Forum >> 159

Piritu - 1.000.00004-02-2013 20:58:02 // 30199
Én pár éve vettem egy CTEK töltőt. Jó cucc. Már megmentett két akksit a kidobástól. A kerti traktorét már két évvel hosszabbította meg. Ilyenkor télen a Spideré van rajta felváltva a trakeszéval. (Meg néha az asszony OFF-ja egy-egy hétvégére.)
GTPeti04-02-2013 20:53:07 // 30198
"A vépúderben tényleg "van valami"." Nincs esetleg tipped, hogy mi lehet. Segítség, hogy én kérdeztem. :)
Piritu - 1.000.00004-02-2013 20:52:18 // 30197
A német autópályán nem árt néha megmutatni az OFF-oknak, hogy hová tegyék magukat :-DD
Liquid04-02-2013 20:49:26 // 30196
én kb. minden 2. tankolást Bécsben az Avantinál ejtem meg, a többit meg Győrben a Metronál.
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2013 20:48:18 // 30195
én is kipróbáltam mikor kiugrottunk Horvátországba s a tapasztalat, nem ment jobban az autó, még kevesebbet sem fogyasztott ellenben drágább volt :P
Alfonis04-02-2013 20:48:14 // 30194
1 éves akksi? :O
Dömpi (il dottore)04-02-2013 20:41:26 // 30193
Én most télen csak shell premium dieselt adok neki. Majd tavasztól állok be "a minden 3. tankolás csak prémium" szisztémára.
Amúgy meg tervezek akku cserét, de még nem most...még várok 1 évet. Elvileg új akkuként került bele, amikor megvettem. Az orrom előtt tették bele és addig vertem az asztalt, amíg adtak egy papírt az 1 éves garanciáról. Most járt le november végén. Lehet kicsit rá kellene töltenem a hétvégén.
Alfonis04-02-2013 20:18:56 // 30192
na élő tapasztalat! :) Milyen sok Győri van :)
Mekkora problémák nem megy 200 felé :D ... biztos a 83 ason :D
Piritu - 1.000.00004-02-2013 17:42:30 // 30191
A vépúderben tényleg "van valami". Még anno a 156-al kb. 10e km 130-as autópályázás után kitévedtem németbe. Megküldtem a Vasat, de nem akart 2k fölé menni. Hazajöttem, go a szervizbe. Megerősítettek, hogy tényleg nem megy 2k fölé (vajon Győr környékén hol próbálták ki?), de semmi baját sem találtak. Jobb híján bepróbálkoztam egy teletank vépúderrel. Az út közeben újra németbe vitt, és láss csudát. Egyszer csak elindult a vas és újra hozta a régi formáját. Azóta minden negyedik-ötödik alkalommal ilyet kap.
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2013 17:36:21 // 30190
vajh kevés köze van az akkunak amit a Cartárs írt ha rossz az akku attól nem fog háromhengerezni majd leállni az sajnos vagy porlasztó, izzító, izzítórelé vagy a kábel probléma lesz
Alfonis04-02-2013 17:04:30 // 30189
az szép. Hát én kidobnám azt az akksit ha így indítana. nekem is 8V. ha a vent maxon is van akkor is indul pöccre. -15 ben is. Ti megvárjátok az izzítást? :D
mikor minusz 15 volt akkor kicsit fostam, mert az akksi hidegekben hallani, h le van dermedve de akkor is az az egy pörgetés és röff. Annyi h nincs meg a pörgetésben az a dinamikus hang.(ezt nemtom máshogy leírni) ez még a gyári akksi.
A hangja persze kicsit más hidegen de semmi vészes... első 100 méter után beáll normálra.
Dömpi (il dottore)04-02-2013 16:12:15 // 30188
Szerintem meg akku.
Amúgy akinek 8V-je van, az ne csodálkozzon. A 8V néha - nem mindig - nagy robajjal és rázkódással indul. Először én is megijedtem, azután mondták, hogy ez 8V-nél normális.

Amúgya azért gondolok az aksira, mert nekem is kicsit kevesebb - épp egy hajszálnyival az elvárt alatt - a töltöttség (Tibcsi166 nézte a múltkor, és ő jegyezte meg). Hidegben, ügyintézős módban (néhány km-es etapok sok megállással) indítás előtt mindig le kell vennem nullára a ventillátort, hogy a gyújtás ráadásakor ne induljon el, és ne terhelje a rendszert, mert külömben 2x, 3x indítózik, mire elindul. Ha viszont nem megy a levegőztetés, akkor pöccre indul. De ez csak nagy mínuszokban van így. Nulla fok felett tökéletesen indul akkor is, ha van máshol is áramfelvétel.
.......................04-02-2013 10:05:03 // 30187
ezek tipikus injektor problémák,
vagy a kompresszió nem jó egy hengerben,
de az kevésbé valszinü ilyen korú kocsiknál
stukker198704-02-2013 09:13:42 // 30186
Más viszont nem utal kettőstömegűre.

Befecskendező kiolvasásnál viszont van 1-2 érdekes értékem.
droberto04-02-2013 09:08:56 // 30185
A nyomvatartáskori rázkódás szerintem kettőstömegű.
Nem szereti azt (az alacsony) a fordulatszámot.
stukker198704-02-2013 09:03:23 // 30184
Az enyém is furán "rázkódva" indul.

Először akksira gondoltam,de egyre inkább befecskendező szaga van a dolognak...
droberto04-02-2013 08:45:38 // 30183
Ezt az enyém is csinálja, bár le, azért nem áll! Tényleg résen kell lenni indításkor, mert hülyén indul.
Legközelebb majd jobban megfigyelem, hogy szavakba önthessem... :)
Befecs korrekciót néztél már? Ha nagyok az eltérések, akkor kinézhet egy felújítás!
Nálam ez, 1,5-ön belül van hidegindításkor. 5°C alatt 5-10 mp-ig hallató némi kvarrogás (a diesel kerregésyen felül).
Gábor7904-02-2013 06:59:08 // 30182
És persze jobbulást kívánok!
Gábor7904-02-2013 06:58:07 // 30181
Igen, ez így van. Az egyém FL előtti. De a lényeg, hogy már olyan, mintha beindult volna, de furcsán jár (mintha nem menne 1 henger vagy kihagyna ütemet vagy ilyesmi), ezért még nyomva tartom a gombot és akkor beröffen rendesen. Ha közben elengedem, akkor köhint még 1-2-t, majd leáll... megpróbálok róla felvételt készíteni ma reggel és feltölteni valahova...
Gábor7904-02-2013 06:55:38 // 30180
Hát... kuplungot sajnos nem tudok nyomni, merthogy automata váltós az autóm :-)
Piritu - 1.000.00004-02-2013 06:55:06 // 30179
Ha a féket nyomod, akkor kell...
droberto04-02-2013 06:25:37 // 30178
Ha csak az indítás pillanatában csinálja lehet kettőstömegű is...
droberto04-02-2013 06:24:15 // 30177
A FL utániakat már nem kell nyomva tartani.
Alfonis03-02-2013 23:02:51 // 30174
akkor OK :D mennyi am?
Alfonis03-02-2013 23:02:15 // 30173
Megáll? ha kuplungot nyomsz csak akkor magától csinálja. Féket ne nyomd. Nemtom mitől van de a kuplungos a menő :D de azt figyeltem meg ha nyomom a kettőt együtt akkor is automata. Csak a fék nyomásakot van a tartós mód. Na fekszem mert 38.1. Meleg tea ágy.
Liquid03-02-2013 23:00:36 // 30172
semmi gond vele, olcsóbb mint a többiek, automata, lehet gyorsan tankolni, meg nekem útbaesik
Gábor7903-02-2013 23:00:19 // 30171
...nekem reggel döcögősen / darálósan indul. Eddig jellemzően csak hidegben (mondjuk -5 fok) szórakozott, de most már +5 foknál is úgy indul, hogy nyomom a gombot, olyan, mintha beindulna, de ha elengedem, leáll... viszont ha nem engedem el, hanem nyomva tartom, akkor egy pár ütem után szépen indul...
Ez vajh' mire utal?
Alfonis03-02-2013 22:37:38 // 30170
hát a metró kútról hallottam már rosszat. Most már így jót is. Főleg a Győriről.... :D
Alfonis03-02-2013 22:35:56 // 30169
Mi mindig itt tankolunk AT ben SHELL. Remélhetőleg minőségi meg olcsóbb mint otthon. 1,38 - 1,39 úgy mindig. :D ami 400 HUF körül van.
Otthon egy régi ismerősöm Shell kúton dolgozik, kérdeztem, hogy tényleg jobb e a Vpower aztmondta h nem kamu tényleg több az adalék meg jobb. Ezért kapott párszor már azt főleg a hidegekbe. az meg 1, 58 körül van ha jól emlékszem :)
Most visszafele tesómnak kellett vezetni mert beteg vok. :( De jót aludtam a kényelmes anyósülésen :) Ezek a gyerekek gyerekek. Már másodjára kapok el valamit. nicht gut..

JÓéjt PIRITU :D
GTPeti03-02-2013 22:16:22 // 30168
Helyedben inkább odaát tankolnék, úgyis gyakran jársz AT-ban. B)
Liquid03-02-2013 22:14:36 // 30167
én pl. a Metronál tankolok mióta megnyílt azzal semmi bajom
Piritu - 1.000.00003-02-2013 21:40:29 // 30166
Jó éjt mindenkinek! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2013 19:37:55 // 30165
nem hinném hogy annyira szar lenne a madarasteszkó nyálja a bratyóm ott tankol 6 éve 100e km óta és eddig semmi baja sincs az autójának...
Piritu - 1.000.00003-02-2013 19:31:07 // 30164
Nekem eleve kiesnek a kis maszek kutak, az áruházak kútjai és a "kis", egy-két oszlopos kutak. Túl sok rossz tapasztalatom volt velük. A legutóbbi esetem, azóta a fenti elvek élnek.
mizooo03-02-2013 19:17:56 // 30163
Azt szerettem volna kérdezni, hogy nagyon nem ajánljátok az Auchan-os Gázolajat? Eddig mindig ott tankoltam a nyálat és most már 3X a Gázolajat is. De ezek a gépek ugye érzékenyek a gázolajra és nem szeretném szép lassan kinyírni vele :)
Shadin03-02-2013 10:03:25 // 30162
Én paraszt, a fej pontos j-vel :-)
Shadin03-02-2013 09:27:24 // 30161
Megtaláltam a kedvenc "aftermarket" felyegységem:

Kivehető GPS és Alfapiros gombszín :-)
Liquid02-02-2013 23:12:56 // 30160
hát ez nem dobja a farát, ha a 3 betüsek be vannak kapcsolva akkor nem engedi keresztbeállni, még akkor se ha akarnám. 10 centi feletti hó meg tökmindegy mert annál alacsonyabb az alja :)
Zselé02-02-2013 22:07:45 // 30159
Ez 3 lett volna... :D
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:57:41 // 30158
ez ilyen bicikli :) bár néha szakadt ...
Piritu - 1.000.00002-02-2013 21:56:04 // 30157
Ma is érdekes volt a 8-as. Mindenki 60-70-el ment, pedig csak esett :-))
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:54:56 // 30156
persze mondom én ezt, aztán mindenki 40-50-nel közlekedett a nagy havazásban csak én mentem 80-nal meg előzgettem mindenkit :)
GTPeti02-02-2013 21:54:14 // 30155
Igen, ezt én is így látom. Bár ha úgy hozná a sors, hogy egy ilyennel felszerelt autót vehessek, nem ellenkeznék. B)
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:50:20 // 30154
nem rossz de erre az 1 hónapra nekem nem kell
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 21:49:15 // 30153
esőben nincs vele semmi gondom de hóban pl kanyarban kidobja a farát, 10-15cm hóban egy kisebb emelkedőnél indulásra elássa magát persze lehet nem 235-ös gumival kéne közlekedni télen ... használható az autó de azért nem kell vele zsonglőrködni
.......................02-02-2013 21:47:51 // 30152
Egy kisebb súlyú autó jobb ha csúszik az út,rövidebb a fékút
Piritu - 1.000.00002-02-2013 21:45:26 // 30151
A 159 futóműve helyből stabilabb, mint bármelyik eddigi autómé volt. Ehhez jön még nálad 4x4 és a nagykerék :-)
GTPeti02-02-2013 21:43:05 // 30150
Egy "hardveres" 4x4 azért nem egy rossz dolog. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.