Forum >> Szerelőműhely
András bácsi07-11-2008 14:06:30 // 22473
Ez a bontott alkatrész velejárója.
szasza(SW)07-11-2008 14:05:16 // 22472
Az a gond a mostanim 3 hónapig bírta (bontott Trencsiktől),a szerviz egy tízes.Negyed évente nincs rá x+10 ezrem mert hát betojik itt más is:)))
András bácsi07-11-2008 14:05:15 // 22471
EPS-Facet?
Ferke07-11-2008 14:03:49 // 22470
Hát persze. Attól függ, mi, hol...:)
szasza(SW)07-11-2008 14:01:44 // 22469
Az konkrétan milyen gyártó nevet viselt?:)
András bácsi07-11-2008 13:59:30 // 22468
Kell egy? :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-11-2008 13:55:08 // 22467
én adtam el nem bosch-t és nem volt negatív visszajelzés...
szasza(SW)07-11-2008 13:52:55 // 22466
Még nem:)Ezt alaposan át kell rágni:))39 ért boscht nem veszek a többiről meg még nincs pozitív visszajelzés:(
András bácsi07-11-2008 13:46:38 // 22465
Már megint, vagy még nem cseréltél?
szasza(SW)07-11-2008 13:13:02 // 22464
így van,a horrort a tv ben szeretem nézni nem a számla végén:))))
pb_07-11-2008 12:58:37 // 22463
Semmi baj nincs velük, faszán működnek.))
pb_07-11-2008 12:57:23 // 22462
Ez, már az, az Set, amit látni kéne.)
Ferke07-11-2008 12:30:51 // 22461
mindegy, csak ne bosch legyen, mi?:))))
szasza(SW)07-11-2008 11:32:27 // 22460
Sziasztok!
Felső holtponti jeladót kell cserélnem.Van olyan aki nem gyári BOSCH-t rakot be és működik rendesen?Ossza már meg velem a márkáját legyen kedves!
HELP!!!!! Köszi!
Felső holtponti jeladót kell cserélnem.Van olyan aki nem gyári BOSCH-t rakot be és működik rendesen?Ossza már meg velem a márkáját legyen kedves!
HELP!!!!! Köszi!
alfa kutya07-11-2008 11:18:10 // 22459
Szia az autot felrakták számitógépre de nem mutat semmi hibát azt mondták valami mehanikus hibája lehet
Szotyi06-11-2008 17:59:57 // 22458
Sziasztok! Nem tud valaki valami gyors megoldást arra ha ülést cseréltem, és az újba már nincs súlyérzékelő.A régit meg kidobtam! : ( El akarom adni a kocsit, de nem előnyös ha a lufi jele világít ez miatt. Úgysem hiszik el hogy ez a baj. : )
Ofi06-11-2008 13:41:13 // 22457
Szia!
Itt van néhány ár az autodhoz:
vezérműszij szett gyári 27 868 Ft
generátor szij fesz. gyári 10 702 Ft
generátor szij. vez. gyári 5 402 Ft
generátor szijj Dayco 5 130 Ft
vízpumpa Marelli 10 580 Ft
gyertya gyári platina 34 102 Ft/8db
gyertya gyári nem platina 16 926 Ft/8db
Üdv. ezek a végső árak.
Itt van néhány ár az autodhoz:
vezérműszij szett gyári 27 868 Ft
generátor szij fesz. gyári 10 702 Ft
generátor szij. vez. gyári 5 402 Ft
generátor szijj Dayco 5 130 Ft
vízpumpa Marelli 10 580 Ft
gyertya gyári platina 34 102 Ft/8db
gyertya gyári nem platina 16 926 Ft/8db
Üdv. ezek a végső árak.
GT Ɨ|ѯ06-11-2008 13:17:59 // 22456
így van!inkább ilyenkor : 10-13K:-))
( mintjogy bexarjon.....)
( mintjogy bexarjon.....)
Ferke06-11-2008 12:08:20 // 22455
Ja igen. + hosszbordás+vezmod+vízpumpa együtt már nem jön ki ennyiből. :)
Ferke06-11-2008 12:06:39 // 22454
Ha gyári cuccok + benne van a polyV szíj és kellékei is, továbbá a gyertya szett a gyári platina, akkor igen!:)
padocska06-11-2008 11:22:03 // 22453
Add át Neki, üdvözletem! ;)
Wágnerúr06-11-2008 11:13:59 // 22452
Beszéltem Csörivel, Szombaton megyek...
Köszönök mindent.
Köszönök mindent.
Poló06-11-2008 10:27:57 // 22451
Végülis nem rossz. ha benne van a hosszbordás szíj és társai is.
Padmee-hez csatlakozva, én is ajánlom Csörit.
Padmee-hez csatlakozva, én is ajánlom Csörit.
pb_06-11-2008 10:20:54 // 22450
A hőfok jeladót, és környékét kellene +vizsgálni.
alfa kutya06-11-2008 09:30:10 // 22449
Igen ebben teljesen igazad van nekem is valami elektronikai hibám van hideg motorral könnyen beindul majd 15 másodperc után leengedi a fordulatot majd elkezdenek puffogni a hengerek.
Bandi 15506-11-2008 09:13:43 // 22448
Szevasztok kollégák! Már két napja vacakolok a 155-sömmel.Egyik percről a másikra nem lehetett beinditani. Nem kap benzint.Gondoltam az AC-pumpám a hibás, de miután ki is szereltem , látom normálisan mükodik. Egyszerüen a vezetéken keresztül nem kap feszültséget(áramot). Sajnos nincs kapcsolási rajzom, igy csak vakon keresgélek. A vezeték (fekete sásos zöld szinü)nyomvonalán eljutottam a biztositék tábla közelében lévő csatlakozóig( idáig a vezetékben nincs szakadás), de hogy tovább hová csatlakozik, a kábel kötegek között már nem tudom megtalálni. Feltételezem ,hogy még kell lennie valahol egy relének is.
Ha volt valakinek ilyen problémája , kérem adjatok valamilyen használható tanácsot. Sajnos a környéken egyáltalán nincs olyan szerelő, aki legalább egy kicsit is értene az Alfák elektromos részéhez. Üdv.
Ha volt valakinek ilyen problémája , kérem adjatok valamilyen használható tanácsot. Sajnos a környéken egyáltalán nincs olyan szerelő, aki legalább egy kicsit is értene az Alfák elektromos részéhez. Üdv.
Kiskalap06-11-2008 08:28:29 // 22447
Feltételezem majd hogy a szerelőm figyelni fog ezekre mert nekem aztán mondhatjátok én nem értek hozzá...de majd figyelmeztetem :) Köszi
Runner / Red-Devil06-11-2008 08:00:37 // 22446
Jó hogy mondod,az lemaradt a listáról. Azt is csere és még vásárlás első hetén thermostát csere is volt.
Stef06-11-2008 07:43:05 // 22445
Annyit még hozzátennék, hogy a 60 és 120-as vezérműcserénél nagyon ajánlatos vízpumpát is cserélni...
Wágnerúr06-11-2008 06:49:54 // 22444
Köszönöm mindenkinek az építő válaszokat.
Runner / Red-Devil06-11-2008 05:58:12 // 22443
Azzurro06-11-2008 05:39:10 // 22442
Oké!Azt gondoltam hogy maga a szevizelése került ennyibe.:-)))
Runner / Red-Devil06-11-2008 05:32:53 // 22441
Nem-nem,félreértesz :) Nem szakszervizes dolog,nem is akartam cserélni. Szóval nem lehúzás miatt nem lett cserélve. Vez.módosító,görgők,feszítők,alsó és felső bordás kerekek,vezszíj,olaj és olajszűrő,levegőszűrő,ennyi lett cserélve
Azzurro06-11-2008 05:25:39 // 22440
Igen,csak megkérik az árát!De ez igy szokot lenni az Alfáknál.
Runner / Red-Devil06-11-2008 05:10:53 // 22439
Ciao! A 60.000s nekem 114e-re jött ki és nem wlt gyertya és pollenszűrő csere sem. Szerintem elfogadható ár
Azzurro06-11-2008 04:33:14 // 22438
Ok!Csak azért irtam le mert ilyennel is találkoztam.Kiveték vissza az egyik csavart, és középütt, szemmel láthatólag meg voltak nyúlva.Gyárit nem igazán lehet hozzá kapni!
Csöri05-11-2008 23:24:22 // 22437
kb reális. 100 körül szoktak ezek lenni.
Csöri05-11-2008 23:21:46 // 22436
A hengerfejcsavarok meghúzás közben általában nyúlnak.
Ezért kell őket minden alkalommal cserélni.
És jók az utángyártott hengerfejcsavarok is.
Ezért kell őket minden alkalommal cserélni.
És jók az utángyártott hengerfejcsavarok is.
Azzurro05-11-2008 22:54:30 // 22435
A hengerfejcsavarókkal, azért vigyáz, hogy amikor megveszed gyári legyen.Mert egy barátom járt már igy , és ő nem kapot hozzá eredeti csavarokat.Vásárólt 10.9-es kemégységű csavarókat, és egyszerüen amikr elkezték húzni, a nyomatékkulcsal, úgy nyult a csavar is!!Egyszerüen nem birta.
András bácsi05-11-2008 21:58:17 // 22434
A hengerfejcsavarokat ajánlom, hogy cseréld újra. Elég jól megnyúlik, ha gyári előírás szerint volt lehúzva.
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2008 21:26:28 // 22433
igen ki kell nullázni folytószelep csere után..
Kiskalap05-11-2008 21:21:59 // 22432
Bízok a szerencsében kicserélem ami szükséges de nem feltétlenül milliókat szánok rá, 1-2 éve van még az autónak......
András bácsi05-11-2008 19:53:39 // 22431
Sok múlik itt a szerencsén. Optimális esetben akkor jársz a legjobban, komplett bontott hengerfejet dobsz rá. A veztengelyek általában megússzák a szíjszakadást. Persze el lehet menni a végletekig is: attól függ mit bír a pénztárcád. Gyakorlatilag cserélhetsz mindent is, meg korlátozhatod a minimális tömítésekre, szíjra stb. Ne hallgass senkire, csak arra, aki csinálja majd.
padocska05-11-2008 19:53:27 // 22430
Én Csörit ajánlom! :)))
NickOLASZ05-11-2008 19:48:12 // 22429
Hali mindenkinek!
Tudna valaki segíteni?
156 2.0jts -emen cseréltem LMM-t ezután elkezdett az alapjáratom durván ingadozni.
Elötte nem csinált ilyesmit csak ritkán. Ezért is cseréltem újra. Volt már folytószelepház csere is. Esetleg ezt is tanítani kell?
Van erről valami infótok?
Tudna valaki segíteni?
156 2.0jts -emen cseréltem LMM-t ezután elkezdett az alapjáratom durván ingadozni.
Elötte nem csinált ilyesmit csak ritkán. Ezért is cseréltem újra. Volt már folytószelepház csere is. Esetleg ezt is tanítani kell?
Van erről valami infótok?
satya05-11-2008 19:29:37 // 22428
részvét :((
egy barátom járt így mint te a nyáron, 300 000 ft körül volt a mutatvány.
cseréltek neki "csak" 8 szelepet + 8 hydro-t, vezetőt, szimeringet , a veztengely megmaradt, új vez.szet, olaj, szűrö, tömítések, fagyálló, vízpumpa, stb..
ha jól emlékszem a hosszbordás szet már nem volt benne,
meg állt a kocsija több mint 1 hétig.
a probléma, mint utólag kiderült, az egyik veztengely el volt rakva /na ez jó magyarosan lett mondva/ 1 foggal. megint a szerviz!! :((
egy barátom járt így mint te a nyáron, 300 000 ft körül volt a mutatvány.
cseréltek neki "csak" 8 szelepet + 8 hydro-t, vezetőt, szimeringet , a veztengely megmaradt, új vez.szet, olaj, szűrö, tömítések, fagyálló, vízpumpa, stb..
ha jól emlékszem a hosszbordás szet már nem volt benne,
meg állt a kocsija több mint 1 hétig.
a probléma, mint utólag kiderült, az egyik veztengely el volt rakva /na ez jó magyarosan lett mondva/ 1 foggal. megint a szerviz!! :((
Roberto14505-11-2008 19:20:16 // 22427
Sziasztok! Érdeklödnék ha valakinek lenne 145 1.4 Ts hez elsö hátso spirálrugója (nem ültetett) hanem gyári méretü, akkor szivesen tárgyalnék vele, elöre is köszi...
Ciao
Ciao
András bácsi05-11-2008 19:10:27 // 22426
Akár igen, akár nem: attól függ, hogy részletezve mit cserélnek. Ha módosítót is, akkor talán ennyibe bele sem fér. A nagyságrendi árak: gyertyaszett olyan 35, módosító úgy 35-40, vezérlésszett 30 körül, vízpumpa 10 körül, egy olajcsere szűrővel 10-12e, munkaidő 3-4 óra kb. Viszont ilyenkor még ildomos a hosszbordásra is ránézni: az a görgőkkel együtt még 25-30e pluszban.
Dévid05-11-2008 19:07:20 // 22425
Szervusz!
Ha minőség alkatrészekre cserélik, és mindent ami szokványos, akkor szerintem normális ár. Én majdnem kétszer ennyiért cseréltem ezeket, és nem is mindent amit kellett volna.
Persze a nálam tapasztaltabbakra hallgass inkább. :)
Ha minőség alkatrészekre cserélik, és mindent ami szokványos, akkor szerintem normális ár. Én majdnem kétszer ennyiért cseréltem ezeket, és nem is mindent amit kellett volna.
Persze a nálam tapasztaltabbakra hallgass inkább. :)
Wágnerúr05-11-2008 18:57:35 // 22424
Először is új lévén, üdv Mindenkinek.
Készülök a kocsimmal első kötelező szervízemre, érdeklődnék, h vezérműszíjcseréért, pollen- olajszűrőcseréért, gyertyacseréért reális 120 pénz egy szervízben egy 120 000 km-es szervízért?
Üdv
Készülök a kocsimmal első kötelező szervízemre, érdeklődnék, h vezérműszíjcseréért, pollen- olajszűrőcseréért, gyertyacseréért reális 120 pénz egy szervízben egy 120 000 km-es szervízért?
Üdv
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
513
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?