Forum >> Szerelőműhely
ystuc11-01-2006 22:25:30 // 9572
Szerintem a toronyszilentek, vagy az első lengőkarok ellenőrzése megérne még egy kört...
Seriff11-01-2006 22:23:41 // 9571
Ezek szerint- ha jól értelmezem az olvasottakat, akkor nem tudok mit kezdeni ezzel a garnitúrával:(
granturismo11-01-2006 22:08:21 // 9570
Az autó vezérlőszámítógépe kompletten + a sárga kóddoboz + zárgarnitúra + kulcsgarnitúra + barna kulcs + kódkártya.
Illetve bizonyos kulcsmásolók tudnak klónolni egy meglévő kulcsot. Aszzem 13eft. Az teljesen használható, de csak egy másik kulcs klónja.
Seriff11-01-2006 22:02:14 // 9569
És mi kell hozzá, hogy működjön? Bonyolult kódolni/ mennyibe fáj?
Előre is kösz!
granturismo11-01-2006 21:59:04 // 9568
Sajnos nem. Nem fog elindulni a kocsi.
Metacarpus11-01-2006 21:55:05 // 9567
Nekem is "szűrcsög" a szervó de amikor csak balra tekerem és csak hideg motornál.. .még nem jöttem rá mitől lehet. Majd talán egy komplett szervóolaj csere után
Seriff11-01-2006 21:51:16 // 9566
Urak, lenne egy kérdésem:
Először klikk bitte:) utána súgjátok meg, hogy ezt ugye be lehet szerelni minden továébbi nélkül a kocsimba??
SOS
Mivel nem találom a pótkulcsot, meg a barnát, amilyen hülye vagyok, így 10ezerből megúsznám, már írtam is a palinak
Pat11-01-2006 20:23:46 // 9565
Kapásból kerékcentírozást mondtam volna, de mivel mindent leellenőriztettél ami csak létezik (mármint ami összekapcsolja a kasznit az úttal), ezért ez így már jó kérdés, ezért csak azt kérdezném, hogy lehet-e tudni, hogy mióta csinálja ezt?
Pat11-01-2006 20:18:07 // 9564
Ellenőrizd a szervó-olajszintet de sürgősen!!! (lehet hogy kevesebb mint a minimum szint és ha így van leéghet a szervószívattyúd!)
Tommaso 15911-01-2006 17:16:38 // 9563
Lehet,h rossz helyen cuppan,nem?!:-)))))))
uaz146ti (kispali kisebbik fia)11-01-2006 16:21:02 // 9562
Hi all!
I have a kvescsön!
Van egy olyan problémám, hogy kb 110-120 körül (útfüggő)
elkezd rázni a kocsi mint az ökör (146ti)
Olyan 150 fele kezd csillapodni de nem szünik meg.
A kérdés mitől lehet ez
ami kizárva: -csapágyak
-gumi
-felni
-futóműbeállítás
-féktárcsa
Én már nem tudok újat kitalálni a fentieket már végigzongoráztam, cseréltem de nem oldodott meg.
Még egy ötletem van: lengéscsillapító, mondjuk ezt nem tudom mennyire reális vagy sem.
Kérném a nagy szerelőgurukat:) törjék a fejüket a feladványon.
thx
uaz
Longman11-01-2006 14:13:35 // 9561
Sziasztok!
Feltűnt egy pár napja egy érdekes hang a kocsiban. Halk sercegés. Elkezdtem kutakodni, és rájöttem a szervo adja ki, amikor ki van tekerve a kormány. Ha egyenesen áll csendben van, de amint elfordítom jön ez a sercegő hang. Ha közben tartom is a kormányt egy kicsit erősebb a sercegés. Ha a végállásnál is tartom akkor is ad egy jellegzetes hangot, és ha elengedem olyan mintha "cuppanna" egyet. Mi lehet a hiba?
kertecs11-01-2006 09:54:46 // 9560
Szerintem cseréltesd ki egy megfelelőre! Én semmiképp nem kötnék össze-vissza csöveket a hűtéssel kapcsolatban...
Barni14711-01-2006 05:02:10 // 9559
A fekete keretet a felső két sarokban imbuszcsavar fogja alul lemezes szorító, csak kifelé kell húzni a keretet. Akkor meglátod az óratartó csavarokat . ( 4 db )
Csatikat lehúzod , kiveszed. Lámpát kiszed, oldalra egy negyeddel elteker. Autósbolta bevisz, ugyanolyan megvesz.
Vagy rizsszemizzót veszel és beforraszgatod a foglalatba a régi helyére. 0
Barni14711-01-2006 04:56:26 // 9558
Hát ha pontosabban megmondod hol is van ez , akkor megnézem a rajzokat.
Marklar15511-01-2006 00:42:52 // 9557
4000ft/rezsi óra. (decemberben még ennyi volt kiírva)
Persze ez nem szent írás.
Nem igazán elektromos szerelők.
misi11-01-2006 00:06:17 // 9556
Szia!
Milyen árakon dolgoznak?
Újpesten lakok, közel lennének:))
Elektromos dolgokba, mennyire vannak otthon?
110-01-2006 17:17:35 // 9555
S.O.S. választ várok egy "szakembertől". Olyan termosztátot hoztak a 145-höz, ami utángyártott és egy "kivezetéssel" kevesebb van rajta. Ilyenkor mi a teendő. Mit kell összekötni, mivel közösre. Mert gondolom, ha kevesebb eggyel a csatlakozó helyek száma, akkor vagy nem kötök be valamit, vagy egy helyre kettőt kötök valami T idommal. Plííííz!! Segítsetek. Ja és ezt a cserét így csak szaki tudja kivitelezni, vagy még így is megoldható sk.
Tommaso 15910-01-2006 11:05:40 // 9554
Ok!!!Köszi a tanácsokat,és a segítséget!!!
Ciao
András bácsi10-01-2006 08:27:07 // 9553
Azt mondják, hogy csökken a vezérműszíj élettartama. Mondjuk én nem értem, hogy mitől csökkenne. Egyébként meg gyengébb kihegyezett üzemmódban.
Mike.10-01-2006 06:28:09 // 9552
Hozzáértő urak!
Egy kérdés. 1,6 TS hidegen, indításkor diseles hang. Vez. mód. csere. Ez idáig oké. De, milyen következménye van, ha még nem cserélem? :-)
Marklar15510-01-2006 00:53:43 // 9551
A haverom "tákolta" az oldalt.
Övé a Croma.
S ott van az ex UNOm is...
;-)
http://fiat-nemet.uw.hu/
Marklar15510-01-2006 00:51:38 // 9550
Szóval te is a Misihez jársz.?
;-)
Én is csak ajánlani tudom.
Pat09-01-2006 18:09:13 // 9549
Megnéztem az oldaladon az Alfádat, megette a fene, ha egy 2001-es autó hengerfejes lenne. De mindezek ellenére, figyeld a motorolajszintet és ha nem változik túl drasztikusan (nő, v csökk), és nem változik az állaga (hígul) akkor nincs baj. A direkszűrőből ítélve te is szereted padlózni (akárcsak én) és adhatok egy tanácsot (vagy megfogadod vagy nem) nem kell a felsőnívón tartani az olajszintet, elég a két nívó között.: Meggyőződésem, hogy ha magas fordulaton szereted járati a motort inkább legyen középszinten mint maximumon, mert nagy fordulaton nő az olajnyomás ami a simmeringeknek nemtesz jót. Viszont a motor kenéséhez elegendő mennyiségű olaj van az autóban akkor is, ha a nívó akár csak a minimumot jelzi.
Pat09-01-2006 17:56:28 // 9548
Nézzétek át a rudazatot, ha a sebességeket normálisan veszi, szerintem magának a váltónak nincs baja.
Tommaso 15908-01-2006 18:48:33 // 9547
Ok,most pihen a drágám,de majd ha felkel (holnap este) akkor mindeképp megnézem üzemmeleg motornál!
Köszi szépen
bb1808-01-2006 18:42:13 // 9546
ezek igazábol lehetnek természetes jelenségek is. szagolj bele a kiegyenlitöbe, hogy van e kipufogo szaga. megtévesztö lehet a meleg fagyállo szaga, ugyhogy ne sietsd el a véleményt :-))
Tommaso 15908-01-2006 18:28:18 // 9545
Viszont lehet,h az enyém is beteg:-((
Ha hengerfejes,mik a fő tünetek???Csak egy nagyon picit habos az olajkupak,de azt mondták már többen is,h ez lehet a gyakori,hidegben a vaárosi araszolások miatt is,a kiegyenlítőben szerintem tiszta a víz,bár ha a kupakot lecsavarom,akkor olyan sikamlós az alja,mintha zsíros,vagy olajos lenne,gyöngyözik rajta a víz (kiegyenlítő tartály)!Pedig hidegen sosem bántottam,és mindig igyekszem az olajat is a max jelen tartani!
tehát??
Tommaso 15908-01-2006 18:25:23 // 9544
Ilyen már volt nekem is a 147-en,h alig tudtam mozgatni oldalra,sőt akadt is,ez általában lámpánál gyorsuláok után volt,de megszünt!lehet,h semmi összefüggés nincs közötte,de én zt tapasztaltam!
Jobbulást a nagymacseknak:-)
Fritzee08-01-2006 13:59:44 // 9543
Mindig, s csak balra-jobbra huzogatáskor.
Cs.Alfa08-01-2006 12:58:34 // 9542
Szépjónapot mindenkinek!
Nem tudja valaki véletlenül,hogy a 146-os fűtés-előtét ellenálásába miféle dióda kell?
Don Gombóc08-01-2006 10:24:40 // 9541
Hidegen is vagy csak hosszabb menet után? És csak oldalra mozgatva, vagy sebességbe tolás ill húzás közben is? ( Ezen kívül lássuk az öreg gépének a képeit is) :))
bb1808-01-2006 10:19:46 // 9540
lehet hogy csak kenési problema van ez igy hideg idöben és a sok latyak miatt rendszeres gond.
Fritzee08-01-2006 00:16:14 // 9539
Sziasztok!
Van egy kis gond apám 166-osával. A váltókar egyszerűen nem akar visszaállni középállásba. Először úgy gondoltuk, hogy csak a visszahúzó rugók mehettek ki, ami valószínüleg így is van, mert kezdetben ennek ellenére még könnyen lehetett mozgatni a kart, ám mostanra más oáig fajult a helyzet, hogy kifejezette nehéz ide vagy oda mozdítani, tehát valami más gond is lehet... Mi lehet a megoldás?
EDDI07-01-2006 21:17:29 // 9538
Ez igy van!
Nem mindig érdemes sok pénzt kiadni a gyári alkatrészért,ha potolhato valami olcso cuccal
csocsi07-01-2006 21:09:08 // 9537
Akkor érdemes körüljárni az alkatrész paramétereit és megnézni mivel helyettesíthető :-)))))
EDDI07-01-2006 21:07:08 // 9536
Egy haver micsapicsa cordia-jába gyárilag álithatos termosztát volt,azt cseréltem ifáéra.
csocsi07-01-2006 21:00:50 // 9535
Ezek szerint ez a dolog mükszik, ha te is alkalmaztad már :-)))
EDDI07-01-2006 20:58:57 // 9534
Még az Ifa teherautojét probáltam!
Az állithato hőfoku.
csocsi07-01-2006 20:41:56 // 9533
Hasonlót hallottam mástól is, megnézi hogy méretre mi felel meg és azt használja :-))))
EDDI07-01-2006 20:40:16 // 9532
Szerencse ha csak 15ezer.Nekem 27ezret mondtak a 2.5td-re.
Még szerencse hogy a lada niva termosztátot minden gond nélkül bele lehet tenni! Az ára 1800 forint!
bb1807-01-2006 12:16:03 // 9531
én anno javitottam rendszeresen egy maserati biturbot, de mindig baj volt vele és arany árban volt minden hozzá.
vagy még drágábban.
Gordon07-01-2006 11:02:00 // 9530
Segítség kellene.... Maserati Ghibli-t kivel lehetne megnézetni? Hol lehet szervízeltetni?
GT Ɨ|ѯ06-01-2006 18:33:51 // 9529
Igen!Fiat Német.Na ez most nem a reklám helye,ezek TÉNYEK-saját tapasztalatomból!!Bocs de belassult a net-em,rendesen:-))
gsx-r06-01-2006 17:47:09 // 9528
Dunakeszi,Fiat Német?
Cs.Alfa06-01-2006 17:20:46 // 9525
NNa.
Kicserélték a termosztátot,mostmár meleg vag a gépben!!!!
GT Ɨ|ѯ06-01-2006 17:14:02 // 9524
Érteni nagyon értenek az alfákhoz,de horroráron dolgoznak.
Viszont amit megcsinálnak az Tutti!
95-ben jártam náluk először,majd utoljára 2001-ben.
Azóta nem kelek át a dunán,mert Dunakeszin megtaláltam az ideális szerelőt.Szintén precíz,de nem ájulsz el ha fizetni kell.Évente 1x meglátogatom,szerencsére csak ennyiszer kellett,minden alfámmal.
A másik dolog:ha szar a termosztátotok 15 ezer ft-ot tessék áldozni rá,nem papírkartonokat tenni a hűtő elé!!!!!ezek a cuore sportivo-k, nem lada,meg skoda motorok,ezekkel érzéssel kell bánni,mert meghálálják!
Nem jó a motornak,több a fogyasztás,gyorsabban kopik,nincs teljesítmény és meleg sincs az utastérben!CSERE!
bb1806-01-2006 16:48:42 // 9523
sajna az alfa kontaktrol az volt a tapasztalatom hogy valami iszonyuan drágák. hogy mennyire értenek hozzá azt nem tudom, nem járok szerelöhöz.
bár ahogy most kinéz lehet ujra beinditom a kis mühelyem mert kevesebb lesz a szállitás. lemondták az egyik szerzödésem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
458
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?