mizooo24-04-2014 20:18:01 //
52283
Ezt írja a könyv:

1490 Kg-ot ír a 16V-re a vezető nélküli súlyra 90%-ig feltöltött üzemanyaggal.
De nem írja, hogy ez a facelift e vagy sem. A facelift elvileg 45kg- al könnyebb.
Ha nem tankolom tele, a szerény 65 Kg tömegemmel 1500 kkörül lehetek :P
komolyra fordítva ebbe a mosós csapdába a nepperek esnek bele leginkább ... motorvezérlő + immobox ha kell, + kulcsok, zárak 60 ropitól....elég drága egy mosás ..
Van olyan akinek nincs?
Ahol a rendszám van, na ott csak a másik oldalon már elég gatyeszül nézünk ki, ott a legrosszabb a helyzet. Ez a waxolgatás kismértékben javít a helyzeten, de összességében sajnos sok a kőpattanás nyom.
Én is rábíztam a szerelőmre, ő már gyakorlott a témában és tudja hová szabad.
Másrészt tudja, hogy, ha valamit elb..., akkor neki kell helyrehoznia :D
GTPeti24-04-2014 20:05:15 //
52278
Egy belsős vélemény. :))
én nem vagyok ellene a magasnyomású mosásnak jó pár motorvezérlőt eladtam már emiatt ...szóval csak mossátok :)
Én anno egyszer sk. kimostam a Marea motorterét.
Másnap mentünk Kecskemétre. Amint felkapcsoltam a tompítottat, beindult az ablaktörlő. Ha lekapcsoltam a tompítottat, akkor abbahagyta.
Két nap múlva kiszáradhatott ami beázott, mert rendbe jött.
Nos igen, én is valami hasonló eredményre vágyom, csak a mikéntje volt ködös. :)
1) nem szabad sűrűn...értsd 3-évente 1x, kb.
2) a felső műanyag borítást nem szabad levenni és alá nem szabad bemosni
amúgy mehet a sima kézimosóban magasnyomásúval
az FL utáni is 1540 kg, plusz te, meg a hajtóanyag a tankban - már ott vagy, hogy 1800 kg
... miről beszélünk?
'''''24-04-2014 19:50:04 //
52271
Hétvégén volt nálam.Én is mondtam neki,hogy sokat kell majd visszaolvasson.
Mi van Robival? El van veszve!
Én is! Örülnék, ha a VTT-n már azzal állnál a SOR-ban!

Ez a megy vagy nem megy. Az autópályán a kivezetőn 100-al 6-ban, majd lepadlóztam az automata kettőt váltott vissza, amit utána művelt, attól még én is eltátottam a szám. Nem kell cifrázni, van itt motorerő mert olyat tol, hogy azt nem sok autó tudja utána csinálni.
Haddel24-04-2014 18:42:54 //
52267
Szép lett .:-)
Attie24-04-2014 18:42:01 //
52266
Köszi, ez segített :)
Shadin24-04-2014 18:40:49 //
52265
Köszi!
Csak magasnyomásúval és pihe puha ronggyal mosom, de így is néha ráfér egy kis felfrissítés.
Amúgy a köröm és egyéb apróbb karcokat nyom nélkül sikerült eltüntetni.
Van sajnos, nem is kevés... :-(
Ha egyszer erre gurulsz, hozz egy hatos csomag gyümis sört és mellette megcsináljuk. :-)
Nem nagy cucc, a teljes kaszni egy bő óra alatt megvan, sok sok rongy kell, erős alkar és kitartás...
Holnap megkérdezem neked.
Inkább meg se mondom :-P (Lidl féle W5 viaszos paszta)
Mint a Salamon töke...:-) Szép munka.
fasza ,miért políroztad?
mosókefe nyomok miatt?
Nem, szerintem az 59-ben kifejezetten jól hozzáférni a tompított izzókhoz, csak én bénáztam akkor. Nekem eddig a húgom honda jazz-je volt a leg nagyobb szívás. Ott kerék le, majd a műanyag doblemez betét ki és már hozzá is férsz a lámpa hátuljához miután eltávolítottad mögüle a kábelköteget amitől nem jön le a fedél. A használati a kerék leszedését nem említi meg, csak vedd le úgy a doblemezt hogy fenn a kerék :-D és olyan patentok fogják amiknek először ki kell húzni a közepét hogy kijöjjön a helyéről -na most a kerékdob nem szokott ugye sáros lenni-. Az olaszok közül a Stilo volt nekem a leg problémásabb, de csak a bal oldal.i Ott akku és az akku doboz kiszerelése után férni hozzá. Úgyhogy a miénk igazán barátságos:-).
Shadin24-04-2014 18:09:25 //
52257
Bérmunkát vállalsz? Én neki nem állnék. Jól látom, hogy Neked is vannak kavicsfelverődések a motorház tetőn?
Milyen pasztát használtál?
Shadin24-04-2014 17:55:52 //
52254
Ill. ha összejön, akkor olcsóért eladom az azonos méretű 5-5,5mm-es 2012-es Michelin Primacy HP gumiaim...
Shadin24-04-2014 17:53:33 //
52253
És 38-nál?
Köszönöm a tapasztalatokat! Akkor nem locsolkodok a motor körül, tényleg nem érné meg!
Shadin24-04-2014 17:06:44 //
52251
Tud valaki Continental SportContact 5 225/50 R17 94Y gummát 40/db-nál olcsóbban? Köszi. Z.
Shadin24-04-2014 16:59:56 //
52250
Én csak vödörrel öblögettem le a fékolajat az ABS kockáról és már az is ártott neki.
Csabi24-04-2014 16:29:29 //
52249
Hasonló véleményen vagyok, semmi pénzért nem mosnám magasnyomásúval , meg úgy általában semmivel...Törölgetéssel is el lehet érni a ragyogó motorteret, igaz az időigényesebb...
Elég egy nem jól záró csati, aztán jöhetnek a bonyodalmak...nem kockáztatnék.
Igazából az tart vissza, hogy nem lehet tudni, hogy minek árt a víz és hová mehet be. Az egész motortér tele van elektronikával, és mint a Sider példája is mutatta, az alu burkolat alá, a gyertyapipa által is tömített részbe is bejutott a víz.
Szigorúan tartom magam ahhoz, hogy motorteret nem mosunk.
Ha nem tetszik inkább rongyot ragadok.
(A Spider motorterét eladás előtt kimosatta a tulaj. Érezhető bajt nem okozott, de a gyertyák vízben álltak, nem kis idő volt kitunkolni.)
Ezt mindjárt gondoltam... :P
Ki kell takarni nájlonnal a dolgokat és mehet bele a slag vége vagy inkább csak ronggyal törölgessem? Szó ami szó belülről is elbírna egy kis kényeztetést a paripa.
Az elektronika nagyon nem szereti a vizet...
Motortér mosást hogyan ajánljátok, ha ajánlott egyáltalán?
A minap láttam, hogy a csávó a tecsónál névő aprópénzes mosónál felcsapta a motorházat, aztán küldte neki magasnyomásúval...
Tényleg enniyre egyszerű lenne? Nem ázik be sehol ahol nem szabad? Nem ül meg belül sehol a víz, ahol nem szabadna rozsdásodásilag?
Liquid24-04-2014 13:28:12 //
52243
ugye :)
én se vagyok egy nagy matrica fan, de a találkozós matricák meg a kélgyó fentvan, na meg persze a bambini-s :)
KollerT24-04-2014 13:03:17 //
52242
Köszönöm meg is rendeltem párat.
Egyébként nem támogatom ezt a matricázást, de jó érzés volt a forgalomban látni egy amore tagot. :)
KollerT24-04-2014 12:19:28 //
52240
[MATRICA]
Ne haragudjatok az offért, de kitől lehet rendes Sporitovoos, amores, stb matricát rendelni? Nem találom az emailjeim között, pedig emlékszem, hogy kaptam róla infót. :(
akkor a mitot egy 50 kilós vezeti a brerát meg egy 115 kilós :-)
nem is azt mondom,
igazad van
de gyári adatban nincs benne a vezetö súlya,
amiket írtam abban benne van
gyári könyv szerint a
Mito 1255kg
Brera 1605 kg
itt van a gt-m gyári könyve 1365 ,nem szoktam vaktába beszélni.
GT jtdm 1405 kg
a mito 1,6 jtdm is 1305 kg
nekem ilyen számok vannak
ja a Brera 2,4 jtdm 1720kg !!
Bravo 1,9td Saját tömeg
1140 kg
KollerT24-04-2014 11:47:53 //
52234
Nekem mintha 1480 lenne az 59, de lehet rosszul emlékszem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.