Forum >> Szerelőműhely
norbee17-01-2005 14:31:06 // 1596
Letéped az ábéeskompjútert a helyéről... :)))
Azmo17-01-2005 14:30:20 // 1595
hogy iktattuk volna ki?? minek, mikor?
norbee17-01-2005 14:27:30 // 1594
Téélleg, ABS-t nem iktattátok ki?
norbee17-01-2005 14:26:12 // 1593
pb_
Akkor most fejtsem ki, hogy arra gondoltam, mely csatlakozási pontokon nőhet meg esetleg az átmeneti ellenállás annyira, hogy nem visz le rendesen 12V-t a váltóba, de erre kiderült, hogy mégis lemegy az a fesz? :))))
norbee17-01-2005 14:11:00 // 1591
Bakker, pb_ kötöszköcc? :)))
Azmo17-01-2005 14:10:40 // 1590
a direkt 12 V-ot nem javasolta Paco, mert lehet hogy ez azt eredményezné, hogy valamit máshol meg szétcsesz!
norbee17-01-2005 14:09:21 // 1589
Nekem aszondta, minden lehetséges pontot végigmértek. Volt a fején egy nagy vágás, mint egy rossz kalóznak, nem mertem többet kérdezni! :)))))
pb_17-01-2005 14:08:12 // 1588
Mit jelent az, hogy összes pont, mert ahhoz, hogy mindent végig mérjél a P4 rendszeren, le kell bontani az egész autó belsejét, műszerfal kompletten ki, kárpit felszed, és a motor térben is bontani kell.
Azmo17-01-2005 14:04:28 // 1587
akkor mi a kérdés:)
pb_17-01-2005 14:04:07 // 1586
Ha rám hallagattok direktbe adtok neki 12V-t Akksi, vezeték, kábel végre rádug(ami a váltóból kijön). De mikor csinálnátok ezt a dolgot?
norbee17-01-2005 13:58:17 // 1585
Bombázók
Mit és hol mértetek egyáltalán? Paco aszondta, megnéztétek az össze lehetséges pontot, csak a váltó belseje maradt ki.
Azmo17-01-2005 13:40:27 // 1582
na fejezzétek be ezt! Tessék figyelni és észre fogjátok venni, ha privát üzitek jött! :)
gabi3317-01-2005 13:39:40 // 1581
Beeep146! Privát üzi!!!
beeep14617-01-2005 13:36:22 // 1580
Köszi! Rápróbálok.
beeep14617-01-2005 13:35:02 // 1579
Sorry, a dupláért, azt hittem átsiklottatok felette... :-))
gabi33! privát üzi!!!
ingegnere17-01-2005 13:32:58 // 1578
Engem kéne felhívnod!;-)
gabi3317-01-2005 13:32:02 // 1577
Houston hívja beeeeeeeeeeeeeeeep146-ot!!!
Azmo17-01-2005 13:30:44 // 1576
igen, rendben, simán!
De akkor már a kezemben kéne hogy legyen a nyelest.csapágy és a jó elektromágnes, szal felkészülve a bombázásra! De mondjuk ezt meg lehet ejteni bármikor!
Robi17-01-2005 13:28:20 // 1575
az izzó nem év = az izzó nem ég :)
Robi17-01-2005 13:27:07 // 1574
Azon gondolkodom, hogy érdemes lenne megmérni azt a 12V-ot terheléssel is. Magyarul rá kellene kötni egy izzót, és úgy megmérni. Könnyen lehet, hogy valahol szar a kontakt. Attól még a multiméter 12V-ot mutat, mert szinte nincs áramfelvétele. Ellenben ha ráterhelsz egy izzóval, akkor a kontakt nagy ellenállása miatt leesik a feszültség. Ilyenkor az izzó nem év, vagy csak parázslik. Talán meg kellene még játszani, mielőtt lebombázzuk a váltódat.
Kazes☻17-01-2005 13:25:32 // 1573
Vagy csak feszül, mert egy kicsit elmozdult. Az enyémmel is volt egyszer ilyen baj. Lelazítottam , egy kicsit igazítottam rajta és visszahúztam. Azóta jó.
gabi3317-01-2005 13:24:29 // 1572
Ma este szívesen megnézem. :)
Robi17-01-2005 13:23:17 // 1571
Hát az nekem sajnos nem az igazi. Transaxle-nél amúgy is egy kritikus pont a váltó, inkább megvenném a szintetikust.
brien17-01-2005 13:21:52 // 1570
Jah, a váltóolajra visszatérve Tutela SAE80-90W GL5+ viszkozitású...szal' nem synth :(
Robi17-01-2005 13:20:56 // 1569
Ezt már írtad egyszer. Fogalmam sincs. De a puding próbája az evés.
beeep14617-01-2005 13:19:27 // 1568
Üdv!
Van egy olyan gondom, hogy indításnál súrlódó hangot ad az indítómotor. Beindul rendesen, de "súrol". A szerelőm szerint annyi a baja, hogy ki kellene pucolni. valóban ennyi, vagy jelezhet ez mást is?
146 1.6 TS
brien17-01-2005 13:16:47 // 1567
Ezúton is b**** szájba a k**** a****.....
A maszkon lévő jelet alulról fogja két kis pici "rugós" fémalátét, szal' vagy felnyitja a motorháztetőt vagy viszi az egész maszkot....ezt azért tudom, mert én nemrég cseréltem.
A hátulja is orvosolható elvileg, nem kell az egész zárat cserélni,de ahhoz még nem nyúltam...
Azmo17-01-2005 13:03:47 // 1566
nem kellett....nemtom múltkor miért jöttek ki fura adatok, most rámértünk és normál 12v volt a kábelbe, kicsi csökkenéssel, ami normális!
Mail ment!
pb_17-01-2005 13:01:21 // 1565
Adtatok direktbe 12V-t? Nem az lesz a rossz, hanem vszínű az ABS-al lesz a gond. Ha érdekel bővebben a dolog keress + mélben.
Robi17-01-2005 13:00:14 // 1564
Nem kell felhívni, ma este megyek hozzá a kuplunggal. Ha benevezek a váltóra, akkor az orrom előtt újítja fel. Fog egy jó váltót, fog 4 db 5-ös szinkront, és beteszi az 1, 2, 3, 4-es szinkronok helyére. Oszt összerakja. Ha lenne rá pénzem, nem gondolkoznék egy percig sem.
A kéttrácsás kuplunghoz a munkahenger+tengelycsonk együtt 10 rugó szerinted reális?
Azmo17-01-2005 12:55:36 // 1563
nos, new project!
Mivel most már más megoldást nem látod, mint hogy az elektromágnes a rossz, le kell szerelni a váltót és ki kell cserélni! Pepies kollágnak van ugye egy második P4-e, benne talán egy jól működő em.-el, és remélhetőleg le is tudom vele boltolni! És ha már lent van, akkor a nyelestengelycsapágyat is ki kőne cserélni!
ingegnere17-01-2005 12:50:09 // 1562
Wááá, 40-ért (már ne is haragudj) "rá kell bukni, mint gyöngytyúk a takonyra".:-) Már ha felújított. Fel kéne hívnod.:-)
Robi17-01-2005 12:47:09 // 1561
Azmo, Paco és Wickey hathatós segítségével viszonylag rövid idő alatt leszedtük. Aztán amíg a többiek Azmo zárjával bajlódtak, addig Wickey-vel szétbontottuk. A kuplungom tengelye üt, mint a fene, ráadásul be van maródva a csapágyaknál, úgyhogy cserés. Nem egy olcsó mulatság, kéttárcsás kuplungom van. A váltó házának az aljában egy nagy rakás fémhulladékot találtunk, Wickey le is fényképezte. Sajnos a fémtörmelék bekerült a fogaskerekek közé is, így innen-onnan hiányoznak fogak is. Magyarul az egész váltó cserés. Egyedül a difit nem vettem még ki, csak reménykedem, hogy a tányérkerék és a kúpkerék megúszta.
40 ezer jó magyar forintért tudok faszányosan felújított, komplett váltót. Csak sajnos nincs annyim, tekintve, hogy kell az a rohadt tengely is, meg kell egy kuplung-munkahenger is. A kettőt együtt 10 ezerért kapom meg, elvileg ma este már össze is rakom a kuplungot. A váltóra még nincs megoldás. Volt egy ajánlatom ujp155 cartárstól, de ő azóta eltűnt az éterben. :( Ha bárkinek van költségkímélőbb megoldása, mint a 40 rugó, az ne tartsa vissza!
norbee17-01-2005 12:42:20 // 1560
Bocsi, ezt nem bírom visszafojtani...
Mesélj Ing!
Mi van az anyósoddal? :)))))))))
ingegnere17-01-2005 12:15:25 // 1559
Mesélj Robi!
Mi van a váltóddal?
norbee17-01-2005 10:11:15 // 1558
Sorry, látom közben megoldódott a kérdés. :)))
norbee17-01-2005 10:08:49 // 1557
Giorgo
Ne engedd megbontani a motort. Nekem ugyanez volt két éve, beállt a jobb oldali feszítőgörgő csapágya, elugrott a vezérlés, két henger nem ment. Szétszedték, ha már ott vagyunk, ezmegezmegez, utánna vissza, és új vezérlés. Most ugyan nagyon pöpec az egész, de elég idegcincáló volt, mire a végére értünk.
gyugya17-01-2005 08:54:23 // 1556
Udv emberek!
Valaki meggyalazta az automat, ez uton is uzenem neki, hogy ***.
Szoval letorte a csomagtarto zaron levo Alfa emblemat. Ezt lehet orvosolni, vagy cseres az egesz zar? Raadasul megpiszkalta elol a maszkon levot is. Azon csak egy picit latszik, hogy valaki feszegette, de elkepzelheto, hogy visszajon a majom. Le tudja szedni, vagy csak az egesz maszkal egyutt tudja hazvinni. Itt egy kep is a hatso zarrol.

Valaki meggyalazta az automat, ez uton is uzenem neki, hogy ***.
Szoval letorte a csomagtarto zaron levo Alfa emblemat. Ezt lehet orvosolni, vagy cseres az egesz zar? Raadasul megpiszkalta elol a maszkon levot is. Azon csak egy picit latszik, hogy valaki feszegette, de elkepzelheto, hogy visszajon a majom. Le tudja szedni, vagy csak az egesz maszkal egyutt tudja hazvinni. Itt egy kep is a hatso zarrol.

Robi16-01-2005 22:14:32 // 1555
Örömmel hallom! :)
Giorgio16-01-2005 22:13:36 // 1554
Na, hál'Istennek a kezdeti aggodalmamat felváltotta a megnyugvás.
Nem a gyújtásom ugrott párat, és nem is az injektorom volt fos, hanem megadta magát az első henger kipufogó szelepének hidrotőkéje.
Csere, most akkor egyúttal az összeset, aztán bye-bye cyryp!
:-)))))))))))))))))))))) /me happy, very happy!
Gábor15516-01-2005 22:11:21 // 1553
Kössz a segitséget holnap megprobálkozom vele!
András bácsi16-01-2005 21:47:07 // 1552
Van egy alapjárati motor az aluminium szívótér előtt. (egy kb. 40mm átmérőjű hengeres darab). Az szokta megadni magát. Először szedd le, takarítsd ki a belsejét (mondjuk kontaktspray-vel) aztán próbáld ki. Ha nem javult, akkor csere.
Gábor15516-01-2005 21:41:49 // 1551
Sziasztok!
A segitségeteket kérem,melegen iszonyatossan ingadozik az alapjárat,nem áll le csak hullámzik. Mi lehet az oka? 155 2.0 8v ilyen motorom van.
Paco16-01-2005 21:19:00 // 1550
Hogy ki az nekem mindegy, de amit eddig postára beszéltünk meg vele az postán jött :)
András bácsi16-01-2005 21:14:29 // 1549
Szerintem sincs messzebb, mint Bp egyik feléből átjutni a másikba. De ez a tapasztalat, a legtöbb vevő ezt mondja. Roland nem szívesen postáz, ahhoz lusta. Max. az alkalmazottak. :-)))
Szilárd16-01-2005 21:11:43 // 1548
Nem kivétel.
Ha olyan motyóra van szükségem és nála van akkor megyek.
Különben sincs Tata olyan messze:))
Paco16-01-2005 21:10:48 // 1547
Roland a kisebb darabokat utánvéttel nagyon szívesen feladja postán. Nagyobb darabnál meg egy jó árért vagy egy kurrens cuccért már megéri elmenni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
629
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas