Forum >> 159

denil126-10-2015 17:50:35 // 72263
Sebestyén Tamás

Mobil: 20 225 6879
denil126-10-2015 17:49:31 // 72262
2.5 - 2.8 között járok én is.
Mondjuk én mindig peres gumikon jártam szóval nekem fel sem tűnik.
András15926-10-2015 17:48:59 // 72261
Szia.
Ezt én is megnéztem, nagyon szép :)
Gondolkodtam a cserén... De valahogy sajnáltam az enyémet elpotyázni.
Az ára korrekt volt. remélem szerencséd lesz vele.
Shadin26-10-2015 17:46:19 // 72260
Ölég vékonyka ez a gumma :-) Fújok bele vagy 2.8-at, amikor az eladó feltette a padkán, hát izé...
denil126-10-2015 17:41:51 // 72259
Isten hozott a Ti világban :)
Shadin26-10-2015 17:39:32 // 72258
Remélem a szokásos, odamegyek egy autóhoz és megveszem stílusom most is bejön, mint eddig mindig.
Shadin26-10-2015 17:38:17 // 72257
Azt írja a felsz. lista, hogy ilyen is van benne :-)
Talán csak a behajtós tükrök meg az első parkradar nincsenek, azon kívül miden.
.......................26-10-2015 17:23:38 // 72256
Hövisszaverő szélvédő fütött az ablaktörlő alatt
Nem láttam még 59 ben ilyet
Amikor a polaroid napszemüvegen egyes autók szélvédője (az S klasse összes üvege)olyan pirosas lilásan tükröződik a fényben
Na ez az
emGéza26-10-2015 17:18:25 // 72255
A beszopom nem márka függő , hanem szerencse kérdése ! Hmmmmm :D

"Én nem tudni csak madzsar" :D
Shadin26-10-2015 17:12:38 // 72254
Német ilyen kereket vett hozzá télre. Színben jó a grafit 19-eshez.
Shadin26-10-2015 17:10:39 // 72253
Ilyen autó egyszer, vagy soha sem jön egy életben az ember fiával szemben...
Reméltem, hogy jön és jött, remélem, hogy nem szopom be és...............

Szóval remélem.

EZ mi lehet?
INFRARED REFLECTING WINDSCREEN WITH DARKENED ANTI-DAZZLE BAND HEATED IN WIPER AREA (57J)
Invisible26-10-2015 17:10:06 // 72252
Májusban megsasoljuk :)
emGéza26-10-2015 17:07:25 // 72251
Grat ! Széép !
Az hittem komoly lesz a C5 terv . Nem akartál elszakdni ? ;)
Shadin26-10-2015 15:42:13 // 72250
114K, Köszi!
yani🍀26-10-2015 15:37:20 // 72249
Gratulálok!
Km?
Shadin26-10-2015 15:00:47 // 72248
Szombat délben telefonáltak, este vitték.
Shadin26-10-2015 14:59:30 // 72247
Köszi!
Shadin26-10-2015 14:59:21 // 72246
2.0 Ti full
gpek26-10-2015 14:56:27 // 72245
Szép... Grat.
Invisible26-10-2015 14:30:59 // 72244
Gratula az új vashoz! Gyorsan elintézted :-)

TurbóTibi, vagy maradtál dízelnél?
Shadin26-10-2015 14:17:29 // 72243
Kiskedvencem lecseréltem újabbra ami péntekre a popsim alatt lesz...
.......................26-10-2015 14:04:34 // 72242
"Kérdésem lenne, hogy mi a tapasztalat a Q-troniccal?"

ha jó nagyon fasza
ha elromlik,nagyon drága javitani,bár a szeleptömbön és a citromon kivül nemigen romlik el más
.......................26-10-2015 14:02:49 // 72241
legjobb motor?

nekem az a legjobb ami keveset eszik és megy 2.0 jtdm
másoknak az ami állatul megy és állat hangja van 3.2 jts
megint másoknak amihez sosem kell nyúlni 1.8 mpi
Liquid26-10-2015 13:56:48 // 72240
általában véve legjobb motor nincs :) Attól függ mire és hogyan akarod használni, milyen évjáratra/felszereltségre vágysz és mit tudsz pénzügyileg bevállalni, ja és nem utolsósorban mik az elvárásaid a dinamikát illetően. Mert azért az 1.8MPI és a 3.2V6 / chippelt 2.4 között igencsak sok minden megtalálható :)
Nivan8426-10-2015 13:41:00 // 72239
Szia! Igen. motorburkolat leszed. Egy csavar tartja. Ott van a motor szemből állva jobb hátsó részén az egr és a csovezes. Mindenképp nezd át mert ha jól tudom ott fut egy kábelkoteg.
Giuntini26-10-2015 13:11:04 // 72238
A Q-tronic nagyon jól paszol a 2,4 motorhoz. Nem a legmodernebb automata de szépen kapcsol, viszont a fogyasztàs automatàval főleg vàrosban jóval magasabb mint kézi vàltóval. Ezeknek a vàltóknak a tömbszelencével szokott gond lenni, mechanikailag nrm rosszak. A 2,4 motor nem igazàn szereti a vàrost, fogyasztàsa nagyon megnő. A motornàl 200000 km fölött megtörténhet hengerfej probléma ami könnyen motor totàlkàrhoz vezet. A 2,4 és az 1,9 Q-tronic között a vàltonàl annyi a különbség, hogy a nagy motor rendelkezik sport fokozattal, ilyenkor jobban kipörög és gyorsabban vált. Egyébként alacsonyabb fordulaton is dolgozik 140-nél mindössze 2300rpm.Ja meg az 1,9 50 km/h sebességnél kiteszi uresbe a 2,4 szépen visszavàltogat 35-ig.
norbi040926-10-2015 12:36:44 // 72237
Csak a kormányról láttam képet, de az szép lett :-) Hol csináltattad amúgy? :-
denil126-10-2015 12:30:48 // 72236
Én csináltattam.
Képeket is látsz a blogomban.
Greentimus26-10-2015 10:50:40 // 72235
Lent a turbo alatt a vastag gumicső eléggé olajos. Lehet ott lesz a gond. Egyelőre Sopronban veszteglünk, senki nem fogad..
Greentimus26-10-2015 09:57:38 // 72234
Látható részén repedt? Gondolom nem kellene így hazajonnom. Azt mondjak Sopronban nem lesz szerviz, mely tud fogadni... Sárvár, Győr?
AdamV626-10-2015 09:43:40 // 72233
Sziasztok!

Felvetődött bennem, hogy vásárolnék egy 159-est.

Kérdésem lenne, hogy mi a tapasztalat a Q-troniccal?

Melyik a legjobb motor?

Mik a típushibák, mire figyeljek oda kiemelten!?

Köszönöm

Ádám
Piritu - 1.000.00025-10-2015 22:14:30 // 72232
így sincs meg....
... no mindegy, léptem!
Piritu - 1.000.00025-10-2015 21:20:30 // 72230
Nem lenni fészbuk user, nem látok videót...
Liquid25-10-2015 21:12:40 // 72228
öööö, mit kell nézni? sztem rossz a link :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2015 21:05:02 // 72227
a Ferrari evés :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2015 20:55:33 // 72225
az ígért videó :D
klikk..
Greentimus25-10-2015 20:17:50 // 72224
Nekem az sem tűnik normálisnak, hogy 480 km alatt a DPF 31%-ról 89%-ig betömődött. Ennek 480 kmnek 80%-a autópálya, autóút ahol rendesen lehetett haladni. 2 nap alatt raktuk bele. Most pár percig járt a motor, míg a Multiecuscan-nel bohóckodtunk és 89%-ról 91 %-ra nőtt ez az érték. Amúgy néztük az EGR-t a programmal és a teszt alatt 2x ki be zárt. Tehát elvileg az EGR jó. Amúgy 3 hónapja volt tisztítva.
Kényszerített regent pedig nem lehet free verziós Multicu-val.
Liquid25-10-2015 20:10:57 // 72223
akkor ideje nullázni :)
Nivan8425-10-2015 20:01:21 // 72222
Szia!
Nekem repedt EGR csö volt ilyen tünetekkel.
Piritu - 1.000.00025-10-2015 19:12:23 // 72221
Az egy dolog, hogy mennyit ír, arra szeretné nyitni. Hogy valójában hol van, arról fogalma sincs a vezérlőnek, mert nincs visszajelzés a tényleges nyitás állapotáról.
Greentimus25-10-2015 19:10:31 // 72220
A részecskeszűrő 90%-on van és 580 km-rel ezelőtt regenerált. Igazából amennyit mentünk vele akár pucolhatta volna magát...
Tozo25-10-2015 19:09:39 // 72219
EGR-re 3,9%-ot írt alapjáraton a MES, DPF 89%...
Piritu - 1.000.00025-10-2015 19:07:11 // 72218
Mi van, ha egyszerűen csak az egr ragadt meg nyitva? Ettől ugyan füstölnie kellene, de ezt a dpf-től nem látni...
Don Gombóc25-10-2015 19:06:10 // 72217
Ha mechanikusan rendben van, olyan nincs hogy nem működik a turbó. valószínűleg a ritka oxigén tartalmú levegő butította le a programot, már ha magasan voltatok. Nem ártana neki egy áramtalanítás, azután megnézni a progival mit ír ki.
Ne pánikolj be, lehet hogy csak az agyába billent bele valami szarság.
Piritu - 1.000.00025-10-2015 19:04:58 // 72216
Holnap talán utoljára nekivágunk a Párduccal a németekhez. Jelzésértékű, hogy a legközelebbi társüzembe megyünk, ahonnan a Pók is származik :-)
'''''25-10-2015 18:53:29 // 72215
Semmit nem nulláztunk.Olajcsere tavasszal volt mikor szét volt kapva az autó.
Greentimus25-10-2015 18:44:01 // 72214
Sziasztok!

Baj van! Ma voltunk Ausztriában a hegyekben és leparkoltunk a parkolóba, majd 10 perc múlva tovább akartunk indulni. Kezdésből lefulladtam párszor, aztán lendületből sikerült a göröngyös, meredek parkolóból elindulni, de rájöttem mi a baj. Nem működött a turbo... A turbo nyomás jelző mutató meg sem mozdult, majd vészvillogóval visszatolattunk a parkolóba. Telefonálgatások után a turbo csöveit végignéztem, de azok épnek tűnnek. Elől a kis szenzorban ha lehúztam a csövet és beindítottam a motort, akkor volt benne vákuum. Végül az ötletek hiánya után visszajöttünk Sopronba a szállásunkra turbo nélkül. Elég szenvedés volt, az emelkedőkön elég neccesen tudtam felmenni, de sikerült visszaérnünk.
Laptopot elővéve ELM-met rádugva nincs hibakód. Nem tudom mi lehet. Egy dolgot néztem meg Tozo tippjére: Boost pressure, Desired boost pressure.
Alapjáraton mindkettő érték kb. 990-1000 mBar.
Gázadásra kb 1500-1800-as fordulaton 960 mBar és 1060 mBar. 2500 körüli fordulaton 978 mBar és 1320 mBar. Utóbbinál már elég nagy a különbség. De van, hogy magas fordulaton a pillanatnyi 800 alá is beesik. Ez nem tűnik jónak. Lehet valamelyik csővel lesz gond. Mi az ötletetek? Turbo meghalt volna?
Jelen esetben holnap erő nélkül a fák alatt jövünk haza. Autópályát így nem vállaljuk be.
Esetleg Sopronban van Alfa szaki vagy hozzáértőbb fórumtárs?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.