy sima 8V-shez felesleges is.
Nem vagyok egy tuningmatyi, de tudomásom szerint, ha adsz levegőt is az égés mellé, akkor nem lesz feltétlenül több korom.
Egyébként az 1.9 még E4.
A SW update lemaradt: :)
Igen, így könnyű elintézni a dolgot, nem használjuk ki a szűrő teljes kapacitását! Így már egész korai telítődésnél regenerál. Ezzel elkerülhetővé válik, hogy egy esetleg hosszabb városi etap mellett 100% fölé menjen a telítettség.
A sűrűbb regen pedig a fogyasztás rovására megy! Köszönöm ilyen sw update-et én nem kérek.
Inkább jobban figyelek 90% felett, és követelek egy DPF kijelzőt a műszerfalra! :)))
GTPeti15-09-2012 17:08:18 //
24538
PRII? Mert arra én is tudnék vevőt.
Aha!
Eddig nincs is vele gondom! :) (kopp-kopp-kopp)
;)
Ismered?
Fiat Bravo 1.9 8V-be volt neki!
GTPeti15-09-2012 17:04:07 //
24535
Ja, csak azt valaminek a számlájára tudják csak megtenni. Ellenkező esetben már gyárilag úgy jött volna ki. Többletteljesítmény nincs többletüzemanyag (így több korom) nélkül.
A gázreakció pedig az Euro5 miatt olyan. Ha nem cél az E5 megtartása, akkor lehet "optimalizálni".
Shadin15-09-2012 17:01:25 //
24534
Nekem az eredeti programozás dátuma: 03/28/2007 volt, a Tied 10. havi és már az újabb sw volt rajta. Elég hamar rájöttek, hogy nem jó valami...
Shadin15-09-2012 16:57:07 //
24533
Nem az lenne az "optimalizálás"? Gyorsabb reakció...stb
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.