Forum >> Szerelőműhely

gsx-r13-11-2005 19:28:30 // 9122
Nem lehet,hogy elvan vízkövesedve a fűtő radiátorod?
Kau13-11-2005 19:25:14 // 9121
Ez a www.kofelverodes.hu-n lévő cég? És megérte javíttatni, vagy inkább vettél volna újat? (Így utólag) Ilyen áron szerintem lett volna új.
bb1813-11-2005 19:19:01 // 9120
lehet hogy állásnál a vizpumpa miatt melegszik jobban. vagy a termosztát mellett nem jo a tömités és elmegy mellette a viz. Vigyázz mert egy 1.5 mm-es kerek luk is tud ilyet csinálni, tehát a tömitésnek tényleg jonak kell lennie.
Vega13-11-2005 18:57:10 // 9119
Hat ha 70 foknal meg az also cso hideg akkor minden ok...nem kizart ,hogy nem pontos a muszer....nekem mar 50 foknal is meleg mind a ketto...magyarul szar...majd a fogyasztasod arulkodik...mar ha eddig pontosan merted....hogy javult e a helyzet vagy sem...vagy meg az elozo nem volt eleg szar :))))
Poló13-11-2005 18:27:52 // 9118
Szerintem se lehet sokkal több. Egyszer olvastam olyat, hogy csak 10 cm-es repedést javíthatnak. Tudnak nagyobbat is, de nem engedélyezett.
Poló13-11-2005 18:25:56 // 9117
Beírom ide is. Ma kicseréltem a termosztátot. Ugyanolyan mint volt, talán 5 fokkal mutat többet. Ha megyek, akkor 70 fok. Felső cső meleg, alsó cső hideg. Ha állok egyhelyben és jár a motor, akkor felmegy 95 fokra. Ilyenkor mindkét cső meleg. Mi lehet a gond?
twin13-11-2005 15:55:48 // 9116
Megért ennyit??Mintha úgy emlékeznék,hogy kg e körül van a netto ára is az újnak.
larocca13-11-2005 15:41:05 // 9115
Üdv. Tudna valaki segíteni vezérlésmódosító ügyben? Fel lehet újítani a régit, vagy csak csere?
Jogerős12-11-2005 13:42:04 // 9114
hát közelebb nem kerültem, de tudom így azért nehéz megmondani mi lehet Gondolom szétesni nem fog alattam aztán majd ha nagyon idegesít elmegyek vele szerelőhöz:-) Csak ilyenkor mindig előjönnek ladás rémálmaim, hogy szétszedik mert valami nem ok, és közben kideül hogy ezt is cserélni kell meg ezt is még ezt a kis bigyót is, aztán fél fizetésem ott marad.
ystuc12-11-2005 13:41:21 // 9113
Ma megcsináltattam a repedt szélvédőmet. Nem mondom, hogy tökéletes, de jobb, mint volt. Kb 40 centis volt a repedés. 15 ezerért javította. A Pólus center parkolójában csináltattam. Elég lelkiismeretes a srác. Tudom ajánlani mindenkinek, de ne legyen rá szükségetek!
Vega12-11-2005 12:17:20 // 9112
Ja, hogy oda-vissza rangatasnal es a nyarinal nem volt... na akkor passz...neha kicsit atsiklok a beirasok kozott...
Vega12-11-2005 12:14:30 // 9111
Hat ha folyamatosan morog csapagy sanszos....folyamatosan kopog, gumi sanszos...ha kormanymozdulatokra csinalja, mondjuk allo helyzetben alaszeded es reccsen vagy koppan, az csuklo lesz.... aztan persze ezer mas dolgo is lehet...de ezek szoktak leginkabb elofordulni...gyakorlatilag mindig :))
Zsül12-11-2005 10:02:03 // 9110
Próbáld meg esetleg rövidebb csavarral, mert nekem az alufelnihez hosszabbak vannak mint az acélkerékhez. Első cserémnél majdnam sikerült letépnem a féknyergeket vele!
Gábor(figi75)12-11-2005 08:38:36 // 9109
Pórvédő lemez van a tárcsád körül?
KisP12-11-2005 08:25:42 // 9108
Én a gömbcsuklókra tippelek,sajnos kopóalkatrész, cserélni kell.
Jogerős12-11-2005 02:19:25 // 9107
hát leginkább koppanásnak tudnám nevezni, mint amikor kalapáccsal hozzáérsz egy fém tárgyhoz elég nagy mozdulatokra hallani csak ha valami komolyabb mechanikus baja lenne, akkor azt menet közben érezném nem?
Vega12-11-2005 01:08:26 // 9106
Hat esetleg nem artana tudni milyen az a hang...folyamatos, ritmusos, morgo, csattogo stb stb stb....
Jogerős12-11-2005 00:45:48 // 9105
sziasztok hétfőn visszakerült a téli gumim, és valami furcsát hallok jobb előről, ha a kormányt gyorsan megmozgatom mindkét irányba nemtudom a gumihoz van e köze, de a nyárigumi+felnivel nem adott ilyen hangot hangon kívül más bajom nincs vele, egyenesfutása jó, menet közben semmi különös van valakinek ötlete mi ez?
Vega11-11-2005 21:13:09 // 9104
Az is errol arulkodik ,hogy azt nem emlitetted ,hogy az elozo gumit is igy ette volna....aztan felraktad ezt es 10.000 km alatt kampo....tehat nem kizart ,hogy tenyleg nem szereti ezt a gumit... Egyebkent ha lengescsili lenne azt azert mar eszrevetted volna az auto viselkedesen...es hat a 4 egyszerre... Maradjunk annal a verzional, hogy egesz egyszeruen nem szereti ezt a gumit... Nem kell mindig feltetlen hibat keresni :)
Gábor16611-11-2005 21:09:53 // 9103
Igen, még gyári csillapítóim vannak. Ha a gumi utálja az autót, az rossz hír lenne. :-(
Vega11-11-2005 20:59:38 // 9102
En szerintem igy lattatlanban lengescsili....plane ,hogy a gumi kulso es belso fele egyforman fureszfogas....tuti ,hogy nem futomu..szet- ill. osszetartas, esetleg terpesztes...ilyesmi...akkor vagy kivul vagy belul illene ennie...ja meg persze ,hogy mind a 4 gumit eszi..mondjuk az is furcsa...mind a negy lengescsili nem szokott egyszerre doglodni.. Gyari lengescsillapitok vannak alatta? Egyebkent nem kizart az sem, ha mindent rendben talalsz ,hogy egyszeruen ez a gumi nem fekszik az autodnak...nem ritkan elofordul..pl. tul merev falu...es nincs kibekulve ezzel a konstrukcioval a futomuved...ezt meghalalja azzal ,hogy ossze-vissza es irdatlan sebsseggel elkezdi enni...
Gábor16611-11-2005 20:45:58 // 9101
Vega: A gumi tetején előre mutat a "fűrészfog". A nyomásra a kezelési könyv 2.4-et a Michelin 2.3-at ír. 2.3-nál állandóan felütöttem a felnit, kanyarban pedig legyűrte a gumit.
Vega11-11-2005 20:24:53 // 9100
Gabor! Ha a gumi tetejet nezed akkor a fogak elore vagy hatra fele allnak...marmint a kopasnal....mert ugye azt irtad olyan fureszfogas.....ha elore allnak akkor az ugye a kagylos kopas...es az rossz lengescsillapitorol arulkodik.... Nagyobb nyomassal tok felesleges probalkoznod...0,2 nyomaskulombseg egyaltalan nem fog semmilyen valtozast hozni...ellenben gyarilag biztos vagyok benne, hogy 2,2 a nyomas...na most 2,2 vagy 2,7 az mar nem mindegy...maradj szepen 2,2-n...kozel 3 baron mar elkezdi majd enni a gumi kozepet...akkor meg az lesz a bajod...
Vega11-11-2005 20:19:49 // 9099
Hat erre a kerdesedre csak a Novaktol vagy Szamositol fogsz megnyugtato valaszt kapni! De Bandi jol mondja, ahogy mar mondtam is, ezt nagy valoszinuseggel csak kiszerelve fogjak tudni javitani....legalabbis ugy ahogy a gyari volt...ellenben szereny velemenyem szerint siman ossze lehetbe fogatni a ket reszt athidalassal...a celnak megfelel es eleg tartast biztosit.... Kiesni meg nem fog...amint latod alulrol tort az blokk...a csavarra per pill. ratamaszkodik , tehat no para!
Gábor16611-11-2005 20:12:38 // 9098
SN: Akkor nem voltam érthető: Nekem is a nyári. A külső és a belső széle is ilyen. Jövőre kicsit nagyobb nyomással próbálkozom. Most 2.5 volt, akkor 2.7-el meglátjuk.
gsx-r11-11-2005 19:33:46 // 9097
Sziasztok!Az autóm elfelejti mennyi az idő.Mi lehet az oka?Ha valaki tudja írja be,köszi.
colos-15611-11-2005 19:31:30 // 9096
Tehát huzzak valami B szervizbe......
András bácsi11-11-2005 17:56:29 // 9095
Bár pontosan nem látni a képen a helyzetet, de tartok tőle, hogy csak kiszerelve lehet helyrehozni a hibát. Mindenesetre én nem biztos, hogy visszavinném oda, ahol így szerelték vissza.
András bácsi11-11-2005 17:54:07 // 9094
A válasz egyszerű: Bosch.
Tomy15611-11-2005 17:17:07 // 9093
Miután berakták a motort, nem sokat mentem vele, ezért eléggé aggódom, h a későbbiekben nem lesz-e baj (nem szakad-e le a motor). Hol lehet találni valakit, aki megnyogtatóan rögzíti a motort?
colos-15611-11-2005 17:15:57 // 9092
Hello All!!!!Valaki meg tudja mondani hogy miert gyulladhatot ki menet közben az ABS es a Legzsak hibat jelzo lampam a muszerfalon egyszerre,de ujrainditaskor meg nem ismetelte meg onmagat.......
Vega11-11-2005 16:26:54 // 9091
Hmm...ez hol tuti ,hogy mar volt baszkuralva...az elozo vagy isten tudja melyik tulajnal...latszik ,hogy le volt mar egyszer kapargatva rola a szar...olajtekno volt mar cserelve, esetleg javitva? Abbol lehetne tudni vol e mar izmosabban odaverve....Odabaszastol nem kizart az ilyen tores.... En nem bantanam...ha eddig nem okozott problemat ez utan sem fog...egyet viszont megcsinalnek...felrakatnek egy athidalast....eredeti allapotra akarod megcsinaltatni akkor nem az lesz a nagy melo..hanem a ki es beszereles...Egy athidalast meg siman pik-pak felhegesztenek..vagy ha olyan helyen van akkor furjak a blokkot....szerinte minden gond nelkul kivitelezheto....es legalabb nyugodt a lelkiismereted ,hogy megiscsak tartja valami...
András bácsi11-11-2005 16:13:57 // 9090
Nekem azt mondta gumis haverom, hogy azért, mert általában egyedül használja az ember, és nem egyformán terhelődik. Aztán meg ki tudja, hogy így van-e.
a11-11-2005 15:59:04 // 9089
Nyugi, nekem a nyárik ilyenek elöl...
Gábor16611-11-2005 15:45:24 // 9088
Ma felkerültek a téli gumák. SZomorúan tapasztaltam, hogy a 10.000 km-t futott gumijaim széle főrészfogasra kopott. Hátil jobban, elöl kicsit kevésbé. Tudja valaki, hogy ezt mi okozza? (Tehát, nem kagylós!)
a11-11-2005 13:47:16 // 9087
Hirtelen a pogácsás ugrott be... Ugye V6TB rulez :)))))
Tomy15611-11-2005 12:07:06 // 9086
Nem tudom mi történt vele, a motor kint volt, sztem így lett újból betéve. Valszeg a motortartó gumik rendben vannak.
Gábor16610-11-2005 19:42:52 // 9085
Tomy156: Ez elég rosszul néz ki. Valami megfeszítette a csavart, nyilván azért tört ki. A motortartó gumik jó állapotban vannak? Javítása nem tűnik egyszerűnek. Ha tőcsavarosra lehetne alakítani a bakot, (bár nem biztos, mert lehet, hogy nem lehetne valamit szétszedni), akkor talán be lehetne hegeszteni egy tőcsavart, de a blokk öntvény, a csavar húzott acél. Talán fel lehetne hegeszteni, a furatot újra megmunkálni. De nagyon óvatosan kellene csinálni, mert vetemedhet a blokk.
bb1810-11-2005 15:39:37 // 9084
söt. a még régebbiekben csavarral kellet állitani a szelepet. ez a pogácsás dolog tulképp rövid életü volt, csupán 5-6 évig jöttek ki ilyennel, utána mindenbe a hidrotökéseket tervezték. van ebben is érdekesség, mert van hogy a himbába teszik a tökét, a himba közepét támasztják, a himba végét támasztják, vagy a szelep fölé épitik közvetlenül...
bb1810-11-2005 15:36:38 // 9083
ha van idöd vissza olvasni, több mint 1 hónapja ( lehet hogy 2 ) volt erröl szó, és egész jo linkek is be lettek téve.
bb1810-11-2005 15:35:31 // 9082
ez igy elég gáznak tünik, de jo lenne más aspektusbol is szemrevételezni. az biztato, hogy a csavar még a helyén van, de mitöl tört el ? merthogy nem sima törésnek, inkább valami dörzsölödésnek tünik.
ribipeti10-11-2005 15:18:28 // 9081
Hali, help wanted!
Van 156-os xenonos lámpa, amit be kéne applikálni a nem xenonos helyére. A xenonos hátulján van egy 13 lábú csati, ennek kellene a kiosztása, hogy mi melyiké. Esetleg valakinek ötlete? Vagy olyan szerelési útmutatója, amiben ez benne van? Thx

A xenonos lámpa hátulja:


A csati:
Tomy15610-11-2005 15:01:59 // 9080
Aszem már csak holnap tudok újabb képet csinálni, egyébként ez a felfüggesztés a vezérmű szíjjak alatt, az olajszűrő felett van (2.0 TS motorról van szó). Itt két csavar megy a motorblokkba, a felsőnél van letörve 1 darab. Remélem így már kicsit jobban el tudod képzelni, h hol van.
TtK10-11-2005 14:00:49 // 9079
Csinálj még egy képet, ahol több is látszik a motortérből. Így elég nehéz bármit is mondani azon kívül, hogy az a csavar nem véletlenül van ott, ahol.
a10-11-2005 13:38:56 // 9078
Ja és a hidrotőkék cseréje nem segít a csörgésen... Kb 10k km után megint csörögni fog, ugyanis 2000-ben nem a hidrotőkéken volt a módosítás, az az utolsó percben is ugyanaz a vacak volt, mint 97-ben...
a10-11-2005 13:37:41 // 9077
A régi autókban a szelepbeállítást ún. pogácsákkal lehetett megoldani. No a hidrotőke ezeknek a pogácsáknak a modern megoldása. A szelepbeállítást végzi, a motorolaj nyomásának a segítségével. Ez az a dolog, ami a 98-99-es 16-okban csörögni szokott indulásnál akkor is, ha már a vezmód ki van cserélve. Ennek fő oka, hogy a hidrotőke elengedi az olajat, nem tartja meg, és amíg a motorolaj fel nem tölti megint teljesen, addig rossz a szelepbeállítás. Erre elvileg létezik egy kis csappantyúszelep, amit be lehet építeni, és az megakadályozza, hogy a hidrotőke elengedje az olajat. Ezt 2000 körül minden 156 tulajnak ingyen elvégezték, aki kérte. Aki nem kérte, annak persze nem... 2000 után már eleve gyárilag be volt építve.
Tomy15610-11-2005 13:00:40 // 9076
Még 1-2 kérdés: Mi az a "hidrotőke" mit csinál, miért, mikor, mennyiért lehet (kell) cserélni?
Tomy15610-11-2005 12:57:36 // 9075
No, kérem elrohantam, aszt csináltam képet:
Tomy15610-11-2005 11:41:03 // 9074
Ok! Majd csinálok képet :) Köszi
Vega10-11-2005 11:36:06 // 9073
Azt latni kene, teherviselo resznel torott vagy sem...fenykepet ide oszt a venek tanacsa majd megszuli a megoldast....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.