Nekem meg hála a gyári előírásnak az előző tulaj megvette a gyárit és immáron három éve nincs gondom vele, meg még vagy 6-7-ig nem is lesz :-DD
Ezzel mindössze arra hívnám fel a figyelmet, hogy nem feltétlenül hülyeség a gyár által ajánlottat venni.
Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00010-05-2012 20:55:58 // 38772
William10-05-2012 20:47:04 // 38771
Persze! Nekem 50.000-es van benne és semmi baja és a szerelő is mondta,hogy nyugodtan megvehetem mert nem lesz baja! És nincs is:-) Pedig mindenből gyári van benne,de az akkor sok lett volna hirtelen:-(
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2012 20:46:52 // 38770
inkább majd a harmada :)
Dévid10-05-2012 20:44:26 // 38769
Bevallom, én anno 5 éve/10.000 km-el ezelőtt megvettem több mint 50.000 forintért a 100.000 km-es NGK gyertyákat. Ebben speciel nem akartam eltérni a gyári specifikációtól, ha a gépkönyv NGK platina gyertyát ír, ám legyen. :)
William10-05-2012 20:35:16 // 38768
Igen,de van a Champion gyertya ami a T.S.-hez van és 50.000 km-terre jó! És csak fele annyiba kerül!
Dévid10-05-2012 20:27:36 // 38767
28.900 a gyári 100.000 km-ig jó, épp most néztem.
William10-05-2012 20:16:24 // 38766
Igen 100000 km,de van olyan ami 50000 km-t bír és az 16000-körűl van!
Csaba10-05-2012 20:06:38 // 38765
33-asba. Csodát tett.
Persze meg Shell nagykerben dolgozom. Sztem tudnék jó árat mondani.
Persze meg Shell nagykerben dolgozom. Sztem tudnék jó árat mondani.
Peti 14610-05-2012 13:24:33 // 38764
csere-periódus: 100.000 km
Robbye10-05-2012 11:51:49 // 38763
Azért mert szeret menni!! :D :D :D Nem cseréltél benne semmit?
Attos10-05-2012 11:24:02 // 38762
Castrolt kerülöm, de köszi azért;)
Attos10-05-2012 11:22:50 // 38761
Köszi, te ezt használod?
Wickey09-05-2012 21:15:01 // 38760
Az érdekes, ha én eltolom mondjuk az 1-2-t hétezernél (benzines) vagy 4500nál (dízel), akkor kábé annyi ideje nincs a motornak, hogy 5/3ezerre essen a fordulat, nemhogy visszaessen alapjárat közelre, ráadásul ha sietek nem veszem el a lábam a padlógázról váltáskor. :)))
mreni09-05-2012 20:56:24 // 38758
f@sza castrol..
[k i z z o]09-05-2012 20:36:00 // 38757
http://www.formula3000.hu/shop/castrol-75w90-castrol-syntrans-transaxle-tafx-p-242.html
gekki09-05-2012 20:13:23 // 38756
hali!
megkérdezem itt is, hátha tudja valaki...
ma voltam szerelőnél, megnézte a gyertyáimat (AR 156 1,6 TS), azt mondta, hogy csere érettek!
a típusa: BKR 6E KPA
meg tudja valaki mondani, hogy elvileg mennyi ennek az élettartama, hány km?
köszi előre is!!!
megkérdezem itt is, hátha tudja valaki...
ma voltam szerelőnél, megnézte a gyertyáimat (AR 156 1,6 TS), azt mondta, hogy csere érettek!
a típusa: BKR 6E KPA
meg tudja valaki mondani, hogy elvileg mennyi ennek az élettartama, hány km?
köszi előre is!!!
Csaba09-05-2012 20:08:23 // 38755
Szia a shellnek pl van transaxle 75w90
Dzsozy09-05-2012 19:47:23 // 38754
Az lehet, de az ugráló nem biztos. :) Nekem pont jó, mert váltáskor 1500-ig megpörög, jobban tudok gyorsulni. :)
GabCsi09-05-2012 19:42:03 // 38753
Most lehet, hogy nagyon hülye vagyok, de én úgy tudom nem véletlen az emelt alapjárat gurulás közben :) De persze nem találom a cikket amiben olvastam.
Dzsozy09-05-2012 17:58:06 // 38752
Ezzel a tünettel szopik a fél alfás társadalom! :) LMM-Pilangószelep-alapjárat léptetőmotor6pillangószelep állásszög jeladó. Most küldtem el egy cartársank egy bontott,széttrancsírozott állásszög jeladót. Az abban lévő potméter szokott kikopni, de nem 100 a dolog! Amióta cseréltem állásszög jeladót, lényegesen kisebb az ingadozás. Előtte meg motorfékkel gurultam, akkor ugyan is nincs befecskendezés, csak gyújtás, így még spórolhattok is. :)
zsolo 15609-05-2012 17:46:16 // 38751
Hali!
Ha találtatok rá orvosságot szóljatok,mert az én 156-om is ezt a tünetet produkálja.
Ha találtatok rá orvosságot szóljatok,mert az én 156-om is ezt a tünetet produkálja.
hhhjjjv09-05-2012 17:25:21 // 38750
a vezérlés modosito a dizelhangon kivul csinallhat nehe nehe egy köhintest is menetközben???köszi a valaszt!
XX09-05-2012 17:14:36 // 38749
Hello!Valaki segítsen ha tud.Az autómban az első lámpákban nem alszik el a világítás,akármit csinálok vele(leállítom,kiveszem a kulcsom stb..).Felváltva világít valamelyik mindig.Köszi
Attos09-05-2012 16:58:23 // 38748
Ja amúgy váltóolajról van szó!
Attos09-05-2012 16:57:43 // 38747
Sziasztok!
Alfa Romeo 156 1998, 1.6 Twin Spark. Kézikönyv azt írja, hogy Tutela ZC 75 Synth SAE 75W90 kéne, de csak 75W80 van a www.olajshop.hu szerint.
Az is jó bele vagy keresgéljek máshol 75W90-et?
Előre is köszi a segítséget.
Alfa Romeo 156 1998, 1.6 Twin Spark. Kézikönyv azt írja, hogy Tutela ZC 75 Synth SAE 75W90 kéne, de csak 75W80 van a www.olajshop.hu szerint.
Az is jó bele vagy keresgéljek máshol 75W90-et?
Előre is köszi a segítséget.
hg6idn09-05-2012 16:55:07 // 38746
Hali!
Barátom OFF-os Ignise hasonlót produkál, hibakód nincs, reset után pár 10 km OK, majd ismét pörög... Egyébként Puntó II, Mareámnak, 156-osomnak is magasabb az alapjárata ha mozog az autó
Barátom OFF-os Ignise hasonlót produkál, hibakód nincs, reset után pár 10 km OK, majd ismét pörög... Egyébként Puntó II, Mareámnak, 156-osomnak is magasabb az alapjárata ha mozog az autó
Hari09-05-2012 15:03:29 // 38745
:))) ... he-he!!! Én pont egy ui. 146 2000Ti-vel szopok ! Minden teljesen rendben! (szenzorok, lamda, LMM, stb) ... ja és teljese jól megy! De ha gurul az autó akkor 1500 - 2000 közt van az alapjárata! Ahogy megállok vele 2 másodperc és 850 - 900 -re beáll!
(Most teszek bele egy másik ECU-t és próba!) ..... ????? :) ... ezen már csak mosolygom!
(Most teszek bele egy másik ECU-t és próba!) ..... ????? :) ... ezen már csak mosolygom!
Csöri09-05-2012 11:17:46 // 38744
Az E3 már elektromos.
Joker 15609-05-2012 10:34:10 // 38743
Sziasztok! X Akta! :)
Az alapjárat a 156omban csak akkor esik le normálra,ha megáll az autó...Ha lassan közeledsz egy lámpához mondjuk, amig nem áll meg a vas, addig kb.2000-1600 on prögö a motor..Ha megáll, leeseik szépen normálra..
Nah erre mondjatok okosat,h.miért csinálja!Komputerben semmi hibakód... :)
Az alapjárat a 156omban csak akkor esik le normálra,ha megáll az autó...Ha lassan közeledsz egy lámpához mondjuk, amig nem áll meg a vas, addig kb.2000-1600 on prögö a motor..Ha megáll, leeseik szépen normálra..
Nah erre mondjatok okosat,h.miért csinálja!Komputerben semmi hibakód... :)
Wickey08-05-2012 22:23:10 // 38742
a bowdenes is tud kiakadni. Ne tudd meg milyen vicces volt, amikor a gtv6 adott konstans félgázt. Egyes-kettesben is gyorsabb voltam a fél városnál. :-)
admirális08-05-2012 22:00:45 // 38741
Szép lett volna ha úgy elektromos a pedál. Az lett volna a megrázó élmény:).
admirális08-05-2012 21:59:40 // 38740
De az EU3-asok bovdenesek? Azt hittem olyan mint a Selespeed.
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2012 21:54:57 // 38739
azt írja a pedál vissza állt a helyére...elektromos a pedál állás érzékelője de maga a pedál nem elektromos :P
admirális08-05-2012 21:50:53 // 38738
Éljen az elektromos gázpedál...
Toyotáék ilyen miatt egész szériákat hívtak vissza.
Toyotáék ilyen miatt egész szériákat hívtak vissza.
nyámnyila08-05-2012 21:20:38 // 38737
Hella skacok! Kis segitsegre lenne szuksegem,ma majdnem eltuntettem szeretett 156 osom elejet.Ugyanis 2 esben padlozas utan bent maradt a gazpedal a padlon!LOL.Szerencsere nemvolt nedves az aszfalt igy a jardan landolva megaltam.Valakinek otlet?Ja meg annyit mellekesen ,hogy multheten aksi le majd fel (a zenet butykoltem) es az inditas utan az alapjarat rendben volt viszont 4500 nal tiltott az elektronika vagyis ojan erzes volt mint amikor elfogy a benzin!Es ez a gond a mai mutatvanyom utan megszunt miutan a jardan ujrainditottam es a pedal visszaalt a helyere!
mreni08-05-2012 20:46:34 // 38736
inkább,csak jó áron jutottam hozzá :))
GTPeti08-05-2012 20:09:35 // 38735
Na jó, te specialista vagy. :))
mreni08-05-2012 19:59:43 // 38734
én LMM tisztíót szoktam használni hozzá :P :D
GTPeti08-05-2012 18:59:49 // 38733
A féktisztító vszínüleg sokkal agresszívabb. Szerintem is a denszesz a jobb választás.
Dzsozy08-05-2012 18:56:44 // 38732
Igazán nincs mit! Azért ne rohanj LMM-t venni, az úgyse egy olcsó mulatság. Abból csak a GYÁRI tetszik az alfáknak, ez is tapasztalat. Vegyél DENATURÁLT szeszt,kis ecsetet, esetleg fülpiszkálót :) és azzal pucold ki az LMM-t. Vedd ki a betétet belőle és úgy könnyebb. Ha ezt a módszert választod,akkor egy vasfűrész lappal vágd be az LMM betétet rögzítő csavar tetejét, hogy egy egyszerű csavarhúzóval is ki tudd tekerni. Én a tisztításhoz denszeszt ajánlom, valaki a féktisztítót. ( nekem korábban egy, a helyi műszaki egyetemen oktató mondta, hogy a forrófilmest denszesszel pucolgassam,de megvárni míg rendesen kiszárad, és utána vissza)
Amúgy meg ha lekaptad a csatit utána meg vissza, és megjavult a paripa, nem is biztos, hogy sz@r az LMM. :)
Amúgy meg ha lekaptad a csatit utána meg vissza, és megjavult a paripa, nem is biztos, hogy sz@r az LMM. :)
rstyleAlfa08-05-2012 18:22:34 // 38731
Sziasztok!
Először is köszönöm mindenki segítő szándékát, kipróbáltam az LMM csati le, felpörget, aztán vissza és megint. Nos az eredmény magáért beszélt, tényleg jobb lett az autó, nincs torpanás azóta. Tehát ezek szerint az LMM megérett a cserére? Hétvégén még egy diagnosztikát csináltatok, aztán meglátjuk.
Először is köszönöm mindenki segítő szándékát, kipróbáltam az LMM csati le, felpörget, aztán vissza és megint. Nos az eredmény magáért beszélt, tényleg jobb lett az autó, nincs torpanás azóta. Tehát ezek szerint az LMM megérett a cserére? Hétvégén még egy diagnosztikát csináltatok, aztán meglátjuk.
Imyx08-05-2012 11:30:23 // 38730
Én nem mernék utángyártottat beletenni, ahogy sokan mondják, az utángyártottat szinte mindig a Bosch követi.
Forsberg08-05-2012 10:41:03 // 38729
Köszönöm, mindent értek! :) Szóval tudtam, hogy azzal nem javítom, ha törlöm. :)
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Grando08-05-2012 10:30:56 // 38727
Persze, hogy nem a törlés a gond. ;)))
A gond az, hogy ha csupán a hibaüzenetet törlöd, azzal nem oldhatod meg a problémát. Hiszen csak a fennálló hibára figyelmeztető üzenetet törlöd. A probléma ettől még naná, hogy megmarad. Majd jön róla egy újabb üzenet.
Pont úgy, mint egy lejárt határidejű tartozásról szóló figyelmeztető levélke. Aztán később esetleg a bírósági határozat, majd végül a végrehajtó - abban az esetben, ha olyan bajról van szó, ami esetlegesen továbbgyűrűzhet. ;)))
A gond az, hogy ha csupán a hibaüzenetet törlöd, azzal nem oldhatod meg a problémát. Hiszen csak a fennálló hibára figyelmeztető üzenetet törlöd. A probléma ettől még naná, hogy megmarad. Majd jön róla egy újabb üzenet.
Pont úgy, mint egy lejárt határidejű tartozásról szóló figyelmeztető levélke. Aztán később esetleg a bírósági határozat, majd végül a végrehajtó - abban az esetben, ha olyan bajról van szó, ami esetlegesen továbbgyűrűzhet. ;)))
Forsberg08-05-2012 10:28:37 // 38726
De az az érdekes, nem érzem, hogy bármikor torpanna az autó.
Jó húzós ára van, ahogy hallom. :(
Jó húzós ára van, ahogy hallom. :(
Liquid08-05-2012 10:23:30 // 38725
tisztítani nem lehet, mert nagy valószínűséggel maga a poti belseje kopott meg, ezért néha szakadást jelez. Valaki (talán Ferke) szívott ezzel, nekem is volt ilyen gondom de még az UNO-nál, bontottra csere után helyreállt a törvényes rend
Forsberg08-05-2012 10:20:45 // 38724
Ok értem, köszönöm! :)
Sejtettem, hogy nem oldom meg a problémát a törléssel, csak más off-os autónál is volt olyan gond, amit valami pillanatnyi probléma okozott, és törlés után nem jött vissza többet.
De mivel itt újra előjött, gondoltam, hogy nem úszom meg törölgetéssel.
Igazából kíváncsi voltam mi lehet ez a hiba. Mit kell cserélni, vagy esetleg tisztítani.
Sejtettem, hogy nem oldom meg a problémát a törléssel, csak más off-os autónál is volt olyan gond, amit valami pillanatnyi probléma okozott, és törlés után nem jött vissza többet.
De mivel itt újra előjött, gondoltam, hogy nem úszom meg törölgetéssel.
Igazából kíváncsi voltam mi lehet ez a hiba. Mit kell cserélni, vagy esetleg tisztítani.
Bilux08-05-2012 10:02:24 // 38723
Szerkeszteni nem lehet tehát még egyszer: :D
"A gond a hiba okozója a "tűz" ami nálad valószínű az elektromos gázpedál potmétere.
Bontottan szerezz egyet cseréld töröld a hibát és el van oltva a tűz.
Nem pedig az ordibáló tulaj lesz fejbeb@szva jelen esetben a hibaüzenet törölve állandóan ami nyilván nem oldja meg a problémád."
Talán tisztább amit közölni akartam veled.
"A gond a hiba okozója a "tűz" ami nálad valószínű az elektromos gázpedál potmétere.
Bontottan szerezz egyet cseréld töröld a hibát és el van oltva a tűz.
Nem pedig az ordibáló tulaj lesz fejbeb@szva jelen esetben a hibaüzenet törölve állandóan ami nyilván nem oldja meg a problémád."
Talán tisztább amit közölni akartam veled.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
526
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?