Erre a kérdésre senkinek nincs válasza?
Mindegy, akkor gondolom nem kell nyomatékolni a csavarokat, kösz
Forum >> Szerelőműhely
kando.16-01-2010 15:05:58 // 28423
GTPeti16-01-2010 14:52:19 // 28422
Én nem mondom, hogy nagy rakás. Főleg nem a marketingjük. Manapság egy talicskát is el tudnának adni BMW jellel. (Jó... erre Te azt fogod mondani, hogy ezt is teszik. :))))
zsola7516-01-2010 14:44:52 // 28421
Rendben, köszi a segítséget....
Aztán majd bejelentkezem.....mi lett. :)
Aztán majd bejelentkezem.....mi lett. :)
"Száguldosrác"16-01-2010 14:22:22 // 28420
ártani nem árt neki ha megkergeted de még nem tanácsolom mert frissen rakott mocit ne 5ezer km után kergetheted de 5ezer km él cseréld az olajat is le ha teheted.katalizátort nem hiszem hogy le kéne cserélni,az nagyon ritka mikor tönkre megy.
"Száguldosrác"16-01-2010 14:14:12 // 28419
az magunk közt szólva a bmw egy nagy rakás.........r.nekem a régi cápa orrú az még tetszik sokáig fájt a szívem egy olyanra,azok még autók.
zsola7516-01-2010 14:11:37 // 28418
Köszi nagyon rendi vagy.....
remélem nagy problémát nem fog okozni a megtalálása, de sajna azért ahoz sem fűzök már sok reményt de természetesen kipróbálom.
Azzal ne foglalkozzak, hogy meghajtom egy kicsit?
Vagy a katalysator cseréljem le egy másikra?
Csak abból abszolult nem nézem ki, hogy ennyit vissza venne az érétékekből...
remélem nagy problémát nem fog okozni a megtalálása, de sajna azért ahoz sem fűzök már sok reményt de természetesen kipróbálom.
Azzal ne foglalkozzak, hogy meghajtom egy kicsit?
Vagy a katalysator cseréljem le egy másikra?
Csak abból abszolult nem nézem ki, hogy ennyit vissza venne az érétékekből...
"Száguldosrác"16-01-2010 14:11:23 // 28417
Jó neked nekem 20 felett is volt rendesen és semmi tuning még akkor.rendesen teli tank közel 300km-e volt elég +3lambda szondát csinált ki a szar lmm.
GTPeti16-01-2010 14:09:34 // 28416
Csak aztán nehogy úgy fejlődjenek, mint a BMW... hogy elhagyják a hőm. mérő műszereket. ("Mer'az nemfontos.")
zsola7516-01-2010 14:09:11 // 28415
De jó neked.....:)
"Száguldosrác"16-01-2010 14:09:06 // 28414
ha esetleg nem találod megpróbálom neked lefotózni mire is gondolok én :D
Kau16-01-2010 14:08:42 // 28413
Nem neked írtam, hanem Száguldosrácnak ;)
Azt írta van neki olyan, amitől többet eszik a kocsi. Én az enyémet még nem bírtam 10 fölé vinni :))
Azt írta van neki olyan, amitől többet eszik a kocsi. Én az enyémet még nem bírtam 10 fölé vinni :))
"Száguldosrác"16-01-2010 14:07:35 // 28412
bocsánat a az elírásért :D igen menyivel egyszerűbb lenne és praktikus.De ehhez fejlődni kéne a tervezőknek. :D
zsola7516-01-2010 14:05:19 // 28411
LMM-et cseréljem ki?
GTPeti16-01-2010 14:04:47 // 28410
(kis kieg.: nem fars, hanem fals. németül falsch-nak írják.)
amúgy stimmel, amit írsz. általában külön szenzorja van a műszereknek és a computernek. (na ez sem lesz mindig így... anyagi megfontolásokból. és valljuk be: nem is lenne rossz, ha a műszerfal már digitális formában kapná meg a computertől az adatokat. legalább 100%-osan látnánk, ő milyen értékekkel számol.)
amúgy stimmel, amit írsz. általában külön szenzorja van a műszereknek és a computernek. (na ez sem lesz mindig így... anyagi megfontolásokból. és valljuk be: nem is lenne rossz, ha a műszerfal már digitális formában kapná meg a computertől az adatokat. legalább 100%-osan látnánk, ő milyen értékekkel számol.)
zsola7516-01-2010 14:04:06 // 28409
Aha ez azt nem is rossz ötlet.
Igen a termosztát házban van egy nagy jeladó a hengerfej oldalában.
Alatta meg azt mondod van egy kisebb hő patron ami a computernek adja az infőt, hogy mennyi is az annyi?
Akkor ezt még megnézem, mert az biztos, hogy nem volt kicserélve és babrálva....
Igen a termosztát házban van egy nagy jeladó a hengerfej oldalában.
Alatta meg azt mondod van egy kisebb hő patron ami a computernek adja az infőt, hogy mennyi is az annyi?
Akkor ezt még megnézem, mert az biztos, hogy nem volt kicserélve és babrálva....
Kau16-01-2010 14:03:11 // 28408
Én azt az LMM-et bepróbálnám ;)
"Száguldosrác"16-01-2010 14:02:06 // 28407
na igen szemétség,hogy egy kis aproság 70-...ezer be kerül.
"Száguldosrác"16-01-2010 14:00:40 // 28406
még valami eszembe jutott,a komputer az másik jeladóról kapja a hőmérsékletét a víznek mint a műszerfal.neked is a hengerfej oldalán van a termosztát és azon van egy jeladó ami a vízhőt méri de az a műszerfalhoz van köze a másik a hengerfejbe van becsavarva majdnem alatta a termosztát háznak nekem legalábbis úgy van és az a komputernek a jeladója ami még fars adatot adhat!!
zsola7516-01-2010 13:55:45 // 28405
Vadi új és Bosch.
Egy kisebb vagyonért.....
Egy kisebb vagyonért.....
"Száguldosrác"16-01-2010 13:54:16 // 28404
Akkor az kilőve a venti.neked most milyen lmm van bent ?új?márka?én már csak arra tudok gondolni hogy az lehet a ludas.hiába működik.
zsola7516-01-2010 13:46:21 // 28403
Az autóban lévő műszert már figyelembe sem veszem.
Amúgy aszerint 90-ig felmegy aztán kinyit és 80-90 között megáll.
Műszer szerint 85-92 között ingadozik és kapcsolgat a ventillátor is.
Autodata szerint 82-88 között kellen működni.
A műhelyben viszont álló helyzetben alapjáraton, hogy ha rossz lenne akkor is valamennyire fel kellene melegednie,de mondom a venti is ki be kapcsol...
Amúgy aszerint 90-ig felmegy aztán kinyit és 80-90 között megáll.
Műszer szerint 85-92 között ingadozik és kapcsolgat a ventillátor is.
Autodata szerint 82-88 között kellen működni.
A műhelyben viszont álló helyzetben alapjáraton, hogy ha rossz lenne akkor is valamennyire fel kellene melegednie,de mondom a venti is ki be kapcsol...
"Száguldosrác"16-01-2010 13:41:50 // 28402
nem! hanem után gyártott ujjat vettem azzal nagyon megszívtam,esetleg a vized nem melegszik fel rendesen!! a termosztát rendesen működik?az is okozhat többletfogyasztást mivel hidegnek érzi a motort a komputer és dúsabb keveréket enged.
zsola7516-01-2010 13:40:23 // 28401
a veszteség mérésnek meg van a maga technologiája az biztos.
Mindenképpen tud abban segíteni hol is szökik meg a levegő és egyértelmű is szokott lenni....
Annak elhárítása után jó szokott lenni a motor...
Igen ez már nem az olcsó javítások közé tartozik, mert mindenképpen motor megbontással jár sajnos.
Mindenképpen tud abban segíteni hol is szökik meg a levegő és egyértelmű is szokott lenni....
Annak elhárítása után jó szokott lenni a motor...
Igen ez már nem az olcsó javítások közé tartozik, mert mindenképpen motor megbontással jár sajnos.
zsola7516-01-2010 13:37:11 // 28400
na ameddig nem volt kicserélve addig nekem is 17 illetve attól felfelé volt ilyen.
Most 12-13 liter kb.
Ami neked volt új az bosch volt?
Nekem a gyári van most benne illetve új is, de a régivel nem is ment rendesen illetve volt, hogy nem is indúlt.
Az nem lehet, hogy ki kellene vele szabadulni egy hosszabb útra és megkergetni.....
Lehet, hogy hülyeség de ez jutott most eszembe.
Most 12-13 liter kb.
Ami neked volt új az bosch volt?
Nekem a gyári van most benne illetve új is, de a régivel nem is ment rendesen illetve volt, hogy nem is indúlt.
Az nem lehet, hogy ki kellene vele szabadulni egy hosszabb útra és megkergetni.....
Lehet, hogy hülyeség de ez jutott most eszembe.
"Száguldosrác"16-01-2010 13:32:54 // 28399
Ha nagyon sok a fogyasztásod akkor lehet ám az is hogy jo a lmm-ed de mégse,nekem van egy lmm ami jo működik az autó megy mint barom de 17-20liter tőle a fogyasztásom és zsír új kb 1000km mentem vele,betettem egy bontott eredetit és 8liter a fogyim.
"Száguldosrác"16-01-2010 13:29:26 // 28398
én csak egyszer csináltam veszteség mérést saját kezűleg és kb 2szer néztem végig ahogy a volt mesterem csinálta és nem jött ra semmire.lehet kőnyélmű kijelentés volt az előbbi(akkor bocsánat) de ebből én azt vettem ki hogy csak pénzt lehet vele kivenni a másik tárcájából.
"Száguldosrác"16-01-2010 13:25:43 // 28397
mennyi kb a fogyasztásod?
zsola7516-01-2010 13:25:03 // 28396
Miért nem pontos?
Nekem már volt olyan, hogy segített....
Nekem már volt olyan, hogy segített....
zsola7516-01-2010 13:24:09 // 28395
nem de a műszer hitelesítve van, és több autót is mér naponta.
Nekem meg a fogyasztásom horror...sajnos. :(
Igen nem olcsó az tény de most már annyiba va, hogy szerintem ez már nem oszt nem szoroz....
Csak gondoltam már valaki járt így.
Arra még esetleg merek gondolni, hogy nem jó a katalysatro,mert úgy már jártunk, de az sem tudja önmagában szerintem lehúzni az értékeket a megengedett tartományba.
Vagy igen???
Nekem meg a fogyasztásom horror...sajnos. :(
Igen nem olcsó az tény de most már annyiba va, hogy szerintem ez már nem oszt nem szoroz....
Csak gondoltam már valaki járt így.
Arra még esetleg merek gondolni, hogy nem jó a katalysatro,mert úgy már jártunk, de az sem tudja önmagában szerintem lehúzni az értékeket a megengedett tartományba.
Vagy igen???
"Száguldosrác"16-01-2010 13:18:43 // 28394
az a baj a veszteségméréssel hogy az se pontos nem árt de nem is leszel okosabb tőle,sajna.
"Száguldosrác"16-01-2010 13:15:21 // 28393
akkor okoskodom egy kicsit :D :D ez nagyon fogós kérdés megkel hagyni,az a baj hogy egy vez.módosító nem olcsó mutatvány,és ha nem nyersz vele semmit az bosszantó lesz,esetleg egy felújító készlettel kellene próbálkozni mert az csak 1-2 ezer forint és kibír kb 1 évet.ha megjavul akkor lehet bele megvenni az ujjat,de én még mindig amondó vagyok hogy az nem okozhat ekkora különbséget az emissziós értéken,esetleg másik műszerrel mértetek már emissziót?
zsola7516-01-2010 13:12:19 // 28392
a veszteség mérés még lehet célra törő a kompresszió az már megvolt...
Buddha16-01-2010 13:10:52 // 28391
Ezek ismeretében én is mérnék egy kompressziót, sőt, inkább veszteséget...
zsola7516-01-2010 13:07:37 // 28390
a gyertyák nem hogy egér szürkék hanem olyan mintha tegnap lett volna bele rakva.
mindegyik egyformán...
Mértem de 2000Km van még csak a motorban teljes generál után és azok is egyformák... Olajból meg semmi nem hiányzik, és mondom az emissziót kivéve semmi jele rendellenes működésnek.
Nem veszem okoskodásnak hiszen én is teljesen tanácstalan vagyok és minden olyan ötlet jól jöhet amin én átsiklottam....
mindegyik egyformán...
Mértem de 2000Km van még csak a motorban teljes generál után és azok is egyformák... Olajból meg semmi nem hiányzik, és mondom az emissziót kivéve semmi jele rendellenes működésnek.
Nem veszem okoskodásnak hiszen én is teljesen tanácstalan vagyok és minden olyan ötlet jól jöhet amin én átsiklottam....
"Száguldosrác"16-01-2010 13:03:07 // 28389
Férre ne érts nem akarok okoskodni kolléga :D kompressziót mértél rajta?
"Száguldosrác"16-01-2010 13:00:58 // 28388
Egy kérdés a gyertyákon van salak anyag lerakodás?és milyen színű a gyertya?mert akkor jo ha galambszürke és nincs rajta salak lerakodás,nekem a 4 hengerből csak egy henger gyertyáján volt salak,ez a henger ette az olajat a másik három nem és ettöl volt rosszab a co és a hc értékem.és bosszantó mert 10ezer km volt a mociban teljes generálás után,a hiba 4szelepszár szimering csere ismét és megjavult.Nemvolt többé salaklerakodás a gyertyán és jo lett az emissziós értékek is.
zsola7516-01-2010 12:53:50 // 28387
na pont ez van, hogy minden diagnosztika szerint jó az LMM és a lambda is.
A motor szépen egyenletesen megy de természetesen kisebb diesel hang jön már ettől a vez.módtól.
Jelenleg 5 a Co és 300 a Hc érték amit egyenlőre nem tudok elképzelni mivel mással lehetne levinni... :(
Az üzemanyag nyomás is rendben van, gondolok még a gyertyákra de azok sem régiek...
A motor szépen egyenletesen megy de természetesen kisebb diesel hang jön már ettől a vez.módtól.
Jelenleg 5 a Co és 300 a Hc érték amit egyenlőre nem tudok elképzelni mivel mással lehetne levinni... :(
Az üzemanyag nyomás is rendben van, gondolok még a gyertyákra de azok sem régiek...
GTPeti16-01-2010 12:50:12 // 28386
Én már kérdeztem rá járó motorú 156 mellett állva, hogy ugye dízel? (Biztos voltam a válaszban.)
Erre mondta a tulaj: Nem, TS. (Egyből átjött, hogy a vezmód már régen kilehellte a lelkét...)
Erre mondta a tulaj: Nem, TS. (Egyből átjött, hogy a vezmód már régen kilehellte a lelkét...)
osee_selespeed16-01-2010 12:43:33 // 28385
Köszi! Csak, hogy tudjam megéri-e lemennem a garázsba :))
"Száguldosrác"16-01-2010 12:41:36 // 28384
Ha azok mind jók akkor lehet a vez mod,de akkora mértékben nem tolja el hogy te azt észre vedd max műszerrel de akkor is határértéken belül marad!!!!! ha meg nagyon szar a vez.mod.akkor már olyan hangja van a benzines mocinak mintha egy zetor kipuf nélkül állna melletted. :D
"Száguldosrác"16-01-2010 12:38:45 // 28383
igen le lehet szedni mégpedig két csavar fogja ami a ködlámpa felett helyezkedik el kívülről.
zsola7516-01-2010 12:30:16 // 28382
Igen elvileg.
Gyakorlatilag meg a rossz vez.mód eltolja a vez.tengelyt és máris megváltozik a nyitási és zárási idő...
Hm?
A lambda, légtömegmérő és a katalysatro vadi új és a Katyt. kivéve minden gyári is..
Gyakorlatilag meg a rossz vez.mód eltolja a vez.tengelyt és máris megváltozik a nyitási és zárási idő...
Hm?
A lambda, légtömegmérő és a katalysatro vadi új és a Katyt. kivéve minden gyári is..
osee_selespeed16-01-2010 12:28:28 // 28381
Hello! valaki meg tudná mondani, hogy 2003 előtti 156osnak a ködlámpa körüli műanyag részt le lehet szerelni anélkül, hogy a lökhárítót is le kelljen vegyem?
"Száguldosrác"16-01-2010 12:21:45 // 28380
a vez.módosító csak csattogó hangot eredményez alapjáraton fordulaton már nem annyira hallani mivel ott már van rendesen olaj nyomás ami lecsillapítja.
"Száguldosrác"16-01-2010 12:19:57 // 28379
Magas emisszió értéket a lambdaszonda és a légtömegmérő okozhat esetleg a katalizátor.
zsola7516-01-2010 12:14:53 // 28378
Kicsit Bővebben nem tudnád, mert minden gyanú arra mutat, hogy igen.
Tehát egy jó indok kellene amiért nem....
Tehát egy jó indok kellene amiért nem....
kando.16-01-2010 11:45:41 // 28377
Jól emlékszem, hogy motoron szelepfedél-tömítés cserénél a szelepfedelet nem kell nyomatékra meghúzni ?
(Igaz, ez off motor és sor4, de mintha úgy rémlett volna a 33 TD-jénél is)
(Igaz, ez off motor és sor4, de mintha úgy rémlett volna a 33 TD-jénél is)
Kriszta bébi15-01-2010 19:09:55 // 28375
Na nem kiröhögni ám!!! Ez így nem ér........ :D
zsola7515-01-2010 18:14:18 // 28374
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni. :)
tulajdonképpen egy kérdésem lenne....
146-os ról van szó.
Vezérlés módosító okozhat-e magas emisszió értékeket?
Köszi.
Kis segítséget szeretnék kérni. :)
tulajdonképpen egy kérdésem lenne....
146-os ról van szó.
Vezérlés módosító okozhat-e magas emisszió értékeket?
Köszi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
426
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?