Forum >> Motorsport

SKrisz24-01-2005 13:16:09 // 256
Jóvan kiscsávó! Ezt még lezongorázzuk majd vazze! :PPPP Beszész te itten hüjjeségeket, méghogy tükörből, meg mittoménmi, vesztetél vazze azt kuss! :DDDDDD
..24-01-2005 13:13:45 // 255
Ollah, lassú az ócska vasad,értsd meg.:)))Vígasz képpen ha gondolod, kegyes leszek,és elcserélem a GTVre a verseny ladám:)))))Na áll a bolt?:))
Ollah24-01-2005 13:03:00 // 254
A lényeg, hogy Krisz nem olvassa, mert már kaptam volna a pofámra. Szóval pssssszt!!! :DDD
Szilárd24-01-2005 12:30:05 // 253
Na jó legyen neked igazad:))) Te nyertél! Bár sokba fog neked ez kerülni:)))
Ollah24-01-2005 12:17:00 // 252
Vagy tükörből. Vagy mittomén!!! Hát a rohadt életbe!!! A lényeg, hogy nyertem!!! :DDDDDDD
Szilárd24-01-2005 12:15:14 // 251
Vagy rossz szögből fotóztam nem??:)))
Ollah24-01-2005 12:14:31 // 250
Optikai csalódás. :P
Szilárd24-01-2005 11:52:25 // 249
Nem zavar,hogy a piros van előrébb??:))))
Ollah24-01-2005 10:39:21 // 248
Jah, kicsit lemaradt a kis piros, pedig az ezüstben ketten ültek. :PPP Pedig a srác láthatólag mindent megtett a sikerért. Még a középkonzolt is kiszerelte, hogy könnyítsen a verdán. De szvsz nem könnyítenie kellene, hanem lovakat költöztetni a mociházba, mert elég harmatosan muzsikál. :DDDDDDDDD
SKrisz24-01-2005 10:34:11 // 247
Jó a kép is, de a modell sem kutya!:))))
Punisher24-01-2005 10:26:27 // 246
155 V6 DTM motor beltartalma

..23-01-2005 18:51:47 // 245
Bár nem annyira ide tartozik,de ez a topic áll a legközelebb. Szóval szombaton a lacházi reptér adott otthont az FRT szervezésében egy kis tesztrallynak.Kellemes végig aszfaltos pályán (kifutó) zajlott a teszt.Itt másodmagammal a DCS Motor szineiben megmutattuk,hogy aszfaltos pályán mennyire otthon vannak az Alfa Romeok.Hamarosan videok is letölthetőek lesznek a www.dcstuning.hu honlapon.
Szilárd22-01-2005 19:17:52 // 244
Sajnos csak áprilisban lesz az verseny:((
Olasz22-01-2005 19:09:07 // 243
Isteni jó egy kép ez itten!!!
count M22-01-2005 19:07:40 // 242
Valóban, észre se vettem... de akkor hová tűnt Damon Hill? :P
Olasz22-01-2005 19:06:18 // 241
Az ott bizti nem Damon Hill... Damon hill Britt, ay ott meg egy USA zászló...
count M22-01-2005 19:05:27 // 240
Remélem, ezek a képek segítenek valamicskét hogy kihúzzuk addig. :)
count M22-01-2005 19:03:00 // 239
Még egy. Ha minden igaz, a volán mögött Damon Hill, személyesen. Úgyhogy nem tűnt el. :)



r.cM
Szilárd22-01-2005 19:02:49 // 238
Persze,mert még nem indult el a WTCC:(
count M22-01-2005 19:01:34 // 237
Megint elsüllyedt... :)











r.cM
Szilárd17-01-2005 14:35:48 // 236
Tudom:))
Halesz17-01-2005 00:05:30 // 235
Ez egy elég jó kép :)
Tedi16-01-2005 23:29:15 // 234
Ezt a hírt most találtam. Háát erős fenntartásaim vannak... “In the FIA ETCC's two latest seasons the double system, based on both the event results and the championship classification, proved to be good," championship promoter Marcello Lotti explained. "However, sometimes the handicap weight was not as effective as we wished, and a number of races were won by drivers on the maximum ballast. "This is the reason why we changed the system, increasing the handicaps." HOW HANDICAP WEIGHTS WILL BE AWARDED: a) On the basis of the combined results obtained in the two races of each event, according to the following scale: 1st : 40 kg 2nd: 30 kg 3rd: 20 kg 4th: 10 kg 5th: 0 kg 6th: - 5 kg 7th: - 10 kg 8th: - 15 kg from 9th onwards: - 20 kg b) To all the drivers having scored Championship points: 5 kg for each 10 points scored. This weight handicap will be applied only when a driver has collected a number of points equal to 10 or its multiples (i.e.: 0 kg from 0 to 9 points, 5 kg from 10 to 19 points, 10 kg from 20 to 29 points, etc). Handicap weights a) and b) will be cumulative; at the end of each race meeting; however, the maximum handicap weight shall not exceed 60 kg.
Szilárd16-01-2005 20:43:36 // 233
VERSENYBEN....
Bár kissé lemaradva:))
..14-01-2005 01:21:32 // 232
Jó lenne...:)) Talán egyszer vmi csoda folytán elmehetek egy körre egy V6Tivel, oszt utána meg is halhatok,mert nem éltem hiába:))
Kau14-01-2005 00:40:45 // 231

Ilyen konvojba mi is beállnánk. Nem? A másik meg nem, nem a Lacus :))
..14-01-2005 00:05:05 // 230
Komoly kis video.Azok a felvételek amikor a kanyarokban hülyét csinálnak a béjemvékből nagyon tetszettek:))
Halesz13-01-2005 21:45:33 // 229
És U2 a zene alatta! E-LE-VATIOOOOON!
SKrisz13-01-2005 13:16:24 // 228
Imádom ahogy olaszul ordít benne a kommentátor! Bella Cebella!:)))))))))))
Szilárd13-01-2005 13:05:27 // 227
Tuti ez a videó:))
prz13-01-2005 12:19:41 // 226
ETCC videó az alfaromeo.hu -ról.
Szilárd13-01-2005 12:10:10 // 225
Na próbáljunk egy kis életet lehelni ebbe a topicba is:))
Giorgio12-01-2005 00:45:43 // 224
Addig is kép:
Tommi12-01-2005 00:11:22 // 223
Nem is tudtam, hogy a félgömb égéstér is a "mi találmányunk". Azt mondjuk tudom, hogy Twin Sparkot asszem 1914-ben csinált először az Alfa. Ha tévedek, majd fastcar kijavít, de valamikor akkoriban történt a dolog :)))
Tedi12-01-2005 00:01:10 // 222
Azt várom, hogy elinduljon a WTCC, mert addig nincs állandó téma.
Max. ilyen szép képeket tudunk beszúrni :))
count M11-01-2005 17:04:18 // 221
Jah, ezzel próbálkoztam. :)))
Szilárd11-01-2005 16:56:59 // 220
Meg kéne próbálni kiemelni nem??:))
count M11-01-2005 16:45:15 // 219
Elsüllyedt a topik nagyon... :)



r.cM
Giorgio05-01-2005 00:25:19 // 218
Gondolom, hogy meg voltak lepődve mikor felhomályosítottad őket, a féltve őrztt kincsük eredetéről! :-)))) Hemi-Cuda elbújhat!
fastcar05-01-2005 00:22:00 // 217
A félgömb égéstér majdnem azóta jellemzi az Alfa motorjait az utcára is. Amicar-osok meg is lepődtek, mikor anno erről beszéltem nekik! :))
Giorgio05-01-2005 00:10:24 // 216
Az amerikaiak milyen büszkék a Hemi-jükre ami ugye a "hemisphere" szóból ered ami magyarul annyit tesz: félgömb Igaz nekik V8 volt, meg brutális morgós motorhang, amitől libabőrös leszek....de hát ezt is az olaszok találták ki. Így nem csoda, hogy ennyire jó! :-)
fastcar04-01-2005 23:55:21 // 215
Az Alfa soros motojai 1927 óta mind két vezérműtengelyesek, és Sud boxerja és a az Alfa 6 V6-ja megjelenéséig minden más konstrukció is az volt. 1914-ben pedig a 40-60 GP 4-hengeres 4 literes motorja a következőkkel rendelkezett: - félgömb égéstér - két felülfekvő vezérműtengely - hengerenként 4 szelep - hengerenként két gyújtógyertya A 33 Stradale ezen, meg ezen, meg itt, meg itt is. Szóval nem linkelem tovább, de még egy sor oldalt találtam, ahol szerepel a hengerenként 4 szelep. (Mellesleg a verseny GTA-kban is volt olyan)
Punisher04-01-2005 10:48:01 // 214
Nézz utána légyszives! Szerintem a 33/2 hengerenként 2 szelepes! Biztosan emlékszel, hogy az olaszoknál nagy divat volt a hengerenként 2 szelepes, DOHC motor. Csomó Fiat is szaladgált ilyen vezérléssel. Legalábbis az a leírás, ami nekem van ezt írja a 33/2-ről, és az elég korrekt leírás. Én is megnézem mégegyszer, csak nem találom sehol. Igaz mostanában én is találtam olyan oldalakat a neten, ahol 4 szelepesnek titulálják (bár ezek elég gyenge oldalak pl. az egyik azt sem tudta, milyen fordulaton adja le a max teljesítményt) de lehet, hogy a DOHC vezérlés téveszti meg őket.
Giorgio03-01-2005 23:58:31 // 213
Szóval 2 és 3 milka közt van. Ha behoznék egyet akkor az már veterán autónak minősülne, igaz? Nemtom mennyire éri meg foglalkozni vele számomra akinek nincs ideje/pénze felújítani egy régi autót, de következő autónak valami igazi szépséget szeretnék, aki meg rendbetesz egy ilyet szerintem nemigen válik meg tőle. :)
fastcar03-01-2005 23:43:52 // 212
Azért ez túlzás, de épp tegnap nézegettem a felhozatalt. Montreal épp van 8000 EURO-ért egy 71-es, ami komplett, talán érdemes lenne vele foglalkozni, de láttam még 11-12-ért is most. GTV6 5-12 között akad, SZ-t nem néztem. GTV-t és SZ behozni viszont most nem túl ésszerü vállalkozás. De egyébként jó támpont a www.mobile.de ilyen szempontból.
fastcar03-01-2005 23:39:56 // 211
Nagyon szorítok!
Giorgio03-01-2005 23:37:26 // 210
Te, mint minden titkok tudója, milyen áron lehet hozzájutni manapság egy Montrealhoz, S.Z.-hez, GTV6-hoz? Biztos hogy nem két forintba kerülnek, érzésem szerint a több milliót nyaldossa az áruk, konkrétat nem tudok, de nagyon érdekelne. köszönöm előre is!
Kari03-01-2005 23:17:40 // 209
Természetesen. Az elsődleges cél jelenleg (most a saját autómról beszélek, a pálya GTV-ről egyelőre nem sokat tudok), hogy márciusra készen álljunk műszakilag vele. Ma kaptam meg az árajánlatot az első futóműhöz szükséges GL szemekre, és kicsit megijedtem mikor összeadtam... Holnap remélem már vidámabb leszek, ha sikerül kicsit faragni belőle... Szóval a hagyományos rábaringi tesztversenyen szeretnénk elindulni vele - ami márciusban szokott lenni - ismét tesztelési céllal a szezon előtt.
fastcar03-01-2005 22:57:46 // 208
Kari! Majd tájékoztatsz, hogy hogy áll az autó és mikor, hol fogsz feltünni?
fastcar03-01-2005 22:56:01 // 207
Én úgy tudom, hogy a 33/2 és a Stradale hengerenként 4-szelepes volt, a Montreal számára civilizált és 2,6-osra növelt motor lett visszabutítva dohc 2-szelepessé. De majd megpróbálok utánakeresni, mert amit hirtelen a kezemügyébe kaptam (a 33 Stradale modellhez járó kis füzetecskét, abból nem derül ki, se pro, se kontra)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.