Forum >> 156
Bgabor09-02-2011 20:30:48 // 117104
Thx. 120000-él cserélték a vezérlést :) Ennek örülök hogy semmi extra . Olajak +szűrők azok intervallumonként cserélve vannak.
Piritu - 1.000.00009-02-2011 19:54:53 // 117103
A hátsó rendszámtábla világításé is?
Mike.09-02-2011 19:47:03 // 117102
120 ezres a nagyszervíz , mivel 60 ezrenként kell (illik) cserélni a vezérlést (görgők, szíjak stb) Így 140 ezernél nincsen, pontosabban attól függ, hogy mikor cserélték nálad az olajat, szűrőket stb.
Ferke09-02-2011 19:31:21 // 117101
Pedig még írtad is, hogy sokba fog ez kerülni...:))))
Bgabor09-02-2011 18:03:50 // 117099
Srácok valaki le tudná írni ,hogy a 140000-es szerviznél miket kell cserélni 1,6 TS.
Thx.
Thx.
Hardy09-02-2011 17:59:47 // 117098
Igazan nincs mit! Igaz reggel megemlitettem a neved mikor indultam volna dolgozni, de en voltam a balf@sz, mert felkapcsoltam minden fenyt az autoba hogy tudjak kepet csinalni mobillal, le viszont nem. De ramfert egy kis séta :-)
osee_selespeed09-02-2011 17:33:08 // 117097
Hát nekem nem állt meg 250-ben a generál. Amiben még a hengerfej felújítás benne sem volt. Igaz kellett fúrni, új dugók stb.
Trombozis09-02-2011 16:56:34 // 117096
Leraktam (leraktam? 3 hete itt állt) a szerelőnél a kocsit. Nem gondoltam volna, hogy 30 km-t megyek töltés nélkül. Kibírta a szerelőig. Féltem, hogy nem bírja, mert kapcsolnom kellett lámpát. Mögöttem két rendőr autó jött közvetlen a seggemben. Utána az egyik megelőzött...szóval szendvicsben mentünk jó sokáig. :-)
Holnapra már szét lesz bombázva. Klíma cső is leesik, mert enged meg gyertyák is át lesznek nézve. Utána ráfér egy takarítás. Jöhetne a jó idő. :-)
Mondott a generátor teljes felújítására egy árat...vicc, de nem akarom elkiabálni, mert tuti nem annyi, mert olasz. :-)
Addig is engem ez dob fel...
Holnapra már szét lesz bombázva. Klíma cső is leesik, mert enged meg gyertyák is át lesznek nézve. Utána ráfér egy takarítás. Jöhetne a jó idő. :-)
Mondott a generátor teljes felújítására egy árat...vicc, de nem akarom elkiabálni, mert tuti nem annyi, mert olasz. :-)
Addig is engem ez dob fel...
Gabesz09-02-2011 14:20:26 // 117095
Oké :) de a szín az enyémé marad :D
vzsiros09-02-2011 13:17:49 // 117094
Nekem meg folyamatosan ég, és az összes izzóm tökéletes.... Kettőnkéből össze is ollózhatnánk egy jót;-)
Ferke09-02-2011 12:48:09 // 117093
Azon nagyon nem fogsz látni semmit....a légszűrő és a szívósor közötti csövön van rajta, és egy csatlakozó megy rá.
Megpróbálhatod lehúzni a csatlakozót, és kipróbálni úgy...ha jobb lett, akkor egyértelműen az a baja...ha nem, attól még lehet az a baja, de akkor ki kellene olvasni, hátha letárolt valami hibát....
Megpróbálhatod lehúzni a csatlakozót, és kipróbálni úgy...ha jobb lett, akkor egyértelműen az a baja...ha nem, attól még lehet az a baja, de akkor ki kellene olvasni, hátha letárolt valami hibát....
Gabesz09-02-2011 12:43:11 // 117092
Az a Lég Mennyiség Mérő ugye? Hol találom, és mit nézzek meg rajta :-)
ystuc09-02-2011 12:19:33 // 117091
Állj be tolatva! :-)
LMM-et nézted?
LMM-et nézted?
Gabesz09-02-2011 12:18:01 // 117090
Sziasztok!
Néha csinál olyat az autóm, hogy nehezen indul. Beröffen, de leáll, és csak 4Xre indul be. Gyertya csere nemrég volt.
Ráadásul a garázs a házunk alatt van, és rükvercben felfelé kell kijönni, elég nehézkesen jön, egyszerűen elfogy az ereje. Ha közlekedek vele, nem érzem gyengének, csak ha ki kell állni vele, akkor jelentkezik.
Néha csinál olyat az autóm, hogy nehezen indul. Beröffen, de leáll, és csak 4Xre indul be. Gyertya csere nemrég volt.
Ráadásul a garázs a házunk alatt van, és rükvercben felfelé kell kijönni, elég nehézkesen jön, egyszerűen elfogy az ereje. Ha közlekedek vele, nem érzem gyengének, csak ha ki kell állni vele, akkor jelentkezik.
GEORGE09-02-2011 12:13:20 // 117089
Nekem anno a 146ti-be volt 225ezer a motorgenerál. Ez az összeg a motorra ment, plusz költség volt még, a ki és be szerelés...
Fúrva, honolva új dugókkal, rendbe rakva hengerfej.....stb stb.
Ja és ebben benne volt a gyári akkor 80ezer Ft-os tömítésgarnitúra is, a legutolsó kis "O" gyűrűtől kezdve a hengerfejtömítésig.
A baj az, hogy aki nem ért hozzá, azt simán átvághatják evvel a felújításos dologgal, plusz nagyon nem mindegy melyik felújító végzi el a műveletet, mert rendesen el lehet Qrni...
Fúrva, honolva új dugókkal, rendbe rakva hengerfej.....stb stb.
Ja és ebben benne volt a gyári akkor 80ezer Ft-os tömítésgarnitúra is, a legutolsó kis "O" gyűrűtől kezdve a hengerfejtömítésig.
A baj az, hogy aki nem ért hozzá, azt simán átvághatják evvel a felújításos dologgal, plusz nagyon nem mindegy melyik felújító végzi el a műveletet, mert rendesen el lehet Qrni...
Ferke09-02-2011 12:01:24 // 117088
Én lehet, hogy ebben az esetben már kombinálnék..egy fűzött blokkon látni a hengerfalat, a csapágyakat, a csapokat, mindent...ha az rendben van, akkor a fele majdnem lefaragható, és egy ilyen blokk cca 50-60-ért már megkapható szerintem....használt motort úgy gáz venni, ha nem látni bele...én minimum a hengerfejet és az olajteknőt lekapnám, ha egyben vennék, mert onnantól már nem érhet meglepetés...
dfg (Tanárúr)09-02-2011 11:47:00 // 117087
igen, ez egy komplett felújításra volt ár, fúrással együtt. akkor ezért volt az 250
Ferke09-02-2011 11:44:45 // 117086
Ja, és persze azért sem kellett új dugó, mert fúrni nem kellett, nem a hengerfallal volt a gond. Azzal együtt már igen, ott vagyunk a 250-nél.
De ilyen esetben én azt mondom, hogy akkor már nézni kell egy fűzött blokkot, jól átnézve....
De ilyen esetben én azt mondom, hogy akkor már nézni kell egy fűzött blokkot, jól átnézve....
Mike.09-02-2011 11:43:43 // 117085
A 250 kicsit durva ár, szerintem. Bár ha azt nézzük, hogy onnantól van egy tényleg tuti motor ami egy rendes gazdánál biztos elmegy még 200 e km-t. akkor nem is vészes. Egy bontott motor 100 , már lehet, hogy olcsóbban is lehet bontóból megvenni, de ott még mindig fent áll , hogy bármikor megállhat.
Ferke09-02-2011 11:42:33 // 117084
Ez persze egy nagyon baráti ár, ennyiért nem sok helyen csinálják meg, tehát a legtöbb helyen inkább közelít a 250 felé, ahogy tanárúr mondta, de én kicsit sokallom azért azt:) Főleg annak fényében, hogy a legtöbb helyen elkérik a jó pénzt, aztán vagy jó lesz, vagy nem...de inkább nem:)
Ferke09-02-2011 11:40:52 // 117083
Új dugó minek?:)) Hülyeségeket nem csinálunk:) Ha valamiből elég a bontott, akkor az pont a dugattyú:)
ekvapiris09-02-2011 11:40:09 // 117082
A 180 nem hangzik olyan vészesen... Ha minden benne volt, akkor egyenesen baráti. Fél év alatt akár össze is tudom kuporgatni. Csak ne kaptam volna megint közig birságot... :(
ystuc09-02-2011 11:36:01 // 117081
dfg (Tanárúr)09-02-2011 11:29:25 // 117080
180-ban benne volt a fúrás, új dugó is?
dfg (Tanárúr)09-02-2011 11:27:54 // 117079
akkor végképp nem éri meg bontott motorral szarakodni. lehet ebben a 250ben nekem benne volt +1-2 apróság (lambda, LMM, vagy ilyesmi)
ystuc09-02-2011 11:26:45 // 117078
Fel volt húzva. De egyszerűen nem mozdult. Ma a fogóval is volt szenvedés, nem adta könnyen magát. :-)
ystuc09-02-2011 11:25:39 // 117077
És igen! Köszi, útmutatásod alapján sikerült kiszedni. Érdekes, hogy utána már könnyen mozog, az első mozgatás volt a nehéz. Lényeg, hogy kint van. Még egyszer köszi! :-)
Ferke09-02-2011 11:23:23 // 117076
Szerintem ezekkel az adalékokkal felesleges xarakodni, rendbe kell tenni az egységet, és jó lesz. Azért 250 kicsit erős egy generálra:)
Most lett kész egy 147, az összes kenceficével, vezmóddal, mindennel együtt 180-ban állt meg a kedves ügyfélnek, ebben benne a hf felújítás-síkolás, 16 új tőke és szelep, munkadíj...totál full új a motor...
Most lett kész egy 147, az összes kenceficével, vezmóddal, mindennel együtt 180-ban állt meg a kedves ügyfélnek, ebben benne a hf felújítás-síkolás, 16 új tőke és szelep, munkadíj...totál full új a motor...
dfg (Tanárúr)09-02-2011 09:59:33 // 117074
Ha ennyire kész a motorod, és nem elcsöpögteti, akkor már ártani úgysem tudsz neki, úgyhogy tessék kipróbálni a metabond-ot, és a társait. hátha valamelyik megfogja.
dfg (Tanárúr)09-02-2011 09:58:01 // 117073
ha jól emlékszem komplett motorgenerálra 250-es árajánlatot kaptam. Nem tudom mennyiért lehet bontott blokkot venni, de az tuti lutri lenne.
Ferke09-02-2011 08:19:45 // 117072
Lehet, hogy az volt a para, hogy nem húztad fel teljesen? Ma már én is kipróbálom ezt, kíváncsi lettem:)
Ferke09-02-2011 08:19:02 // 117071
Teljesen egyet tudok érteni...egyik lutriból a másikba megy az ember ezzel:) Bár utána a kettőből már könnyebb egyet csinálni, csak hát így nem olcsó, meg gyorsabban is őszül a delikvens:))
Ferke09-02-2011 08:16:45 // 117070
A jtd nem olajevő, mint a pumpendízelek:)
Ferke09-02-2011 08:11:28 // 117069
Értem én, ilyen is van, de ugye a legtöbben nem nagyon tudnak ilyeneket intézni (nyelvtudás, rátermettség, stb hiányában) :))
Mike.08-02-2011 21:00:42 // 117068
Nem biztos, hogy egy bontott motor olcsóbb mintha ezt felújítanád.
Én biztos megnézetném és kérnék árajánlatot a javításra mielőtt vennék egy másik motort amiről semmit nem lehet tudni. Mi van ha a bontott motor, amit nem lehet a vásárlás előtt kipróbálni, szintén xar?
Én biztos megnézetném és kérnék árajánlatot a javításra mielőtt vennék egy másik motort amiről semmit nem lehet tudni. Mi van ha a bontott motor, amit nem lehet a vásárlás előtt kipróbálni, szintén xar?
ystuc08-02-2011 20:36:04 // 117067
Na, ezt akkor most nagyon köszi! Holnap kiszedem. Hálás vagyok! :-)
Hardy08-02-2011 20:29:14 // 117066
ekvapiris08-02-2011 20:05:15 // 117065
Köszi a válaszokat, akkor marad a 10w40 és gyűjtögetek egy bontott motorra :)
Liquid08-02-2011 19:49:53 // 117064
15W40 nagyon nem odavaló, ha nem futja komolyabb beavatkozásra, akkor tegyél bele olcsóbb 10w40-et, de ha ennyire eszi akkor ott valami nagyon nem kerek, mielőbb meg kéne nézni.
Piritu - 1.000.00008-02-2011 19:49:04 // 117063
Szerintem is, akkor ugyanott járhattunk :-))
Dévid08-02-2011 19:45:12 // 117062
Én is jártam már ott, szép hely. :D
Piritu - 1.000.00008-02-2011 19:43:57 // 117061
A Párducnak azért kell gázolaj, eddig úgy 7 liter 100 km-re. A Pók nem kap egy decit se! :-))
Holnapután felébresztem ,megyünk Várpalotára :-)))
Holnapután felébresztem ,megyünk Várpalotára :-)))
Dévid08-02-2011 19:42:05 // 117060
Odagondoltam... Gázolajat sem? Jók ezek az új dízelek... :D
Dévid08-02-2011 19:36:03 // 117058
Nekem volt benne 15W-40-es ca. egy évig, míg nálam volt (hogy előtte mi volt benne azt nem tudom, de fekete volt, érdes tapintású). Zabálta. Motorcsere lett, mert mikor kapott 10W-40-es olajat, beállt az olajszivattyú, melynek folyományaként eltört egy hajtókar ami szétmarta a főtengelyt. Persze ez gondolom egyedi eset, jellemzően mindig kifogom az ilyen dolgokat. :)
Blacky08-02-2011 19:33:01 // 117057
Kicsit figyelmetlenül olvastam a kérdésedet, de én nem tudom a választ. De látom volt segitséged:-)
Piritu - 1.000.00008-02-2011 19:31:18 // 117056
...eszi :-))
ez lemaradt
ez lemaradt
Piritu - 1.000.00008-02-2011 19:30:11 // 117055
Egyik sem. :-)
u.i.
koppp, koppp....
u.i.
koppp, koppp....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV