Forum >> 159
Giuntini27-05-2014 21:24:31 // 53981
	Szerintem a tempomat automata váltós autókban ideális. Nálunk nem igazán vannak erős emelkedők, de Ausztriában, Olaszországban az emelkedőkön úgy képes tartani a sebességet hogy visszavált. Egy kézi váltós autóban, ilyen útviszonyok között gondolom használhatatlan.
	
Chianti27-05-2014 21:24:09 // 53980
	Ciao! Üdv közöttünk! Boldog, balesetmentes Alfázást! Fehérben is dögös a gép, pláne az ilyen sötétebb árnyalatú felnikkel! :o)
	
Liquid27-05-2014 21:21:54 // 53979
	engem pont nemérdekelt, sokkal inkább fontos az állapot, szerintem.
Aztán utólag már lehet rajta alakítani
	
Aztán utólag már lehet rajta alakítani
ALFI15627-05-2014 21:17:58 // 53978
	Azért mondtam,hogy kinek mi.Én nem vennék meg olyat amibe nincs.Nekem alap.
	
Liquid27-05-2014 20:58:39 // 53977
	Isten hozott! Nagyon szép vas! :)
	
Liquid27-05-2014 20:57:00 // 53976
	az enyémben sincs :)
	
vzsiros27-05-2014 19:50:44 // 53975
	grat! én is fehéret akartam anno... de győzött a józan ész: amikor vettem németben, azon
a környéken ez volt az egyedüli tip-top állapotú. Szóval inkább állapotot vettem, nem pedig a korábbi igényeimhez ragaszkodtam - persze ettől függetlenül ez gyönyörű!!!!
	
a környéken ez volt az egyedüli tip-top állapotú. Szóval inkább állapotot vettem, nem pedig a korábbi igényeimhez ragaszkodtam - persze ettől függetlenül ez gyönyörű!!!!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((27-05-2014 19:50:23 // 53974
	Az en vasam eladó ha valaki problémamentes , rendezett 159 SW-t keres :)
	
Szabolcs 15927-05-2014 19:39:48 // 53973
	Köszi a gyors välaszokat szép estét
	
ALFI15627-05-2014 19:37:48 // 53972
	Álló helyzetbe járó motornál tekerd ki végállásba.Ha sír akkor elhalálozás szélén vagy.
	
.......................27-05-2014 19:35:00 // 53971
	abból ,hogy a gumiharang alá nézel,és ha rozsdás akkor Kuka
	
Giuntini27-05-2014 19:27:29 // 53970
	Szia!
Gratula a géphez, végre van köztünk fehér 159-es is. A VTT-n is jól mutatott volna. Amúgy az itthoni vásárlás idén hígult fel. Sajnos. Tavaly még egész jó gépek között is lehetett választani. Idén viszont sorozatban érkeznek a törött, kilométer tekert autók.
Egyébként Forza Roma!
	
Gratula a géphez, végre van köztünk fehér 159-es is. A VTT-n is jól mutatott volna. Amúgy az itthoni vásárlás idén hígult fel. Sajnos. Tavaly még egész jó gépek között is lehetett választani. Idén viszont sorozatban érkeznek a törött, kilométer tekert autók.
Egyébként Forza Roma!
Szabolcs 15927-05-2014 19:23:55 // 53969
	Kopogäs vagy ropogäs Mire figyeljek oda ? Cserélt mär valaki gömbcsuklot mennyire bonyolult?
	
Szabolcs 15927-05-2014 19:22:05 // 53968
	Szép jò estét csak êrdeklödnék Miböl fogom  meg tudni hogy a kormänymüvem roszalkodik ? ?? Fel akarok készülni hogy ne érjen meglepetés!!!
	
Giuntini27-05-2014 19:20:45 // 53967
	Ez nem így van. Nekem 91 óta csak dízel autóim vannak. Annak idején hosszú éveken keresztül évi 60ezer kilométert mentem. Most már pár éve, évi 20ezer kilométert, vagy néha kevesebbet megyek, mégsem tudnék benzinest venni. Az ember erre állt rá, ezt szokta meg a mindennapok során.
	
David | Centocinquantanove27-05-2014 18:13:24 // 53966
	És a hirdetések legalább 10%-a hibásan vagy hiányosan tünteti fel az extrákat (pl tempomat)
	
ALFI15627-05-2014 18:02:24 // 53965
	77db. eladó 59-es diesel van.Ebből tempomat 54-be van.30%-ba még tempomat sincs.
	
ALFI15627-05-2014 17:58:33 // 53964
	Gratula a kocsihoz!Sok boldog alfás kilómétert!
Nekem két 59-esem volt.Mind a kettő ithoni forgalomba helyezés,kevés kilóméter és jól szervízelt.Mind a kettő jól extrázott volt.Tempomat,parkradarok,eső/fényszenzor,bőr,xenon,elektromos,memóriás ülések,navi stb.....Szóval nekem vannak elvárásaim.Nekem nehéz a vétel.Kereskedőtől nem szívessen.
	
Nekem két 59-esem volt.Mind a kettő ithoni forgalomba helyezés,kevés kilóméter és jól szervízelt.Mind a kettő jól extrázott volt.Tempomat,parkradarok,eső/fényszenzor,bőr,xenon,elektromos,memóriás ülések,navi stb.....Szóval nekem vannak elvárásaim.Nekem nehéz a vétel.Kereskedőtől nem szívessen.
Berto27-05-2014 16:53:14 // 53963
	Ciao,
Kb két hete lettem gazdája egy 159 sw -nek :) Engedelmetekkel csatlakoznék is a társasághoz.
Amúgy igazat adok Neked. Amúgy sem egyszerű itthon a használt autó vásárlás, pláne ha Alfáról van szó. Kicsi választék, legyalázott roncsok, ostoba suttyó nepperek...
üdv,
Berto
	
Kb két hete lettem gazdája egy 159 sw -nek :) Engedelmetekkel csatlakoznék is a társasághoz.
Amúgy igazat adok Neked. Amúgy sem egyszerű itthon a használt autó vásárlás, pláne ha Alfáról van szó. Kicsi választék, legyalázott roncsok, ostoba suttyó nepperek...
üdv,
Berto
tdemeter27-05-2014 16:09:53 // 53962
	Mikor az enyemet vettem is ezt irta valaki, en megis megvettem az egyiket es nem csalodtam (csak 1 kicsit:)
Szerintem csak szerencse kell hozza
	
Szerintem csak szerencse kell hozza
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 15:40:16 // 53961
	bőrös, navis stb :P klíma mindegyikben van :DDDD
	
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 15:39:41 // 53960
	miért? egy 2006-7-8 jól felszerelt 1.9 kb annyi én tavaly adtam el a bőrős, klímás 2007-est 2450-ért az idén pont  -10%
	
ALFI15627-05-2014 15:36:54 // 53959
	Ami jó az nem is 2milla :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 15:23:06 // 53958
	van egy jó TI igaz az nem 2-2.2 milla...
	
ALFI15627-05-2014 15:11:31 // 53957
	Ha lenne megvételre alkalmas 59 az eladók között az már itt lenne amore berkein belül.Többen is vennénk ha lenne valami jó.......
	
David | Centocinquantanove27-05-2014 13:20:34 // 53956
	Jogos, én is így gondolom.
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (20e km alatt) attól még nem biztos, hogy jobb választás a benyás.
Én évente kb 13-15.000 km-t megyek, főleg munkába és vissza, ami egy útra 18 km-t jelent, 90%-ban lakott területen kívüli folyamatos tempóban. Városi dugós araszolás sosincs.
A modern dízel már nem az a dízel ami 15 éve volt. Persze figyelek, hogy a bemelegedési fázisban ne túrjam neki, de összességében nem érzem hátrányát annak, hogy gázolajos a vas, pedig relatíve keveset megyek.
Nyilván a benzinesnek jobban fekszik a városozás és a rövid etapokra való használat, de általánosságban nem jelenteném ki, hogy a kormos motor egyértelműen rosszabb választás lenne évi 20k km alatt.
	
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (20e km alatt) attól még nem biztos, hogy jobb választás a benyás.
Én évente kb 13-15.000 km-t megyek, főleg munkába és vissza, ami egy útra 18 km-t jelent, 90%-ban lakott területen kívüli folyamatos tempóban. Városi dugós araszolás sosincs.
A modern dízel már nem az a dízel ami 15 éve volt. Persze figyelek, hogy a bemelegedési fázisban ne túrjam neki, de összességében nem érzem hátrányát annak, hogy gázolajos a vas, pedig relatíve keveset megyek.
Nyilván a benzinesnek jobban fekszik a városozás és a rövid etapokra való használat, de általánosságban nem jelenteném ki, hogy a kormos motor egyértelműen rosszabb választás lenne évi 20k km alatt.
David | Centocinquantanove27-05-2014 13:19:59 // 53955
	Jogos, én is így gondolom.
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (
	
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (
David | Centocinquantanove27-05-2014 13:17:46 // 53954
	Jogos, én is így gondolom.
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (
	
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 12:59:40 // 53953
	van nála bonyolultabb és sokkal több hibalehetőséggel úgy hívják Twinport :P
	
dev16627-05-2014 12:53:37 // 53952
	egy használt dízelnél a költségek attól függnek, hogy éppen milyen állapotában fogja ki a vevő a járgányt. Ha rendszeresen karban volt tartva a gép, nem tiporták ki a szemét és nem várták meg, hogy minden költséges javítás összejöjjön az eladásra, akkor akár egészen olcsó is lehet a fenntartása és ugyanígy fordított esetben nagyon drága is lehet. ez a benzinesre is igaz, főleg a JTS-re, ami messze nem egy buta kis egyszerű szívómotor, hanem az egyik legbonyolultabb a nagy sorozatban gyártott a szívómotorok közül.
éppen ezért nem az a legfontosabb, h dízel vagy benzines és hogy mennyit fog menni vele, hanem az, hogy jó autót vegyen VAGY vehet olcsót és de akkor tegyen félre sok pénzt (+türelmet és időt) későbbre. az utóbbi sem feltétlenül rossz megoldás, mert legalább megment egy alfát.
	
éppen ezért nem az a legfontosabb, h dízel vagy benzines és hogy mennyit fog menni vele, hanem az, hogy jó autót vegyen VAGY vehet olcsót és de akkor tegyen félre sok pénzt (+türelmet és időt) későbbre. az utóbbi sem feltétlenül rossz megoldás, mert legalább megment egy alfát.
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 12:49:43 // 53951
	benzinesből melyik éri meg kevés km-hez?
	
Liquid27-05-2014 12:27:14 // 53950
	ez mondjuk jogos, illetve az is lényeges kérdés hogy csak 5km-re jár majd vele munkába, vagy többszáz km-t pályázik?
Mert ha csak rövid távokon mászkál akkor is jobba a benzines.
Amúgy in is max. 15e-et megyek évente, de kellett a power :)
	
Mert ha csak rövid távokon mászkál akkor is jobba a benzines.
Amúgy in is max. 15e-et megyek évente, de kellett a power :)
David | Centocinquantanove27-05-2014 12:05:46 // 53949
	Mert miért nem?
	
.......................27-05-2014 11:51:24 // 53948
	azt kellene a leendö kollágatól megkérdezni,hogy mennyi km ert szándékszik évente menni a jövendöbeli 159 ével?
mert ha csak 15..20 ezret ,akkor a dieselt NEM ajánlom,egyszerüen nem éri meg
	
mert ha csak 15..20 ezret ,akkor a dieselt NEM ajánlom,egyszerüen nem éri meg
Liquid27-05-2014 11:49:47 // 53947
	főleg ha doktor és pipázik :D
	
Dömpi (il dottore)27-05-2014 11:43:51 // 53946
	kivéve a TBi-t
hát igen, a T(i)bi, csak jó lehet :)
	
hát igen, a T(i)bi, csak jó lehet :)
.......................27-05-2014 11:39:21 // 53945
	"minél fiatalabbat, annál jobb"
na ez az Alfánál reciprokértéken igaz
ahogy közeledünk a gyártás végéhez egyre slendriánabbul vannak a kocsik összerakva
	
na ez az Alfánál reciprokértéken igaz
ahogy közeledünk a gyártás végéhez egyre slendriánabbul vannak a kocsik összerakva
Liquid27-05-2014 10:50:34 // 53944
	A dízel szerintem jobb választás, nem igazán szimpatikusak a benzinmotorok, kivéve a TBi-t. 2008-ban volt egy facelift, onnantól kicsit könnyebbek és pár dolog változott, talán a kormánymű se annyira problémás.
A futómű sokkal erősebb, robosztusabb mint a 156-é, nem szokott vele gond lenni.
Ami problémás lehet:
- DPF (lehet cserélni, illetve kivenni és kiíratni), de ha rossz a DPF annak valószínűleg oka van, azt meg kell keresni (pl. injektorok)
- lapátkák (ezeket ki lehet kötni)
- EGR
- kormánymű
- hátsó ablakemelő szerkezet, cserélni kell egyben
hirtelen ezek jutottak eszembe, majd a többiek kiegészítik :)
Egész más világ mint a 156, az egy könnyed, agilis gép, ez inkább egy tank. Viszont olyan tank, ami alatt egy kiváló futómű van.
	
A futómű sokkal erősebb, robosztusabb mint a 156-é, nem szokott vele gond lenni.
Ami problémás lehet:
- DPF (lehet cserélni, illetve kivenni és kiíratni), de ha rossz a DPF annak valószínűleg oka van, azt meg kell keresni (pl. injektorok)
- lapátkák (ezeket ki lehet kötni)
- EGR
- kormánymű
- hátsó ablakemelő szerkezet, cserélni kell egyben
hirtelen ezek jutottak eszembe, majd a többiek kiegészítik :)
Egész más világ mint a 156, az egy könnyed, agilis gép, ez inkább egy tank. Viszont olyan tank, ami alatt egy kiváló futómű van.
vzolee27-05-2014 10:25:21 // 53943
	Most már beenged, tegnap volt vmi baja.
	
KollerT27-05-2014 10:19:55 // 53942
	Megoldották, hozzáért a kerékőrcsavar.
	
ValeRossi4627-05-2014 09:32:29 // 53941
	A hosszú olajcsere periódus tuti nem tesz jót hosszútávon,de a kannás tankolással nincs gond,ha tudod honnan van és saját kannába teszed. Persze ennek ellenére biztos van akinek e miatt ment el valami,de .......nem mindegy honnan és hogyan...
	
Piritu - 1.000.00027-05-2014 09:29:21 // 53940
	Többek közt ezért is érdemes elolvasni a kocsi használati utasítását :-DD
	
David | Centocinquantanove27-05-2014 09:26:00 // 53939
	Ez jó, erre én is később jöttem csak rá jóval...
Nálam az volt a trükk, hogy emelkedőn már nagyon apró fékezéssel is megtartotta magát az autó, de erre még nem kapcsolt a HillHolder.
Aztán rájöttem, hogy ha egy kicsit erősebben nyomom be a féket, hogy a fékpedáltól is megkapja a jelet, akkor már működik pöpecül. Jó kis találmány annyi szent. :)
	
Nálam az volt a trükk, hogy emelkedőn már nagyon apró fékezéssel is megtartotta magát az autó, de erre még nem kapcsolt a HillHolder.
Aztán rájöttem, hogy ha egy kicsit erősebben nyomom be a féket, hogy a fékpedáltól is megkapja a jelet, akkor már működik pöpecül. Jó kis találmány annyi szent. :)
Dömpi (il dottore)27-05-2014 09:21:59 // 53938
	Ahogy vasárnap kiolvastuk a hibakódot, ránéztünk a DPF-re is.
Régebben 300-350 km-enként regenerált, most az utolsó 5 regen közötti átlagtávolság 640 km. Ennyit tesz, hogy hetente-kéthetente megyek egy hosszabb etapot is.
Amúgy a szerelő barátom megjegyezte, hogy újabban, ha szidják előtte az olasz kocsikat, mindig az enyémet hozza fel pozitív példaként. Persze hozzá is teszi, hogy megkapja a törődést, a gyár által előírt olajat és nincs kannából tankolás.
Mert ugye ha a modern dízellel gond van, legyen az bármilyen típus, az esetek többségében a 30-ezres olajcsere (long life), no meg a kannás gázolaj áll a háttérben.
	
Régebben 300-350 km-enként regenerált, most az utolsó 5 regen közötti átlagtávolság 640 km. Ennyit tesz, hogy hetente-kéthetente megyek egy hosszabb etapot is.
Amúgy a szerelő barátom megjegyezte, hogy újabban, ha szidják előtte az olasz kocsikat, mindig az enyémet hozza fel pozitív példaként. Persze hozzá is teszi, hogy megkapja a törődést, a gyár által előírt olajat és nincs kannából tankolás.
Mert ugye ha a modern dízellel gond van, legyen az bármilyen típus, az esetek többségében a 30-ezres olajcsere (long life), no meg a kannás gázolaj áll a háttérben.
Shadin27-05-2014 09:05:19 // 53937
	Hi! Van valakinek Pest környékén MPPS kébele kölcsön kb. sűrgősen szóljon lsz. Köszi!
	
afla15927-05-2014 08:22:08 // 53936
	Minket is elkapott 2x az eső...és jött is egy hiba üzenet, de mint utólag kiderült nincs köze az esőhöz. Érdekes összefüggés a dologban és csak ezért osztom meg veletek, mert ez is  bizonyítja (legalábbis számomra) hogy nincsenek véletlenek. A talin beszélgettem két cartársal az autómról és feltettek egy kérdést. Van visszagurulás gátló az autódban???? Szerintem nincs válaszoltam, mert ezidáig fogalmam sem volt róla, hogy ez lehet mint felszereltség a gépezetben. Elmondták, hogy ez hogyan működik és ennyi. Tudni kell azt hogy a VTT előtti napon a kuplungra rálépve egy csattanást hallottam és egy rugó darab repült a padlóra. Nahh ennek annyi, de igazság szerint semmi különbséget nem éreztem a működésén. (természetesen a kuplung visszahúzó rugó fáradt el ami már a napokban orvosolva lesz)  Haza felé jövet aztán beröppen t egy hiba kód HILL HOLDER blablabla.... a többit már nem tudtam megjegyezni. Itthon aztán egyből kézikönyv hibajelzések és ráleltem az okra. Csak azért dobta ki a hibaüzenetet mert a kuplung pedálom nem állt vissza alap helyzetbe. Hoppáááá van a gépsárkányba ez a funkció is. Természetesen másnap azonnal kipróbáltam egy igen meredek emelkedőn való induláskor.....qrva jóóóóóó. Szóval ennyit a véletlenekről, ha nem elegyedünk szóba és nem kerül említésre akkor én már tutira szerelőnél vagyok és tutira fizetek ha másért nem hát az infóért.
	
KollerT27-05-2014 02:54:28 // 53935
	(KOPOGÁS) 
Sziasztok, most vettem egy Ti szettet, tökéletes is volt, több száz km-ig, amikor ma újra elindultam, minden fordulat után ütött egyet jobb hátul. Aztán elmúlt és most csak erős balrakanyarodásnál jelentkezik. Mi lehet a baj?:( Egyébként ma húztam a felni csavarokon.)
	
Sziasztok, most vettem egy Ti szettet, tökéletes is volt, több száz km-ig, amikor ma újra elindultam, minden fordulat után ütött egyet jobb hátul. Aztán elmúlt és most csak erős balrakanyarodásnál jelentkezik. Mi lehet a baj?:( Egyébként ma húztam a felni csavarokon.)
Ákos (dewvil)27-05-2014 01:16:52 // 53934
	faszanyos balhe volt, muszaj megemlitenem megegyszer:-) 
drobero koszi a koca tuningot:-)
nah szal' ertitek:-)
	
drobero koszi a koca tuningot:-)
nah szal' ertitek:-)
Halesz26-05-2014 23:22:09 // 53933
	Norbi email címe helyesen 
norbi0409 kukac windowslive.com
	
norbi0409 kukac windowslive.com
Piritu - 1.000.00026-05-2014 22:28:23 // 53932
	Felvetettem a dolgot az Amore felé. 
Halesztől az alábbi választ kaptam: "Nyitott kapukat döngettek, az új Amore ezt is tudni fogja. :) És már ezerrel készül a kód. "
:-)))
	
Halesztől az alábbi választ kaptam: "Nyitott kapukat döngettek, az új Amore ezt is tudni fogja. :) És már ezerrel készül a kód. "
:-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
411
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05