Forum >> Szerelőműhely

granturismo24-05-2005 10:13:34 // 5322
paco kösz a biznicet még egyszer. csati szinten stimmel a dolog, rápróbáltam. Funkcionális szinten még nem tudom, mert ráeresztek először egy nagygenerált. Ripityára szedtem. Az alu rész már homokfújónál van.:-) Utána fújom. Ha nem funkcionál majd, legalább lesz egy szép (bár szar) alkatrészed:-)
BF15624-05-2005 09:40:58 // 5321
Szeva Szomszéd! Nem mondod, hogy most lett kész az ótód???? Szokták mondani, hogy a jó munkához idő kell! De a rosszhoz még több!!!:)))
András bácsi24-05-2005 09:35:42 // 5320
Sajna nem olyan jó ismerősöm, hogy csak úgy odaadná... De majd áttételesen megpróbálok érdeklődni a hétvégén.
Cacho24-05-2005 09:33:09 // 5319
Explosive! Én is lehúztam a lambdaszondát (vagy legalábbis remélem, hogy azt, dobozkája melletti csatit húztam le, a dobozhoz nem fértem hozzá a toronymerevítőtől, otthon nem volt szerszámom, hogy levegyem). Már vasárnap ilyen 2100-as alapjáratom volt hidegen, amit még 55 fokos víznél (tehát már nem tökhideg motornál) is tartott, sőt, még elkezdett táncolni 3-400-at föl-le. Ekkor egy leállítás és újraindítás után beállt egyből a normál 900-ra. Most megpróbálom tesztelni a hidegindítást egy darabig lehúzott szondával, az első elég biztató volt.
Wickey24-05-2005 07:46:40 // 5318
Ugyanmár, szívócsonk javítás után égett műanyag szag? Szerintem ez-az belekerült a motorba, és most ég el. Örülj, hogy nem egy nyolcas anya pottyant bele :-)
Majom24-05-2005 07:13:51 // 5317
En sokallom, 8.4, es varosban nem is maszkaltam vele! De a ventillatorom be szokott kapcsolni, attol meg lehet a homerseklet jelado? Melegen zar hidegen pedig nyitott ugye? Ja es hol van? Huttoben vagy motorban?
GEORGE24-05-2005 00:36:27 // 5316
Azért figyeld a fogyit hátha az megnött mert akkor tuti sok benyát kap a géped ami meg a katalizátort öli meg marha gyorsan:-((
Tedi24-05-2005 00:32:23 // 5315
nem, sajna annyit még nem mentem. meg közben szétbarmoltam a műszeregységet is, mert beszart a refivisszajelzőm, meg a háttérvilágítás és a napi km eldobta az agyát.
GEORGE24-05-2005 00:26:28 // 5314
Azért vidd nekik vissza mit mondanak rá??!! Nekem ezenkivül nincs most per pillanat ötletem. Fura, hogy most feketén füstől főleg, hogy ez elött nem csinálta! Fogyi nem nőt meg?? Vagy még nem mentél anyit, hogy kimutatható lenne mit is eszik így??
Tedi24-05-2005 00:18:19 // 5313
Kisigényű vagyok egyébként :)))))) Igen, kellemes égett műanyag szag is volt. Az szerencsére már nincs, minden más van
GEORGE24-05-2005 00:11:54 // 5312
Háááát szebb is lett a hangja és jól is megy ..akkor meg ne füstöljön???:-))) De sokat akarnál egyszerre!!!.-DDD Vicet félretéve...a fekete füst az a tökéletesen el nem égett üzemanyagot jelöli..hmmm Ugyérted égett müanyag szag is van??
Tedi23-05-2005 23:56:03 // 5311
Üdv újra Urak! :) Végére ért a sztorim, végre sikerült elhozni a kicsikét a szervízből, végül egy jeladó cserével és egy szyívócsonk cserével orvosolták a dolgot. Végre jól megy, szebb a hangja mint volt, de egy valami azért mégis vanik... :( Amióta elhoztam, párszor már kipörgettem, gyorsulgattam vele. Viszont minden egyes ilyen gyorsulás után a kipuff ollyan szép fekete füstöt eregetett, hogy öröm volt nézni. Először még überfasza égett műanyag szag is párosult hozzá, ma már csak szimplán fekete füst volt. Valakinek valami tippje? Előre is köszi!
Barni14723-05-2005 23:12:16 // 5310
Fogyasztásod rendben van? Valószínű a motorhő jeladód van beakadva. Ezért tartja 1100 en hogy melegedjen a moci.
Atek23-05-2005 22:49:02 // 5309
Ha tudnál csináltatni nekünk király lenne!!! (156 2.0 TS 155 1.8 TS-hez) Vagy valakit akivel beszélhetnénk ezügybe. Előre is kösz.
Tommaso 15923-05-2005 20:53:30 // 5308
meg a "z" betűt sem:)))))
Tommaso 15923-05-2005 20:52:46 // 5307
Szeru! Következő lenne a kérdésem: bekapcsolt klimánál elvileg kéne csöpögni a kondenzviznek,de nekem semmi viz!Nem büdös a klima sem!Forduljak klimás szakemberhez,vagy ez az Alfánál természetes??? (bocsi,de nem találtam a hossú "i" betűt) Ja 147 a kicsike!!!
TáDé23-05-2005 18:10:28 // 5306
Jónak kellene lenni.
András bácsi23-05-2005 17:57:27 // 5305
CNC-maróval lehet csinálni, már láttam egy-két koppintottat. Ismerősömnek ha jól emlékszem 10e-ért csinálták.
Atek23-05-2005 16:45:43 // 5304
1.6-osét a szaki imerősöm lekoppintotta. De nem öntéssel hanem "kivágta v köszörülte" nem tom pontosan de valahogy lekoppintotta. Én azt sem tom hogy néz ki de valahogy biztos meglehet oldani. Amit írtál az a gyáriszáma? Biztos hogy jó a 156 2.0 TS-hez is?
kertecs23-05-2005 16:40:02 // 5303
Én is gondoltam rá, végül tudtam szerezni egyet kölcsön... de aztán úgy láttam nem lenne egyszerű. Pláne szerintem 1.6-osé volt amit kaptam, mert nem illeszkedett teljesen jól a bütyök ívére. Aki adta, az szerint mindenhez ugyanaz kell. A manual az 1.6-ra másikat ír... Valami ügyes fémöntő biztos le tudná venni a mintát.
Atek23-05-2005 16:35:09 // 5302
Ha stimmel a két motortípushoz megveszünk 1-et, szerintem le lehet koppintani és kész. Egyik eredeti a tiéd másik az enyém :-)
Atek23-05-2005 16:32:04 // 5301
Ok. :-)
kertecs23-05-2005 16:30:49 // 5300
Hali! Én is keresek ilyet. Igaz 1.8 16V-hez és 155, de 155-nél ugyanezt írja a manual a 2.0-hoz is: 1.825.041.000 Én csak márkaképviseleteknél tudtam volna megrendelni, 30E körüli áron, és azzal bíztattak lehet hónapokat is kell rá várni... Ha találsz más forrást, dobd fel ide is!
Atek23-05-2005 16:21:27 // 5299
Sziasztok! Alfa 156 2.0 TS vezérlésének szerelésénél a vezérműtengejekre felrakandó specszerszámot hol lehet beszerezni? Ha van valakinek, esetleg a gyáriszámát megtudná adni? Vagy ha tud valaki hozni külföldről azt megköszönném.
Csongor23-05-2005 13:01:18 // 5298
Thx, közben megtaláltam a weboldalukat, amin rajta volt a telefonszám. Imádom ezt a technikát. :-) cs
giovanni23-05-2005 12:07:41 // 5297
Jantyik: 3 imbusz csavar tartja belülről amiket a magassugárzót takaró műanyag alatt találsz azt pedig egy csavar és 3 müagyag fül tartja.. A csavart kicsavarod utána ovatosan kezd el lepattingatni a takarót mert elég rideg úgyhogy törik mint a picsa ha leszedted látni fogod a három imbuszt.. ja és ha elektromos a tükör húzd szét a stekkert is :))
23-05-2005 11:42:12 // 5296
Hívd fel Őket.
Csongor23-05-2005 10:12:33 // 5295
Sziasztok! A nyár beköszöntével kezdenek előjönni a problémák a kocsimon, amiket nem vettem észre a vásárláskor, valamint 1-2 alkatrész is megérett a cserére. Gondolom itt Budapesten mindenki Szamosi mestert ajánlja. Valaki meg tudja mondani, hogy a mester kb. mekkora óradíjjal dolgozik? Előre is köszi, cs
Wickey22-05-2005 22:12:03 // 5293
colos vasrúd? :-)
Thomasz22-05-2005 22:08:22 // 5292
sziasztok! hogyan kell 146-os visszapillantó tükröt levenni,válaszaitokat köszönöm!!
Wickey22-05-2005 21:33:16 // 5291
Lebizniszeljük Magyar vándor módra: "Nem kapsz két hatalmas pofont Tas barátomtól, ha..." :-)) Vagy vatikáni valuta? (Isten fizesse meg...)
Paco22-05-2005 20:48:36 // 5290
Bocsika, nem jótékonykodom. Ha valami szolgáltatást kapok annak van ellenértéke. De csak úgy blikkre? :-P
Robi22-05-2005 20:46:33 // 5289
Ha ennyire jótékonykodni akarsz, akkor beszéld meg Wickey-vel, hogy tankolsz neki az autómba. :)))
Paco22-05-2005 20:42:04 // 5288
Jóvanna, honnan tudjam, hogy hol van az a fránya kút? Amúgy meg miért nem szóltál, vagy tankoltál többet? Mondtam, hogy a naftát én állom, a hajó költségét meg te.....
Robi22-05-2005 20:33:05 // 5287
Ehemm... Balatonra menet félúton tankoltunk tök üres tankba 17 litert. Azóta már fogyott belőle pár liter, nem gondolod? :P Ezenkívül a jövőre is gondolnom kell, holnap melóba kell mennem a kocsival, az pedig nehezen kivitelezhető, ha ma az utolsó cseppig kiautózzuk belőle a gázolajat.
Wickey22-05-2005 20:24:35 // 5286
gatyám ráment arra is hogy az omegával Pestre rángassam ezt a szartartályt. Bazeg, ahányszor Sopronba megyek, mindig lerohad. Amikor pedig hét közben naponta járok Vácra, heti 600km-et leautózva, mérnemmegy ganéjra? Na mindegy, ma már semmit nem csinálok. Holnap meg Bandi, lepucolom a régi 2.5ös blokkomat, és keresek egy patent állapotú 2.5 főtengelyt az itthoni készletben. El kell kezdenem motort építeni. Ami a zöldben van, gyűrűtöréses.
Paco22-05-2005 20:23:48 // 5285
Porzik? Neba. Mennyit eszik az a verda? 17 literből még én is hazajövök. :-P
Robi22-05-2005 20:20:40 // 5284
Porzik a tank. Ha tankolsz a kocsimba néhány litert, akkor szívesen. :)
Wickey22-05-2005 20:18:47 // 5283
te inkább gyúrjál motorgenerálra. Robi. Nincs kedved elrángatni Bandihoz? Most?
Robi22-05-2005 20:14:25 // 5282
"furcsa morajló hang jőn a mociból szabájtalan periódusokban,finoman rázva a mocit" Esetleg a hűtőventillátorok? Igen nagy hangjuk van.
EDDI22-05-2005 19:53:44 // 5281
A füstölés azért lehet mert pisál a porlaszto! A csörgés azért csak kis fordulaton van,mert nem egyenletes a járás. A gardán levétel kb fél ora(megemelve) Nem a hardyt kell cserélni!!!!!!!!! A középsö hardyt szétszedni és a bent lévő központositoz cserélni!
Gábor(figi75)22-05-2005 19:38:16 // 5280
ok!beméretem.eddig azértnem gondoltam rá mert a vas jol megy. a hardy csere nagy megbontással jár?az itteni szerelő ezt állitja. más:ha a városban tötyörgök füstölget a vas ha odalépek neki utánna kitisztul,ez természetes?a csörgésre visszatérve miért csak alapjáraton csinálja?meg akkor ha visszaesik a fordulat.
EDDI22-05-2005 19:15:35 // 5279
figi 75! Motorból származó morajló hang és a kasznirázás nálam akkor jelentkezik, ha kevés benne a gázolaj. Egyébként nem tudom, hogy miért. A csörgő hang a hátsókerekesek betegsége, általában a középső hardy központosítója. Először csörgés alapjáraton, aztán folyamatos sírás és később magasabb fordulaton is hallani fogod! A csörgésre ideiglenes megoldás a WD 40! Nekem, ha megmozdul a vízhőfok mutatóm, akkor ízzítás nélkül is indul. Szinte biztos, hogy kompresszió hiányod van!
ALFA75td22-05-2005 19:03:46 // 5278
Az azért vam mert az iditásnál nem ég el tökéletesen a gázolaj akkor tud ilyen fustöt engedni de az mihelyt eléri az üzemi fordulatot abba kell hogy maradjon szerintem amig hidegben indul addig ne aggodj de ha pontos képet szeretnél kapni a motor állapotáról akkor a kompresszió méréssel kell kezdeni
Gábor(figi75)22-05-2005 18:38:51 // 5277
amúgy hidegenis indul csak furán!1-2 mp dadogás és kész.picit tovább kell inditózni akkor jó!elereszt egy nagy fehéres füstöt utánna semmi.vanbenne 230 ezer km lehet hogy azért?erős a motor gyorsan kigyorsúl a vége 170 volt az jó?a csörgést megnézte egy szerelő de nemtudta beazonosítani azt mondja lehet,hogy motortartó bak hátul,vagy hardi tárcsa de melyik?aztmondja ő nemért hozzá csak akkor látja ha szét termeli,nagy megbontással jár úgygondolja.
ALFA75td22-05-2005 16:24:13 // 5276
szereti ha izzitanak de azért melegen be kénne indulnia szerintem azért egy kompressziót méress
ALFA75td22-05-2005 16:22:38 // 5275
A csörgést pont most hétvégén én is néztem nekem valahol a középső hardy és a kardán támasztócsapágy felöl jön legalább is nálam
Gábor(figi75)22-05-2005 16:15:30 // 5274
Szevasztok! Kérdésem volna 75 tdi szakikhoz! Meleg motornál hosszútáv után furcsa morajló hang jőn a mociból szabájtalan periódusokban,finoman rázva a mocit.Mintha egy szivatyú be-ki kapcsolgatna,de a teljesítményre nincs kihatással,hang forrását nemtudtam lokalizálni.Más kérdés:alapjáraton csőrgő hang alulról,mintha egy bilincs zörögne de nem az,magasabb fordulaton teljesen kisímul.Más:természetes dolog,hogy melegen izzítani kell?különben nem indul.
Bg.22-05-2005 12:45:22 // 5273
harmic valami volt a XI Budafoki 11-113-ban
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.