Forum >> Szerelőműhely

Wickey29-11-2004 08:55:55 // 571
Alapvetően kábé annyira, mint egy sima féltengelycseréhez. Egy óra meló volt 164esnél tegnap. Nagyjából: kerék leszedés, 36os CroVa beletörés a kerékagyba, kurvaanyázás, stabilizátor, kormányrúd szétkötés, gólyaláb kiszedés, fék szétszedés, gólyaláb balra el dobás, kutya "vau vau vau" utána rohanás, féltengely kiszedés, stopper 45 percnél megállítás. (Folyton garázsba rohangálás levés, idő elrepülés, mivel valami mindig bennfelejtés.) Rácsodálkozás féltengely állapotára, csavarok váltónál kicsavarás, szitkozódás, mert szar helyen levés, navégrekinnvanoszmondás, MÉHbe szánt hulladékok közé továbbítás, kutyát seggberúgás, amiért lehugyozás gólyalábat, ránksötétedés, utcán tovább nem szerelés.
lausz29-11-2004 06:58:20 // 570
javítok féltengely gumiharang.bocs.
lausz29-11-2004 06:56:45 // 569
Kérdésem köv.:ki tudja hogyan kell levenni 156-os válto gombot? köv.:gumiharang cserekor mennyi mindent kell szétbányászni?(156 2.4jtd)
Wickey28-11-2004 23:18:07 // 568
mármint, hogy mi is volt ez megboldogult lánykorában.
Wickey28-11-2004 23:17:41 // 567
Ilyen? Nincs. Minden hulladékvas a MÉHben kötött ki. De ha elárulod, mi a túró ez, megpróbálok szerezNYI :-DD
Robi28-11-2004 22:03:57 // 566
Itt is próbálkozom. Nincs valakinek ilyen?

Robi28-11-2004 21:46:26 // 565
Ennyiért szinte ajándék, akármilyen gyártmány.
Wickey28-11-2004 21:29:08 // 564
Hegyaljánál 12000 forint a gázos hátsó lengéscsillapító darabja. Ugyanennyi az olajos. A gázos aszongyák jobbabb.

ezekhez jó szerintük:
ALFA ROMEO 164 2.0 TURBO 87-92
ALFA ROMEO 164 2.0 TWIN SPARK 87-92
ALFA ROMEO 164 2.0 TWIN SPARK 92-
ALFA ROMEO 164 2.0 V6 TURBO 87-92
ALFA ROMEO 164 2.5 TD 87-92
ALFA ROMEO 164 2.5 TD 92-
ALFA ROMEO 164 3.0 V6 87-92
ALFA ROMEO 164 3.0 V6 92-
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.0 TWIN SPARK92-
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5 TD 92-
ALFA ROMEO 164 SUPER 3.0 V6 92-

Ehunn kép:
Robi28-11-2004 19:33:21 // 563
Hát, ez elég csúnyán hangzik... :( Egy biztos: műszakin így nem megy át. Szerintem hívd fel holnap a Kárászy-t, ha be tudsz jönni valamikor Budapestre. Vannak szerelő partnerei, és lehet, hogy meg tudják oldani gyorsban, cseredarabbal.
Smith28-11-2004 19:29:46 // 562
Ezzel csak az a baj, hogy messze vannak :( És amire kiszerelik, elküldöm, megcsinálják, visszajön, stb. Akár több mint 1 hét is lehet, viszont nekem most iszonyúan kell a kocsi a karácsonyi hajtásban :( Ráadásul műszaki előtt állok, dec. 7-én vittem volna szerelőhöz, elméletileg úgy hogy semmi baja nincs, és csak el kell vinni vizsgáztatni. Ehhez képest most meg......nem is mondok semmit :((((((((((((((((((
Robi28-11-2004 18:22:15 // 561
Vezérlésmódosító csere... :(
xxxxxxxxxxx28-11-2004 17:59:10 // 560
Sziasztok. Az normális dolog,hogy indítás után a 146 ti-m olyan egy 5mp.-re mintha diesel lenne? Szerintem eléggé kereplős csattogós hangja van! Szerintem :-) Utána ez elmúlik és minden normális.
BFMSE28-11-2004 15:29:01 // 559
Sztm lehet az ABS jeladoja is. Kappanal volt ilyen, hogy eleinte neha ment neha nem... Aztan egyszercsak allandoan hibat irt az ABS.
Robi28-11-2004 15:26:08 // 558
Ezt találtam a Kárászy honlapján (www.karaszy.hu): "Raktáron lévő több ezer darab gyári új akciós lengéscsillapítóinkból (BOGE, SACHS, Monroe, Kayaba, Gabriel) 50 %-os kedvezménnyel vásárolhat." Érdemes velük felvenned a kapcsolatot, nagyon pengék a témában. Olyan 8000 Ft körül újítják fel szerintem egy lengéscsillapítódat.
Robi28-11-2004 15:17:23 // 557
Ööö... Asszem' mégsem vennék újat a helyedben... :( Monroe Gas-Matic: 38595 Sachs Supertouring: 40124 Ezek Bárdi árak, szóval biztos van olcsóbban is... Meteor tart olcsóbb cuccokat, és van 30% kedvezményem náluk, úgyhogy ha szeretnéd, megérdeklődöm náluk a dolgot.
Robi28-11-2004 14:59:58 // 556
"...Vagy valami, az a nagy izé ami csúszkál fel-le, és ilyen k.nagy spirálrugó van rajta körbe. Na az ott szépen ereszti az olajat. És onnét csordogál szépen lefele....." Az a csúszkáló izé a lengéscsillapítód, és épp most dobta be a törölközőt. Hogy miért? Szar utak. Te nem tudod utántölteni. Fel lehet újíttatni a Kárászynál, de én inkább újat vennék a helyedben. Lehet csak egyet cserélni, de ha ez megadta magát, akkor a másik oldali is a végét járja valószínűleg, párban szokás cserélni. Mindjárt utánanézek, mibe fáj egy gátló a gépedhez. Mondjuk fura az eseted, mert egy gátlóból nem tud olyan hűdenagy tócsa születni.
lungfefe28-11-2004 14:49:13 // 555
Na madzag lóg az enyémből is dögivel!
Azmo28-11-2004 14:32:27 // 554
Köszi Bandi, azt szívesen veszem! ICvel kerestük a hiba okát a 4WD-re és találtuk a kábelek között, de amit mondtál azt nem néztük meg!
András bácsi28-11-2004 13:34:27 // 553
Hello Azmo! A 2.számú kép csatlakozója olyan, mint a ami a két kormányoszlop melletti kocka nyomógomb ellendarabja. Nem arról csúszott le véletlenül. Épp kölcsönadott állapotban van egy jav. kézikönyvem, ha visszakerül szívesen kölcsönadom. A.
Azmo28-11-2004 11:47:39 // 552
Üdv szakik!

Na ezt mondjátok meg micsoda! Egyik a kormány alatt lógó 4 kábelt ábrázolja, a másik meg egy szép nagy kék csati, ami előtkerült a műszerfalból!

Smith28-11-2004 11:32:56 // 551
Beírom ide is hátha tud valaki segíteni. "Nah, jó kis hétvége..... Tegnap indulnánk el egész család, és kurvára benzin szag van. :( Kinyit motorháztető, látom hogy az egyik csőnél, mikor jár a motor, spriccel ki a benzin mint atom!!!! 1 óra szerelés, alig birtam leszedni a bilincset a csőről, aztán kicserélni se tudtam, mert a másik végét nem is látom, csak levágtam belőle, nagynehezen visszaraktam a bilincset, most nem spriccel. De azért ki kell majd cseréleni.... Ez volt az egyik eset. Ma meg felkelek, kijárok garázsból! Jé mi az a nagy olajtócsa az tuó helyén????????????? :((((((((((((((((((( Hátul középen nagy tócsa. Tököm kivan most már két nap két hiba?????? Elég tiszta folyadék volt, azt hittem fékolaj. De nem. Alámásztam, kiderült hogy nem középen csöpög (folyik) hanem a bal hátsó teleszkópból?????? Vagy valami, az a nagy izé ami csúszkál fel-le, és ilyen k.nagy spirálrugó van rajta körbe. Na az ott szépen ereszti az olajat. És onnét csordogál szépen lefele..... Na kérdésem az hogy most mi van?????? Mert igy megnézve elég nagy szopásnak tűnik a dolog, egyáltalán milyen olaj van benne? Lehet-e utántölteni, és főleg mi a pöcsömért ereszti ki magából???????????????? BRÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜ :((((((((((((((((((((((((((("
Tresor28-11-2004 08:16:42 // 550
Mármint mien manual?
speer28-11-2004 07:55:15 // 549
Tippet kérek ,amerika ABS-e kb 5 perc skera után hibára megy ,újra inditás után megint jó egy ideig.a müszer fal alól cincogás hallani közvetlenül a hiba előtt. Reléket már cseréltem.
kARCh14527-11-2004 22:21:14 // 548
Sziasztok! Lenne esetleg valakinek 145 manualja ? előre is kösz kARCh
Tresor27-11-2004 16:09:37 // 547
Nincs mit. Írj, hogy sikerült-e!
NA-ti27-11-2004 13:00:25 // 546
Paco, Tresor! Köszönöm a pecíz válaszokat, próbálkozok.
Tresor27-11-2004 09:57:54 // 545
Ja igen, a keret. Azt is húzzad nyugodtan, eltörni nem fog. alul van becsúszva egy ilyen szar alá. De kijön, csak erősen kell húzni.
Tresor27-11-2004 09:56:09 // 544
Szia! Én kb 2 hete cseréltem az enyémben az összeset. A két csavar kiszedése után kijön az a fekete burkolat, ami az egység előtt van. Utána magát az egységet nálam még 4 csavar fogta (imbuszos). Ezek kicsavarása után nekem úgy jött ki, hogy az egyég felső részét magam felé döntöttem és húztam kifelé. Kicsit szorul, mert alul fogjy valami, de kicsúszik egyből, ha erősen húzod. Ja, és én Mol kúton vettem 95 HUF/db. :(
Paco27-11-2004 09:27:10 // 543
Ja, elképzelhető, hogy a feketén kívül piros műanyagfoglalatot is találsz. Azokba nem 1,2W-os, hanem 2W-os izzó kell.....
Paco27-11-2004 09:25:53 // 542
Ugynevezett műszerfalizzó. ( Ki gondolta volna? :-P ) Tungsramban ez így néz ki: 12V 1,2W 5301 W2x4.6d Vonalkódja: 9 004101 379011 Ára a Bárdinál és a Unixnál 56 illetve 63 HUF/db :) Benzinkúton 200 is lehet. :(
NA-ti26-11-2004 23:56:16 // 541
Sziasztok! Tudja valaki, hogy 146 ('97) műszerfal világításához milyen izzók kellenek? (foglalat, teljesítmény). A másik a "műszerpanel" (seb.mérő, ford.sz.mérő, stb.) kiszerelése, az izzócseréhez. A leírás szerint a keretet 2db csavar kiszedése után 2 "ponton" kell nyomni és az már ki is pattan. Én próbáltam, de nem jött, túlzottan meg nem akartam feszegetni. Tapasztalat?
Saughassy26-11-2004 13:38:35 // 540
Ezek tették naggyá az országunkat:)))
gyugya26-11-2004 13:29:11 // 539
Akkor felgyujtom.
Azmo26-11-2004 13:08:02 // 538
őőő, ha meleg garázsban van, akkor lesz változás, ha utcán, akkor nem:)
gyugya26-11-2004 12:55:05 // 537
Elindulni eppen igy is el tudok, csak megallas utan eros fekbetet szag van :) Reggel otthon hagytam, bizom benne, hogy kienged estere. Csak jo volna tunni, mivan ha nem.
Azmo26-11-2004 12:44:11 // 536
Sau hmm, kifinomult technológia:)))
Saughassy26-11-2004 12:40:19 // 535
Nekem is megoldodott, kalapaccsal oldalbabasztam a termosztathazat es begyogyitottam egy A4esnyi kartonlapot a huto ele. Most egesz hamar melegszik :)
BFMSE26-11-2004 12:37:44 // 534
Az anyosulesnel a labternel van egy kis muanyag, ha azt leszeded alatta lathatod a csovet ami hatra megy ott lehet szetcsuszva. Egyebkent meg nem mindegy hova iranyitod a futest, mert van amikor hatra nem sok levegot kuld...
Azmo26-11-2004 12:25:19 // 533
Ajánlott az öngyújtózás, de hogy hol is már nem emlékszem, eccer nekem is volt ilyen 155-el! Én hülye behúztam a kézit:)) csak nem kéne szétégetni kábeleket:) Annyira pont engedni fog egy kis meleg hatására, hogy el tudj már indulni, fogni fog még, de lassan elengedi teljesen!
granturismo26-11-2004 12:24:19 // 532
Aha. Hát az az elem ami a konzolban hátraviszi a meleget az a sebességváltó mögött kettéágazik és a 2 ága külön külön csatlakozik a fűtésboxból lejövő műanyag elemekkel a váltó előtt ahol a középkonzol összetalálkozik a műszerfallal. A hátsó rostély meg a csőhöz egy gumi illesztődarabbal csatlakozik az is leesehet vagy hiányozhat. Akkor fűtésboxból lejövő műanyag cső magához a fűtésboxhoz ahol csatlakozik. Ez már csak műszerfal levétel után elérhető, de az a csatlakozás csavarozással is biztosítva van tehát az "csak úgy" nem eshet le.
Cgo26-11-2004 12:08:11 // 531
olvasd el a cuoresportivo.sk oldalon, mindket 146-om csinalta...
gyugya26-11-2004 12:08:06 // 530
Hat igen, ezt tudom. De ettol meg a kezifekem be van fagyva :)
granturismo26-11-2004 12:06:20 // 529
Tresor. Ha "négyigenes" a válaszod akkor szvsz a központi zár vezérlése jó. Szóval én zárra tippelek.
gyugya26-11-2004 12:06:20 // 528
Az ulesek alatt jol fujja, de a kozepso az nem fut, inkabb csak mintha 'szelloztetne'.
granturismo26-11-2004 12:01:00 // 527
Azmo Jó kérdés, hogy miért van így. Valamiért alapjáraton és részterheléses üzemmódban is több üzemanyagot fecskendeznek be ezeknél a motoroknál mint egy "mezei" motyó esetében. Azért az elgondolkodtató, hogy melyik autónak van még ilyen vonatfütty hosszúságú szívórendszere mint ezeknek a rövid löketről nem beszélve. Szerintem valahol itt van a titok nyitja, de szerintem a gépész kommandó pillanatokon belül rárepül a célra:-))))
Tresor26-11-2004 11:57:26 // 526
Ez mind ok, csak a baj az, hogy egyaltalán nem értek az autószereléshez, pláne ha szétszedném, vszínű összerakni már nem tudnám. Szal valami jó szerelő féle kéne a közelben.
szutyok26-11-2004 11:53:34 // 525
Köszönöm a tegnapi jó szavakat! Hála istennek a lehető legjobban jöttem ki a dologból! Csak a hat csavar engedte el a féltengelyt! Az összes csavar megvan! Csak össze kellett rakni, egyéb kárt nem okozott! A rendszer légtelenítése után újra menetkész az autó! Olyan csavarokat szerinted hol lehet beszerezni? Nem lehet kicsit hosszabbat belerakni? És vajon mitől tud mind a hat kilazulni?
András bácsi26-11-2004 11:52:41 // 524
Hello Tresor! A leírtak alapján valószínű, hogy kp-zár motorja adta meg magát. Jó esetben elképzelhető a kontakthiba, de a jellemző az egyszerű és előzmény nélküli behalás. Kiszerelés nem ördöngősség, csak vigyázz a rudazatokra, nehogy görbüljenek. Kiszerelt állapotban némi vezetékkel feszültséget adva neki meg tudod nézni, hogy működik-e a motor, vagy sem. Üdv.: András
granturismo26-11-2004 11:52:20 // 523
Nekem is langyosat fúj ott. Mikor a kábelezést csináltam szétszedtem, de minden rendben van. Az ülések alatt jól fúj hátra?
norbee26-11-2004 11:50:08 // 522
Ingegnere Rögtön torokra támadsz? :DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.