Forum >> Szerelőműhely
frensz13-04-2010 14:36:54 // 29522
nekem is ez történt , bár én a lamda szondámra gyanakodtam mert az is szarakodik . de majd kiszárad ,mert nekem is jó lett már azóta . nyomtam a gázt és nem akart menni csak puffogás volt . 100 km és jó lesz . nekem legalább is esztergomból hazafelé már jó volt ...
Laller15613-04-2010 14:35:48 // 29521
Hello!
Olyan problémám volna,hogy sajna mikor megállok a kocsival akkor nagyon erős kipufógószagot érezek,és sztem a normálishoz képest kicsit jobban füstöl is!Nem tudom mi okozhatja ezt?Még annyit tennék hozzá,hogy volt lamdaszonda hibaüzenetem egy fél éve de törlés után azóta nem jött elő.Az alapjáratom nem ingadozik a motor egyenletesen jár!Lehet,hogy a lamdaszonda a végét járja?Vagy esetleg a vezérlésmódosítóval,légtömegmérővel lehet hiba?Még volt egy olyan észrevételem is hogy a motor nem jár olyan szép egyenletesen ha 100-as oktánszámú benzint tankolok!(Shell w-power racing)Ez mitöl lehet??
Olyan problémám volna,hogy sajna mikor megállok a kocsival akkor nagyon erős kipufógószagot érezek,és sztem a normálishoz képest kicsit jobban füstöl is!Nem tudom mi okozhatja ezt?Még annyit tennék hozzá,hogy volt lamdaszonda hibaüzenetem egy fél éve de törlés után azóta nem jött elő.Az alapjáratom nem ingadozik a motor egyenletesen jár!Lehet,hogy a lamdaszonda a végét járja?Vagy esetleg a vezérlésmódosítóval,légtömegmérővel lehet hiba?Még volt egy olyan észrevételem is hogy a motor nem jár olyan szép egyenletesen ha 100-as oktánszámú benzint tankolok!(Shell w-power racing)Ez mitöl lehet??
kristof13-04-2010 14:29:06 // 29520
Sziasztok urak! Kellene nekem egy kis megerősítés, hogy jól gondoltam-e:
Egyik nap kimostam a motorteret, most viszont az egyik hengerem nem akar működni normálisan. Egyszer beindul, egyszer megáll, az autó rángat. Jól gondolom, hogy beázott a gyújtáselosztó? Előre is köszönöm!
Egyik nap kimostam a motorteret, most viszont az egyik hengerem nem akar működni normálisan. Egyszer beindul, egyszer megáll, az autó rángat. Jól gondolom, hogy beázott a gyújtáselosztó? Előre is köszönöm!
dome113-04-2010 13:31:37 // 29519
Örömmel veszem tudomásul, hogy csak nekem volt ilyen jelegű problémám. De azért leírom a megoldást, ha valaki esetleg hasonló cipőben járna. A magas alapjárat azért volt mert a pillangó szelep nem zárt be teljesen. Nem feküdt fel a ház oldalára teljesen. Meglazítottam a két torx csavart és kézzel bejátszottam a jó pozícióba. Ügyelni kell arra, hogy az alaphelyzet nem a teljesen zárt állapot. Ugyani két irányba feszít a rugó, rugók. Amikor is alapjáratra törekszik az ECU akkor próbálja még jobban becsukni a szelepet. Valószínűleg nekem a szelep nem tudott teljesen becsukódni, így állandón feszített a motor (vagyis csak akart volna, mert nem tudott jobban szűkíteni a keresztmetszeten) az alapjárathoz közeli értéket pedig az évek alatt felhalmozott kosz által okozott tömítésnek köszönhettem. Most már minden ok. Gyönyörűen 700 +-30 -on tartja az alapjáratott.






pb_13-04-2010 11:23:04 // 29518
Igen ezt írtam.))) Nézd +, hogy mi volt az alapprobléma.)))
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2010 10:48:40 // 29517
bakker ezt írtad s erre válaszoltam :D
"Sajnos nem kell minden AR típusba ~30k HUFért gyertyát venni.DDD"
"nem hát ha lehet kapni 14,5-ért is :PPP"
"+ 8,5ért, + 2,6ért is. D"
"Sajnos nem kell minden AR típusba ~30k HUFért gyertyát venni.DDD"
"nem hát ha lehet kapni 14,5-ért is :PPP"
"+ 8,5ért, + 2,6ért is. D"
Wickey13-04-2010 10:38:53 // 29516
hja. A normálisakba ennél csak kevesebb kell.
Leszámítva persze a Montrealt, de az úgyis statisztikai hiba csupán :-D
Leszámítva persze a Montrealt, de az úgyis statisztikai hiba csupán :-D
Wickey13-04-2010 10:36:57 // 29515
meg a 12V V6-ba, meg a boxerekbe, meg a nord sornégyekbe (TS-t kivéve, oda valami BCP6ES vagy mi kell)... Nem fiat motorokról volt szó bákker. :-P
pb_13-04-2010 10:32:05 // 29514
ARbe csak olyan típusok léteznek, amibe 8db gyertya kell?DDD
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2010 10:23:58 // 29513
8,5-ért hozhatsz 8db gyárit most 10 szettel ...inkább 20 szettel kp-ban fizetek!
pb_13-04-2010 10:05:04 // 29512
Szted én miről?D
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2010 09:27:56 // 29511
én gyáriról beszélgetek :P
Vader (a Gróf)13-04-2010 08:31:26 // 29510
Üdv. Urak!
Tudja valaki, milyen átmérőjű benzincsövek vannak az Alfetta-ban?
Fontos lenne!
Köszönöm!
Tudja valaki, milyen átmérőjű benzincsövek vannak az Alfetta-ban?
Fontos lenne!
Köszönöm!
pb_13-04-2010 08:20:14 // 29509
+ 8,5ért, + 2,6ért is. D
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2010 08:17:11 // 29508
nem hát ha lehet kapni 14,5-ért is :PPP
pb_13-04-2010 00:03:49 // 29507
Sajnos nem kell minden AR típusba ~30k HUFért gyertyát venni.DDD
pb_12-04-2010 23:49:36 // 29506
Nem fogsz kapni sem.) Amúgy NGKból az kell bele.
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 22:18:55 // 29505
fogy rajta volt a fagyi a biciklin? :P
kispali12-04-2010 22:17:42 // 29504
Mehettek aludni, már itt az éjszakás...
Akár bambuszkerékpárral:-)))
Akár bambuszkerékpárral:-)))
Szabi(kispalinagyobbikfia)12-04-2010 22:11:15 // 29503
tudod mit mondott az apáca mikor ellopták a sivatagban a bambusznád biciklijét? :D
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 22:09:31 // 29502
ok egy Viniczai rumosmeggy - citrom - vanília - marcipán rendel ...ebéd után lehetőleg :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)12-04-2010 22:06:26 // 29501
na majd holnap megyek aztán viszek neked fagyit... :P
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 21:45:48 // 29500
BP6ES a Ladákba meg a Volgákba kell :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 21:44:46 // 29499
csak ne hogy vissza nyaljon a fagyi :D
Szabi(kispalinagyobbikfia)12-04-2010 16:19:12 // 29498
csak majd figyelj, hogy a végén milyen színkóddal fújnak :D:D:D
Wickey12-04-2010 15:53:42 // 29497
Így van, öngyógyító a szervezet, ha mértékkel bántják. Ha meg nem, akkor a balesetin majdcsak kilakatolnak :-PPP
Wickey12-04-2010 15:51:52 // 29495
ha a Golden Lodgéra gondolsz, akkor azt felejtsd el. Nem azért, mert nem lehet kapni, hanem mert botrányos a minősége újabban. NGK katalógus elő, és megfelelő helyen a nem hamisított ngk-t megvenni bele :-) Csesztesd pb_-t vagy a többieket a boxertopikban ők csak tudnak valami okosat mondani gyertya ügyben. Aszem amúgy NGK BP6ES kell bele.
Soti12-04-2010 15:43:03 // 29494
Sziasztok! Nem tudja valaki véletlenül, hogy pesten hol lehet Golden típusú gyertyát venni?
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 15:23:22 // 29493
s belőlem még rúgók sem esnek ki :P
kispali12-04-2010 14:52:11 // 29492
Köszönöm Otto, ez nagy segítség volt! Valszeg emiatt éreztük rövidebbnek a kuplungot.
Örök hála...
Örök hála...
kispali12-04-2010 14:49:26 // 29491
Megérem, h Téged foglak rugdosni:-)))
Bár most asszem nincs okom ilyesmire...
Bár most asszem nincs okom ilyesmire...
Otto12-04-2010 14:47:50 // 29490
:D
Szabi(kispalinagyobbikfia)12-04-2010 14:36:16 // 29489
Látod az ember azt hinné gondos gazdától van aztán hullik szét :D:D:D
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 14:00:27 // 29488
ólomlábbal rugdossák :P
Otto12-04-2010 13:44:14 // 29487
Mit adtál el vazze? Szétesik?:DD
Otto12-04-2010 13:43:39 // 29486
Nem!
Ez a kuplungpedál rugója...
Ez a kuplungpedál rugója...
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 13:29:12 // 29485
ez nem a kormány magasság állítás rugója?
Kareszka198412-04-2010 12:33:53 // 29484
a kérdésem még mindig él... :) katalizátorcserés kérdés... :)
kispali12-04-2010 01:36:14 // 29483
kispali12-04-2010 01:34:30 // 29482
LacUS11-04-2010 23:27:00 // 29481
Mi mindenhol? :) Hátha valahol vkinek lesz vmi okos ötlete :)
LacUS11-04-2010 22:30:36 // 29479
Nem tudom nálatok előfordult-e már, de vmiért nekem csak 2-3 légtelenítés után lesz jó fék.Gyakorlatilag egyedül a két hátsó nyereg nem új a fékrendszerben.2-3 után jó lesz, de fura,hogy 2-3 légtelenítés kell hozzá, mert elsőre úgy érzem jó, kemény meg minden, beinditom, megyek egy kört és már az első féknél majdnem padlóra lehet nyomni a pedált, ha valaki tudja az okát, ne tartsa magában a megoldást :-)
dome111-04-2010 20:50:12 // 29478
Ezt lehetett az ECU bol kiolvasni.
Failed Component Code: Throttle valve pedal plausiblity or Throttle valve pedal spring control or Throttle valve actuator protection
Fault Symptom: Signal Not Plausible
Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
Fault Test State: Test not complete for this Error.
Fault Code Storage State: Error Present at time of request
Event Count: 64 count
Filter Count: 0 count
Environmental Condition One: Engine Speed: 17 rpm
Environmental Condition Two: Standardised Load: 28,5 %
Environmental Condition Three: Engine Coolant Temp: 87,8 °C
Environmental Condition Four: Air Temp: 25 °C
Environmental Condition Five: Throttle Valve Angle: 0,9385734 °
Environmental Condition Six: Battery Voltage: 13,188 volts
Failed Component Code: Throttle valve pedal plausiblity or Throttle valve pedal spring control or Throttle valve actuator protection
Fault Symptom: Signal Not Plausible
Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
Fault Test State: Test not complete for this Error.
Fault Code Storage State: Error Present at time of request
Event Count: 64 count
Filter Count: 0 count
Environmental Condition One: Engine Speed: 17 rpm
Environmental Condition Two: Standardised Load: 28,5 %
Environmental Condition Three: Engine Coolant Temp: 87,8 °C
Environmental Condition Four: Air Temp: 25 °C
Environmental Condition Five: Throttle Valve Angle: 0,9385734 °
Environmental Condition Six: Battery Voltage: 13,188 volts
dome111-04-2010 19:25:32 // 29477
Sziasztok, segítségeteket kérném. A hiba jelenség a következő.
Alapjáraton járatom a szekeret (üzemi hő fokon). Kb. 1 perc után furán kezd járni a motor. Megemelkedik 1200 rpm és rángatózik a motor, azt lehetne mondani, hogy elég erő teljesen. Nyomok egy padlót, 2200 rpm-en megáll. A „CHECK ENGINE” lámpa világit. Leállítom a motort majd újból beindítom akkor ismét jól viselkedik a „CH E” lámpa kb 30 mp még világit. A következő hiba kód kerül az ECU-ba. P1120 (Throttle valve pedal plausibility or Throttle valve pedal spring control or Throttle valve actuator protection). Amit még hozzá kell tenni, hogy Alfadiag-gal figyeltem az ECU adatait: Accelerator pedal értékei rendben, 0-100% a lenyomástól függően. A minap akkor is előjött a probléma, amikor a motor nem járt. Vagyis kulcs ráfordítva (hiba kódot olvastam ki) kb 2-3 percig, majd amikor beindítottam mar a rossz működést tapasztaltam. Próbáltam számtalanszor az „ECU resetet” (akku le, vársz egy ideig, majd rá az akkut, 90 mp kulcs rá,90mp kulcs vissza, 10 perc alapjáraton, 10 perc pihenő) de általában a 10per alapjárat nem sikerül mert előjön a hiba.
Most ott tartok, hogy a neten találtam ezt
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/177421-throttle-valve-problem.html
én is megcsináltam. Szétszedtem megtisztítom a szén érintkezőket is, meg a pillangó részét is. Most nincs hiba jelenség viszont az alapjáratom 1500 rpm-en van.
Alapjáraton járatom a szekeret (üzemi hő fokon). Kb. 1 perc után furán kezd járni a motor. Megemelkedik 1200 rpm és rángatózik a motor, azt lehetne mondani, hogy elég erő teljesen. Nyomok egy padlót, 2200 rpm-en megáll. A „CHECK ENGINE” lámpa világit. Leállítom a motort majd újból beindítom akkor ismét jól viselkedik a „CH E” lámpa kb 30 mp még világit. A következő hiba kód kerül az ECU-ba. P1120 (Throttle valve pedal plausibility or Throttle valve pedal spring control or Throttle valve actuator protection). Amit még hozzá kell tenni, hogy Alfadiag-gal figyeltem az ECU adatait: Accelerator pedal értékei rendben, 0-100% a lenyomástól függően. A minap akkor is előjött a probléma, amikor a motor nem járt. Vagyis kulcs ráfordítva (hiba kódot olvastam ki) kb 2-3 percig, majd amikor beindítottam mar a rossz működést tapasztaltam. Próbáltam számtalanszor az „ECU resetet” (akku le, vársz egy ideig, majd rá az akkut, 90 mp kulcs rá,90mp kulcs vissza, 10 perc alapjáraton, 10 perc pihenő) de általában a 10per alapjárat nem sikerül mert előjön a hiba.
Most ott tartok, hogy a neten találtam ezt
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/177421-throttle-valve-problem.html
én is megcsináltam. Szétszedtem megtisztítom a szén érintkezőket is, meg a pillangó részét is. Most nincs hiba jelenség viszont az alapjáratom 1500 rpm-en van.
Otto11-04-2010 15:32:33 // 29476
Emelőt kivetted a kocsi alól? :DD
Lali7511-04-2010 15:25:37 // 29475
Köszi!Így már világosabb kicsit!
Don Gombóc11-04-2010 10:23:16 // 29474
Hát nem is tudom. :)
Nekem a gyári 194 ezernél lett cserélve, a második 188 ezernél mindkettő ugyan az a Brembo volt, és mindkető két két pár betétet evett meg, a kisebbik Ferodo racingból. Szerintem ez jó teljesítmény, ha ez valakinek nem jó annak nem szerelőhöz kell mennie, hanem műbútor asztaloshoz az majd segít a féken.
Nekem a gyári 194 ezernél lett cserélve, a második 188 ezernél mindkettő ugyan az a Brembo volt, és mindkető két két pár betétet evett meg, a kisebbik Ferodo racingból. Szerintem ez jó teljesítmény, ha ez valakinek nem jó annak nem szerelőhöz kell mennie, hanem műbútor asztaloshoz az majd segít a féken.
[k i z z o]11-04-2010 09:36:43 // 29473
A FIAT EPS a sebességjelet CAN HS -en kapja. Amig nem kap sebességjelet nem indul el. Ha nem emulálod neki a hiányzó CAN framet akkor soha nem is lesz jó. Az emulálás drágább mint maga a rendszered.
Ezért ilyen célra pl. Toyota Yaris EPS t raknak, mert annak analóg speed signal elég, ami könnyen megoldható.
Ezért ilyen célra pl. Toyota Yaris EPS t raknak, mert annak analóg speed signal elég, ami könnyen megoldható.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
630
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?