Forum >> Szerelőműhely

norbee09-03-2005 16:25:37 // 2972
Sz@r. Nem gyári. Paco megmondta. :DDD
Azmo09-03-2005 16:23:21 // 2971
brühühühühü, mi lehet a baja a 4WDnek....elegem van hogy P2vel járok....
Totti09-03-2005 15:25:12 // 2970
Hali mindenkinek olyan kérdésem lene hogy 155-ösben hol van a központi zár vezérlése mert ré szeretném kötni a roasztó vezérlését elöre is köszi a segitséget.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)09-03-2005 14:56:51 // 2969
Hi van 1 nagyobb generator szervo fotengely es van 1 afotengely vizpumpa es egy a fotengely klima. Kössz az infot remelem jau lex nem vagyok otthon az a gaz ;)
Béci Ɨ|ѯ09-03-2005 14:37:37 // 2968
Nem is olyan rossz a versike... :)
Szilárd09-03-2005 12:01:16 // 2967
SOS SOS SOS!!!!!!!!! Forzaverdi kollégának sürgősen szüksége lenne néhány napra 4 db 15"-os lemezfelnire 4X98-as osztókörrel!!! Aki tud segítsen!!
GEORGE09-03-2005 10:26:19 // 2966
Miért is kell leszedni a kárpitokat???? én pécsre hordom az autóimat fóliázni 95 óta. Soha nem szedte le a srác a kárpitokat. Valamit akkor ott nem tudnak. Eddig mindegyik autóm fóliázását makulátlanra csinálta. Solár Control e cég neve a Belső Fiat Stoll elött vannak 80m-re. Bár neked gondolom ez azért már messze van. Én nem is hagynám, hogy csak ezért szétszedjék a kocsit. Üdv.:GEORGE146ti
GEORGE09-03-2005 10:22:15 // 2965
Mi a kis fogyi nekem van egy 96-os Tempra S.W. 1,9TDs cat autóm is. 7,3l/100-tól még nem ivott kevesebbet sosem......
granturismo09-03-2005 10:08:41 // 2964
Az miaz hogy kisebb méretű? A generátorszíjad hajtja a vízpumpát. A szevószíj a rövidebb 10A x 653 A klíma 10A x 710
granturismo09-03-2005 10:03:18 // 2963
Docky 10A x 1100 szíj kellene.
09-03-2005 08:46:07 // 2962
Új patentokat tegyél vissza mert a zöme a kiszedékor törik. Hamár szét van szedve kend be az érintkező részeknél vmi ápoló szerrel.
Béci Ɨ|ѯ09-03-2005 08:21:59 // 2961
Ó én ilyet sose állítottam. 50-ig nem gyorsul valami jól, meglehetősen lomha, utána azért beindul. Főleg autópályán jó- pl 130-tól 200ig a 3.0V6 GTV semtud elszakadni tőle. de gyorsulni tényleg jobb egy benzines.
András bácsi09-03-2005 07:41:17 // 2960
Hát jó dolog a JTD... Bár azért kétlem, hogy legyorsulja a benyás turbot, ha nincs csippezve.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)09-03-2005 07:03:31 // 2959
Hellllpppp !!! Sürgősen kellene nekem info 75 TD ékszíj méretről, hogy milyet rendeljek. Konkrétan a vizpumpát hajtó elvileg kisebb méretűröl lenne szó. Köszi!
lausz09-03-2005 05:54:33 // 2958
heló mindenki, a156-om fóliázásán agyalok,ha valaki csináltatta már, attól kérdezem, a kárpitok visszarakás után nem lettek-e zörgősek? vagy valami egyéb infó érdekelne.
Béci Ɨ|ѯ08-03-2005 22:23:53 // 2957
akkor veszek Babettát... :)
Paco08-03-2005 20:56:46 // 2956
Rossz irányba haladsz :-P Minél nagyobb a tömeg annál több előnyt adsz nekem :-P
NaTo08-03-2005 20:51:33 // 2955
AMúgy meg tényleg gyenge volt... wehe
NaTo08-03-2005 20:40:21 // 2954
Köszi Szkott! Akarsz egy jobbat hallani?
Scott08-03-2005 20:31:39 // 2953
Húú ... NaTo kollega , nem vagy egy poéta alkat, ez a versike nagyon gyenge volt :)))
NaTo08-03-2005 20:28:19 // 2952
Félre ne értsen senki! Nem akarok vitát nyitni a benzin vs. gázolaj témában. Úgyis van hozzá külön Topic. Csak úgy kijött belőlem. Na visszaveszek már. NáTó bácsi meghajol a reflektorfényben, majd összegördül előtte a függöny... :D Az Alfa az Alfa, akár mi is hajtja, aki ilyet vezet, az nem is olyan béna...
Béci Ɨ|ѯ08-03-2005 20:27:59 // 2951
Nem rossz az. Ennek az öt hengeresnek belülről még szép hangja is van. csak rá kell érezni a vezetésére. Nagyon más mint egy benzines. Viszon a turbo jó dolog.
Béci Ɨ|ѯ08-03-2005 20:26:06 // 2950
7.5 és gázolaj...
NaTo08-03-2005 20:25:28 // 2949
Egyébként ez a nagy előnye a dieseleknek. A fogyasztás. Hát ha nekem lenne egy diesel Alfám, biztos azzal járkálnék, de hétvégente csak a benzines jönne, mert az mégiscsak mááááááááás.
Béci Ɨ|ѯ08-03-2005 20:24:26 // 2948
Hát erre már nem tudok mit írni. Igazad van. Majd veszek egy jet-et legközelebb. :)
NaTo08-03-2005 20:24:22 // 2947
7 liter....télen.... ccc
NaTo08-03-2005 20:23:32 // 2946
Így van. Igazából ha az autómat kötélen kell húznom a golyóimmal, akkor is legyorsullak. Még az autóm is, pedig az mögöttem jön majd! Úgyhogy vegyél vissza! :-)
Paco08-03-2005 20:19:32 // 2945
Fogadjunk, hogy az első 5 méteren még gyalog is legyorsullak :-P
Scott08-03-2005 20:17:01 // 2944
NaTo lábteljesítménye fékpadon lett mérve , közel 1000 Nm, úgyhogy csak óvatosan ! :))))))))))))))))
Béci Ɨ|ѯ08-03-2005 20:12:42 // 2943
No azért talán nem gyorsulsz le... 340NM felett van a nyomaték... :))))))) bár ha elég izmos a lábad... :)))))))))
NaTo08-03-2005 19:36:19 // 2942
Béci! Akkor én a lámpánál biciklivel elmegyek melletted... :D
Béci Ɨ|ѯ08-03-2005 18:16:27 // 2941
Az enyém városban 7.5 liter fogyaszt télen-nyáron... :))))))))))))))
maxx08-03-2005 16:48:27 // 2940
www.hegyalja.hu
GEORGE08-03-2005 16:46:26 // 2939
Csak ennyi????????????????????? baja lehet!!!!!!!!!! ELADÓ egy megkimélt hibátlan 98-as 146ti............... :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
uaz146ti (kispali kisebbik fia)08-03-2005 16:43:36 // 2938
Dzsordzs! Azt hiszem találtam pár dolgot a problémáddal kapcsolatban az autodata szervizprogin. uno.: gázadásos dolog: okozhatja: -levegöztetö rendszer -vezérlés -légszürö -VAF sensor (volume air flow) -MAF sensor (mass air flow) -MAP sensor (maniford absolute pressure) -ECT sensor (engine coolant temperature) -üzemanyagnyomás, szállítási sebesség szabályozó - injektor -HO2S sensor ( heated oxygen sensor) - motorvezérlés (ECM) -belépö levegöhöm. sensor (IAT) Magas fordulaton >4500 -TP-sensor (gáz helyzet szenzor) - KS- sensor azt hiszem ez a leszabályzásos dolog - motorvezérlés (ECM) due.: végsebességes dolog -levegö rendsz. -motor vezérlés -ECT sensor -tp sensor -VAF MAF sensorok -MAP sensor -üzemanyagellátás -CMP sensor (camshaft position actuator) ezt ne kérdezd ,hogy mi -O2S sensor (oxigén sensor) -VSS sensor (sebesség sensor) Ennyit tudtam tenni az ügy érdekében ugyhogy én hátradölök és várom a fejleményeket ja és az lehet hogy a termosztátom megijedt és megjavult mert ma végig 75 fokos volt Na hi sok szerencsét uaz
uaz146ti (kispali kisebbik fia)08-03-2005 15:57:33 // 2937
Egyébként aki gondolkozott azon hogy mi lehet a gáz a futomüvel annak leírom hogy mit mondott a szaki... - Hmmmmmmmmmmm. -a második: hmmmmmmmmm -és a harmadik: hát állíttasd be a futomüvet és majd meglátjuk. Aztán lehet ám hogy nem lesz jo. Kösz!!! - és a megoldás a negyediktöl érkezett: futomübeáll, plusz lehet hogy a hangot a jobb féltengely középsö csapágyazása okozza.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)08-03-2005 15:53:23 // 2936
Az enyémbe 8700 ft volt de azt hozzá kell tennem hogy barátnöm faterja karosszériás és ennyiért tudott szerezni de nekem ajánlottak 27000-ért Az én csapágyam a Bárditol valo ami ugye sok helyen van ott probáld meg kedvezmény nélkül se lehet 12000 nél több
uaz146ti (kispali kisebbik fia)08-03-2005 15:50:26 // 2935
bocs a kerékre gondoltam természetesen nem a kocsira
András bácsi08-03-2005 14:58:04 // 2934
16-18 liter városban százon/télen. Ehhez mit szólnátok? Bírja a gyári értékeket!
Stevenson08-03-2005 14:26:28 // 2933
Sziasztok! Segítsetek légyszíves, hol kapnék normális árban hátsó kerékcsapágyat aggyal 145QV-hez?
NaTo08-03-2005 14:03:18 // 2932
Szerintem 16 liter sem gáz... télen... ha nyomom neki... :D
Paco08-03-2005 13:50:28 // 2931
Szörcsögő szervo: Első lépésben ellenőrizd a szervofolyadék szintjét.... :)
Punisher08-03-2005 13:01:35 // 2930
A szervo olyan, hogy szörcsög, ha a végállásban ráfeszíted a kormányt, mert szivattyú nyomja az olajat, csak ugye ellenállásba ütközik. Szerintem télen, 12 literes városi fogyasztás nem gáz.
GEORGE08-03-2005 13:00:07 // 2929
Az enyém városija 11-12 liter közé adódik. Városon kivül 140 - 170 között kövér gyorsításokkal füszerezve nekem 9,5 volt a plafon. Több ti-s elmondása szerint 10-ből kiszoktak jönni vele vegyesbe. Ha viszont rossz a termosztát akkor bizony eszik rendesen mert a számítógép hideg üzemállapotot érzékel és dúsítja az üzemanyagot.
norbee08-03-2005 12:54:24 // 2928
6. sor? Hmmm, mi a baj a hideg szóval? :DDDDD
perdix15508-03-2005 12:52:52 // 2927
Gyerekek! Azért jobban figyeljünk, hogy mit írunk le!!!!!/6. sor vége/. Köszi.
norbee08-03-2005 12:43:03 // 2926
Én a nyári torokgyulladást szoktam magyarázni a hideg vízzel... :))) A hideg motorral üzemelő autó természetszerűleg többet eszik, főleg ha még tolod is neki. 3000-ből 120 km relatív, tankolj két telit, aztán nézd meg mennyit evett. Szvsz max 1-2 literrel emeli a fogyasztást.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)08-03-2005 12:34:45 // 2925
Kösz mindenkinek az eddigi segítséget! Válaszolnék pár kérdésre: -uno: szörcsög a szervo ha tökig eltekerem -due: volt törve az auto jobb eleje, de eddig nem hallottam a dobolást csak február vége környékén akkor ritkább volt a jelenség de most már szinte örökké dobol a geci. ja és még egy kérdés: a nagy fogyasztás ( 3000ft- bol 120 km ) magyarázható a hideg vizzel nem??? ja és azt hiszem Norbi irt a Gtv- vel kapcsolatban (szervizelés) ha érdekli csak nem jut képközelben akkor jelezzen valahogy mert fater nemsokára vissza kell vigye a cégbe a progiz és sajna se lemásolni se gépre feltenni lehetetlen = csak olvashato és van kb 50 oldalnyi adat és nem akarom kiirni mindent mert nem hiszem hogy a sok hülyeségre szüksége van... Thanks everybody már érdemes volt belépni a klubba ciao: uaz powwa
a08-03-2005 10:28:55 // 2924
Vagy berohadt kézifékkötél... A 156-okon tél végén ez szokott lenni. Olyankor nem megy vissza a hátsó fékmunkahenger teljesen, és picit beleér a tárcsába a betét.
remete08-03-2005 02:50:40 // 2923
Hali! George-val egyetértek, de persze emellett még megnézném, hogy korrekten mér-e a műszer (amit mondtál az nagyon kevés - be sem melegedik így a gép gyakorlatilag, ami igen nem hasznos a kopás szempontjából). A másik problemánál: kormánygömbfejet néztél rajta mostanában? Nagyobb sebességeken a rázást simán okozhatja, kerék összetartás be nem állításnál meg a valamiirányba való húzás is adott. Ezek csak ötletek persze.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.