Forum >> Szerelőműhely
Foma22-07-2011 10:31:17 // 35272
Az imént beszéltem a szerelővel, meg is válaszolom a kérdésemet: a légmennyiségmérőt kell kicserélni és az autó ismét tökéletes. Egy darabig.
Foma22-07-2011 08:41:17 // 35271
Sziasztok!
Betegeskedik a 145-ösöm (1.6 TS), a tünetek teljesen hideg motornál a legszembetűnőbbek: indítás után gyakran lefullad, és amíg be nem melegszik, gázadásra nem pörög fel a motor, hanem köhög, durrog, fullad. Meleg motornál ez a jelenség már nem jelentkezik, de a lóerők érezhetően csökkentek és benzint is kevesebbet fogyaszt.
Láttatok már ilyet?
Betegeskedik a 145-ösöm (1.6 TS), a tünetek teljesen hideg motornál a legszembetűnőbbek: indítás után gyakran lefullad, és amíg be nem melegszik, gázadásra nem pörög fel a motor, hanem köhög, durrog, fullad. Meleg motornál ez a jelenség már nem jelentkezik, de a lóerők érezhetően csökkentek és benzint is kevesebbet fogyaszt.
Láttatok már ilyet?
Coyote21-07-2011 22:11:31 // 35270
Üdv urak!
Ma kaptam egy kavicsot a szélvédőm jobb oldalára alulra. Olyan 1ft-os kerek méretű.
Érdekelne hogy ezt mennyiért javítják kb illetve ismer valaki olyat aki megcsinálná?
Köszönöm
Ma kaptam egy kavicsot a szélvédőm jobb oldalára alulra. Olyan 1ft-os kerek méretű.
Érdekelne hogy ezt mennyiért javítják kb illetve ismer valaki olyat aki megcsinálná?
Köszönöm
Zalán21-07-2011 21:51:44 // 35269
Eddig néha akadt egy kicsit, de ment, most már mondjuk nem akad.... :D
mizooo21-07-2011 21:48:32 // 35268
Nekem az első csinált ilyet, és szét volt rohadva a motor. Kicseréltem és jó lett.
Zalán21-07-2011 21:45:44 // 35267
Hát akkor majd teszek egy látogatást....
Legújabb hiszti tegnap este: Bekapcsolom a hátsó ablaktörlőt, aztán ki csak úgy lehet, ha leállítom az autót :D
Ötlet? Valami relé vagy ilyesmi?
Legújabb hiszti tegnap este: Bekapcsolom a hátsó ablaktörlőt, aztán ki csak úgy lehet, ha leállítom az autót :D
Ötlet? Valami relé vagy ilyesmi?
GTPeti21-07-2011 20:24:45 // 35266
Kontakthiba miatt valamelyik csatlalozónál.
[k i z z o]21-07-2011 20:18:58 // 35265
Ki kell olvasni a vezérlőt. Attól komolyabb szerkezet, minthogy valaki megmondaná miért is gyullad ki a hibalámpa.)
Zalán21-07-2011 18:45:14 // 35264
Sziasztok!
Kedves kis 147-esem furcsa dolgokkal lep meg mostanság. kb 2 hete mentem , azaz gurultam a városoba, erre rámsípol és buzgón dobálja, hogy az ABS rendszer megdöglött. Nem fékezés hatására, hanem csak úgy.
Lementem egy mellékútra,mondom tesztelem, és tényleg engedte csúszni a kereket.
Beletörődtem, aztán úgy voltam vele, hogy majd elviszem megnézetni. Erre reggel mikor beindítom nem világít. kb 50 méter megtétele után viszont ismét sípolt.... Aztán néha egész sokáig nem sípolt rám csak 2-3 km megtétele után, néha viszont azonnal.
Ezzel el is voltunk így vagy egy hétig. Most vagy 2 napja viszont semmi baja. indítás után azonnal elalszik, 50 km folyamatos használat után sem ír hibát, és ha ráugrok a fékre, akkor fasza. Működik is az ABS rendszer , és nem is írogatja a hibát immár olyan 250 km óta.
Valami ötlet, hogy mi kínja lehetett?
Kedves kis 147-esem furcsa dolgokkal lep meg mostanság. kb 2 hete mentem , azaz gurultam a városoba, erre rámsípol és buzgón dobálja, hogy az ABS rendszer megdöglött. Nem fékezés hatására, hanem csak úgy.
Lementem egy mellékútra,mondom tesztelem, és tényleg engedte csúszni a kereket.
Beletörődtem, aztán úgy voltam vele, hogy majd elviszem megnézetni. Erre reggel mikor beindítom nem világít. kb 50 méter megtétele után viszont ismét sípolt.... Aztán néha egész sokáig nem sípolt rám csak 2-3 km megtétele után, néha viszont azonnal.
Ezzel el is voltunk így vagy egy hétig. Most vagy 2 napja viszont semmi baja. indítás után azonnal elalszik, 50 km folyamatos használat után sem ír hibát, és ha ráugrok a fékre, akkor fasza. Működik is az ABS rendszer , és nem is írogatja a hibát immár olyan 250 km óta.
Valami ötlet, hogy mi kínja lehetett?
Gabesz21-07-2011 16:14:39 // 35263
Sziasztok! Tudtok nekem olyan kiolvasó szoftvert mondani, ami univerzális, nem csak autó specifikus? Esetleg linket is tudna valaki adni?
Rolee15621-07-2011 01:51:37 // 35262
Sziasztok.
Sikerült átnézetnem az autót.. :)
Leírom először is mik kellenek:
-Jobb hátsó hátsó keresztmerevítő szilent
-Jobb oldali belső féltengely porvédő gumiharang
-Két első lengőkar
-Vezérlés módosító (ez még ráér)
-Hidrotőkék (ezek is ráérnek még)
-Hátsó fékmunkahenger javító készlet (2 db)
Tudja valaki, hogy mennyibe is kerülnek ezek pontosan? Mert össze kéne számolnom, hogy mégis mennyi az annyi... ja és rohad a küszöb... mert ugye megállt a víz a műanyag küszöb alatt... el van repedve a bal első torony (majd meghegesztjük)...
és vágott rugó van alatta, azért ül (ezt is orvosolni kéne, de úgy, hogy legalább ennyire üljön a vas)...
Ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném!
Üdv.: Roland
Sikerült átnézetnem az autót.. :)
Leírom először is mik kellenek:
-Jobb hátsó hátsó keresztmerevítő szilent
-Jobb oldali belső féltengely porvédő gumiharang
-Két első lengőkar
-Vezérlés módosító (ez még ráér)
-Hidrotőkék (ezek is ráérnek még)
-Hátsó fékmunkahenger javító készlet (2 db)
Tudja valaki, hogy mennyibe is kerülnek ezek pontosan? Mert össze kéne számolnom, hogy mégis mennyi az annyi... ja és rohad a küszöb... mert ugye megállt a víz a műanyag küszöb alatt... el van repedve a bal első torony (majd meghegesztjük)...
és vágott rugó van alatta, azért ül (ezt is orvosolni kéne, de úgy, hogy legalább ennyire üljön a vas)...
Ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném!
Üdv.: Roland
rémGtv .20-07-2011 16:31:05 // 35261
Köszike akkor megnézetem a szerelővel .
Szilárd20-07-2011 15:52:30 // 35260
Csak megsúgom,hogy más márkáknál is van elég sok probléma a légzsákokkal.
Általában a csatlakozóknál van a hiba az ülés alatt.
Általában a csatlakozóknál van a hiba az ülés alatt.
Ferke20-07-2011 15:50:34 // 35259
Kontakthiba...
rémGtv .20-07-2011 15:15:25 // 35258
Helósztok ! Valaki megtudja mondani hogy miért gyullad ki a legtöbb alfánál a légzsákvisszajelző ? Az enyém nem volt törve ez biztos és még is folyamatosan jelzi . A másik Gtv-nk is jelezte anno és hiába ütjük ki belőle kompjuterrel ha 1000 km után megint visszajön :D Szóval valami tipp ?
MikeTheDevil20-07-2011 13:03:39 // 35257
Hali!
Most vettem vezérlésmódosítót és elég korrektek voltak.Postával együtt 38300-at fizettem.Tudom őket ajánlani.Fiat alkatrészek
Szerintem meg éri náluk venni csak fel kell regelni az oldalra.
Most vettem vezérlésmódosítót és elég korrektek voltak.Postával együtt 38300-at fizettem.Tudom őket ajánlani.Fiat alkatrészek
Szerintem meg éri náluk venni csak fel kell regelni az oldalra.
Ferke20-07-2011 12:15:44 // 35256
Jaja, az ha végleg elhal, akkor így csinál, igen...
Tom145ts20-07-2011 11:55:28 // 35255
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.A vezmód lehet annyira rossz hogy miután bemelegedett a motor nem csak inditáskor kattog, csattog, dizeles....hanem alapjáraton is egyfolytába?de 4 ezer fölött soha nem csinálja....ugy tudom 4ezres fordulat fölött már nem is dolgozik a vezmód!Vélemény?
Lenne egy kérdésem.A vezmód lehet annyira rossz hogy miután bemelegedett a motor nem csak inditáskor kattog, csattog, dizeles....hanem alapjáraton is egyfolytába?de 4 ezer fölött soha nem csinálja....ugy tudom 4ezres fordulat fölött már nem is dolgozik a vezmód!Vélemény?
mreni19-07-2011 21:35:52 // 35254
megpróbálom még a legújabb verzióval,hogy mit mutat:)
GTPeti19-07-2011 21:34:45 // 35253
Elhiszem. Akkor a FES van amatőr módon megcsinálva. :(
Piritu - 1.000.00019-07-2011 21:32:31 // 35252
Ha 156-osé a km érték, akkor nagy valószínűséggel manipulált :-(
mreni19-07-2011 21:32:05 // 35251
na ez az,de nem az autóval volt a baj,ugyanaz az interface MoDiaggal,helyes lambda és akkufeszt mutatott...
Másik Interfacel és FES-el is ugyanazt a fals értékeket hozta.
Másik Interfacel és FES-el is ugyanazt a fals értékeket hozta.
GTPeti19-07-2011 21:28:15 // 35250
A feszültséget legalább helyesen kéne kiírni. Az nem olyan, hogy korrigálom ide-oda (pl. a kerékméret alapján). Hanem 1V az mindig 1V. Az ECU-nak / FES-nek tudnia kell, mennyi a DAC referenciafeszültsége.
mreni19-07-2011 21:24:38 // 35249
mi most néztünk egy 56-ot ezek annak az adatai
Piritu - 1.000.00019-07-2011 21:22:56 // 35248
Mint írtam az 56-nál nálam is jó értéket mutat. A Pók még egy generációval régebbi elektronikát hordoz, a csati is más.
GTPeti19-07-2011 21:18:11 // 35246
Érdekes, nálam a FES és az Examiner is ugyanazt a km-állást olvasta ki az ECU-ból.
Javaslom tegyél egy próbát az utóbbival is...
Javaslom tegyél egy próbát az utóbbival is...
Piritu - 1.000.00019-07-2011 21:15:29 // 35245
A 156-nál és a 159-nél jó értéket mutatott, de azok már ODB-es csatisok :-)
Piritu - 1.000.00019-07-2011 21:14:26 // 35244
Az EcuScan nem tudja a a gyári korrekciós értékeket az adott ECU-hoz. Egyszerűen kiolvas egy számot és azt írja ki. Hogy az adott szám mit jelent "meg kell fejteni" és nekünk korrigálni. Az oldalukon is ezt a módszert ajánlják, valahol ott olvastam.
Gyanúm, hogy Examinerrel kiolvasva az óra által mutatott értéket mutatná, mert az tudhatja a váltószámot.
Gyanúm, hogy Examinerrel kiolvasva az óra által mutatott értéket mutatná, mert az tudhatja a váltószámot.
mreni19-07-2011 21:03:23 // 35243
én akárhányszor olvastam ecu-t mindig jóval többet mutatott mint az óra.
megy 20v akksi feszt,-226mV lambdafeszt és hasonlókat...
megy 20v akksi feszt,-226mV lambdafeszt és hasonlókat...
GTPeti19-07-2011 20:52:05 // 35242
Elolvastam a postot. A konklúziót viszont nem értem.
Elvileg max. 5% eltérés lehet az óra a és az ECU értékei között. Ha 45%-kal többet számol az ECU, akkor lehet, hogy játszottak "a faktorral", mert nem olyan egyszerű átírni a km-t... Nekem legalábbis így magyarázta egyszer egy profi. :(
(Ettől még simán lehet jó állapotó a motorod.)
Elvileg max. 5% eltérés lehet az óra a és az ECU értékei között. Ha 45%-kal többet számol az ECU, akkor lehet, hogy játszottak "a faktorral", mert nem olyan egyszerű átírni a km-t... Nekem legalábbis így magyarázta egyszer egy profi. :(
(Ettől még simán lehet jó állapotó a motorod.)
mreni19-07-2011 20:50:46 // 35241
már megoldódott,de köszi azért,eszembe jutott nekem is csak már későn :D
Piritu - 1.000.00019-07-2011 20:42:45 // 35240
A helyes értéket ki kell mérni. Megnézed a km órát és az ECU-t. Mész vele x km-t (minél többet, annál pontosabb az eredmény), majd újra megnézed. A különbségből jól számolható az arány. Én így csináltam, klatty
mreni19-07-2011 19:50:14 // 35239
lambda feszültség lenne,csak szerintem ezekkel az értékekkel nem kicsi a baj :)
kertecs19-07-2011 19:46:05 // 35238
Na akkor biztos tudod a tutit! Mit tennél a sajátodba? ; )
Trombozis19-07-2011 19:29:04 // 35237
Hát igen...nem tudom mik ezek. :-P Hehehe :-)
Trombozis19-07-2011 19:28:42 // 35236
Érdekes. Mondtam neki, hogy venni kell egy zsigut és akkor nem kell ilyeneken gondolkodni. :-D
Trombozis19-07-2011 19:27:57 // 35235
Nekem fater mindig azt mondta, hogy egyszer meg kell próbálni. :-) Jó Ladáshoz híven... :-)
alfa kutya19-07-2011 18:35:23 // 35234
Sziasztok ha egyszer lemerül az akumlátor érdemes töltögetni?vagy új a megoldás.
alfa kutya19-07-2011 18:32:09 // 35233
Minden megoldódott az akumlátor a bűnös semmi előjel nélkül nem hittem volna.
mreni19-07-2011 18:23:58 // 35232
Bank 2 - Sensor 1 fix 1.09
mreni19-07-2011 18:22:43 // 35231
érdekes,pl a Bank 1 - Sensor 2 feszültség alapjáraton és terhelésen is fix 0,44en állt...
nem ilyenkor áll be vészprogramra az autó?
nem ilyenkor áll be vészprogramra az autó?
mreni19-07-2011 18:19:24 // 35230
jaja,eddig nekem is minden autónál jót mutatott,a megtett km-en kívül:))
viszont a MoDiag pl az akksi feszt is jól látta,a lambda feszt is stb...
viszont a MoDiag pl az akksi feszt is jól látta,a lambda feszt is stb...
Ferke19-07-2011 16:28:45 // 35229
Most nézem, 1,4 boxi. Akkor nem. Max 20 perc, a pókot le kell szedni, utána hozzáférsz az önindítóhoz. De áramtalaníts előtte:)
alfa kutya19-07-2011 16:17:32 // 35228
Az inditomotort nehéz kiszedni ?
alfa kutya19-07-2011 16:11:53 // 35227
Az aksi idáig nem szarakodott.
Dzsozy19-07-2011 16:09:24 // 35226
Hát a két motor nem ugyan olyan, de jártam már én is így! A TS.ben szar helyen van!! Telemegy ferodol porral, és megszorul. Én lekaptam, szétszedtem, megtisztítottam, egyben már mivel vacakolt, előre beszereztem szénkeféket, amit kicseréltem, és megy a masina. De azért tedd fel az aksit tötteni!! :) Hátha!
alfa kutya19-07-2011 16:03:27 // 35224
Sziasztok segitséget kérnék nem forgat az inditómotor nem volt semmi gond megáltam egy trafiknál és inditani akartam és egyre gyengébb hangja lett az inditásnak és kész.
Trombozis19-07-2011 15:57:58 // 35223
Az az érdekes, hogy utána néztem a 159-et és ott az adatok jól vannak megjelenítve. Szerinted? :-DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
1809
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?