Forum >> 156

Bgabor09-02-2011 20:30:48 // 117104
Thx. 120000-él cserélték a vezérlést :) Ennek örülök hogy semmi extra . Olajak +szűrők azok intervallumonként cserélve vannak.
Piritu - 1.000.00009-02-2011 19:54:53 // 117103
A hátsó rendszámtábla világításé is?
Mike.09-02-2011 19:47:03 // 117102
120 ezres a nagyszervíz , mivel 60 ezrenként kell (illik) cserélni a vezérlést (görgők, szíjak stb) Így 140 ezernél nincsen, pontosabban attól függ, hogy mikor cserélték nálad az olajat, szűrőket stb.
Ferke09-02-2011 19:31:21 // 117101
Pedig még írtad is, hogy sokba fog ez kerülni...:))))
Ferke09-02-2011 19:31:01 // 117100
Bakkker!:)))))
Bgabor09-02-2011 18:03:50 // 117099
Srácok valaki le tudná írni ,hogy a 140000-es szerviznél miket kell cserélni 1,6 TS.
Thx.
Hardy09-02-2011 17:59:47 // 117098
Igazan nincs mit! Igaz reggel megemlitettem a neved mikor indultam volna dolgozni, de en voltam a balf@sz, mert felkapcsoltam minden fenyt az autoba hogy tudjak kepet csinalni mobillal, le viszont nem. De ramfert egy kis séta :-)
osee_selespeed09-02-2011 17:33:08 // 117097
Hát nekem nem állt meg 250-ben a generál. Amiben még a hengerfej felújítás benne sem volt. Igaz kellett fúrni, új dugók stb.
Trombozis09-02-2011 16:56:34 // 117096
Leraktam (leraktam? 3 hete itt állt) a szerelőnél a kocsit. Nem gondoltam volna, hogy 30 km-t megyek töltés nélkül. Kibírta a szerelőig. Féltem, hogy nem bírja, mert kapcsolnom kellett lámpát. Mögöttem két rendőr autó jött közvetlen a seggemben. Utána az egyik megelőzött...szóval szendvicsben mentünk jó sokáig. :-)
Holnapra már szét lesz bombázva. Klíma cső is leesik, mert enged meg gyertyák is át lesznek nézve. Utána ráfér egy takarítás. Jöhetne a jó idő. :-)
Mondott a generátor teljes felújítására egy árat...vicc, de nem akarom elkiabálni, mert tuti nem annyi, mert olasz. :-)

Addig is engem ez dob fel...
Gabesz09-02-2011 14:20:26 // 117095
Oké :) de a szín az enyémé marad :D
vzsiros09-02-2011 13:17:49 // 117094
Nekem meg folyamatosan ég, és az összes izzóm tökéletes.... Kettőnkéből össze is ollózhatnánk egy jót;-)
Ferke09-02-2011 12:48:09 // 117093
Azon nagyon nem fogsz látni semmit....a légszűrő és a szívósor közötti csövön van rajta, és egy csatlakozó megy rá.
Megpróbálhatod lehúzni a csatlakozót, és kipróbálni úgy...ha jobb lett, akkor egyértelműen az a baja...ha nem, attól még lehet az a baja, de akkor ki kellene olvasni, hátha letárolt valami hibát....
Gabesz09-02-2011 12:43:11 // 117092
Az a Lég Mennyiség Mérő ugye? Hol találom, és mit nézzek meg rajta :-)
ystuc09-02-2011 12:19:33 // 117091
Állj be tolatva! :-)

LMM-et nézted?
Gabesz09-02-2011 12:18:01 // 117090
Sziasztok!
Néha csinál olyat az autóm, hogy nehezen indul. Beröffen, de leáll, és csak 4Xre indul be. Gyertya csere nemrég volt.
Ráadásul a garázs a házunk alatt van, és rükvercben felfelé kell kijönni, elég nehézkesen jön, egyszerűen elfogy az ereje. Ha közlekedek vele, nem érzem gyengének, csak ha ki kell állni vele, akkor jelentkezik.
GEORGE09-02-2011 12:13:20 // 117089
Nekem anno a 146ti-be volt 225ezer a motorgenerál. Ez az összeg a motorra ment, plusz költség volt még, a ki és be szerelés...
Fúrva, honolva új dugókkal, rendbe rakva hengerfej.....stb stb.
Ja és ebben benne volt a gyári akkor 80ezer Ft-os tömítésgarnitúra is, a legutolsó kis "O" gyűrűtől kezdve a hengerfejtömítésig.


A baj az, hogy aki nem ért hozzá, azt simán átvághatják evvel a felújításos dologgal, plusz nagyon nem mindegy melyik felújító végzi el a műveletet, mert rendesen el lehet Qrni...
Ferke09-02-2011 12:01:24 // 117088
Én lehet, hogy ebben az esetben már kombinálnék..egy fűzött blokkon látni a hengerfalat, a csapágyakat, a csapokat, mindent...ha az rendben van, akkor a fele majdnem lefaragható, és egy ilyen blokk cca 50-60-ért már megkapható szerintem....használt motort úgy gáz venni, ha nem látni bele...én minimum a hengerfejet és az olajteknőt lekapnám, ha egyben vennék, mert onnantól már nem érhet meglepetés...
dfg (Tanárúr)09-02-2011 11:47:00 // 117087
igen, ez egy komplett felújításra volt ár, fúrással együtt. akkor ezért volt az 250
Ferke09-02-2011 11:44:45 // 117086
Ja, és persze azért sem kellett új dugó, mert fúrni nem kellett, nem a hengerfallal volt a gond. Azzal együtt már igen, ott vagyunk a 250-nél.
De ilyen esetben én azt mondom, hogy akkor már nézni kell egy fűzött blokkot, jól átnézve....
Mike.09-02-2011 11:43:43 // 117085
A 250 kicsit durva ár, szerintem. Bár ha azt nézzük, hogy onnantól van egy tényleg tuti motor ami egy rendes gazdánál biztos elmegy még 200 e km-t. akkor nem is vészes. Egy bontott motor 100 , már lehet, hogy olcsóbban is lehet bontóból megvenni, de ott még mindig fent áll , hogy bármikor megállhat.
Ferke09-02-2011 11:42:33 // 117084
Ez persze egy nagyon baráti ár, ennyiért nem sok helyen csinálják meg, tehát a legtöbb helyen inkább közelít a 250 felé, ahogy tanárúr mondta, de én kicsit sokallom azért azt:) Főleg annak fényében, hogy a legtöbb helyen elkérik a jó pénzt, aztán vagy jó lesz, vagy nem...de inkább nem:)
Ferke09-02-2011 11:40:52 // 117083
Új dugó minek?:)) Hülyeségeket nem csinálunk:) Ha valamiből elég a bontott, akkor az pont a dugattyú:)
ekvapiris09-02-2011 11:40:09 // 117082
A 180 nem hangzik olyan vészesen... Ha minden benne volt, akkor egyenesen baráti. Fél év alatt akár össze is tudom kuporgatni. Csak ne kaptam volna megint közig birságot... :(
ystuc09-02-2011 11:36:01 // 117081
Ma találkoztam Alfi ex-156-osával.
dfg (Tanárúr)09-02-2011 11:29:25 // 117080
180-ban benne volt a fúrás, új dugó is?
dfg (Tanárúr)09-02-2011 11:27:54 // 117079
akkor végképp nem éri meg bontott motorral szarakodni. lehet ebben a 250ben nekem benne volt +1-2 apróság (lambda, LMM, vagy ilyesmi)
ystuc09-02-2011 11:26:45 // 117078
Fel volt húzva. De egyszerűen nem mozdult. Ma a fogóval is volt szenvedés, nem adta könnyen magát. :-)
ystuc09-02-2011 11:25:39 // 117077
És igen! Köszi, útmutatásod alapján sikerült kiszedni. Érdekes, hogy utána már könnyen mozog, az első mozgatás volt a nehéz. Lényeg, hogy kint van. Még egyszer köszi! :-)
Ferke09-02-2011 11:23:23 // 117076
Szerintem ezekkel az adalékokkal felesleges xarakodni, rendbe kell tenni az egységet, és jó lesz. Azért 250 kicsit erős egy generálra:)
Most lett kész egy 147, az összes kenceficével, vezmóddal, mindennel együtt 180-ban állt meg a kedves ügyfélnek, ebben benne a hf felújítás-síkolás, 16 új tőke és szelep, munkadíj...totál full új a motor...
Lambi15609-02-2011 10:10:15 // 117075
Tömör. :D
dfg (Tanárúr)09-02-2011 09:59:33 // 117074
Ha ennyire kész a motorod, és nem elcsöpögteti, akkor már ártani úgysem tudsz neki, úgyhogy tessék kipróbálni a metabond-ot, és a társait. hátha valamelyik megfogja.
dfg (Tanárúr)09-02-2011 09:58:01 // 117073
ha jól emlékszem komplett motorgenerálra 250-es árajánlatot kaptam. Nem tudom mennyiért lehet bontott blokkot venni, de az tuti lutri lenne.
Ferke09-02-2011 08:19:45 // 117072
Lehet, hogy az volt a para, hogy nem húztad fel teljesen? Ma már én is kipróbálom ezt, kíváncsi lettem:)
Ferke09-02-2011 08:19:02 // 117071
Teljesen egyet tudok érteni...egyik lutriból a másikba megy az ember ezzel:) Bár utána a kettőből már könnyebb egyet csinálni, csak hát így nem olcsó, meg gyorsabban is őszül a delikvens:))
Ferke09-02-2011 08:16:45 // 117070
A jtd nem olajevő, mint a pumpendízelek:)
Ferke09-02-2011 08:11:28 // 117069
Értem én, ilyen is van, de ugye a legtöbben nem nagyon tudnak ilyeneket intézni (nyelvtudás, rátermettség, stb hiányában) :))
Mike.08-02-2011 21:00:42 // 117068
Nem biztos, hogy egy bontott motor olcsóbb mintha ezt felújítanád.
Én biztos megnézetném és kérnék árajánlatot a javításra mielőtt vennék egy másik motort amiről semmit nem lehet tudni. Mi van ha a bontott motor, amit nem lehet a vásárlás előtt kipróbálni, szintén xar?
ystuc08-02-2011 20:36:04 // 117067
Na, ezt akkor most nagyon köszi! Holnap kiszedem. Hálás vagyok! :-)
Hardy08-02-2011 20:29:14 // 117066
Csak neked csak most csak itt, de sokba fog kerülni, mert a 9. emeletről kellett lemennem.
Húzd ki tövig a fejtámlát, különben nem fog menni. Úgy fordítsd el hogy a recék amik normál esetben előre néznek:
Igy álljanak:
A belseje tömör. Nekem simán kézzel kijött. Úgy látszik megerősödtem :-)

ekvapiris08-02-2011 20:05:15 // 117065
Köszi a válaszokat, akkor marad a 10w40 és gyűjtögetek egy bontott motorra :)
Liquid08-02-2011 19:49:53 // 117064
15W40 nagyon nem odavaló, ha nem futja komolyabb beavatkozásra, akkor tegyél bele olcsóbb 10w40-et, de ha ennyire eszi akkor ott valami nagyon nem kerek, mielőbb meg kéne nézni.
Piritu - 1.000.00008-02-2011 19:49:04 // 117063
Szerintem is, akkor ugyanott járhattunk :-))
Dévid08-02-2011 19:45:12 // 117062
Én is jártam már ott, szép hely. :D
Piritu - 1.000.00008-02-2011 19:43:57 // 117061
A Párducnak azért kell gázolaj, eddig úgy 7 liter 100 km-re. A Pók nem kap egy decit se! :-))
Holnapután felébresztem ,megyünk Várpalotára :-)))
Dévid08-02-2011 19:42:05 // 117060
Odagondoltam... Gázolajat sem? Jók ezek az új dízelek... :D
Kócosw08-02-2011 19:39:13 // 117059
mä megin? :DDD
Dévid08-02-2011 19:36:03 // 117058
Nekem volt benne 15W-40-es ca. egy évig, míg nálam volt (hogy előtte mi volt benne azt nem tudom, de fekete volt, érdes tapintású). Zabálta. Motorcsere lett, mert mikor kapott 10W-40-es olajat, beállt az olajszivattyú, melynek folyományaként eltört egy hajtókar ami szétmarta a főtengelyt. Persze ez gondolom egyedi eset, jellemzően mindig kifogom az ilyen dolgokat. :)
Blacky08-02-2011 19:33:01 // 117057
Kicsit figyelmetlenül olvastam a kérdésedet, de én nem tudom a választ. De látom volt segitséged:-)
Piritu - 1.000.00008-02-2011 19:31:18 // 117056
...eszi :-))

ez lemaradt
Piritu - 1.000.00008-02-2011 19:30:11 // 117055
Egyik sem. :-)
u.i.
koppp, koppp....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.