Forum >> Szerelőműhely

GTPeti17-03-2008 20:54:58 // 19779
Srácok, tudja vki esetleg az 1.9JTD 8V blokk leeresztő csavarjának a paramétereit?
Kau17-03-2008 20:49:10 // 19778
Ja, utána én is gondoltam, hogy akkor nem is tekerné rendesen, de azt írja, hogy tekeri.
admirális17-03-2008 20:46:51 // 19777
De az a probléma, hogy sokadik próbálkozásra indul csak a kocsi, de utána a leállításig jó. És nekem ugyanez volt 125E km-nél, és az önindítót kellett akkor cserélni.
András bácsi17-03-2008 20:31:48 // 19776
Hát az önindítónak nem túl sok köze van a gyújtáshoz. Egyszerű példa: egy jó gyújtású autót be lehet tolni, az önindító ilyenkor csak ballasztsúly. :)
Kau17-03-2008 20:29:37 // 19775
Szia!
Menj ki a kocsihoz. Húzd le a légmennyiségmérő csatiját és próbáld így beindítani. Párszor már bejött. Ha beindul, akkor nem részletezem mivel van gond. Ha nem, akor szóbajöhet az önindító is. De előtte ez ingyen van ;)
admirális17-03-2008 20:25:45 // 19774
Nem tudom pontosan megfogalmazni, várj egy kicsit, hogy valaki hozzáértőbb ember elmagyarázza.
Gonosztevő17-03-2008 20:18:52 // 19773
Én kb.12ezret,140ezer van benne!

De az önindító nem ad le valami gyujtást vagy mi?
Hajtani hajt minden gond nélkül!!
admirális17-03-2008 20:16:31 // 19772
Az önindítónak lehet ilyen baja. Mennyi km-t mentél vele?
Gonosztevő17-03-2008 20:14:25 // 19771
Sziasztok!

Kellene egy kis segítség,mert tanácstalan vagyok,hova nyúljak!Nem indul a gép!
156-os 1.6ts
Már többször csinálta ezt,hajt az öninditó,de egyszerüen nem gyújt!
Volt már rá példa de ritkán,és akkor is az 5-re vagy a 10-edik indításra,mintha mi sem történt volna indult!

A benzincsövet lehúztam,gyújtás rá és oda nyomja a benzint mint az állat!
Most viszont kb.30.indításra sem indult!

Valaki valami infoval tud szolgálni?
Elöre is köszi!
Üdv.
admirális17-03-2008 20:03:02 // 19770
Nem lehet hogy falsot szív?
Dzsozy17-03-2008 19:59:55 // 19769
Na a teljesség kedvéért: Kb egy évvel ezelőtt vette 35-40ért egy újjat szakboltban. (van kettő) Használtam, jó volt! Dobtam neki egy direktbucit, a régi LMM-el. Az említett hibáig ezt használtam! Vissza a gyári szűrő rendszer a régi (új) LMM-el + új szonda. Ma meg megint ez a hiba! :(
Mulder17-03-2008 19:44:11 // 19768
Hi
Ha rájössz mi a baja, légyszi nekem is szólj. Ugyan ez van a 145-el. Már totál el vagyok kenődve, pedig vadi zsír gyárit raktunk bele, semmit nem ír ki a számítógép..........ahogy nézem még van 25 napom, hogy rájöjjünk, ha nem javul meg akkor megmondom neki, hogy nem láthatja a többieket......:))))
Grando17-03-2008 19:27:02 // 19767
Vidd vissza a légtömegmérőt. Simán benne van a pakliban, hogy bexarik. Milyet vettél?
Dzsozy17-03-2008 19:25:07 // 19766
Na ezt adjátok össze! Kapkodás, rángatás, kenguru benya. Ez volt 2 hónapja! Motordiagnosztika: Lmm rakoncátlankodik. Új be, biztonság kedvéért, dobtam neki egy lambdaszondát is, ezen már ne múljon a boldogsága. Na utánna semmi, fogyasztás 8-9között, f@sz@. Most értem haza, de isten bizony a "nagykalapács" a kezembe került, mert .......... . Ugyan ez a hiba! Most mi a rákot csináljak, cseréljek ki? Kell valakinek egy leinformálható 166? :)
Kpeki17-03-2008 18:54:11 // 19765
Persze, légteleniteni kell, jó móka, Sok pumpa, nyit sokszor, ha nemmegy akkor én meg szoktam nyomni visszafele a rendszert.... Ugy gyorsabb...
zee17-03-2008 18:52:13 // 19764
Megint én és megint S.O.S. segítség kellene.

Most szereltem be az új kuplungmunkahengert,meglepődve tapasztalom, hogy indítás után is lent ragad a pedál. A régivel legalább fent volt, de abból orrán-száján dölt az olaj.
Légteleníteni kellene? A fékeket is légteleníteni kell ilyenkor?
Köszi.
Kpeki17-03-2008 18:49:12 // 19763
Féktartálybol nyeri az olajat, de lehet hogy elhagyta magát a munkahengered...
Kpeki17-03-2008 18:48:09 // 19762
Hali!

Kinek van elfekvöben 1 kormányműve 156-ba? Kicsit lóg afogasléc az enyémben. Kicsit nagyon... :))
zee17-03-2008 09:50:29 // 19761
Sziasztok!

S.O.S. segítségre lenne szükségem. Reggel indulás után kicsit fura volt a kuplungom,az első pár centin majdnem beesett, és mintha beljebb is fogott volna. Pont indultunk volna Pécsre... vissza kellett fordulnom mert már csak reccsenéssel lehetett váltani. Melyik olaj táplálja a kuplung munkahengert? Lehet csak rá kellene töltenem?
Köszi előre is a segítséget!
Dzsozy15-03-2008 19:35:11 // 19760

Nyomógombos indításhoz egy kis segédlet: kormányoszlop mellett van egy "kábelköteg": fekete, barna,piros,kék-fekete.Rejtve vannak egy gumi burkolatba. Min. 15Ampert bíró nyomógomb! Fekete és a kék-fekete vezetékeket kell "megnyúzni", nyomógombra kötni és már kész is! Gyújtás, nyomás és brümm-brümm! :) Mindenki megnyugtatására mondom, nem házi barkács,autóvill.szerelő készítette, kivéve a gomb elhelyezését, mivel elég nehéz megfelelő helyet találni, azt én eszkábáltam oda, ahová (váltókar mellett az a pici billenőkapcsoló,ill.csak úgy néz ki, mivel ez is nyomógomb).
Dzsozy14-03-2008 18:01:03 // 19759
Korábban írtam, hogy valszeg bekrepált a gyújtáskapcsolóm, cseréje nem lenne egyszerű az immobikugyafarka miatt. Gyújtás ráad, hibaüzenet nuku, gyújtás van, csak a kocsi nem indult. NA MÉGSE A GYÚJTÁS KAPCSOLÓ! Csak a tanúlság miatt írom le. Autóvill. szerelő első körben megoldotta, hogy a verda nyomógombos legyen, vagyis gombnyomásra indul! :) (kulcsail is) Akit érdekel, holnap lefényképezem, hogy melyik vezetékeket buherta meg a gyújtás kapcsolónál, oszt csináld magad mozgalom lehet. Szóval a haver elmondása szerint az indítómotor szarakodott. Tiszta kosz volt, homok, meg fékpor. Kipucolta és pöc-röf, vagy mondhatnám, hogy gombnyomásra indul. Azt tanácsolta, hogy az indítómotor is figyelmet igényel, tehát 1-2 évente nem árt egy kis tisztogatás, és odafogyelés neki!
Győrieknek ill.környékieknek csak ajánla tudnám, mivel soron kívül fogadta a vasat, amit úgy huzattam oda.Szervizeket meghazudtoló felszereléssel, diagnosztikai műszerekkel rendelkezik! Égő volt, főleg, hogy persze 4 cartárs villantott rám! :)
nivásrudi14-03-2008 17:07:16 // 19758
sivesen elmondom leírni...hosszú lenne

hívjatok +36202424004 rudi
Lujo14-03-2008 16:36:30 // 19757
naaa ez engem is érdekelne... mi adjuk a képet, neki meg Lsőre sikerül:D

lehet a mi gépünkben van a hiba? :O
admirális13-03-2008 21:43:52 // 19756
Hogy csináltad?
nivásrudi13-03-2008 20:24:49 // 19755
köszönöm

sikerült kiszednem a fejtámlát...nem volt 1szerü
de a képen látható módon nekem sem sikerült
RoliQ413-03-2008 18:14:32 // 19754
tényleg ócsóbban tudom ezt most:) de tudod nekem még ez sem ócsó:) sajnos:( ha mondjuk 10ropi lenne az már jó lenne... !
RoliQ413-03-2008 18:13:07 // 19753
nekem mondod? már szedtem le:) szerintem már simán menne csak a helyszűke:)
Lujo12-03-2008 18:36:09 // 19752
Hali!

Volt már párszor, többen szenvedünk is vele...
elvileg fel kell húzni a fejtámlát , a "rudakat" 90°-ban elforgatni, majd leszedni.
viszont pl nekem sem akar sikerülni :(
Valahogy így:
Tomasman12-03-2008 18:03:05 // 19751
Hy!

Valakinek van ötlete hogy a 147es 2.0 selespeedemnek a KM számláló villogásának megszüntetéséhez mit lehet csinálni?

Jól jönne!:)

Köszi előre is
nivásrudi12-03-2008 16:52:12 // 19750
SEGÍTSÉG......
hogyan lehet a 156 os első fejtámláját kivenni ????



ha volt már róla szó bocs de fontos

köszönöm
Gyozi15512-03-2008 15:56:25 // 19749
de ha magad szereled akkor csak az anyag ár, de arra rájön még az orbitálisan hatalmas nagy szopás míg leveszed a váltót :D
Gyozi15512-03-2008 15:55:12 // 19748
persze persze te mindíg olcsóbban tudod :D:D:D:D:D:D
Tom1212-03-2008 15:55:01 // 19747
Így van!;-) A múltkor átültem a fater Lanosába, azt hittem, hogy "kirúgom a padlót", olyan lágy volt a pedál..-)
RoliQ412-03-2008 15:45:20 // 19746
versenyautóban meg legyen kemény:) nekem is szinter lesz majd gyúrok lábra:)
Tom1212-03-2008 15:42:40 // 19745
O.K., de én a versenyautókra gondoltam, külömben igazad van.;-)
RoliQ412-03-2008 15:28:24 // 19744
szóval 40 ezer körül plusz szerelés ami 20ról indul:)
RoliQ412-03-2008 15:27:14 // 19743
tapasztalataim szerint.. ha kicseréled a szettet akkor azért igen puha lesz! nekem jóval keményebb mint alfafeeligé és ugyanaz a motor meg váltó csak neki úk a kuplung nekem meg régi... a szerkezet lamellái el vannak kopva ezért keményedik be és nehéz benyomni a pedált! ennyi!
Tom1212-03-2008 15:17:20 // 19742
Minden valamire való autóban kemény.;-)

Nekem meg túl lágy volt egy ideig /be is számoltam itt róla "annak idején"/, aztán "meggyógyult", kb. 1 hónapja semmi gond vele.
RoliQ412-03-2008 15:12:22 // 19741
drágán vásárolsz:) valeo szettet kb 36 körül tudok:)
Gyozi15512-03-2008 15:10:56 // 19740
Nekem 155be 42K volt a komplett szett..
Peti 14612-03-2008 15:07:27 // 19739
utógyújtás okozhat valami kárt, vagy fogyasztásnövekedést?
Brad 15612-03-2008 13:06:27 // 19736
Sziaszok
Kicsit kemény a kuplungom sztem csere lesz, kb mennyi pénzt gyüjtsek össze???:)))))
Erhard 242 (Pure Energy)11-03-2008 18:15:32 // 19735
Ferrodo, Jurit, Lukas, Brembo, Ate ezek mind jók...
Angyal Rita11-03-2008 18:05:27 // 19734
Szia! Nyáron cseréltem a féktárcsáimat, Jurid, olasz, gyári minőségű, és az ára is rendben volt. Nagyon jól adagolható a fék, nagyon jól mködik. Be is marattam esztergályossal Érden. Szép is és ami fontos, csak jót tudok elmondani róla.
Puppy11-03-2008 17:57:56 // 19733
Sziasztok! 156-tal kapcsolatban érdekelne, kinek mi tapasztalata van, elsö féktárcsa csere ügyben? hány km után érdemes (off-os okostojásoktol hallottam, h 100000 után el lehet hajitani), és milyen márkájut? (nem baj ha olcso) :) köszi
pb_10-03-2008 14:35:09 // 19732
Nagyon úgy néz ki.))
András bácsi10-03-2008 14:16:34 // 19731
Akkor Ferke a centometrista? :)
pb_10-03-2008 13:50:54 // 19730
Én is jobban szeretem azt a topikot, de mit csináljak, ha itt is szóba kerülnek.)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.