létezik.
Ott a mérési jegyzőkönyvem a dízelmániában.
Ha nem rugdostam neki, és 80-at gurultam folyamatosan, akkor eltartott 10km-ig, mire átlépte az 50-es osztást, és 20 km után érte el a 80-as jelzést.
Másnap 110 hasonlóban elég volt 10-11 km a teljes bemelegedéshez.
Forum >> Szerelőműhely
Wickey09-01-2009 15:35:04 // 23723
GTPeti09-01-2009 13:47:33 // 23722
Na, én is beállok a sorba... Az én 2,5-3 éves termosztátom is szórakozik... Ez EPS-Facet. A gyári ugye Behr, az is elromlik... Patthelyzet van. Én nem tudok másféléről. És ti?
(Tünet: Az nem létezik, hogy 15km alatt csak 60fokra melegedjen fel a víz +1-2 fokban.)
(Tünet: Az nem létezik, hogy 15km alatt csak 60fokra melegedjen fel a víz +1-2 fokban.)
Luigiano09-01-2009 13:45:58 // 23721
igen, gondoltam hogy nem ez a normális, csak most nincs "kedvem" termosztátot venni :(
Lali7509-01-2009 12:56:52 // 23720
Gyertyák régiek és nár volt is gondom velük.De üresen felpörgetem vissza is durran a szívócsőbe.Valószínű itt kell kezdeni keresnem a problémát...
Otto09-01-2009 12:03:31 // 23719
Gyertyák mikoriak?
HátvédRomeo09-01-2009 11:22:33 // 23717
Termonak karesz. TS-nek 90 fok az üzemije.
Rángatás, meg valami szűrőtömödés lehet sztem. 70 foknál már azért gázra lépsz sztem jobban és a több benya nem áramlik át. Valami jeladó is ludas lehet. Itt olvass vissza, mert pár napja beszéltek itt Szerelőbe hasonló dolgokról. Mondom én!!
Rángatás, meg valami szűrőtömödés lehet sztem. 70 foknál már azért gázra lépsz sztem jobban és a több benya nem áramlik át. Valami jeladó is ludas lehet. Itt olvass vissza, mert pár napja beszéltek itt Szerelőbe hasonló dolgokról. Mondom én!!
Azzurro09-01-2009 11:14:08 // 23716
Termosztát probléma miatt, nekem se ment fel 50 foknál jobban, és az auto nem rángatott!! :-((
Kau09-01-2009 08:50:07 // 23715
Talán két különálló probléma lehet. Amúgy ilyen hidegben is fel kellene mennie 90 fokra. A te termosztátod se az igazi már. ;)
Luigiano09-01-2009 08:44:59 // 23714
ilyen nagy hidegben nekem sem megy 70 fölé, csak ha nagyon terhelem, de nem rángat!
valami más gond lehet
valami más gond lehet
Tom1209-01-2009 08:02:52 // 23713
70 foknál még nem szabadna rángatnia. Nekem 2.0 TS-ben, mikor lepukkant a termosztát, alig mozdult meg a mutató felfelé, de nem rángatott.
Dozer09-01-2009 06:57:14 // 23712
Óra van, 0.6 bár amit mutat, ugyanúgy mint régebben. Még pár dolgot megnézek, aztán ha nem jön össze akkor komolyabban meg lesz bontva szegény.. :(
Lali7508-01-2009 21:15:08 // 23711
Hali!
Érdekes a jelenség nálam termosztát ügyben.
Kérdés:Hány foknál áll a hőfok a 156 1.6TS-ben?Tulajok tapasztalatát szeretném kérni!
Jelenség:visszahűl nyugodt tempót autózva 70fokra,és elkezd rángatni!!!!!!!!!!
Várom a véleményeket!
Köszi!!!!!
Érdekes a jelenség nálam termosztát ügyben.
Kérdés:Hány foknál áll a hőfok a 156 1.6TS-ben?Tulajok tapasztalatát szeretném kérni!
Jelenség:visszahűl nyugodt tempót autózva 70fokra,és elkezd rángatni!!!!!!!!!!
Várom a véleményeket!
Köszi!!!!!
EngineCoffeeTables08-01-2009 20:40:21 // 23710
turbo? van turbonyomás óra? szemre hogy néz ki a turbo? turbo hangja nem változott?
Ha q4 akkor érdemes olyanhoz vinni aki látott már olyat, pl Piri.
Ha q4 akkor érdemes olyanhoz vinni aki látott már olyat, pl Piri.
Zozesz08-01-2009 20:27:58 // 23709
Sziasztok!
Keresek egy 1999-es 146-os Alfához 1.4 T. spark-hoz benzinpumpát. Akit tud segíteni kérem írjon egy üzenetet!
Előre is köszi!
Keresek egy 1999-es 146-os Alfához 1.4 T. spark-hoz benzinpumpát. Akit tud segíteni kérem írjon egy üzenetet!
Előre is köszi!
Buksi08-01-2009 19:06:34 // 23708
Minden kis trükköt kitalálnak hogyan húzzanak le plussz lóvéval! :-(
Zsocy15508-01-2009 19:04:17 // 23707
Szerintem az ilyen szakik nem tudják mi az, mintha ez betegség lenne náluk.
Dozer08-01-2009 18:48:29 // 23706
Szisztok! Problémám akadt a vasammal. Egyik cartárssal már beszéltünk a problémáról, gondoltam bemásolom ide is a dolgot, hátha valaki csípőből vágja.. :):) Ja, amúgy 155 Q4
Íme az idézet :
"Érdekes kis hibám van, nem hirtelen jelentkezett, több hét alatt vagyis már 2 hónap alatt jutott el idáig(ebből hetekig szerelőnél állt a vas). Először magasabb fordulaton olyan érzésem volt mintha elfogyna az erő, ez később már lejjebb is jelentkezett. Jelenleg 2500-ig megy "normálisan" /talán egy kicsit jobban rezeg a motor mint régebben/ mikor várnám a régi érzést, hogy most aztán megindulunk, elkezd dadogni, mintha nem menne 1 vagy 2 henger. (és iszonyat erőtlen) A pár "szaki" akihez elvittem csak a fejét vakargatta mikor visszaadta a "nem tudom mi baj, elvileg minden jó", de nem voltak meggyőzőek, szerintem nem is álltak neki komolyabban csak félrerakták mégiscsak egyszerűbb ha szuzukit szerelnek :S. Részemről alap dolgokat tudtam megnézni csak, kompresszió, üzemagyagnyomás rendben, Mind a négy henger jár (alapjáraton néztem) Vezérlés a jelen ahogyan kell. Motort nem bontottam meg (még) a pénzzel volt egy kis gondom leginkább, most cseréltem pár dolgot a futóműben, + fékek és elvitte kicsit. Jó lenne ha tudnám mit keressek :S"
Íme az idézet :
"Érdekes kis hibám van, nem hirtelen jelentkezett, több hét alatt vagyis már 2 hónap alatt jutott el idáig(ebből hetekig szerelőnél állt a vas). Először magasabb fordulaton olyan érzésem volt mintha elfogyna az erő, ez később már lejjebb is jelentkezett. Jelenleg 2500-ig megy "normálisan" /talán egy kicsit jobban rezeg a motor mint régebben/ mikor várnám a régi érzést, hogy most aztán megindulunk, elkezd dadogni, mintha nem menne 1 vagy 2 henger. (és iszonyat erőtlen) A pár "szaki" akihez elvittem csak a fejét vakargatta mikor visszaadta a "nem tudom mi baj, elvileg minden jó", de nem voltak meggyőzőek, szerintem nem is álltak neki komolyabban csak félrerakták mégiscsak egyszerűbb ha szuzukit szerelnek :S. Részemről alap dolgokat tudtam megnézni csak, kompresszió, üzemagyagnyomás rendben, Mind a négy henger jár (alapjáraton néztem) Vezérlés a jelen ahogyan kell. Motort nem bontottam meg (még) a pénzzel volt egy kis gondom leginkább, most cseréltem pár dolgot a futóműben, + fékek és elvitte kicsit. Jó lenne ha tudnám mit keressek :S"
Buksi08-01-2009 16:10:33 // 23705
Huhh, ha tényleg lehúzott, akkor most remélem, hogy magába száll!
pb_08-01-2009 15:12:20 // 23704
Nem kell a kimagyarázkodás, leírtad.DDD
Ferke08-01-2009 15:04:22 // 23703
Ehhez azért hozzá kell tenni, hogy a másik projekt meg durván előrehaladott.:))) Tehát nem pihenek.:))
pb_08-01-2009 14:59:18 // 23702
"de a hozzáállásom gáz"
Soha nem hiszel nekünk.DDD
Soha nem hiszel nekünk.DDD
Ferke08-01-2009 14:50:16 // 23701
Pláne -1 fokban, kint. Szerintem az normálisnak mondható még. És indul rendesen?? Mert akkor meg az akksi jó elvileg.
Ferke08-01-2009 14:49:35 // 23700
Nem tudom. Érdekes ez, mert az akksim sincs a toppon. Valamelyik nap nem álltam be a meleg garázsba, és épphogy beindult. Aztán beálltam, és azóta szépen indul Ezt csinálja egy ideje, de azt nem vettem észre, hogy 6-7 mpig izgítana. Bár szerintem az nem is olyan sok...nem??!
Ferke08-01-2009 14:48:06 // 23699
Hááát, lehet, hogy élnék vele:) Bár ez is olyan projekt, mint a generátor szíjtárcsa. Képes voltam fél évig húzni, aztán kiderült, hogy pikpakk megvan.:)
Szóval inkább a hideggel és a hozzáállásommal van baj. A fűtést még be tudom üzemelni a műhelyben, de a hozzáállásom gáz..:)
Szóval inkább a hideggel és a hozzáállásommal van baj. A fűtést még be tudom üzemelni a műhelyben, de a hozzáállásom gáz..:)
Cgo08-01-2009 12:53:34 // 23698
ezek szerint kezdjek akkut keresni?
pb_08-01-2009 12:42:20 // 23697
1 átlagos autónál, mondjuk kevés helyen van szükség 3/4es, vagy 1es cuccokra. Persze, ha van kéznél, az mindig jó.))
pb_08-01-2009 12:34:56 // 23695
A 3/4es kimaradt.)
Wickey08-01-2009 12:25:59 // 23694
a nyolcados vidám lenne. Az már egy erősebb drótdarabnál is vékonyabb lenne a maga alig 3mm-ével. :-)
A negyedes a legkisebb sztem.
A negyedes a legkisebb sztem.
Wickey08-01-2009 12:24:47 // 23693
én inkább szétszedem a fél motort, a faszom, aki azzal kűzd. A legjobban hozzáférhető ki lett így cserélve, ki is hozta a menetet az aluminiumból. Csodás.
Selmak08-01-2009 10:56:27 // 23692
Lehet hogy 1/4des csak én emlékszem rosszul.
András bácsi08-01-2009 10:48:00 // 23691
Érdekes. 1, 3/8, 1/2, 1/4 a szabvány.
Selmak08-01-2009 10:46:33 // 23690
Hát amikor vettem az eladó azt mondta 1/8-os.
András bácsi08-01-2009 10:42:33 // 23689
Van hozzá spec. erre a célra való kulcs. Ha kell, kölcsönzöm. :)
András bácsi08-01-2009 10:41:48 // 23688
Van egynyolcados is?
Selmak08-01-2009 10:34:40 // 23687
Hosszúszárú csuklós 1/8 -s T szár meg 8 és 10 nyílású hosszú dugókulcs, hosszú szárú drótból hajtott kampók meg némi jártasság a keyhole surrgery területén és már meg is van. :D
Ferke08-01-2009 09:41:48 // 23686
156 "kiírja", ha xar az izzítógyertya. Villog a visszjelző 30mp-ig! Mint most nálam. :)) Csak ne lenne olyan szar helyen a gyertya, esküszöm kicserélném.:)))
Cgo08-01-2009 08:22:58 // 23685
na persze, a regi vasak :)
de most belegondoltam es a 8 eves Puntonkban se volt meg, csak a Tipo - 146 - 146 - 156 vonalam ilyen termosztat erzekeny
de most belegondoltam es a 8 eves Puntonkban se volt meg, csak a Tipo - 146 - 146 - 156 vonalam ilyen termosztat erzekeny
Cgo08-01-2009 08:21:19 // 23684
sracok, ha -1 fokban 6-7 masodpercig izzit a masina, az akku gond lesz vagy inkabb izzitogyertya?
Zsocy15508-01-2009 08:14:39 // 23683
Szerintem is az volt, mert én rendszeresen nézem az olajszintet és sosem kellett utánatölteni fél liternél többet.
Azért is furcsa dolog, mert a szerelő tag itt az oldalon !
Azért is furcsa dolog, mert a szerelő tag itt az oldalon !
summer08-01-2009 07:53:03 // 23682
Polónak igaza lehet... Igaz 156-os, de szégyenszemre jártam így... Egyszer kanyarban villant fel az olajszint visszajelzőm, és akkor már bőven a minimum alatt volt a szint, talán még a pálca sem ért bele az olajba, ha jól emlékszem, szóval tanácsos inkább a pálcára hagyatkozni. Az, hogy a szerelő le akart-e húzni vagy sem, nem lehet szerintem tudni. Azt viszont igen, hogy ha ennyi olaj elfogyott (volna) belőle, akkor annak jele van, ami nálam irdatlan füstölés és égett olajszag formájában jelentkezik. Persze ha valahol elfolyik, akkor ezek nincsenek... csak folt a kocsi alatt.
Buksi07-01-2009 19:27:13 // 23681
Nekem ezzel kapcsolatban nincs tapasztalatom! Remélem, hogy soha nem is lesz! :-)
Poló07-01-2009 19:24:48 // 23680
Tudom, csak azt akartam mondani, hogy a nyomásjelző lámpa nem gyullad ki olyan hamar.
Buksi07-01-2009 19:20:08 // 23679
Akkor ez tuti lehúzás! :-((((((
Zsocy15507-01-2009 19:19:24 // 23678
Én rendszeresen nézem az olajszintet.
Olyan természetesen előfordult, hogy kellett bele kb. fél liter, de ennyi biztos nem kellett bele, sosem ette az olajat mióta nálam van. Egyébként is fűtéscsapcserére vittem a kocsit.
Olyan természetesen előfordult, hogy kellett bele kb. fél liter, de ennyi biztos nem kellett bele, sosem ette az olajat mióta nálam van. Egyébként is fűtéscsapcserére vittem a kocsit.
GTPeti07-01-2009 19:18:09 // 23677
Cgo, úgy emlékszem a 20 éves Uno-mban még sosem volt termosztát cserélve. Mégis úgy áll 90fokon a mutató, mint a cövek. Piacgazdaság...
Buksi07-01-2009 19:17:05 // 23676
Durván 2 lityi lehetett benne! :-)
GT Ɨ|ѯ07-01-2009 19:15:02 // 23675
duma:-)
1 literrel beállt volna.
1 literrel beállt volna.
Buksi07-01-2009 19:10:45 // 23674
De ez egy 155-ös, Poló!!!!! :-DDDDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
795
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?