Forum >> Szerelőműhely

G-Burt20-08-2012 21:24:05 // 40072
Máshol is előszeretettel ereszti az olajat a ts. viszont fúrás nélkül sokkal nem vagy előrébb... Az hogy a cső belseje fekete, teljesen normális minden autónál. Pár km alatt olyan lesz. Ha a lökhárító is kormos, akkor vagy diesel vagy baj van
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:23:47 // 40071
A helyedben konzultálnék a felújítóval. A gyár max 1l/1000 km-es olajfogyasztást enged meg. Egy felújítottnak messze kéne lenni ettől. Vagy valami nagyon nem kerek.
A kopresszióra hirtelen nem találtam adatot a manualban, de egy szaki (pl a felújító) tuti meg tudja mondani.
Azzurro20-08-2012 21:14:17 // 40070
A motor nem régen esett át nagy generálon. Igaz fúrva nem volt, de gyűrűzve,hornyolva lett. Így a kompresszió nem lehet gond. Vagy mégis? :-((( Mennyi a jó érték??? Ami elfogadható.
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:09:25 // 40069
Tartósan nagy fordulatra jobb a Racing (a gyár is azt ajánlja erre az esetre), jobban bírja. Azért 1 lityi már sok, meg kéne nézetni a kompressziót.
Azzurro20-08-2012 21:05:21 // 40068
Selénia 20k.... 1/L olajat evett meg 1300Km után. Folyamatos autósztráda után.
Azzurro20-08-2012 21:03:19 // 40067
1300km után tűnt fel. 1 liter olajfogyás után. Most öntöttem fel.
Kazes☻20-08-2012 18:57:57 // 40066
Én Norautonál jártam hasonlóan, csak ott addig nyomta a gyerek, míg beletörte. Mikor kérdezték, hogy mi van, válaszoltam, hogy itt raktátok fel a télit ti, tehát kib... el...?! :)
GTPeti20-08-2012 18:41:20 // 40065
Már praktizáltam ezt párszor. (Igaz, nem kerékcsavarnál.) A legtöbb esetben működik. Ilyenkor ui. bele tud kapni a menetmaradványokba a csavar.

Az egyértelmű, hogy célszerű (kerék)agyat cserélni az akció után. B)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 18:37:52 // 40064
Teljesen normális. (Csak a dpf-es dieselek kipufogója nem kormos.)
A kérdés az, hogy mennyire fogyasztja az olajat. Figyelj a szintre és a betöltött olajra. Mi van most benne?
G-Burt20-08-2012 15:49:26 // 40063
Azért, mert minden égéstermék ott távozik.
VaMpGeCO20-08-2012 15:22:05 // 40062
mennyire kormos? mennyi idő után látszik ez meg?
Azzurro20-08-2012 15:15:41 // 40061
Olyan kérdésem volna, hogy miért kormos a kipufogó vége, egy TS-nek? Normális???
Ha nem, mi lehet a gond??
Ferke20-08-2012 14:27:33 // 40060
Azért egy kerékcsavart túlhúzásához nagyon balféknek kell lenni:) Nem egy nyúlós hengerfej csavar ez:))
Ferke20-08-2012 14:25:09 // 40059
LOL.:) Ez a ragasztós megoldás hatalmas:) Viszont annyit nem fog tudni feszíteni. Én vagy a felnit feszíteném, ahogy lentebb is írták, vagy a csavar kúpos részénél feszítenék be valamivel...szerintem ez utóbbi simán megoldás.
Viszont ez a csavar nyilván nem magától lett ilyen, át kéne nézni az összes csavart, lehet, hogy nem is odavalók, de az is lehet, hogy több is meg van szakítva, nem csak ez az 1.

A kerékagyat viszont én cserélném, ha kijött a csavar...
Kazes☻20-08-2012 10:49:44 // 40058
Ez is egy jó ötlet! Kérdés, vajon mennyire gyepálta már meg a meneteket és kapnak-e egymásba?! Puding...! :)
mreni20-08-2012 07:40:20 // 40057
a többi csavart vedd ki,kérj meg valakit,hogy picit húzza lefelé a kereket,miközben tekered a csavart,nálam ez bevált
mizooo20-08-2012 06:33:12 // 40056
Az FBS inkább tömítő anyag, a szélvédő ragasztó a Sikaflex :) Egy lapos fogóval kellene megpróbálni tekerni a csavart és közben húzni hátha...
Kazes☻20-08-2012 00:59:26 // 40055
Ki kell próbálni! Bármi lehet, talán be is jön. Bár sok jót nem jósolok neki. Aztán lehet, hogy nem vagyok egy jóstehetség. :)
GTPeti19-08-2012 23:58:39 // 40054
Nem mondta senki, hogy nem ragad. Az ugye szélvédőragasztó? Akkor picit talán túlságosan is ragad... :))
Fairlane19-08-2012 23:24:19 // 40053
Az FBS nem ragad? Amióta azzal ragasztom fel az emblémákat, még nem tudták ellopni :)
Ha van felület, amin kapaszkodni tud, szerintem teljesen jó cucc...
gecsa19-08-2012 23:17:25 // 40052
én sosem szoktam agyonhúzni,főleg alufelni esetén..ezt viszont így vettem...nem volt még leszedve a kerék nálam...
GTPeti19-08-2012 23:05:02 // 40051
Egy barátom is így járt... Asszem azóta nyomatékkulcsot használ. B)
gecsa19-08-2012 22:55:48 // 40050
Akkor ez a kerek fent ,arad egy darabig..:-)
Valahogy megoldjuk...remelem...
Kazes☻19-08-2012 22:51:52 // 40049
Gondoltam úgy le tudod fúrni. Gondolom alufelni van, tehát lánggal sem lehet. Jó játék!

A végén tényleg marad a flex! :)
gecsa19-08-2012 22:46:55 // 40048
Nem.probaltam azt is..
Kazes☻19-08-2012 22:45:37 // 40047
Okés! :)))
Visszahúzni még lehet?
gecsa19-08-2012 22:41:40 // 40046
Azon kivul csak fbs van,de az meg nem ragad annyira...
En tabletrol irok,ezen meg meg ekezet sincs..:-)
GTPeti19-08-2012 22:39:39 // 40045
(A fene a német bill.kiosztásba... Ott az é helyén ö van. :)
GTPeti19-08-2012 22:38:50 // 40044
Az azört elég fontos, hogy rendesen megragadjon. Szerintem a Pattex vagy Mo-n a Palmatex optimális e célra, mert a hézagot is feltöltöd vele és rugalmas is. Pillanatragasztóból sok kéne és merev, reped. Az erre szerintem nem jó.
gecsa19-08-2012 22:34:45 // 40043
Jaja..levagom a felnit,hogy megmaradjon a csavar..:-)
gecsa19-08-2012 22:33:25 // 40042
Holnap raprobalok,aztan majd referalok rola..bar csak valami noname pillanatragaszto van keznel..:-)
Kazes☻19-08-2012 22:33:24 // 40041
...akkor flex! :)
GTPeti19-08-2012 22:31:40 // 40040
Próbáld csak ki! Ki fog jönni, SZVSZ. Fontos, hogy tengelyirányban húzd és ne ferdén.
gecsa19-08-2012 22:29:54 // 40039
Egy kicsit ha megfeszitettem a kulcsot,akkor tudtam huzni kifele,persze nem nagy erovel,de ugy sem ment..
GTPeti19-08-2012 22:27:19 // 40038
Én azt mondom, amit csinálnék: Egy kulcsot ráragasztanék, mondjuk Pattex-szel. Ezáltal lehet húzni, miközben tekered. Kézzel kitekerném.
(A szerszámot persze később le lehet hámozni a csavarról, annyira jól nem ragaszt.)
gecsa19-08-2012 22:23:47 // 40037
Ma meg akartam nezni az elso fekemet,hogy miert nyikorog,es azzal kellett szembesulnom,hogy az egyik kerekcsavaron meg van szakadva a menet...hiaba tekerem,elforog,de nem jon ki..tud esetleg valaki egy jo hazipraktikat,hogy mikent lehetne kiszedni a csavart? Legkulcsal lehet esely ra?
Szido19-08-2012 00:08:48 // 40036
Üdv!

156 1.6TS:
Két probléma áll fent egy ideje. Az első az alapjárat:


A második viszont számomra megmagyarázhatatlan:

2500-ig többször is rángat, utána megindul, mint a puskagolyó.
Mi lehet a probléma?
Milyen teszteket futtassak még le, hogy kiderüljön az ok?
gecsa17-08-2012 10:23:45 // 40035
ha már volt 5ösöd a lottón,akkor a duplájával is lehet próbálkozni..:D:D:D
múltkor elég soféle adat került elő ebben a témában..de jobb a békesség..:D
Robbye17-08-2012 09:33:41 // 40034
köszi én is erre gondoltam :)
Bilux17-08-2012 09:32:20 // 40033
ha jót akarsz 60.000
Robbye17-08-2012 09:30:58 // 40032
Sziasztok hány kilométerenként kell a 2.0 155le ts motornál a vezérműékszíjat cserélni?
Köszi
Thorpe17-08-2012 08:52:45 // 40031
Kareszka1984, Gecsa, köszi :-)
Totti17-08-2012 08:26:53 // 40030
Válto szoknyát ki pattentolod tépőzár szét majd a hátsó két sarkához be nyúlsz és felfelé húzod bejd mikor a hátulja kinn van hátrafelé jön ki !
osee_selespeed17-08-2012 06:25:06 // 40029
Úgy tettem.
Fairlane16-08-2012 23:22:49 // 40028
A legmélyebb ponton... :)
Azután tapadj rá a kiegyenlítő betöltőjére, és fújd ki a maradékot :)
osee_selespeed16-08-2012 21:04:10 // 40027
Kimaradt, hogy 2.0TS-ről van szó...
osee_selespeed16-08-2012 20:37:54 // 40026
Jó estét!
Hűtőfolyadékot leengedni, honnan a legoptimálisabb levenni a tömlőt, hogy minél kevesebb folyadék maradjon a rendszerbe?
A hűtő aljáról vettem le, de csak max. 4 liter folyhatott ki.
Zoli198016-08-2012 19:45:33 // 40025
Sziasztok.

166-nál hogy tudom levenni a váltó körüli műanyag borítást törés nélkül? Patentos, vagy megvan a külön trükkje? Remélem nincs egybe az ICS-el....

Üdv: Zoli
gecsa16-08-2012 19:33:33 // 40024
én is mennék inkább nyitott tetővel..:D
Wickey16-08-2012 15:23:02 // 40023
Ez teljesen jó elméletnek hangzik. Legalábbis ésszerűnek. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.