Forum >> A jövő Alfái

zolee14517-06-2005 11:33:12 // 501
csak egy felételezés volt:) 133... na ja, de az egy Lambo, ez meg azért csak az új 159-es Alfa Romeo! ;)
Slowfeet17-06-2005 11:06:32 // 500
Kiváncsi vagyok bayoréknál mikor lesz ilyen gyalogvédelmi túlnyúlás!
vipex17-06-2005 10:46:25 // 499
Hi Alfisti, Nekem is feltünk a 159 nagy orr túlnyúlása, beszéltünk is róla Skriszel. Szerintem egyértelműen a NCAP és EU gyalogosvédelemi programja miatt van, ezért ilyen a Laguna, 407 stb autók, nem pedig a V8 motor miatt, szvsz az nem lesz. Érdekes, hogy a váltót az autómagazin és a vezess.hu cikke is dícséri, ha elolvassátok a Genfi élményemet, nekem is az volt a legtmegdöbentőbb. Mintha mikrokapcsolókat kapcsolgatnák, én ilyen még nem láttam Alfában. Egyébként a Sávelhagyási(Jávorszarvas) tesztről annyit hogy a Lamborgini Murci legjobb eredménye 133 Km/h :-)
zolee14517-06-2005 10:01:20 // 498
vicces dolog ez a pakolórekesz! minél több van, annál praktikusabb egy autó, de ha van sok kis rekesz akkor raksz is bele sok kis kacatot, így azán az zörög mint a nyavaja... érdekes a Ferkákból miért nem hiányolják a praktikus kis rekeszeket??? El kellene odáig jutnia a T. újságíroknak, hogy minden autót a maga célközönsége alapján vizsgálnának, és nem próbálnának összeállítani egy átlagos mércét! Érdekes: a luxusterepjáróknál már eljutottak odáig, hogy senkit nem érdekel a terepjáró képesség, akkor miért nem értik azt meg hogy az Alfa vásárlók többségét nem érdekli a pohártartó...
Slowfeet17-06-2005 09:46:18 // 497
OKÉ! Ha valaki autós infóktól szűzen kis hazánkban bármilyen autós újságot vesz a kezébe, szinte csak olyan kocsikról olvashat, amelyek mind a kategóriájuk legjobbjai....a legnagyobb hibák meg....nincs pohártartó, rossz pedálrend (némelyik újsirónak biztos gnómlába van) ....és nem a VW gyártja...
zolee14517-06-2005 09:29:02 // 496
nem kell védeni. Bárki bármit mond jó lett a cikk! amit belinkeltem oldalt nem tudom ki csinálta, és miért, csak van rajta néhány érdekes dolog... az AutóMagazinos cikket sem azért linkeltem be, hogy Teddy cikkének legyen konkurenciája, csak azért mert az is van, és miért ne olvassuk el, pláne, hogy kivételesen még nem is húzzák le az Alfát, ami sajna nem minden Mo-i újságra érvényes...
Slowfeet17-06-2005 09:23:41 // 495
Dehogy b...lak le, :) csak nem is annyira pontos, legalábbis a hivatalos infok nem mindenben ugyanezt mondják, de én nem haragszom rád, csak most elhatároztam, hogy védem a Teddy "gyengécske" cikkét....:)))))
zolee14517-06-2005 09:22:03 // 494
basszál le!:))) amúgy ez inkább egy áttekintés, amiben nem csak a 159 van benne, hanem mondjuk a 159 sw is, vagy a Brera... ha végignézed azért az alján vannak érdekes dolgok...
Slowfeet17-06-2005 09:11:25 // 493
Hát ezek, nem túl frissek, Teddy cikke is többet mond :)))
zolee14517-06-2005 08:46:03 // 492
meglepő, hogy pl a váltót is dícsérik! Lehet hogy az olaszok megtanultak váltót csinálni, vagy valamelyik rizskályhát szétszedték és lekoppintották?:)))
BF15617-06-2005 08:27:04 // 491
Tényleg cinikusnak és kötekedőnek szántam! De félreérteted az fix! Mi a Szomszéddal csak igy szoktunk baráti csevelyt folytatni! Szerintem is jó cikket írt Teddy pajtás, de ezt el ne áruld neki:) Azzal a típusismertetővel amit én hoznék össze nem biztos, hogy jól járnátok:P
zolee14517-06-2005 08:13:22 // 490
ha jól gondolom akkor viszont nagyon jó eredmény a 135 km/h, hiszen tudjuk hogy az A-s Merci úgy 60 km/h-nál már ledobta a hátáról a sofőrjét!:DDD
zolee14517-06-2005 07:12:56 // 489
zolee14517-06-2005 07:12:04 // 488
szerintem ez a "Jávorszarvasteszt" néven elhíresült manőver, van rá "x" métered, hogy elhagyd a sávot majd visszatérj, vagyis egy kikerülési manőver, szerintem.... szóljatok ha összekeverem a dolgokat.
17-06-2005 07:08:35 // 487
"Ezt látszik igazolni az is, miszerint a 159-es mintegy 135 km/órás sebességgel képes végrehajtani kettős sávváltást." Ezt, hogy mérik? Dob egy balost a sofőr, vagy hogy?
zolee14517-06-2005 06:59:29 // 486
Autó Magazin cikk: Alfa 159 menetpróba
zolee14517-06-2005 06:54:03 // 485
olvastam pár helyen hogy "aránytalanul hosszú" a 159-es orra. Eszembe jutott egy baromság: az egyik tag oldalán olvastam hogy a 145/146 bevezetésekor még nem volt gyártható állapotban a TS motor, így rakták bele "kényszerből" a boxert, de a helye már megvolt... nem lehet itt valami hasonlóról szó? nem pont motorcserére gondolok, hanem arra hogy csináltak helyet egy nagyobb motornak is, pl.: V8. Vagy ez nagy baromság? (csak a GM, meg az amerikai piac miatt gondoltam erre)
Tommi16-06-2005 23:38:28 // 484
érem=érzem :)
Tommi16-06-2005 23:33:07 // 483
BF! Szerintem Teddy egy igenis korrekt cikket írt, szenvedett vele, mire összerakta, leírta az újdonság előnyeit, hátrányait, változásait, minden oldalról körbejárta a témát. A sok szmájli ellenére cinikusnak és kötekedőnek érem a hozzászólásaidat. Lehet, hogy nem ez volt a szándékod, én értettem félre és poénnak szántad, de nekem nagyon nem ez jött le belőle... Legközelebb Te fogsz típusismertetőt írni, kíváncsi leszek hogy fog sikerülni. Piece /(c) bubble/
vipex16-06-2005 16:50:34 // 482
Na az az egy csillag :-))) mondjuk ha BMW 3 5 akkor egyszerű a képlet ne megy olyan jól mint a BMW
Slowfeet16-06-2005 16:41:29 // 481
na de a 3,5 az már azért 1,4-es 75 lovas Opel Omega nem?
vipex16-06-2005 16:30:04 // 480
Slowfeet, nyugi a Channel4 senkinek sem ad 5csillagot ilyen fikázós banda, ala index. Annó a 166 2 csillagot kapott náluk, szóval a 4 big step forward. Mondjuk az alábbiak alapján és úgy hogy pld a BMW 3 erre 5-öt kapott nem igazán értettem én se a 3 és felet de hát ez vanm tény, hogy hiába jók a motorok, ha nagyon nehéz lett az autó
Slowfeet16-06-2005 16:21:06 // 479
Channel4
Slowfeet16-06-2005 16:20:25 // 478
Egyet nem értek: Az idióta angol semmiben nem ad 5-ből, 5 pontot a 159-esnek, sőt a motorizáltság-teljesítmény kategóriában csak 3 és felet!!!!!! Ehhez képest idézem: "A V6-os egyértelműen a leggyorsabb - végsebessége 149 MPH, 62 mérföldre pedig 7 másodperc alatt gyorsul - kövér nyomatékgörbéje miatt könnyedén adja le a teljesítményt. A hangja szintén szívmelengető, a szokásos alfa v6 hangzás ebből az új motorból sem hiányzik. A 2.2 JTS szintén tökéletesen alfás, ezúttal azonban a 2.0TS-re emlékeztet, csak mintha azt még megfejelnénk egy kis ropogós kipufogó hanggal. Sokkal jobban húz kis fordulatszámon mint elődje, és még mindig 9-nél kevesebb másodperc alatt van a 0-62 mph gyorsulás. A benzines motorokért való rajongásunk háttérbe szorítja a dízeleket, pedig az izmos és telt hangú 2.4 JTD erőforrás ellen sem szól semmi. Nagyon energikus, újdonságnak számító 200 lóerejével. 142mph-ra képes, a 62-es sprint pedig 8,2 másodpercig tart, tehát gyorsabb a 2,2 JTS-nél, és emellett még kiegyensúlyozott és takarékos is. Perfomance: 3.5 points out of five." /Road test with teh new 159-Channel/ Na most akkor ezeknek mi a baja?
vipex16-06-2005 15:35:06 // 477
Ciao, nyugaton, már ömlesztik a cikkeket a próbaútról :-) AutoCar (UK) "The throne of Bmw3 is trembling..." rezeg a léc a BMW3-nak :-) "New V6....better than the traditional v6-arese with the same melody...... " - jobb az új V6 de ugyanúgy muzsikál "The engines - all of them- feel exactly like Alfa engines should" Minden moci igazi Alfa hanggal "the 159 is definitely a step forward from the 156; we cannot wait to drive one in the UK. " - szerintem a F1 rajongóknak nem kell bemutatni a big step forwardot ott sokévig láttuk a Ferrari sajtóanyagában meg a cipésztől :-))))
Tedi16-06-2005 15:08:07 // 476
Ha tovább olvasod a cikkett, ott vanik, hogy ennek miért van nagy jelentősége. Neee kössé bele, meer' úgyis mindenre van olyan érvem, amire köpi-nyelni nem tudsz! :))))))))
BF15616-06-2005 15:00:45 // 475
Az elődhöz képest nőtt a csomagtartó, valamint rengeteg pakolórekeszt alakítottak ki a használhatóság jegyében. Ez ki a f@szt érdekel? Asszem komolyan el kell beszélgetnünk!!! Már nagyon elkényelmesedtél a koNfortos alpolgármesteri székedben. Még pár ilyen aztán mehetsz az RTLKlubba autós műsorvezetőnek:)))))))))))))))))))))))))
Tedi16-06-2005 14:57:00 // 474
Ez a lényeg! :)) A többit majd személyesen! :)))
Tedi16-06-2005 14:56:31 // 473
LOL LOL LOL :))))))))))))))))))))))))))))) Fenyegecc Polgármester Úr fenyegecc? :)))) Najóvan, akkor találkozunk a Polgár Jenő hivatalban! :)))))
BF15616-06-2005 14:55:31 // 472
A lényeget kellene írni!!!!!!!!!!!!!!!!
BF15616-06-2005 14:54:36 // 471
De tudok! Gyere be a hivatalba és majd elbeszélgetünk:) Mint főnök a beosztotjával:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tedi16-06-2005 14:52:09 // 470
Arról nem én tehetek, hogy kifolyt a szemed, mire elolvastad! Cserélj monitort vagy mittomén! :))
Tedi16-06-2005 14:50:49 // 469
LOL :)))))) De akkor ezek szerint nem tudsz rá mit mondani :)) Nyertem! :))))))
BF15616-06-2005 14:48:59 // 468
szerintem: ír egy marha hosszú cikket!!!!!!!!!!!:))))))))))))
BF15616-06-2005 14:47:00 // 467
blablabla... ne szabadkozz! vald be elbasztad:))))))))))))))))))))
Tedi16-06-2005 14:41:47 // 466
Na Szomszéd, akkor nyisd ki a szemed és okulj! :)) Azért írtam így, mert ebben benne van mind a 3 generáció. Tehát amit Da Silva csinált és amit Giugiaro frissített rajta. Továbbfejlesztette a saját munkáját és Da Silva munkáját is. Erre tudsz gombot varrni? :PPP :))
zolee14516-06-2005 14:41:14 // 465
szegény Teddy!!! ír egy marha jó cikket, amire kap 500 hsz-t, hogy "hú bazze Teddy ez állat". aztán kap még 500-at ugyanazoktól, hogy "szóval jó a cikk, de most hogy figyelmesebben átolvastam az alábbi hibákat találtam: ..." :DDD
BF15616-06-2005 14:34:07 // 464
Ha jól olvasom itt lehet Teddy hátát csapdosni!!!:) "Tipikus Alfa Romeo, talán így lehetne röviden összefoglalni. Giorgetto Giugiaronak ismét sikerült megrajzolni a megrajzolhatatlant - és tovább fejleszteni a 156-os vonalait." Számomra ez erősen azt sugalja, hogy a 156 is dzsiordzsi műve. Pedig nem!!!
Tom16-06-2005 13:11:53 // 463
elindult, az előbb nem tudom mi lehette a baja.
BeeGee16-06-2005 13:10:39 // 462
Az autó szilluetjén lehetne vitatkozni, elég egyértelműen ki van jelentve, hogy lehetett vonla szebb is! :) A cikk szerint az anyagminőség sem lett jobb, ugyanolyan, mint a mostani Alfákban. Viszont semmi sem nyöszörög padkára állásnál!
vivalfa16-06-2005 13:04:58 // 461
pedig ott van és műxik, most próbáltam; próbáld meg esetleg letöltésvezérlővel v. Total Commanderrel
Tom16-06-2005 12:56:14 // 460
nem tudom letölteni :(
someq-14716-06-2005 12:04:57 // 459
itt a 2. igen a töréstesztre:-)
Halesz16-06-2005 11:53:04 // 458
Á, csak 2-re kell kimennem...
Ollah16-06-2005 11:45:43 // 457
Monnyuk az AR érdeke lehet? Másra nemtok gondolni... :/
Tedi16-06-2005 11:25:40 // 456
Szvsz mindenképp :) De Neked nem Ferihegyen kéne lenned??? :)))))
zolee14516-06-2005 11:09:28 // 455
1 "x" az IGEN mellé!:) (mármint töréstesztvideóletölthetőségi témakörben)
Halesz16-06-2005 11:01:23 // 454
Ezt magamra vállalom, én basztam el :) Javítva a hibák, és belinkeltem a fórumot is a végére. Ezt a törésteszt-videót letölthetővé tegyünk?
zolee14516-06-2005 10:57:30 // 453
a Grétsy tanár úr meg csókoltassa magát, Ollah úr még ragzani sem tudik:))) a szavaid mögül iróniát, és egyetértést érzek:) valakinek érdeke, hogy ne legyen sok Alfa Mo-n?
Tedi16-06-2005 10:44:18 // 452
Most mééé? :)) Nagggyon jóindulatú szvsz :DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.