Szia,
A gyujtáskapcsoló jeladó kábele a kormányoszlopnál belemegy egy dobozba, nekem a 156-on rndszeresen kellett kontakt sprével tisztitani. Üdv
Forum >> Szerelőműhely
Ofi29-05-2011 17:39:04 // 34822
Buksi29-05-2011 12:47:17 // 34821
Nem érdemes, hanem ennyi idő után már kötelező! ;-)
l_bandi29-05-2011 11:48:56 // 34820
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy érdemes e olajat cserélni a váltóban, 10 év és 100 e km után?
szasza(SW)28-05-2011 21:20:15 // 34819
Kau28-05-2011 20:58:47 // 34818
Azt azt se tudom hol keressem ;)
Még sose volt ilyen hibám, így az immobiliserrel nem is foglalkoztam soha. Miért ne Alfacity előtti este tiltson le...
Még sose volt ilyen hibám, így az immobiliserrel nem is foglalkoztam soha. Miért ne Alfacity előtti este tiltson le...
szasza(SW)28-05-2011 19:19:26 // 34817
immo gyűrűt próbáltad megpucolni vagy a csatlakozását megnézni?
csaszar33828-05-2011 18:19:28 // 34816
Szia!
Köszönöm eddigi segítségedet, most is kérdeznék:
eljutottam odáig, hogy leszedjem a csavart, összeraktam, indít, és csak teker, nem csinál semmit(azt mondják ismerős szerelők, hogy elraktam a vezérlést).
nem tartom kizártnak, mert ahogy szedtem le a hosszbordás ékszíjtárcsáklyát a főtengelyről, elfordult , de visszaállítottam(jelen volt a főtengely).
bele sztem nem érhetett, mindig megtekerem kézzel, könnyen megy-e, nem akadt.
szted valóban vezérlés?
Köszönöm eddigi segítségedet, most is kérdeznék:
eljutottam odáig, hogy leszedjem a csavart, összeraktam, indít, és csak teker, nem csinál semmit(azt mondják ismerős szerelők, hogy elraktam a vezérlést).
nem tartom kizártnak, mert ahogy szedtem le a hosszbordás ékszíjtárcsáklyát a főtengelyről, elfordult , de visszaállítottam(jelen volt a főtengely).
bele sztem nem érhetett, mindig megtekerem kézzel, könnyen megy-e, nem akadt.
szted valóban vezérlés?
Kau28-05-2011 00:08:01 // 34815
Na én is beleestem ebbe a CODE lámpás hibába. Világít az immo lámpájával együtt.
- Akksiról a saru levéve, nem segített.
- Mesterkulcs, másik kulcs, nem segített.
- Code kártya alapján történő indítás nem lehetséges.
Mit lehet még kezdeni????
- Akksiról a saru levéve, nem segített.
- Mesterkulcs, másik kulcs, nem segített.
- Code kártya alapján történő indítás nem lehetséges.
Mit lehet még kezdeni????
Kareszka198426-05-2011 19:01:53 // 34814
inmobiliser hiba? bár úgytudom az menet közben nem állítja le a motrot...csak indításkor forgat-forgat-forgat, de nem gyullad :(
Cro16626-05-2011 18:29:30 // 34813
Nekem hasonló volt, bár menet közben nem állt le, csak leállítás után 10percel nem indult, majd további 10 után igen...másnap reggel nem, majd délután igen..főtengely jeladó hiba.
bagoly25-05-2011 21:33:48 // 34812
Köszönöm majd holnap próbálkozom :-)
13Chris1325-05-2011 20:05:48 // 34811
Sziasztok! 166-os klíma problémájával fordulnék hozzátok. Gáz van benne a kompresszor elvileg megy csak éppen hideget nem fúj a rendszer és az ICS néha kiírja, h (airconditioner faulty, please contact workshop/ hibás légkondícionáló kérem forduljon a szervizhez) Ha valaki találkozott már ilyen jelenséggel és tudna segíteni, nagyon hálás lennék. Előre is köszi, üdv Chris :)
mizooo25-05-2011 16:42:40 // 34810
Leveszed a refi belső burkolatát, (a pajzs felőli) ha benyúlsz lesz egy kis műanyag nyúlvány amit ki tudsz húzni, az a helyzetjelző foglalata. Kihúzod izzócsere, vagy pl nekem LED és ügyesen két ujjal vissza :)...
ervin25-05-2011 16:32:44 // 34809
Sziasztok!
Tanácsot kérnék:
Voltam kormányt bőröztetni, előtte direkt elmentem futómű állításra, hogy a kormányközéppel ne legyen gond. Utána a kormány teljesen középen állt, a bőrözés után viszont egy hangyafasznyit balra kellett tartanom, hogy egyenesen menjek.
Bőrözőhöz vissza, áttette egy ricnivel álíltása szerint, így viszont többet kellett jobbra fordítanom, mint addig balra. Megint visszacsináltuk, a kormányt nem vette le, csak a csavart lazította, úgy tette át egy ricnivel, így nem láthattam, hogy valóban egy ricnivel kerül odébb, nincs köztes állapot.
Valaki találkozott már ilyennel? Ennyire ritka kiosztású a kormányricni? Hol mászhatott el?
Köszi, Ervin
Tanácsot kérnék:
Voltam kormányt bőröztetni, előtte direkt elmentem futómű állításra, hogy a kormányközéppel ne legyen gond. Utána a kormány teljesen középen állt, a bőrözés után viszont egy hangyafasznyit balra kellett tartanom, hogy egyenesen menjek.
Bőrözőhöz vissza, áttette egy ricnivel álíltása szerint, így viszont többet kellett jobbra fordítanom, mint addig balra. Megint visszacsináltuk, a kormányt nem vette le, csak a csavart lazította, úgy tette át egy ricnivel, így nem láthattam, hogy valóban egy ricnivel kerül odébb, nincs köztes állapot.
Valaki találkozott már ilyennel? Ennyire ritka kiosztású a kormányricni? Hol mászhatott el?
Köszi, Ervin
bagoly25-05-2011 13:31:00 // 34808
Sziasztok! Segítségre volna szükségem az első helyzetjelzőben hogy tudok izzót cserélni? 156 1.9 JTD
Köszönöm
Köszönöm
Dévid25-05-2011 11:27:05 // 34807
Kipufogó cserés lesz, mert már több helyen is kifúj, aztán akkor mindent át akarok nézetni. Már egy ideje gondolkodom, hogy megvegyem-e a gyári (vagy utángyártott) kipufogórendszert, vagy olcsóbb lenne ha csináltatnék valami jó szakival egy kicsit egyedibb rendszert.
Dévid25-05-2011 11:16:30 // 34806
Kati köszöni szépen jó állapotban van, formás még mindig, de nem tudom hogy jön ide most az egyik barátnőm. Én biztos nem tömítettem el, arra azért vigyázok.
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2011 10:59:29 // 34805
kati milyen állapotban van? erősen gyanús hogy el van tömődve ....
Dévid25-05-2011 10:49:05 // 34804
Nem tudom, vasárnap beparkoltam a garázsba, akkor még jó volt, sőt, aznap egész jó időt futottam a kocsival. Tegnap meg már indításkor rossz végén jött a füst... durrant is, akkor már tudtam mi a szitu, meg a szagból. Aztán a motorfedél felnyitása után már rutinosan tudtam hova nézzek. Most nem szakadt annyira szét, mint utoljára, de azért pár centire szétnyílt a szívósor, ahogy láttam. Majd a szerelőmmel a végére járatok a dolognak, most új srác szereli, neki is Alfája van jó pár éve, és a környéken többen is hozzá hordják. Addig fogja bontani, amíg ki nem derül mi okozta. Azért az már több, mint fura, hogy nem először durrant el, ennek oka kell hogy legyen, szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2011 10:39:42 // 34803
akkor mentsük meg Dévidet program indul :) egyébként ki mihálykodta meg az autódat?
Dévid25-05-2011 10:38:02 // 34802
Nem lesz ott sem a húga sem én. Tudod, NŐ és ALFA nélkül mit sem ér egy Alfa találkozó. Pedig idén olyan nőket készítettem be, akik közel olyan jók mint Kócos tesó húga. :D
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2011 10:35:16 // 34801
ez nem vicces de remélem azért eljössz Kócos kollégával vigyázni a kishúgára :P
Dévid25-05-2011 10:33:26 // 34800
Úgy érzed, ez vicces? Emiatt az "apró" hiba miatt most NEM verlek meg Komáromban. Pedig terveztem. :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2011 10:28:02 // 34799
aki kerozint használ etanollal :P
Dévid25-05-2011 10:11:04 // 34798
Szervusztok!
Mitől lehet az a hibajelenség, hogy egy TS blokkon szétdurran a szívósor. Már másodszor csinálta az utóbbi 1 évben.
Mitől lehet az a hibajelenség, hogy egy TS blokkon szétdurran a szívósor. Már másodszor csinálta az utóbbi 1 évben.
Rodoman24-05-2011 22:28:10 // 34797
Halihó mindenki!
Gondban vagyok, kellene egy kis segítség!
Azért írok ide mert hátha valamelyik Cartársnak is produkált hasonló tünetet az autója. És talán megosztaná velem azt, hogy ő hogy gyógyította meg a vasat. De ha vannak egyéb jól használható őtletek azoknak is örülnék.
A szerelő is csk fejcsóválást produkált. Illetve kiakart cserélni úgy 4-5-6 alkatrészt, hátha benne lenne a rossz is. Azt én anyagilag nem díjaznám, főleg ha netán nem is javulna meg tőle. Brrrr.
A tünetek a következők:
Szóval van egy AR 156 1.9 JTD ótóm, és kb 8-10 napja azt teszi, hogy mikor kedve van leáll a motor és nem hajlandó utána be indulni. Csak tekeri, tekeri, tekeri de semmi több. Majd úgy 15-20 perc után beindul, és valamikor megint csak úgy leáll. Van úgy hogy 20-30 km is megyek, de van úgy hogy csak pár száz méterig bírja. Ezt rendszeresen teszi, és mindig el kell telnie kb. 15 percnek hogy újra beinduljon!
Üzemanyagszűrőt már cseréltem, az üzemanyag szivattyúm rendben van, az üzemanyagtartályt és a szűrőjét is kitakarítottuk.
Valakinek volt már dolga hasonlóval?
Gondban vagyok, kellene egy kis segítség!
Azért írok ide mert hátha valamelyik Cartársnak is produkált hasonló tünetet az autója. És talán megosztaná velem azt, hogy ő hogy gyógyította meg a vasat. De ha vannak egyéb jól használható őtletek azoknak is örülnék.
A szerelő is csk fejcsóválást produkált. Illetve kiakart cserélni úgy 4-5-6 alkatrészt, hátha benne lenne a rossz is. Azt én anyagilag nem díjaznám, főleg ha netán nem is javulna meg tőle. Brrrr.
A tünetek a következők:
Szóval van egy AR 156 1.9 JTD ótóm, és kb 8-10 napja azt teszi, hogy mikor kedve van leáll a motor és nem hajlandó utána be indulni. Csak tekeri, tekeri, tekeri de semmi több. Majd úgy 15-20 perc után beindul, és valamikor megint csak úgy leáll. Van úgy hogy 20-30 km is megyek, de van úgy hogy csak pár száz méterig bírja. Ezt rendszeresen teszi, és mindig el kell telnie kb. 15 percnek hogy újra beinduljon!
Üzemanyagszűrőt már cseréltem, az üzemanyag szivattyúm rendben van, az üzemanyagtartályt és a szűrőjét is kitakarítottuk.
Valakinek volt már dolga hasonlóval?
Ferry24-05-2011 21:35:22 // 34796
Sziasztok!
Ma ismét két évre megkaptam a műszakit :) Minden oké volt, de nem sokáig tartott az öröm. Újabban csak 4-5 indításra indula el a kocsi, pontosabban elindul, de lefullad, miután beindult és járt egy kicsit, utána pöccre indul. Nemrég kicserélték a főmunkahengert és véletlenül kihúzták az benzinpumpa vezetékét, majd megjegyezte a szerelő, hogy elvan oxidálódva, de nem tisztította meg. Mitől lehet? Elképzelhető, hogy az oxidáció miatt? (A gyertyák három hónapja lettek cserélve.)
Ma ismét két évre megkaptam a műszakit :) Minden oké volt, de nem sokáig tartott az öröm. Újabban csak 4-5 indításra indula el a kocsi, pontosabban elindul, de lefullad, miután beindult és járt egy kicsit, utána pöccre indul. Nemrég kicserélték a főmunkahengert és véletlenül kihúzták az benzinpumpa vezetékét, majd megjegyezte a szerelő, hogy elvan oxidálódva, de nem tisztította meg. Mitől lehet? Elképzelhető, hogy az oxidáció miatt? (A gyertyák három hónapja lettek cserélve.)
Alfa GT-Csaba23-05-2011 21:19:55 // 34795
Nincs részecske szűrőm.Megtaláltam a hibát,a szűrőházon van 1 ketyere amiről 2db vékony merev műanyag cső megy el,abból az egyik elvolt törve.
'''''23-05-2011 20:32:17 // 34794
A részecskeszűrőd nincs eldugulva?A többi gondot is okozhatja ez.
Alfa GT-Csaba23-05-2011 19:25:15 // 34793
Köszi.Nálam tisztitás után is jelez,pedig mozog benne a rugó.A turbóm sem dolgozik úgy ahogy szokott."éve cseréltettem EGR-t.
'''''23-05-2011 19:22:37 // 34792
Nálam bejelzett amikor elromlott.Csere vagy tisztítás után nem jelez,de a comp tárolja a hibaüzenetet.Legalábbis 159-nél így volt.
Alfa GT-Csaba23-05-2011 18:52:53 // 34791
Sziasztok.Egy olyan kérdésem lenne,hogy ha az EGR eldugul akkor bejelez a motor kontrol lámpa?Tisztítás után magától kéne hogy törlődjön,vagy ki kell üttetni? Amíg a hibajel nem törlődik addig a kocsit is tiltja?A válaszokat előre is köszönöm!
Coyote23-05-2011 17:49:10 // 34790
Üdv uraim.
Kis segítség kéne. Mostanába vettem észre, hogy elinduláskor illetve fékezésnél megállás után kotyogo hangot hallok. Mi lehet az?
Köszönöm.
Kis segítség kéne. Mostanába vettem észre, hogy elinduláskor illetve fékezésnél megállás után kotyogo hangot hallok. Mi lehet az?
Köszönöm.
TSiga ( I am the TSIG)22-05-2011 18:11:05 // 34789
Hali! A 155 benzinszűrője a jobb hátsó kerék előtti kis műanyag burkolat alatt leledzik. Asszem 3 csavar fogja a műanyagot. Onnantól már lejön. Nekem az egyik csavar kifele jövet eltört, úgyhogy csak finoman. :-)
hl7422-05-2011 18:05:56 // 34788
Sziasztok,
bocs, hogy a Selespeed topik mellett ide is beírom, de eléggé beijedtem. :)
Szóval, 147 2.0 Selespeed.
"Selespeed system failure" hibát ír ki, mindig akkor, amikor kanyarhoz érve lassítok és automatikusan visszavált. Ezzel egyidejűleg előfordult az is, mintha a kormány szervó elszállt volna, kb. 1 másodpercig. Kb. mintha levettem volna a gyújtást, vagy a kormányzár bekapcsolt volna. Mondanom sem kell, nem volt kellemes jelenség a kanyar közepén...
Ezt 2x csinálta, aztán még 2x írt ki hibát, de akkor már nem volt gond a kormánnyal. Viszont szintén írt egy motorolaj nyomás túl alacsony hibát, holott volt olaj bőven.
Nem nagyon szeretnék így tovább közlekedni, ha van tippetek, mi lehet ez, tényleg Selespeed vagy inkább valami más elektromos / elektronikai hiba, azt megköszönöm!
bocs, hogy a Selespeed topik mellett ide is beírom, de eléggé beijedtem. :)
Szóval, 147 2.0 Selespeed.
"Selespeed system failure" hibát ír ki, mindig akkor, amikor kanyarhoz érve lassítok és automatikusan visszavált. Ezzel egyidejűleg előfordult az is, mintha a kormány szervó elszállt volna, kb. 1 másodpercig. Kb. mintha levettem volna a gyújtást, vagy a kormányzár bekapcsolt volna. Mondanom sem kell, nem volt kellemes jelenség a kanyar közepén...
Ezt 2x csinálta, aztán még 2x írt ki hibát, de akkor már nem volt gond a kormánnyal. Viszont szintén írt egy motorolaj nyomás túl alacsony hibát, holott volt olaj bőven.
Nem nagyon szeretnék így tovább közlekedni, ha van tippetek, mi lehet ez, tényleg Selespeed vagy inkább valami más elektromos / elektronikai hiba, azt megköszönöm!
bega198622-05-2011 12:32:04 // 34786
Általában kontakthiba, de ki kellene olvastatni a hibakódot így nehéz megmondani.
Buddha22-05-2011 12:22:04 // 34785
Hengerfej le, teljes átvizsgálás és felújítás.
Ez így nem olcsó mutatvány, sok a szelep és a vezető! :-( Egy hengerfejest kellene megkérdezni, hogy mennyi lenne kompletten.
...vagy egy bontott, bevizsgált hf., de ugye az is lutri...:-/
(Persze feltételezzük, hogy a henger, dugó, gyűrűk állapota jó és nincs törés, extrém kopás.)
Az olajfogyasztásod rendkívül magas, itt valami konkrét hibának kell lennie!
Ez így nem olcsó mutatvány, sok a szelep és a vezető! :-( Egy hengerfejest kellene megkérdezni, hogy mennyi lenne kompletten.
...vagy egy bontott, bevizsgált hf., de ugye az is lutri...:-/
(Persze feltételezzük, hogy a henger, dugó, gyűrűk állapota jó és nincs törés, extrém kopás.)
Az olajfogyasztásod rendkívül magas, itt valami konkrét hibának kell lennie!
rémGtv .22-05-2011 12:05:23 // 34784
Értem :( És ez ellen mit lehet csinálni ?
Buddha22-05-2011 11:49:58 // 34783
Akkor nem lenne kompresszió és erő sem...;-)
Az lehet még, hogy a szelepnek nagy a lógása a vezetőben, ilyenkor hiába raknak új sz.sz.szimeringet, nem tudja megfogni az olajat! Ráadásul veszélyes mert ha táncol a szelep a fészekben egy idő után félreverődik és leszakad(hat) a tányér...
Az lehet még, hogy a szelepnek nagy a lógása a vezetőben, ilyenkor hiába raknak új sz.sz.szimeringet, nem tudja megfogni az olajat! Ráadásul veszélyes mert ha táncol a szelep a fészekben egy idő után félreverődik és leszakad(hat) a tányér...
rémGtv .22-05-2011 10:20:53 // 34782
És az nem lehet hogy a szelepek vannak szétmenve ? Mert nagyon szuszogós hangja van . De a szelepszárszimeringek akkor is cserélve lettek .
rémGtv .22-05-2011 10:19:16 // 34781
És ez mennyibe fájt ? :D
[k i z z o]22-05-2011 08:28:36 // 34780
Egy új gyűrű soha nem kopik be a régi kopott motorba, nem valószínű, hogy más jellegű tömítetlenség lenne, hacsak nem szelepszár vezető és szimmering nélkül rakta össze valaki :)
Én azon a véleményen vagyok, hogy az új gyűrű minden esetben kidobott pénz egy kopott motorba. De hát szét kell szedetni a motort és kiderül.
Én azon a véleményen vagyok, hogy az új gyűrű minden esetben kidobott pénz egy kopott motorba. De hát szét kell szedetni a motort és kiderül.
[k i z z o]22-05-2011 08:24:40 // 34779
Ha nagyon mocskos, akkor csak akkor oldasd le a mocskot, ha a motor szét van szedve. Motoröblítő adalékok csak akkor jók, ha folyamatosan vannak használva, ne zúdíts szerintem egy adag oldott iszapot a rendszerbe. Ha így fogyaszt, úgyis meg kell bontani.
19kicsike8222-05-2011 03:02:49 // 34778
Sziasztok!Olyan problémám van,hogy a légzsák visszajelző lámpám ég.Mi lehet az oka?Előre is köszi
Piritu - 1.000.00021-05-2011 20:36:59 // 34777
Piritu - 1.000.00021-05-2011 20:35:20 // 34776
én vettem egy bontott váltót, ami nem ereszti az olajat és csere
Gabesz21-05-2011 20:30:43 // 34775
Sziasztok! Hasonló a téma, csak nekem nem füstöl, hanem nagyon fogyasztja az olajat. Selénia van benne kb 4000Km óta. A múlt héten 600km alatt megevett 1 litert... olajcsere után mondta a szerelő, h nagyon koszos belülről a motor, csupa olajlerakódás. Le akarom cserélni most castrolra, kipróbálom... Mit ajánlotok, hogy tisztitsuk ki a motort kicsit? Vannak ilyen blokkmosók, de azt hallottam, néha több kért okozhat, mint hasznot. Vagy először járassam át olcsó teszkós olajjal, aztán cseréljük ki a castrolra? Esetleg valamilyen adalékot is tennék bele. Ja, 1,6 tsről van szó.
Kareszka198420-05-2011 11:46:26 // 34774
azon a logikán, hogy ha a kompresszió jó, akkor szimmering, ha szar, akkor gyűrű, lehet egy támpont :)
Ferke20-05-2011 10:35:21 // 34773
Hát a szimmeringek állapotába azért nem, de a lentebb lévő dolgokról ad némi infot:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
647
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?