Forum >> Szerelőműhely

gecsa04-03-2014 18:09:36 // 47730
ha úgy megy, mint az 56on, akkor kell még egy kicsit bontani...
TDI7504-03-2014 15:20:10 // 47729
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Kellene nekem egy vagy két vetítőlencsés fényszóró. Törött is jó. Egy a lényeg. hogy a lencséje ne legyen eltörve. Igazából nekem csak a lencse kell, de mihamarabb.
GÁBOR14603-03-2014 19:13:29 // 47728
Sziasztok!146-os ról,hogy tudom levenni a generátort?Mindent levettem róla minden csavart kivettem csak nem fér ki sehol.
Még egy kérdés a szervó szivattyút,hogy tudom levenni?
Válaszokat előre is köszönöm.
Gelo03-03-2014 17:57:28 // 47727
Sziasztok!
Hátha ti tudtok segíteni... Van egy 156 os alfa romeo-m 2002 es (belső facelif)
és szükségem lenne pár szilnetre, de vagy nem találtam, vagy mivel nem is tudom, pontosan milyen kell, csak hogy hova, sosem jutottam el a pontos darabig.
Tehát a hátsó kereszt lengőkarokhoz lenne szükségem szilentekre, illetve ennek a fekete izének(http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025469.jpg) a bal felfogatásában lévő szilentre, valamint első stabilizátor rúd szilentekre. esetleg tudtok segíteni? Sajnos a nevüket, pontos méretüket nem tudom, Rendszergazda vagyok, nem értek annyira ehhez.
Hálás köszönet előre is! :R
atis_166jtd02-03-2014 20:40:36 // 47726
Srácok itt is érdeklődnék, hogy nincs valakinek 2.4 jtd-hez rossz olajpumpája? Olyan érdekel amit nem raksz be az autóba. Ha törött a balansz meghajtás az sem érdekes.
Köszi előre is.
Piritu - 1.000.00002-03-2014 20:22:23 // 47725
Egyik sem, innentől cumi, mert a csererádióhoz kell :-(
(Mint írtam egyedül a 147-emben nem cseréltem rádiót, a többiben volt gyújtás 12V.)
[k i z z o]02-03-2014 18:40:14 // 47724
Itt csak +Ub kell, a power moding CAN -en megy. Ha az új rádiód nem CAN -es, és főként nem az Alfa CCAN -re van készítve, akkor kell egy kapcsolt +12V ami végzi az ébresztést, altatást és a stby t vezérli.
Andrewxy02-03-2014 17:37:23 // 47723
Akkor ezen melyik lenne a gyújtás 12V? (Ez a gyári rádió, az új rádión egyértelmű)
Mr. Z02-03-2014 17:34:49 // 47722
fékrácsát betéteket cserélgetek és láttam hogy a jobb oldali féltengely gumiharangról lecsúszott a bilincs. De akkor az úgy marad.
Piritu - 1.000.00002-03-2014 17:25:59 // 47721
Egyébként egyszerű a megoldás. A gyári rádió tetején ott a bekötése, a betett újon is ott van. Csak össze kell hasonlítani a kettőt.
Piritu - 1.000.00002-03-2014 17:24:55 // 47720
A 159 is CAN buszos, de ott is fordítva volt. Sőt, ha a CAN csatit lehúzom, akkor is teszi.
GTPeti02-03-2014 17:21:57 // 47718
Pontosan így van, ahogy mondod.
Piritu - 1.000.00002-03-2014 17:20:46 // 47717
ezt hogy érted? Ha nem lenne, akkor honnan tudná a rádió, hogy indításkor bekapcsol, a motor leállításakor meg ki?
A szabvány DIN csatlakozóban van fix 12 és gyújtás. Az Alfa rádióknál ez fel van cserélve.
Andrewxy02-03-2014 17:16:04 // 47716
nincs gyújtás 12V :)
Gtaati02-03-2014 17:11:53 // 47715
Helló! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki járt-e már így: Első féktárcsákat cseréltem új betétekkel és ugye a kopott tárcsa és betét ki, munkahenger visszatol h az új betéteknek legyen hely,. Minden összerakva és ezt követően próba, de a meglepetés az hogy a hidraulikus részhez hozzá sem nyúltam, és olyan a pedál mintha le lenne levegősödve, félig beesik aztán 3 pumpa és kemény, ma lelégtelenítettem az elejét bal oldalt talán jött pici levegő de ezután sem jó...., amikor megvettem az autót gyári olaj lett cserélve a fékrendszerben légtelenítve lett és azóta is jó volt eddig. Szivárgás sehol nincs, tartályból nem fogyott az olaj! Mi lehet a probléma mi okozhatja ezt a problémát? Köszönöm! Üdv
Piritu - 1.000.00002-03-2014 17:10:56 // 47714
Valószínűleg fel kell cserélni a csatlakozóban a fix és a kapcsolt (gyújtás) 12 Voltját. Ugyan a 147-nél nem cseréltem rádiót, de az többinél ez volt a megoldás.
Andrewxy02-03-2014 16:59:29 // 47713
Sziasztok!

Valaki tudja, hogyan kell 147-ben bekötni az autósrádiót úgy, hogy gyújtás ráadása után működjön? :)
Köszi..
mreni02-03-2014 16:13:52 // 47712
Csipofogoval... :D. Ezek egyszer hasznalatos bilincsek
Mr. Z02-03-2014 15:36:07 // 47711
bocs hogy ilyennel rongállak titeket, de a féltengely gumiharang kisebb bilincsének mi a trükkje hogy jön szét? :)
mreni02-03-2014 09:27:50 // 47710
nekem is ki kellene írni a 66-ból.. nyáron jó lenne rá sort keríteni
GTPeti01-03-2014 22:10:13 // 47709
Az a baj, hogy a korom pedig addig is megy bele a szívósorba... B)
Liquid01-03-2014 22:09:02 // 47708
nálam nincs kiktatva az EGR, mivel zsír új volt. Majd ha elszaródik, megy a levesbe.
Liquid01-03-2014 22:08:07 // 47707
vállalkozó vagyok, de sajna ez nem az enyém :)
Ellenben van repicuccom tőlük.
Piritu - 1.000.00001-03-2014 21:55:23 // 47706
Látod, ez eszembe se jutott :-DD
Dévid01-03-2014 21:38:59 // 47705
Liquid családi vállalkozása lehet... :D
Nem is említette, hogy vállalkozó lett. :D
Piritu - 1.000.00001-03-2014 21:31:48 // 47704
Ha már szerelés.
Tegnap kaptam egy érdekes online szerszámkatalógus címet: klatty
Lehet a nyálat csorgatni :-)
Alfa GT-Csaba01-03-2014 17:26:13 // 47703
egyszer elviszem valahova és ki irattatom belőle ,én sem cigizek a kocsim se szívjon kormos levegőt :-)
GTPeti01-03-2014 17:22:30 // 47702
Szerencsére más tunereknek sikerül. Pl. Erhard v. Liquid emberének. B)
Alfa GT-Csaba01-03-2014 17:19:19 // 47701
tavaly amikor Kollár barátunk irta a progit ,az volt az első kérésem hogy az egr-t takaritsa ki nekem a programból!Jött mindenféle hülye kifogással és végül benne maradt,pedig ha mondja hogy + mennyi szivesen kifizettem volna!!
GTPeti01-03-2014 17:16:49 // 47700
Pedig nem... Lásd zárójeles rész. ;)
Alfa GT-Csaba01-03-2014 17:13:30 // 47699
Mert dobja a hibát,és unom a sípolást :-)
GTPeti01-03-2014 17:11:25 // 47698
Csaba, te miért nem dugózod le az EGR-t? (SW-optimalizálással egybekötve.)
Alfa GT-Csaba01-03-2014 16:54:15 // 47697
Én 2 évente takaritom az enyémet.
Alfa GT-Csaba01-03-2014 16:53:14 // 47696
Mert nincs turbó rásegitésed .Én egr tömődésre tippelnék,főleg ha sosem volt tisztítva
!
Gabiami01-03-2014 16:50:15 // 47695
Éreztem én hogy nem megy annyira az auto , most meg a hiba miatt hihetetlenül leszabályoz.
Alfa GT-Csaba01-03-2014 13:35:41 // 47694
Nekem a turbó nyomásom hírtelen padlózásnál felmegy 2400milibárig amit én sokallok ,és ezért szokta hibára dobni és 238 a hibakódom
Buddha01-03-2014 13:22:52 // 47693
Megpróbálom megkeresni a log-ot, hátha... Általában inkább az élő adatokra támaszkodom, a hibakódok lehetnek kapcsoltak és félrevezethetnek. ;-)
Alfa GT-Csaba01-03-2014 13:01:06 // 47692
Nálad milyen hibakód volt?238?
Buddha01-03-2014 12:59:26 // 47691
Nem oly rég egy VTG-t kellett takarítanom ugyanilyen hiba miatt, tisztítás után jó lett! Bár nálam a nyomásszenzor értéke igazolta a problémát. ;-)
Alfa GT-Csaba01-03-2014 10:57:39 // 47690
Nekem akkor csinálta ezt ,amikor az egr-m eltömődött!
Ferke01-03-2014 08:39:15 // 47689
Retkes mapszenzor, turbonyomas szabalyzo solenoid, turbocso para tud ilyet csinalni.
Legyszi ne vidd a kozelebe olyan 'szerelonek', aki turbot akar allitani rajta!!!:)))
Ferke01-03-2014 08:36:18 // 47688
Tegenya:)))
pb_01-03-2014 00:59:07 // 47687
Ne oxd az éxet, nem áll yól.DD
G-Burt28-02-2014 23:31:53 // 47686
A turbón nem igazán lehet állítani. El kell vinni egy olyan szerelőhöz, aki ért hozzá és tudja, hogy mit csinál. Pesten tudok ilyet ajánlani, valszeg nincs nagy baja az autódnak, max egy picit költséges, de így leírás alapján a két rendszám között akármi lehet a gond :)
Gabiami28-02-2014 22:53:43 // 47685
már régen is volt ilyen problémája, akkor azt momndta a szerelő, hogy a turbót kelett beállítani. egyébként tuningbox nincsen benne:)
G-Burt28-02-2014 22:41:18 // 47684
Tuningbox, hasonlók van benne?
Gabiami28-02-2014 22:36:36 // 47683
nem, nem tapostam meg teljesen normálisan mentem vele 90-100al, és akkor adta be ezt a hibakódot.
Alfa GT-Csaba28-02-2014 21:50:42 // 47682
Olvastasd ki a hibakódot !Meghajtottad? Hirtelen tapostad le neki?
Gabiami28-02-2014 21:47:30 // 47681
ma mentem az autópályán és nagy fordulatnál kijelzett hogy 'motor system failure'.
mi lehet a baja ?? turbo?:S
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.