MIFI26-08-2007 16:21:47 //
17123


Szisztok ez mi a fene?
Volt egy motor cserém és ez 145qv ba volt! A Ti motorán meg nem volt így nem is kap áramot! :(
Longman26-08-2007 16:16:18 //
17122
Sziasztok!
1.6 boxi 146-os autóm, állandó gázállásnál 2-3000 közötti fordulaton rángat, illetve elég sokat fogyaszt, most 160 km alatt "lement" félre a benzinmutató.
Én lambdaszondára gondolok első körben, szerintetek?
RoliQ426-08-2007 16:09:00 //
17121
A vezérlésmódosító indításkor kerreg... mert még akkor nincs meg a kellő olajnyomás a motor felső részén! utánna elhalkul...! majdnem biztos hogy vezérlésmódosító problémád van! én is sok embertől hallottam a lancia dolgot... még segítheted a dolgot valami vékonyabb olaj használatával... hogy hamarabb legyen olajnyomás fent is! szerintem:)
MIFI26-08-2007 15:53:37 //
17120
igen de csak a 3. fokozat ingadozi !A többi fokozat tök normális és egyenletes jár
147Smz26-08-2007 15:01:25 //
17119
Mennyire kellene dízeles traktoros hangot hallani? Csak enyhét, vagy tényleg olyan igazit, mint amit az öreg F-es astrák ad ki magából? :-)
Másik kérdés: az előző tulaj felragasztott egy tépőzáras, öntapadós hőmérőt a műszerfalra és az egyik ilyen felragasztott tépőzárat vmi kemény ragasztóval rakták fel. Lekaparni nem akarom, vmi vegyszerrel kéne feloldani. Nincs tippetek mivel érdemes próbálkoznom?
Nagyon szépen köszönöm!Hidegen tényleg sokkal durvábban kerreg!
Wickey26-08-2007 13:04:23 //
17117
A vezmódosító hidegindításkor ad csúnya hangot. Ahogy melegszik be az autó, úgy halkul el.
Ha tehát akkor hallod dízelnek, amikor beindítod, akkor jó eséllyel vezmódosító.
Kérdezgess körbe a csere előtt, van belőle többféle!
Az Alfa menet közben megváltoztatta a konstrukcióját, újabban más cikkszámon, hasonló áron, sokkal tartósabbat ad el. Mindettől függetlenül az igazi májerek azt állítják, hogy a Lancia vezmódosító, ugya.n drágább, de sokkal tartósabb. Kérdezz rá a 156 topicban.
Lehet hozzá köze, főleg ha induláskor erősebben hallod a dízel hangot egy rövid ideig.
Sziasztok!a 2.0 ts benzinesem elkezdett kerregni,mint egy dízel! nem csattog,nem szelepes,csak most valahogy nem olyan szépen jár!A szerelőm szerint vezérlés módosító! Elképzelhető? nagyon jó szerelőm van,csak már volt,hogy párszor belegyúltam feleslegesen nagy értékű alkatrész cseréjébe... Előre is köszi a segítséget!Üdv
bár szerintem a fagyásmérővel lesz a probléma, mert gázzal feltöltöttük, de mindig kikapcsolgat a klíma alapjáraton..
a Tied benzines az más hőfokon müxik :)
Köszi az infót ez ki is próbálom....
Wickey26-08-2007 10:49:18 //
17111
Ott kezdődik, hogy nem fogok a hűtőrácson át gőzborotvázni. Ha már csinálok valamit, akkor azt rendesen.
Leveszem a lökhárítót, kigőzborotvázom a nagyja dzsuvát, majd kompresszorral ráfújok a hűtőre (mindegyikre, klíma, víz, intercooler!) egy liter Brigéciolt, elmegyünk kajálni, majd fél óra múlva, ha Brigi leoldotta róla az olajos dzsuvás szennyeződéseket is, amiből talajszinten van nem kevés, és mind fölverődik a hűtőre, akkor fogom és nagynyomású mosóval megint átküldöm.
Makulátlan lesz.
Kpeki26-08-2007 10:32:25 //
17110
De kigurulsz a kútra és begözborotvázol a hütörácson alaposan... Sztem nem nagy dolog ésj oa a klimad, nem terheli a kompresszort sem...
Wickey26-08-2007 10:18:05 //
17109
így van. Enyémnek ez a baja valószínűleg: dugóban befüllednek a tojásaim, de ha meglódulunk (mondjuk 2/A), akkor hirtelen elkezd jóidő lenni. A következő szervíznél majd megoldódik a szitu, mostmár töklerohasztós meleg csak nem lesz.
Wickey26-08-2007 10:16:40 //
17108
szar a kapcsoló. Ha jól értem, a ventillátor hol működik, hol nem, ugye?
MIFI25-08-2007 19:24:22 //
17107
Sziasztok! Lenne egy kérdésem? Ha a ventilátor kapcsolóm 3-as fokozatba van akkor eléggé ingadozik a hűtés/fűtés! Hol fúj hol nem fúj:(( A többi fokozatba semmi gond! A vízhőfokom meg 90-98 fok
Cs.Alfa25-08-2007 16:24:34 //
17106
Az enyém benzines 2.0-ás és ha jó a klíme(most nem az) akkor a max hűtést rövid idő múlva vissza kell venni 2.-ra,mert lezuzmarásodunk...
A hőfok 95 körüli.Ha kint 35-40 fok van,fecsószik 98-100 közé,de a 100 fokot nem lépi túl 130 felett sem...:-))))
Kpeki25-08-2007 15:01:48 //
17105
Nekem soha nem volt gond a hütéssel, sőt, vissza kell vennem mert már a homlokom is deres szokott lenni annyira hűt és ha dugoban állok vagy ha folyamatosan haladok akkor is. off autoimban nem volt ilyen klima...
Érdemes kigőzborotvázni a hűtőt mert tele megy bogárral, kosszal, sárral mindennel és azért nem tudja a klímagázt visszahüteni rendesen...
Mogyoró25-08-2007 13:25:10 //
17104
Amikor a klíma be van kapcsolva akkor nálam is megy megállás nélkül.
Belga25-08-2007 13:01:08 //
17103
Elméletileg 92-93 foknál kellene az első fokozatnak kapcsolni, de nálam is 96 körül kapcsol.
Klímázásnál, ha a hőmérsékletet minimumra állítod, a fokozatot pedig Auto-ra, akkor a venti második fokozata működik.
(bár azt hiszem ez bármilyen klilmaállásban igaz, itt viszont nálam megállás nélkül megy a venti)
Mogyoró25-08-2007 12:21:17 //
17102
Azt még nem sikerült kifigyelnem, illetve kihallgatnom viszont az első fokozat nekem a 156-n kb. 95-96 c-nél kapcsol be.
Youri25-08-2007 12:08:56 //
17101
Háááááááát.Nem minden van okosan kitalálva.Egyébként én úgy sejtem,h a ventillátor második fokozata,98 foknál kapcsol be.
Mogyoró25-08-2007 12:06:30 //
17100
Ez normális ezekszerint, viszont ez az időjárás nem biztos hogy az (35-40 c).Ráadásul a klímahűtő van elől nem a motoré ami mégjobban megnehezíti a levegő munkáját.
Youri25-08-2007 12:00:56 //
17099
Sziasztok.Az enyém is pont így viselkedik.Már be voltam sz@rva,h mi a baja.140 körüli utazónál,95-100 fok környéki a víz,ha visszalassítok visszamegy 90-re.Viszont szerintem ez így normális.
Mogyoró25-08-2007 11:52:19 //
17098
Nekem is lehúzza ha nem megyek vele 130 km/h fölé, de ha fölé megyek akkor tartja azt a 100 c körülit amíg nem lassítok valami miatt. De ez csak akkor van így ha legalább 35 c van odakinn vagy melegebb, ha alatta van a hőmérséklet akkor 90-95 c körül megáll.
boyci25-08-2007 11:49:52 //
17097
Kicsit túltöltött az akkumlátor a gépben...
Megcsinálták a generátort!!! :DDD
Juhéjjjjj!!! :DDD
jó neked, nekem meg felhúzza a klíma....
Mogyoró25-08-2007 09:47:43 //
17095
Köszönöm a gyors választ ez egy kicsit megnyugtat. Még meg kell ismernem a gépet teljeskörűen, ezért kérdezek ennyit. Amennyiben bírja ezt akkor nincsen baj, de ezek szerint bírja. A klíma pedig azóta sem csattog. A kondenzátor tetején lévő elektromos csatlakozót is jól kipucoltam.
Belga25-08-2007 09:44:50 //
17094
Lehet, hogy 3 üveg lesz belőle... ez még a következő tárgyalásokon múlik. :o)
Belga25-08-2007 09:43:03 //
17093
Nálam a V6-nál szépen lehúzza a vzhőfokot a klíma. Ha 100fokos hűtővíznél maxra hűtésre teszem a klímát, akkor a folyamatos ventilatorozás miatt szépen lemegy 90 fok közelébe a hűtővíz.
156 nagyon alulméretezett a klíma...vagy is a jtd-nél a vízhőfok is magas ezért a klíma sem hűt nagy melegben...
Cs.Alfa25-08-2007 08:45:07 //
17091
Érdekes,a 146-ba direktbe volt kötve a klíma,és ha bekapcsoltam 90-100-ról levitte70-80 közé....
Cs.Alfa25-08-2007 08:43:49 //
17090
90-100 között valahol a normális.
pont, mint az enyém :)))
ez normális, még ha nem is tűnik annak...
bb1825-08-2007 07:32:17 //
17088
Egy kicsit off.
De ha már itt tartunk, nekem 3-as golfhoz kellene szervoszivattyu, nincs valahol a polcon egy elfekvö ?
bb1825-08-2007 07:31:02 //
17087
Nem lesz az drága ?
2 egész üveg ??
:-))
Mogyoró25-08-2007 07:27:21 //
17086
Még egy kérdés.
1.9 JTD 115 HP, nagy kánikulai melegben (35-40 c) 140 km/h körüli tempónál klíma bekapcsolva, általában meddig melegedhet fel a hűtővíz? Az enyim ilyen tempónál kb. 100 c körülig felmegy.
Belga24-08-2007 22:19:02 //
17085
eper szaksz :o))
Belga24-08-2007 22:17:30 //
17084
Ok, vili. :o) A tengely és a tárcsa környékén van egy kis fennforgás, ugyanis össze van hegesztve, igy bonthatatlan. (házituning) :o))
Egyenlőre nem bántom, mert lehet hogy 2 üveg sörért sikerül szereznem egy vadi újat, és akkor nem kell mókolnom. :o)
GEORGE24-08-2007 22:03:58 //
17083
Sziasztok!
TS 16V mocikhoz van eladó gyújtótrafó sor
10ezer Ft kompletten.
az eper csak a cserélhető részeket jeleníti meg :))
bb1824-08-2007 21:29:25 //
17081
csakhogy a rajzrol hiányzok egy és más.
Hol hajtja meg a darabot az ékszily ? hol a tengelye ? a tengelynek meg van csapágya is.
nagyon melegben sajnos ezt csinálja,azért kapcsol ki be, mert a fagyás... hogy is hívják?? mindig jelzi, hogy túl hideg...mikor kimész a városból érdekes módon egyből jól hűt és nem kapcsol ki meg be....
Mogyoró24-08-2007 20:34:03 //
17079
Köszönöm a tippet. Közben találtam egy csatlakozó csövet ahol eresztette a gázt egy kicsit. Ezt azonban akkor találtam amikor mentem vele 100 km-t deekkor már nem csattogott. Meghúztam és azóta nem csinálta. Lehet ebbe is nagyobb volt a nyomás. Nemrégen vettem.
Szewasztok!!!Nem lenne esetleg valakinek 166 2.4JTDhez angol vagy esetleg magyar nyelvű használati utmutatója??
sztane24-08-2007 15:41:02 //
17077
én is jártam, mikor rátöltöttek a rendszerre, s a többlet gáz leengedése után visszaállt a rendszer normális működése. legaláábbis nálam.
Mogyoró24-08-2007 15:19:27 //
17076
Szevasztok!
156 SW JTD-ben a klíma kompresszorom kuplungja folyamatosan ki be kapcsol és ez csattogó hangal jár és a hűtés sem az igazi. Az alapjárat meg ingadozik a ki-be kapcsolgatástól mert azt se tudja a motor mi történik és milyen alapjáratot állítson az össze-vissza dolgozó kondinak.
Van valami tippetek?
Liquid24-08-2007 08:15:22 //
17075
nekem is szólt már régóta, most cseréltettem ki. Nem nagy műtét. Meg pénzben sem olyan vészes.
Belga24-08-2007 07:47:50 //
17074
Hol van ebben csapágy?
Van elfekvőben egy szivattyúm, ami ugyanezzel a hibával halt meg, abban megpróbálnám kicserélni.

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.