Forum >> Szerelőműhely

Cs.Alfa04-09-2007 19:12:44 // 17223
Nekem is pont ennyi volt!!!!
Hari04-09-2007 18:43:31 // 17222
Szeva! Kérdésem: .... "hol a búbánatos, vasporos pics...ba volt ilyen drága?"
(bocsi! senkit nem akarok lehúzni, mindenki annyiért adja ..... szóval.)
Az az igazság, hogy Én is csak BOSCH estleg NGK szondákat szoktam használní! Az a tapasztalatom nekem is, hogy a többiért nem érdemes pénzt adni!
Liquid04-09-2007 17:24:25 // 17221
ha a jeggyűrű nem lejárt, akkor grat hozzá! :))
147Smz04-09-2007 16:27:32 // 17220
Érdekes tárgy lehet az a lejárt jeggyűrű :D
Poló04-09-2007 16:24:48 // 17219
Szerintem lehet kani ennél olcsóbban is lambdaszondát.
Poló04-09-2007 16:23:03 // 17218
Nekem 25.000 Ft volt üveggel, cserével mindenestül. Keretet nem kellett cserénem, megtudták menteni a régit. A 25-ből 18 volt az üveg és 7 a szerelés.
Alfás 156 "hupikék"04-09-2007 16:19:15 // 17217
szélvédöt menyiért tudtok mert nekem is cserélni kell +köré uj gumit is kellvenni mertálitolag az el szakad kivágáskor az 8000 FT
kertecs04-09-2007 15:04:20 // 17216
A hibás szondát (is) kidobja a computer, azért mielőtt bármit veszel, cserélsz érdemes kiolvastatni vmi szervízben... aztán manuálisan is kimérni, h tuti legyen.

Nekem anno így cserélték. Előtte rángatott, fulladt, sokat fogyasztott... bosch-ra, átforrasztották a csatlakozót és kb fele volt.
someday04-09-2007 14:25:41 // 17215
na ezt szépen írtam le... :)
someday04-09-2007 14:25:06 // 17214
oh 40 ropesz? :(

zsír mert kell szélvédő vezérlésmódosító gyertyát is cserélnék, uh lezs kiadás, műszaki, jogsi lejárt jeggyűrű.

meddig lehet kínozni a kocsit? :\
Úgy értem teszek benne kárt már most is?
Alfás 156 "hupikék"04-09-2007 13:30:43 // 17213
szevasz 156-ba most cseréltem szondát több félével probálkoztam nem voltak jok aztán meg vettem az eredeti BOCH-t40000-nér nekem azalapjárat hulámzot
TIbor04-09-2007 13:22:00 // 17212
Olyannal találkoztatok már, hogy a hőmérséklet műszer jeladója csalt? Érdemes kicserélni, vagy példátlan probléma ez ?
2800 Ft körül van Facet, lehet ennyit rááldozok!
Termosztátomból 75-77 fokos víz folyik, de az órám a 80 fokos vonás alatt lévő piros csík felett áll egy kicsivel!, ez szerintem nem jó!
:-))))))
Előre is kösz a tapsztalatokat !
Dekka04-09-2007 10:20:46 // 17211
hiszek én neked :D
Ati_QV ®04-09-2007 10:18:32 // 17210
THX! Most jövök a futóművestől és a féltengely a ludas!
András bácsi04-09-2007 10:17:17 // 17209
Akkor mondok mást: a toronycsapágyból csak műanyagházas van.
András bácsi04-09-2007 10:07:18 // 17207
145-ről beszélünk.
someday04-09-2007 10:05:01 // 17206
ööö lambda sry! :)
Dekka04-09-2007 10:03:44 // 17205
nekem a legolcsobb valami szar muanyaghazas volt a hegyalja kft-nel 3200 forint/db áron :D 3 honap utan megint minden baja van :D
someday04-09-2007 09:57:44 // 17204
Sziasztok!

Lenne egy kis problémám.

Mostanában a kocsim (156 1.6TS) 2-3000 között rángat. (Tünet: azonos gázpedálszög, enyhe motorfék, hirtelen megugrás) főleg 4. és 5.ben bosszantó mert ugye város 4. az valahol ott van. (Gyorsításkor sem sem az igazi a cucc, főleg, hogy a pillangószelep miatt nehéz egyenletesen nyomni a gázt)

Kutogattam itt a fórumon, megragadott egy bűvös szó: lamdaszonda .
Néhányan már küzdöttek ilyesmivel és ezt jelölték meg elsődleges hibaforrásnak.

kérdéseim:
1. Tényleg lamdaszonda?
2. Mennyibe kerül és hol?
3. valahol azt olvastam, hogy saruk/csatik voltak rossz állapotban. Az én automban ezt hol találom (hátha)?
4. Ha nem lamdaszonda van valami tipus-tipikus ami lehet az oka?

Egyre idegesítőbb a jelenség, mitőbb elszomrító, előre köszönöm, hogy ellátok tanácsokkal, válaszokkal :)

someday
András bácsi04-09-2007 07:39:53 // 17203
Én itthonra a legolcsóbbat venném, úgyis szétverődik. A Breda pl. 5e/db körül megvan.
Ati_QV ®04-09-2007 07:05:39 // 17202
Szasztok! Vki meg tudja mondani milyen típusú toronycsapágyat kell néznem a SKF-nél,a QV-m ba? Vagy esetleg ez egy szett???
csocsi03-09-2007 23:34:01 // 17201
Én is úgy tudom, hogy külön nincs.
Dévid03-09-2007 23:21:35 // 17200
140000 km-e vannak benn :DDDD
Poló03-09-2007 16:58:10 // 17199
Nincs benne. Asszem a tankban van valami szűrőféleség, de azt meg nem kell bántani.
Alfás 156 "hupikék"03-09-2007 16:57:25 // 17198
szevasztok a156-18ba nem tudja valaki hova dugtákel a benzin szüröt már végig bogarásztam az egész rendszert
Peti 14603-09-2007 15:27:18 // 17197
megyek is a pottyantósba :))) és meghallgatom, hogy utána is morog e még :))
csocsi03-09-2007 15:18:52 // 17196
Attól függ, hogy mit ettél

Ehhez melyik szerelőt tudnád javasolni? :)))
Grando03-09-2007 15:17:20 // 17195
Attól függ, hogy mit ettél? :DDDD

(Ne haragudj, nem tudtam kihagyni! ;)))))) )

Amúgy elég valószínű, hogy a kerékcsapágy lesz az. :((
Peti 14603-09-2007 15:15:00 // 17194
cartársak!

40-50 km/h felett jön hátulról egy egyre erősödő morgás. ez kerékcsapágy? vagy más is lehet?
Tentacle03-09-2007 14:03:17 // 17193
Jah, a vekony gyertyaval bezony lehet szivni, nekem is beletort az egyik kivetelkor ...
Meg szerencse, h volt csavarkiszedo, es azzal konnyeden kijott ... aztan mar csak masik gyetyat kellett szerezni, az volt a nehezseg vasarnap delben (nem csereltem, csak megneztem oket, miutan megvettem az autot, azntan persze csere lett belole ...)
kertecs03-09-2007 13:40:09 // 17192
Talán az lehet buktató ha belerohadnak a gyertyák, 100E km alatt ki tudja mi történik. Csak hogy megijesszelek : ) hallottam már olyanról, aki szívott ezzel és beletört neki...

Persze meghúzásnál is óvatosnak kell lenni a vékony gyertyával.
admirális03-09-2007 13:21:32 // 17191
A gyertyacserét nyugodtan meg lehet csinálni házilag. Amikor először szétszeded, látni fogod, milyen egyszerű és bolondbiztos megoldás és utána már nem is para.
Dévid03-09-2007 13:12:48 // 17190
Üdv! Szerintetek bele merjek vágni magam a gyertyacserébe, vagy vigyem el egy szerelőhöz inkább a kicsikét? Az első kocsimon szinte mindent magam szerelgettem, de az nem Alfa volt. :DD
TIbor03-09-2007 10:16:09 // 17189
Igen Fighter problémája kicsit más, ott valóban csalásról lehet szó, de az én ventillátorom jókor kapcsol, és le is hűt, órám is jól mér, egyszerűen nehezen melegszik fel üzemire, sőt most hogy hűvösebb van fel sem melegszik, tegnap este a tartályban 66 fokos volt a víz, a termosztát meg már nyitva volt!
Van egy vízcsonk a leömlő alatt, abban nincs semmilyen szelep, vagy dugó ami gátolná a víz ármalását a hűtő felé ?
Az új termosztátot beszerelés előtt felmelegítettem vízben, valahol 90 foknál nyitott ki, örültem mint az a bizonyos, erre beszerelve ez is hülyéskedik, és 70 fok körül, már meleg a cső, ami a termotól a hűtőhöz megy !
Valami olyasmire gondoltam, hogy leveszem azt a csövet a termóról, levakolom, beindítom a kocsit és megnézem, hogy amikor elkezd átengedni a termosztát, hány fokos víz folyik ki !
Nem akarok hűtőletakaró módszerkhez folyamodni, mert hát mégsem egy Skoda 105-ről van szó !
:-((((((((((
Wickey03-09-2007 09:56:42 // 17188
egyszerűen szar az órád.
Ha 80-nál kapcsol a ventillátor, és visszahűti 70-re akkor jó eséllyel erről van szó, hogy bő 15 fokot téved a hőmérőd.
Pucold meg a kábelcsatlakozásokat, ellenőrizd a földelési pontokat, vagy cserélj hőmérsékletjeladót. Vagy egyszerűen szokd meg :-)
csocsi03-09-2007 09:41:46 // 17187
Amit a boltba hoztak, nem gyári az biztos.
Fighter03-09-2007 06:42:23 // 17186
Sziasztok! Ez a hütôvizes téma kicsit elgondolkodtatott. Az én gépemen mióta megvan /másfél éve/, mindíg szépen 70°-ra áll be a vizem. Sima városi tempónál meg hosszútávon is. Dugóban araszolva, vagy nagy melegben városban felmegy 80°-ra ott meg bekapcsol a ventillátor és szépen visszahüti 70-re.Nekem két szerelô is /az egyik kifejezetten olasz kocsikra van ráállva/ azt mondta, hogy ez nem gond.Viszont többször olvastam már itt, hogy 70° körül az kevés. Akkor most a hütôvíznek mennyinek kéne lenni ha bemelegszik a gép? Hogy kéne ennek rendesen müködnie szerintetek? Köszi
Wickey02-09-2007 23:21:54 // 17185
azt tudod, hogy milyenre?
csocsi02-09-2007 22:55:25 // 17184
Mi tavaly őssze cseréltük azóta tökéletes, mindig 90°C közelében van.
Poló02-09-2007 22:54:17 // 17183
Nekem többen is mondták, hogy érzékeny ilyen téren a termosztát.
Keyko02-09-2007 22:51:46 // 17182
Akkor a gombával lehet probléma.Ne kérdezd,hogy mi az+ miért,én se értek hozzá! : )
csocsi02-09-2007 22:48:39 // 17181
Nekem sem gyári van és jó.
Poló02-09-2007 22:46:37 // 17180
Nekem is volt egy termosztát cserém, de nem hozott semmi javulást. Ami benne volt az is Behr, amit beletettem az is Behr. Állítólag a gyárival teljesen megegyező gyárit kellene tennem bele, akkor jó lenne.
TIbor02-09-2007 22:24:38 // 17179
Sziasztok!!

A vas továbbra sem melegszik rendesen, benne van egy újabb ( BEHR) termosztát, de a víz így is 70 fok körül van, a tartályban mérve is és az óra szerint is.
Teljesen ki vagyok már tőle, nem hinném, hogy ez a termo is rossz, de akkor mi a túró lehet vele!?
Valakinek van valami 5lete?
Kiskalap02-09-2007 22:23:59 // 17178
sziasztok!!

A következő jelenséget produkálja kb 1 hete a kocsim( 147) !! Kb 5-6 perc pihenés után ha ujra kinyitom a kocsit akkor a műszerfalon lévő km jelző és a középső panel se gyullad ki pedig ugye ki kéne ajtonyitáskor, na most ez miatt a csomitarto se nyilik se kulcsal se bentről, amig rá nem adom gyújtást vagy mondju a rádiot be nem kapcsolom, utána minden helyreáll és ez igy folytatodik ha ujra hagyom 5-6 percet állni! Vki nek vmi tipp???
Wickey02-09-2007 20:32:02 // 17177
vagy esetleg a relé.
Krisz14502-09-2007 20:12:52 // 17176
Sziasztok
Van valakinek valamilyen ötlete arra hogy megyek az autóval és egyszercsak elindul az ablaktörlő lapátom de veszettül hiába kapcsolgatom semmi. Aztán leáll majd később megint elindúl és már nagyon idegesít. A kormánykapcsolóm lehet rossz??
Cs.Alfa02-09-2007 20:01:04 // 17175
De ez még csak meg sem nyikkan...lövésem sincs mitől bömböl és nem húz....
Selmak02-09-2007 19:58:30 // 17174
Nem kell feltétlenül visítani a tárcsának ha megcsúszik, az már csak nagyon elhanyagolt tengelykapcsolók tünete mikor elinduláskor is nyikorog.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.