Forum >> Szerelőműhely
Tentacle09-06-2012 21:34:09 // 39372
Csak egy tipp volt, nincs (még) tapasztalatom a 156-tal :-) Nekem mondjuk sztem a Moog lenne az olcsóbb ;-)
GTPeti09-06-2012 21:30:40 // 39371
Nálunk, a 156-nál hosszú évek tapasztalata, hogy felsőből a gyári a legtartósabb. És jó helyen véve (E242) olcsóbb, mint a Moog.
Tentacle09-06-2012 21:28:51 // 39370
Próbáld ki a Moog-ot, az Ocapnál biztosan jobb. Pont a héten olvastam egy régi cikket a gömbfejekről, abban is leírták, hogy a régi zsíìrban mozgó fém-a-fémen megoldás túl jó volt, ezért kitalálták a műanyag perselyest...
GTPeti09-06-2012 18:34:15 // 39369
Nekem is el volt égve...
(Meg a venti csatlakozója sem az a kimondott ipari minőség. Főleg, hogy nem vízmentes...)
(Meg a venti csatlakozója sem az a kimondott ipari minőség. Főleg, hogy nem vízmentes...)
mreni09-06-2012 18:28:51 // 39368
....ha belövöm a klímát,akkor megy lejjebb a vízhőfok :)
mreni09-06-2012 18:27:07 // 39367
jah meg ideje lenne előtét ellenállást cserélni,mert nem megy az 1. fokozat,csak ha belövöm a klímát :)
mreni09-06-2012 18:21:56 // 39366
majd visszaviszem neki,hétfőn úgyis megyek arra :D bár a vízhűtőt,klímahűtőt mindenképp kitakarítom
köszi mindenkinek :)
köszi mindenkinek :)
GTPeti09-06-2012 17:48:54 // 39365
Remek! B)
Hozzátenném, hogy "A" Nagykőrösi úti klímás, simán kicserélte volna a párologtatószelepet, amihez a kpl. műszerfalat ki kellett volna venni. Hozzájuk soha többet...
Hozzátenném, hogy "A" Nagykőrösi úti klímás, simán kicserélte volna a párologtatószelepet, amihez a kpl. műszerfalat ki kellett volna venni. Hozzájuk soha többet...
Alfa GT-Csaba09-06-2012 17:48:25 // 39364
Nem 2 centiről gondoltam :-)!!
Totti09-06-2012 17:46:14 // 39363
Nálunk is ugyan ez volt tavaly nyáron! Nyár vége felé gondoltam én is erre hogy sok benne szánom bánom de én a nagy világba engedtem ki egy kis gázt a rendszerből és azóta köszöni szépen jól működik!
Wickey09-06-2012 17:44:30 // 39362
MÉG VÉLETLENÜL SE!
A port kifújni kompresszorral a lamellák közül, majd bogároldót és/vagy Brigéciolt neki, majd simán leslagolni. A nagynyomású elhajlítja a lamellákat, oszt utána baszhatod a klímahűtőd. Na, PONT utána jön a 40 fokban álló helyzetben 10-20 másodpercenként ki-be kapcsolgató kompresszor: túlmelegszik a klímahűtő, mert a ventillátor az összevissza elbaszódott lamellák miatt nem tudja lehűteni rendesen.
A port kifújni kompresszorral a lamellák közül, majd bogároldót és/vagy Brigéciolt neki, majd simán leslagolni. A nagynyomású elhajlítja a lamellákat, oszt utána baszhatod a klímahűtőd. Na, PONT utána jön a 40 fokban álló helyzetben 10-20 másodpercenként ki-be kapcsolgató kompresszor: túlmelegszik a klímahűtő, mert a ventillátor az összevissza elbaszódott lamellák miatt nem tudja lehűteni rendesen.
GTPeti09-06-2012 17:17:43 // 39361
A lamellákat nem félted? :)
(Az én klímásom szerint a slag jobb erre. De ez csak egy vélemény.)
(Az én klímásom szerint a slag jobb erre. De ez csak egy vélemény.)
GTPeti09-06-2012 17:16:49 // 39360
"A 156ban a klíma kompresszor ki-be kapcsolgat 10-15másodpercenként kb,nem rég lett nyomáspróbázva,töltve a rendszer..."
Nekem ugyanez volt.
Túl lett töltve. A második klímás meggyőződése, hogy ezekbe valamivel kevesebb kell, mint a gyári mennyiség. Akkor nem kapcsolgat össze-vissza.
Nekem ugyanez volt.
Túl lett töltve. A második klímás meggyőződése, hogy ezekbe valamivel kevesebb kell, mint a gyári mennyiség. Akkor nem kapcsolgat össze-vissza.
Alfa GT-Csaba09-06-2012 17:11:45 // 39359
nagynyomásúval mosd ki a klima hűtőt!Az enyém is azt csinálta anno,ki lett mosva azóta jó!
mreni09-06-2012 17:06:37 // 39358
Srácok!
A 156ban a klíma kompresszor ki-be kapcsolgat 10-15másodpercenként kb,nem rég lett nyomáspróbázva,töltve a rendszer...
relét kicserélem majd,hátha csak annyi a gond+befújkálom a csatiját
más tipp?
A 156ban a klíma kompresszor ki-be kapcsolgat 10-15másodpercenként kb,nem rég lett nyomáspróbázva,töltve a rendszer...
relét kicserélem majd,hátha csak annyi a gond+befújkálom a csatiját
más tipp?
Wickey09-06-2012 17:04:45 // 39357
az mondjuk érdekelne, hogy csinálják, hogy a gömbfejek szopósodnak mindig ki. Szilentet bezzeg lehet cserélni, árulják is külön, de két kezemen kell már számolnom, hány hibátlan szilentes de szar gömbfejes alsó és felső lengőkart dobáltam ki.
Wickey09-06-2012 17:02:53 // 39356
nekem mega GYÁRI alsók gömbfejei hullottak szét 8ezer kilométer alatt. Soha többet nem veszek gyári lengőkart az elaforgnál, megveszem hatodáron a fos utángyártottat, 8ezret azok is elmennek.
Alfa GT-Csaba09-06-2012 16:40:54 // 39355
igen ,ezen már én is gondolkodtam,ezért nem dobtam el amit most szedtem ki!
mreni09-06-2012 16:36:57 // 39354
én megpróbálnám felújíttatni,van ahol csnálják
Alfa GT-Csaba09-06-2012 16:24:00 // 39353
Akkor mit vegyek bele?A Febi is széthullott ugyan annyi idő alatt!!!
GTPeti09-06-2012 14:30:28 // 39352
OCAP-pal nekem is volt dolgom/gondom. (Alsó lengőkarban jobbak, felsőben kerülendő.)
Alfa GT-Csaba09-06-2012 12:13:21 // 39351
Ma megtörtént a felső lengőkar csere!!!Kb 1,5 éve cseréltem őket ,és most vettem észre hogy az egyik oldalon OCAP a másikon FEBI volt.De ebből is látszik hogy lehet német vagy olasz egyik sem bír többet,mind a kettőbe a gömbfej hullott szét!!
Éjfúria09-06-2012 09:07:08 // 39350
Keresd meg Papucsek Zolit (Szentendrén, a lukoil kúttól kicsit visszább pest felé, az autómosó mögött van a műhely, a száma 20-9820433), maximálisan elégedettek voltunk vele, olyan a kocsi, mint új korában, árnyalatnyi különbség sincs az elemeknél.
Fairlane08-06-2012 15:22:30 // 39348
Támogatom! :)
Hátha lenne benne ajánlott fényező is - én épp azt kajtatok.
Hátha lenne benne ajánlott fényező is - én épp azt kajtatok.
GTPeti08-06-2012 14:16:04 // 39347
Határozottan szükség lenne egy "Ajánlott szerelők" listára.
Wickey08-06-2012 13:44:07 // 39346
Konrád Petit.
Lehet, hogy nála nem ötezer egy akciós töltés, de egyrészt átnézi, másrészt kitisztítja, harmadrészt tiszta gázt használ, nem másoktól leszívott, klóros, levetett szutykot, továbbá ért is hozzá.
Lehet, hogy nála nem ötezer egy akciós töltés, de egyrészt átnézi, másrészt kitisztítja, harmadrészt tiszta gázt használ, nem másoktól leszívott, klóros, levetett szutykot, továbbá ért is hozzá.
Éjfúria08-06-2012 12:58:48 // 39345
Klímást tud ajánlani valaki Bp és környékén?
Attika0108-06-2012 12:53:03 // 39344
Igen :) Már Erhard cartárs orvosolja a problémát :) Keddre meglesz a cuccos azt mondta, s hamár rendeltem , megrendeltem az olajcseréhez az olajat és szűrőt is :)
Wickey08-06-2012 07:04:48 // 39343
mert hülyék mint a seggem.
Mellesleg hátsó lengőkarról van szó? Ha igen, akkor én a gyári cikkszámot mondtam nekik egy hete, hogy azt váltsák át. A gyári cikkszámot meg megtalálod EPER-ben.
Mondjuk Erhard tényleg nagyságrendekkel egyszerűbb megoldást jelent a problémáidra:
Mellesleg hátsó lengőkarról van szó? Ha igen, akkor én a gyári cikkszámot mondtam nekik egy hete, hogy azt váltsák át. A gyári cikkszámot meg megtalálod EPER-ben.
Mondjuk Erhard tényleg nagyságrendekkel egyszerűbb megoldást jelent a problémáidra:
'''''07-06-2012 18:44:00 // 39341
ErHard 242 tud neked segíteni.Írj az oldalára.
Attika0107-06-2012 17:57:39 // 39340
Sziasztok! Ki tud nekem mondani cikkszámot? Jobb hátsó, hátsó összekötő kellene. Az unixnak már visszaküldtem 2-t mert mindíg hátsó-elsőt küldtek. 156, 1,9 jtd. 2000-évjárat. Sürgős lenne köszönöm!
Fairlane07-06-2012 16:05:26 // 39339
Kösz, jobb lenne egy kicsit közelebb :)
Thomika07-06-2012 15:53:22 // 39338
Sziasztok!
Valami ötlet, hogy mi lehet, amiért a 1.8 16V TS tűző napon nem indul el? Valamiért nem kap benyát, de miért? Ötlet? Ezt tavaly is csinálta nyáron, ősszel-télen-tavasszal semmi, csak most melegben! Egyszerűen nem indul be. Semmi hibát nem talál rajta a computer!
Valami ötlet, hogy mi lehet, amiért a 1.8 16V TS tűző napon nem indul el? Valamiért nem kap benyát, de miért? Ötlet? Ezt tavaly is csinálta nyáron, ősszel-télen-tavasszal semmi, csak most melegben! Egyszerűen nem indul be. Semmi hibát nem talál rajta a computer!
Zsolt8506-06-2012 21:12:14 // 39337
A kocsi álló helyzetében egyszerűen megrángatod kézzel azt a nyúlványt ami a felső lengőkar gömbfej részéhez van csavarozva. Nem kell a kocsit megemelni, még a kereket sem kell elfordítani, ha ott érzed, vagy hallod a kottyanást tuti a felső lengőkar lesz.
mreni06-06-2012 19:53:16 // 39336
na de mikor? :)))
Bilux06-06-2012 19:49:01 // 39335
Stabrudat azt azért zárnám ki mert kompletten cserélve volt az autón valamikor.
Bilux06-06-2012 19:47:42 // 39334
Akkor inkább a felső lengőkar gömbfej. Az még a gyári a kocsiban és 205.000Km van benne.
Zsolt8506-06-2012 17:33:46 // 39333
Én is stab. rúd szilentre tudok tippelni vagy bal oldali felső lengőkarra -> gömbfej kikophatott.
Bilux06-06-2012 17:13:22 // 39332
Amikor göröngyös talajra érek akkor hallom pl macskakő. És csak a baloldal!
ernoe06-06-2012 17:12:26 // 39331
Észak felé a Duna mellett kb. 30 kilcsire tudok ajánlani valakit. Ha érdekel szólj.
Vikking 31106-06-2012 17:03:52 // 39330
Majd ha matek lesz benne, büdöskölök:DDD
Nehogymá majd ne...:D
(kapcsolódó még a tesiórás helyettesítéses darab, az "akkor is kötélre fogsz mászni Pistike" résszel:D)
Nehogymá majd ne...:D
(kapcsolódó még a tesiórás helyettesítéses darab, az "akkor is kötélre fogsz mászni Pistike" résszel:D)
Fairlane06-06-2012 16:46:03 // 39329
Doktorúr, magának illene tudnia szöveget értelmezni... :P
Vikking 31106-06-2012 16:33:13 // 39328
Észak-keleti? aszittem csak nyugati, déli meg sima keleti van...;))) a sima keleti környékén remek szakemberek dolgoznak viszont:DDD
Alfa GT-Csaba06-06-2012 15:36:18 // 39327
De az is lehet hogy a stabilizátor rúd szilented van oda,az szokott inkább kopogni ,betegségük ezeknek a vasaknak!!!
Fairlane06-06-2012 14:03:21 // 39326
Viszonylag jól dolgozó, kipróbált autófényezőt tud valaki ajánlani?
Budapesten, vagy az északi-keleti környékén...
Budapesten, vagy az északi-keleti környékén...
mcs1006-06-2012 13:48:18 // 39325
Halihó!
Kuplung!
Nagyon kemény a kuplungom, de jól működik, hibátlan, csak kemény(nem most jött elő, így vettem még anno ).
Munkahenger?
Kuplung!
Nagyon kemény a kuplungom, de jól működik, hibátlan, csak kemény(nem most jött elő, így vettem még anno ).
Munkahenger?
ChEff06-06-2012 12:30:52 // 39324
Elengedte magát az anyós ülés előtti légzsák takaró fedél. Felül eltörtek a fülek alul pedig a patentek. Mit lehet ezzel kezdeni, mert sem leragasztani nem akarom sem pedig lógni hagyni. Van erre valami ötletetek?
Cserélhető-e ez egyáltalán? Azt néztem, hogy mintha ez egyben lenne, vagyis volt a műszerfallal, vagy tévedek?
Cserélhető-e ez egyáltalán? Azt néztem, hogy mintha ez egyben lenne, vagyis volt a műszerfallal, vagy tévedek?
Bilux06-06-2012 12:16:43 // 39323
Első futóműben kopog valami. Hogy tudom legegyszerűbben kideríteni hogy melyik gömbfej lehet a ludas? Megemeltem az elejét a kerék alá nyúltam egy pajszerral hallom a koppanást csak nem tudom honnan jön...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
586
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?