Forum >> Szerelőműhely
Cs.Alfa02-09-2007 19:37:06 // 17173
Akkor is,ha nem csúszik?
Selmak02-09-2007 18:27:38 // 17172
A gázpedál szenzort ki tudjátok mulitméterrel mérni hogy valóban szakadt. A MAP szenzort meg ki kel venni és lepucolni a koromtól, hátha csak az volt a kínja. (szivócsőben van). AC pumpa (kisnyomású szivatyú) könnyen kideríthető. Gázolajszűrő elől lecsatlakoztatod a gázolajcsövet vagy lecsavarod szűrő hogy nyomásmentesedjen és ráadod a gyújtást. Ha jó akkor folyamatosan nyomnia kell a gázolajat. Fordulatszám szenzorra nem tudok okosat mondani. Turbód nem állt be véletlenül?
Hari02-09-2007 17:57:23 // 17171
Hüm-hüm! Akarom mondani haaa-haaa-haaa! Több min valószínű ez a probléma okozoja! A 2 vezetéket - amit lehúztál az előtét lábairól - kösd össze egy 40A-os biztivel és probáld ki igy is.
bőregér02-09-2007 14:52:01 // 17170
sziasztok!
ha tud valaki valami okosságot,légyszi segitsen!!!!!!!!!! :-((
megjelent kb 2 hete a múszerfalon az üzemanyag ellátó rendszer hibajele,ledadogott a motor és halhatóan 5-ből 3 henger ment.elvittük kiolvastatni:
-vezérmütengely holtponti jeladó
-fordulatszám szenzor
-ac pumpa szakadt
-gázpedál állás érzékelő (a 2-es)
-turbónyomás kicsi
azt mondta a srác,h az elsőt kell kicserélni,mert,ha az rossz akkor hozhatja a többi hibát is.
kicseréltük!
bótira!!!
1 héten belül újra megjelent a hibajel,de nincs a többi tünet hozzá.
előre is köszi a segítséget mindenkinek
(lehet,h felgyújtom ezt a romot)
ha tud valaki valami okosságot,légyszi segitsen!!!!!!!!!! :-((
megjelent kb 2 hete a múszerfalon az üzemanyag ellátó rendszer hibajele,ledadogott a motor és halhatóan 5-ből 3 henger ment.elvittük kiolvastatni:
-vezérmütengely holtponti jeladó
-fordulatszám szenzor
-ac pumpa szakadt
-gázpedál állás érzékelő (a 2-es)
-turbónyomás kicsi
azt mondta a srác,h az elsőt kell kicserélni,mert,ha az rossz akkor hozhatja a többi hibát is.
kicseréltük!
bótira!!!
1 héten belül újra megjelent a hibajel,de nincs a többi tünet hozzá.
előre is köszi a segítséget mindenkinek
(lehet,h felgyújtom ezt a romot)
☻SKULL☻02-09-2007 14:49:57 // 17169
Cs.Alfa02-09-2007 11:10:52 // 17168
Én is erre tippelek,köszi...
Na ez még nem volt kicserélve....
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Na ez még nem volt kicserélve....
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Selmak02-09-2007 10:44:37 // 17167
Szerintem látogasd meg a garázst egy kuplungellenőrzésre mert ez nagyon annak néz ki. :(
Cs.Alfa02-09-2007 09:42:35 // 17166
Gyorsulni gyorsul,de bömböl a motor 3500-as fordulatnál...már 1-2 nél is!!!!
Az igaz,hogy nem "ugrik" úgy ahogy előtte......
Az igaz,hogy nem "ugrik" úgy ahogy előtte......
☻SKULL☻02-09-2007 09:27:04 // 17165
Üdv mindenkinek !!!
Van egy kis gondom a verdával,(1,9jtd) a vizem 100 fokon ál normál közlekedésnél, alap járaton a ventilátorok bekapcsolnak de 90 fok felet úgy néz ki hogy nem kapcsolnak be, namost a motor hőfok jeladónak vagy a többfunkciós hőfokkapcsolónak van köze hozzá ???
Van egy kis gondom a verdával,(1,9jtd) a vizem 100 fokon ál normál közlekedésnél, alap járaton a ventilátorok bekapcsolnak de 90 fok felet úgy néz ki hogy nem kapcsolnak be, namost a motor hőfok jeladónak vagy a többfunkciós hőfokkapcsolónak van köze hozzá ???
Selmak02-09-2007 09:10:11 // 17164
Most hangja jön meg, vagy üvölt és nem gyorsúl úgy ahogy kellene, mert utóbbi esetben gyanúsított a kupulung.
Ricoe15602-09-2007 09:06:19 // 17163
Skacok! Csereérett a vezmodom. Valaki felhomályosítana milyet,hol?Valami szakember is kéne mert a siófoki szakemberekben nemsok bizadalmam van....Előre is köszi....
Cs.Alfa01-09-2007 15:24:24 // 17162
3500-as fordulatnál,130 körül el kezd bőgni a moci veszettül!
Megy,de bőg...tipp?
Megy,de bőg...tipp?
BenGa01-09-2007 14:39:43 // 17161
nem rossz tip.. De aza baj, hogy pára érzkéeny, ahogy írtam. Nyáron alig jött elő a hiba.Csak ha hajnalba indultam huzamosabb állás után.
RoliQ401-09-2007 13:43:08 // 17160
Nincs igazad.. oda kell figyelni... nekem semmi baja az LMMnek pedig már egy ideje van direktszűrőm.....:)
TIbor01-09-2007 12:44:38 // 17159
Valamelyik hőfokjeladó lehet, motordiagnosztika csak hidgen, szóval kiviszed a szerelőhöz, otthagyod, hogy reggel dugja gépre !
Szerintem !
Üdv.
Szerintem !
Üdv.
Ferke01-09-2007 12:18:17 // 17158
Ezt a márkaszervíz dolgot sztem is sürgősen felejtsd el, és sztem is vidd el egy normális szerelőhöz, aki bőven 800 alatt (kb annak a feléért simán) összerakja. Így még pénzed is marad.:)
Ferke01-09-2007 12:16:05 // 17157
Sajnos totál igazad van:(
csocsi31-08-2007 18:54:56 // 17156
Részvét miatta :(((
Remélem valami más alfával maradsz köztünk.
Remélem valami más alfával maradsz köztünk.
Liquid31-08-2007 18:12:33 // 17155
Márkaszervíznek még csak közelébe se menj ha jót akarsz! Keress egy olyan szerelőt/szervízt aki nemcsak látott hanem szerelt is már Alfát, és megvannak a megfelelő szerszámai. A márkaszervízben ált. hozzánemértők dolgoznak qrva drágán (tisztelet a kivételnek).
Buksi31-08-2007 16:26:10 // 17154
De kár érte! :-((
admirális31-08-2007 16:24:44 // 17153
De azon kívül még adnak ár ajánlatot egy bontóból a roncsra, és ha azt elfogadjátok, még annyival több pénzetek lesz és abból már lehet gondolkodni egy másik autóban, nem? Én így tudom.
De választhatjátok azt is hogy megtartjátok a kocsit és a 8 kilóból hozzátok helyre. Annyiból elég tisztességesen össze lehet már rakni.
De választhatjátok azt is hogy megtartjátok a kocsit és a 8 kilóból hozzátok helyre. Annyiból elég tisztességesen össze lehet már rakni.
KeZs031-08-2007 16:17:47 // 17152
Hellosztok!
Úgy tűnik hogy a kocsibol gazdasági totálkér lesz:(:(:(:( Ugyanis Bátyám mikor vezette a kocsit ráhuzta egy trabantos a kormányt, (ez 2 honappal ezelött volt), és ma jött ki a kárfelmérő, és mondta hogy nem biztos megérik nekik megcsináltatni, és gazdasági totalcar lesz. Mivel lizing es a kocsi igy benne van a pakliban hogy elviszik a kocsit, és kiszáoltunk , 800.000 forintot kapunk kézhez és viszlát. Nagyon sajnálom:(
Úgy tűnik hogy a kocsibol gazdasági totálkér lesz:(:(:(:( Ugyanis Bátyám mikor vezette a kocsit ráhuzta egy trabantos a kormányt, (ez 2 honappal ezelött volt), és ma jött ki a kárfelmérő, és mondta hogy nem biztos megérik nekik megcsináltatni, és gazdasági totalcar lesz. Mivel lizing es a kocsi igy benne van a pakliban hogy elviszik a kocsit, és kiszáoltunk , 800.000 forintot kapunk kézhez és viszlát. Nagyon sajnálom:(
BenGa31-08-2007 10:54:44 // 17151
jaigen, és kb. 10 mp motorjárás után megszünik a hiba és sokáig jó...
BenGa31-08-2007 10:53:33 // 17150
sziasztok mesterek!
van egy problémám, amit a tipus topicban nem sikerült orvosolni, így ide fordulok vele:)
motor: 1.6 TS, / 145
a hibajalenség: reggel, leginkább párás időben, indítom a kocsit, szépen beindul, de amint megindulnák vel befullad( lefele indul a fordulat). kuppung-be , gáz-el, és a fordulat mgint jó. szóval ahogy gázt adok, ahelyett h. felfele menne afodulat, lefele megy. de csak terhelés alatt. Kicsit hasonlít arra a jeleség, mikor víz volt a gyertyánál.
trafók, kábelek, LMM cserélve. a cserék előtt, után, és közbe is ez a jelenség változatlen maradt. Nyáron nem jellemő. Ma reggel mivál pára votl előjött, illetve ősszel/télen szok éjjeli/reggeli induláskor
köszi elölre is a segítséget.
van egy problémám, amit a tipus topicban nem sikerült orvosolni, így ide fordulok vele:)
motor: 1.6 TS, / 145
a hibajalenség: reggel, leginkább párás időben, indítom a kocsit, szépen beindul, de amint megindulnák vel befullad( lefele indul a fordulat). kuppung-be , gáz-el, és a fordulat mgint jó. szóval ahogy gázt adok, ahelyett h. felfele menne afodulat, lefele megy. de csak terhelés alatt. Kicsit hasonlít arra a jeleség, mikor víz volt a gyertyánál.
trafók, kábelek, LMM cserélve. a cserék előtt, után, és közbe is ez a jelenség változatlen maradt. Nyáron nem jellemő. Ma reggel mivál pára votl előjött, illetve ősszel/télen szok éjjeli/reggeli induláskor
köszi elölre is a segítséget.
joshua31-08-2007 10:32:00 // 17149
Carakter BT Bp. Ipacsfa út
Igaz hogy nem márkaszervíz, de ellenben Fiat, Alfa, Lancia Bontó és szervíz.
Régóta, hozzájuk hordom az autót, korrekt társaság.
Igaz hogy nem márkaszervíz, de ellenben Fiat, Alfa, Lancia Bontó és szervíz.
Régóta, hozzájuk hordom az autót, korrekt társaság.
boyci31-08-2007 10:24:41 // 17148
az lehet h húzósabb lenne mintha tényleg keresnél egy közülünk alfás szerelőt!!!
gondold át!!! :))))
gondold át!!! :))))
Marty31-08-2007 08:39:04 // 17147
Én még tudom ajánlani neked a Large Auto Kft-t... keresd a tagok között LargeGyuri-t és hivatkozz rám nyugodtan!!:)
pb_31-08-2007 08:35:30 // 17146
Vezérlés, 2 szíj + 2 feszítő kb 20k HUF. A vízpumpát nem feltétlenül szokták cserélni, + kell nézni milyen állapotban van, az olyan 4-5k HUF. Az ékszíjat, is + kell nézni, hogy milyen állapotban van, ha repedezik, akkor cserélni kell, vagy ha sír, esetleg már nem lehet +feszíteni normálisan(csúszik), különben nem nagyon kell vele foglalkozni.
HátvédRomeo31-08-2007 00:48:50 // 17145
Szamosi, szerintem is!!!
KeZs031-08-2007 00:28:32 // 17144
Hellosztok!
Tudtok egy olyan megbízható servicét ajánlani, márkaservice leene a legjobb, ahol tisztességesen megcsinálják az autokat? Alfámnak eleje össze van törve és lehet kicsit hátracsuszott a váltó is. Uj alkatrészeket kellene hozatni, tudjanak fényezni is, majd a biztosító kifizeti nekik! Szombaton jönnek kárfelmérésre!
Pest megye körzetben legyen ami még fontos !
Tudtok egy olyan megbízható servicét ajánlani, márkaservice leene a legjobb, ahol tisztességesen megcsinálják az autokat? Alfámnak eleje össze van törve és lehet kicsit hátracsuszott a váltó is. Uj alkatrészeket kellene hozatni, tudjanak fényezni is, majd a biztosító kifizeti nekik! Szombaton jönnek kárfelmérésre!
Pest megye körzetben legyen ami még fontos !
iAntenna30-08-2007 18:32:20 // 17143
és mennyi lenne köbö az egész?
Georgee30-08-2007 18:23:36 // 17142
Hi,
Nyugodt lehetsz ,kinyírja.Hamarabb mint gondolnád.
Nyugodt lehetsz ,kinyírja.Hamarabb mint gondolnád.
RoliQ430-08-2007 18:01:40 // 17141
elvileg mivel a direktszűrő több levegőt enged be így több piszkot is... ez az 1ik probléma.. ami azért még nem megy annyira a LMM rovására...! normális esetben.! a második a direktszűrő olajozása... azt meg óvatosan kell ! nem kell hogy tocsogjon az olajban mert akkor kakukk lesz az LMM nek!
RoliQ430-08-2007 17:59:17 // 17140
Vezérlést? nem hogy érdemes hanem KELL!!!!(minden 1es kis alkatrészével 1üt, feszítők, vízpumpa... minden!!!!) tapasztalatból tudom!!!!! és ékszíjat is akkor szoktak!
iAntenna30-08-2007 17:44:11 // 17139
Sziasztok Mesterek!
Az lenne a kérdésem hogy alfa 146 boxeren, mikor érdemes ékszíjat cserélni, illetve nagyából mit érdemes vásárlás után cserélni, vizsgáltatni...
Olaj, szűrők megvolt... Érdemes teljes vezérlés lecseréltetni? Árban mennyi lenne?
Az lenne a kérdésem hogy alfa 146 boxeren, mikor érdemes ékszíjat cserélni, illetve nagyából mit érdemes vásárlás után cserélni, vizsgáltatni...
Olaj, szűrők megvolt... Érdemes teljes vezérlés lecseréltetni? Árban mennyi lenne?
NGAR14630-08-2007 14:29:45 // 17138
hali mindenkinek!
lenne egy kérdésem:most érkezik az uj légtömegmérőm,és szerintetek a direktszűtő kinyirja vagy nem?????????
mert már hallottam,hogy a tisztitás után ha befujom az olajjal,akkor az ráég a lmm re.
lenne egy kérdésem:most érkezik az uj légtömegmérőm,és szerintetek a direktszűtő kinyirja vagy nem?????????
mert már hallottam,hogy a tisztitás után ha befujom az olajjal,akkor az ráég a lmm re.
TIbor30-08-2007 13:15:59 // 17137
Sziasztok !
Tapasztalatokat kérnék, kinek mennyire kemény az a cső a motoron, ami a termosztáttól a hűtőig vezet közvetlenül, természetesen meleg állapotban kérdem !
A haver QV-ján szinte teljesen puha, az enyémen meg kemény !
(vazz ez úgy hangzott, mi nt valami homoerotikus magazin főcíme, na mindegy :-)))
Előre is köszönöm !
Tapasztalatokat kérnék, kinek mennyire kemény az a cső a motoron, ami a termosztáttól a hűtőig vezet közvetlenül, természetesen meleg állapotban kérdem !
A haver QV-ján szinte teljesen puha, az enyémen meg kemény !
(vazz ez úgy hangzott, mi nt valami homoerotikus magazin főcíme, na mindegy :-)))
Előre is köszönöm !
Jegesmedve29-08-2007 16:20:27 // 17136
Hellosztok!
Valaki tud valami tapasztalatot mondani a HNH szervizzel kapcoslatban?
Kinttvan a Linkek nél, és oda vinném megcsináltatni a kocsit ugy hogy ők el is intézik a biztosítót!
Valaki tud valami tapasztalatot mondani a HNH szervizzel kapcoslatban?
Kinttvan a Linkek nél, és oda vinném megcsináltatni a kocsit ugy hogy ők el is intézik a biztosítót!
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2007 15:08:13 // 17135
Még tegnap levettem a takarólemezt, hirtelen meg is lett a bűnös. Legalábbis nagyjából. Mellényúltam (szagoltam), ugyanis gázolaj szagról volt szó :-)
A porlasztó fúvókák alatti kis mélyedések tele voltak gázolajjal. Valószínűleg a porlasztók tömítése engedhet már egy kicsit, és amikor meghajtottam, már nem bírták a nyomást. Este kitakarítottam és most burkolat nélkül mászkálok, figyelem, hogy újra gyűlik e oda cucc. Elég macerásnak tűnik a tömítések cseréje, de még mindíg jobban belefér a költségvetésbe, mint egy komplett vezérlés+vízpumpa csere .
A porlasztó fúvókák alatti kis mélyedések tele voltak gázolajjal. Valószínűleg a porlasztók tömítése engedhet már egy kicsit, és amikor meghajtottam, már nem bírták a nyomást. Este kitakarítottam és most burkolat nélkül mászkálok, figyelem, hogy újra gyűlik e oda cucc. Elég macerásnak tűnik a tömítések cseréje, de még mindíg jobban belefér a költségvetésbe, mint egy komplett vezérlés+vízpumpa csere .
Turky29-08-2007 14:17:55 // 17134
Több kérdésem is lenne, hátha tud valaki segíteni. Nem vagyok egy nagy autoszaki. 8 éves 156-os 1.6-os benzies tulaja vagyok.
- A jobb ködfényszóróm és a jobb helyzetjelzőm nem megy (nem egyszerre romlott el:P), viszont mindkét égő jó, megnéztem. A kormány alatti biztosítéktáblából meg nem tudom, hogy hogy kell kihúzni a biztosítékot:) Segítség!:)
- Voltam a szerelő haveromnál, mert nagyon kerregett jobbra valami. Mint kiderült, amint bekapcsolom a klímát, a zaj megszűnik. Valami az áttételnél(?) lehet a gond. Kemény darálás van, amit a sebváltó fogása közben is érzek. A srác nem nyúlt hozzá, mivel nem szerelt még klímát. Ki tudja ezt megjavítani? Kihez vigyem, mennyibe fog ez kb nekem fájni, mi lehet a baj?
- A jobb ködfényszóróm és a jobb helyzetjelzőm nem megy (nem egyszerre romlott el:P), viszont mindkét égő jó, megnéztem. A kormány alatti biztosítéktáblából meg nem tudom, hogy hogy kell kihúzni a biztosítékot:) Segítség!:)
- Voltam a szerelő haveromnál, mert nagyon kerregett jobbra valami. Mint kiderült, amint bekapcsolom a klímát, a zaj megszűnik. Valami az áttételnél(?) lehet a gond. Kemény darálás van, amit a sebváltó fogása közben is érzek. A srác nem nyúlt hozzá, mivel nem szerelt még klímát. Ki tudja ezt megjavítani? Kihez vigyem, mennyibe fog ez kb nekem fájni, mi lehet a baj?
Marek28-08-2007 21:51:07 // 17133
Pesti, vagy Pest környéki korrekt, gyors, földön ragadt árako dolgozó,
LAKATOS kerestetik 75-os vas "tákolásához"!! Akinek van pozitív tapasztalata vagy ötlete, kérem szóljon!!
Köszönet!
LAKATOS kerestetik 75-os vas "tákolásához"!! Akinek van pozitív tapasztalata vagy ötlete, kérem szóljon!!
Köszönet!
Hari28-08-2007 21:00:41 // 17132
" Kifejezetten édeskés, elsőre hűtővíznek gondoltam. "
Nem is nyultál nagyon mellé! A fagyállonak van édeskés szaga és ize - inkább ne kostóld meg - viszont 1-es műanyagoknak is furcsán édeskés a szaguk, ha túl melegszik!
A javaslatom az, hogy minnél hamarabb nézesd meg. Motorburkolat leszedése, aztán én még a vezszíjat is leszedném és alaposan megvizsgálnám a feszítő görgő il. a vezető görgőt, na és a vízpunpát is. A generátor csapágyat valamint a szervó szívatyú tengelyét se hagyd ki.
Nem bíztos, hogy gáz van de az ördög nem alszík!!!
Nem is nyultál nagyon mellé! A fagyállonak van édeskés szaga és ize - inkább ne kostóld meg - viszont 1-es műanyagoknak is furcsán édeskés a szaguk, ha túl melegszik!
A javaslatom az, hogy minnél hamarabb nézesd meg. Motorburkolat leszedése, aztán én még a vezszíjat is leszedném és alaposan megvizsgálnám a feszítő görgő il. a vezető görgőt, na és a vízpunpát is. A generátor csapágyat valamint a szervó szívatyú tengelyét se hagyd ki.
Nem bíztos, hogy gáz van de az ördög nem alszík!!!
WarbiRunner (Gyuri)28-08-2007 10:12:35 // 17131
Sziasztok! Ide is bemásolom, hátha valakinek van ötlete. Az autó 146 JTD:
...
1.5 óra autópályázás (140-150 között) után a lehajtó előtt 2km-rel már lassítottam, hogy hűtsem a motort. 120-nál a szokásosnál morgósabb hangúnak találtam a motort (klíma végig on). Hozzá tartozik a történethez, hogy meglőttem a gépet 190-nel néhány km-en keresztül, lefüstöltem egy TDI-t, de utána visszaálltam a stabil 145-re. A Debrecen bevezetőn is 2000-től olyan morgolódós hang jött be és édeskés szag a szellőzőből amikor a klímát kikapcsoltam. Hőfok rendben volt végig. A morgós hang azóta elmúlt, lehet, hogy csak a fülem "káprázott", vízszint rendben, olajszint rendben, látszólag minden ok. A szag viszont a vízpumpa fölötti részről határozottan jön, kintől is érezni. Beleszagoltam a hűtővíz tartályba, teljesen más szaga van ott a víznek . Az olajnak is egész más. Mi lehet? Kifejezetten édeskés, elsőre hűtővíznek gondoltam. Víz vagy olajfolyás nyomot nem láttam sehol. Van tippetek?
...
1.5 óra autópályázás (140-150 között) után a lehajtó előtt 2km-rel már lassítottam, hogy hűtsem a motort. 120-nál a szokásosnál morgósabb hangúnak találtam a motort (klíma végig on). Hozzá tartozik a történethez, hogy meglőttem a gépet 190-nel néhány km-en keresztül, lefüstöltem egy TDI-t, de utána visszaálltam a stabil 145-re. A Debrecen bevezetőn is 2000-től olyan morgolódós hang jött be és édeskés szag a szellőzőből amikor a klímát kikapcsoltam. Hőfok rendben volt végig. A morgós hang azóta elmúlt, lehet, hogy csak a fülem "káprázott", vízszint rendben, olajszint rendben, látszólag minden ok. A szag viszont a vízpumpa fölötti részről határozottan jön, kintől is érezni. Beleszagoltam a hűtővíz tartályba, teljesen más szaga van ott a víznek . Az olajnak is egész más. Mi lehet? Kifejezetten édeskés, elsőre hűtővíznek gondoltam. Víz vagy olajfolyás nyomot nem láttam sehol. Van tippetek?
Georgee27-08-2007 12:39:50 // 17130
Halihó,
A 147-eshez keresek olyan első lökhárítót aminek a bal alsó része ahol a doblemezzel találkozik megvan.Az enyémből sajna kitört egy darab.
A 147-eshez keresek olyan első lökhárítót aminek a bal alsó része ahol a doblemezzel találkozik megvan.Az enyémből sajna kitört egy darab.
alfarosso26-08-2007 21:30:54 // 17129
Köszönöm!Utána járok
veteranviking26-08-2007 18:54:58 // 17128
Legalábbis jobb mint a találgatás:-)
veteranviking26-08-2007 18:50:59 // 17127
Hozd le megnézzük, egy hibaolvasás biztos rámutat az okára.
Hari26-08-2007 18:09:12 // 17126
Szevasztok !
Egy ismerősömnek kéne 166 3.0 V6 hűtőventillátor motor, ha valaki tud ilyet hívjon vagy üzenjen az oldalamra.
Köszi!!!
Egy ismerősömnek kéne 166 3.0 V6 hűtőventillátor motor, ha valaki tud ilyet hívjon vagy üzenjen az oldalamra.
Köszi!!!
Cs.Alfa26-08-2007 17:07:27 // 17125
Nekem a 146 TS csinálta ezt.....hydrotőke volt a ludas.Kicserélték és elmúlt.
szasza(SW)26-08-2007 16:53:39 // 17124
Hogy mi a fene nem tudom ,de nekem van rajta:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
408
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?